@Marieke: mooie foto's!!! @Djezelf: leuk, die gezinsuitbreiding in de lente!!! Daar wil ik natuurlijk ook foto's van zien! @Jo: hier ook een witte Ikea stoel... Die hadden we bij Thiago gekocht als tijdelijke opvulling. Maar hij beviel prima, dus een andere stoel is er nooit gekomen. Nu zit Thiago al op een gewone stoel (met extra kussen) aan tafel. Ik hoop dat Luc inmiddels beter is! Naailes? Heb je toch niet meer nodig Oh, verkeerd begrepen zie ik, haha. @Funny: leuk, Disney!!! Wij gaan met de kerst naar Plopsaland. Heb er ook al echt zin in. Waarom wil je daarna BV gaan afbouwen? Ik vraag het, omdat je er een achter zet... @Marlieke: het ontzwangeren duurt ook 9 maanden, he; dus het blijft gewoon zwangerschapsdementie. @Cygnet2: welkom & gefeliciteerd!!! @Zomaar: ik hoop voor je dat je het huisje krijgt!!! En dat je ex je inderdaad die spullen geeft die hij belooft! @Veertje, wat een verhaal... Hoop zo dat het doorzet of dat ik ergens in de komende pagina's tegenkom dat het al gebeurd is!!! @Andi: ik zie in je handtekening dat Kyrian geboren is!!! GEFELICITEERD!!! Leuke naam, trouwens. Ik ga snel verder lezen voor het bericht!!! Nog 7 pagina's
@Anniek: wat een schatje!!! Geniet ervan. Fijn om te lezen dat hij nu zo goed drinkt! Heerlijk. @Nikki: fijn dat Thijs weer slaapt! Wij hebben hier ook af en toe wat slaapproblemen. Vorige week sliep Thiago 's avonds niet voor 21:30 uur ofzo... Nu gaat het alweer beter, gelukkig! Hoort er toch bij, denk ik. @Nr3: nou, denk het niet... Maar goed, na nr1 zeiden we ook dat er nooit een nr2 zou komen, maar we zijn toch van gedachten veranderd. Maar ik denk toch echt dat het bij mijn 2 mannetjes blijft. @Kaatjesmam: geboorteakte gemeente: hij is bijgeschreven in ons trouwboekje. En na enkele weken hebben we een inschrijvingsdocument (van wel 15 pagina's) ontvangen. Bedoel je die? @Funny: altijd gratis toegang tot de parken? Heerlijk!!! Hoe krijg je dat voor elkaar? @Zomaar: gooi het er maar uit, als dat oplucht!!! Ik zou zo graag willen dat ik iets voor je kon doen... Wat een verhaal, zeg! Kun je niet bij familie/vrienden terecht tijdelijk? Ik zou ook niet graag in huis blijven bij de ex-schoonouders... Sterkte! @Marlieke: hier is overdag slapen ook nog geen succes... Komt vanzelf goed, toch? Jacinto slaapt meestal in de wandelwagen beneden (als hij al wil slapen). @Velo: in een slaapzak in het ledikant en er niet uit kunnen? Bereid je maar vast voor... Ik weet niet hoe de boefjes het doen, maar ze klimmen er gewoon uit! Een vriendin van mij werd verrast toen haar dochtertje met slaapzak en al uit het ledikant geklommen was en onderaan de trap stond........ @In-slaap-val-tips: Jacinto wordt altijd heel rustig als ik zijn voorhoofd of wangetje streel... Ik blijf 's avonds meestal effe bij hem zitten totdat hij in slaap valt. Vind ik gewoon leuk En nu kan het nog, zonder hem te verpesten! @Jo: dapper hoor, dat jij al zonder de kleine op stap gaat. Ik heb mijn hoofd er nog niet naar staan. En dat van die baby kotsvlekken komt me maar al te bekend voor, helaas. Is het nog gelukt met de fles? Ik hoop dat je toch een leuke avond hebt gehad!!! Beterschap! @Nikki: wat leuk dat je een meisje krijgt!!! Ben benieuwd! @Andi: jeetje zeg, wat een heftig verhaal. Fijn dat je al in het ziekenhuis was toen bleek dat Kyrian in het vruchtwater had gepoept! Wat een heerlijk ventje zeg! Geniet ervan!
FF een updeetje van mij... Ik ben een paar dagen in Limburg geweest bij mijn ouders, want mijn neefje werd 1. Vorig jaar heb ik een miskraam gehad, de dag voordat hij geboren was, dus daar moest ik wel weer even aan terug denken. Maar omdat ik nu mijn mannetje in mijn armen heb, is de pijn niet meer zo heftig. En de verjaardag was geweldig. Wat een super ventje is mijn neefje toch !!! Helaas had Jacinto koorts... Ruim 38.5, maar het bleef gelukkig onder de 39. Vrijdag ging het overdag goed, maar 's avonds had hij weer koorts. Gisteren ben ik thuis gekomen en nu gaat het goed, gelukkig. Ben wel zelf verkouden aan het worden Lang leven de herfst... baal, baal, baal. Morgen moet ik weer naar CB voor Jacinto's eerste prikjes. Ben benieuwd. Ook hebben we een oproep gekregen voor het Radboud KAC (Kinder Audiologisch Centrum) voor 7 okt om naar Jacinto zijn oortje te laten kijken. Dat had nogal wat voet in aarde: ML heeft afgelopen maandag gebeld naar het Radboud. Ze hadden nog niet ontvangen. Dus heb ik de KNO arts weer gebeld, welke beweerde al contact gehad te hebben en een brief gestuurd te hebben op 19 aug. Dus op mijn verzoek hebben ze de papieren op de fax gedaan. Een paar uur later waren ze binnen in Nijmegen en afgelopen vrijdag hebben we een uitnodiging ontvangen. Maar goed dat we er achteraan gebeld hebben!!! Ben nu dus heel benieuwd! Moet wel vóór die tijd nog een identiteitskaart voor hem aanvragen, want die moet hij dan al hebben. Op 7 okt. krijgen we dus te horen of Jacinto een gehoororgaan heeft in zijn linker oortje (en of hij er ooit mee zal kunnen horen). Verder hoop ik te horen wat de vervolgstappen zijn. Wordt dus een spannende dag!!! Morgen krijgen jullie een update over het CB. Voor iedereen behalve Veertje: welterusten!!! Veertje: aan het werk meid; laat die kleine nu eens komen!
Jeetje Andi, wat een verhaal zeg!!! Pffff Pet je af. Je hebt het super gedaan als ik het zo lees, ben onder de indruk. En het resultaat mag er zijn, wat een mooi kereltje en wat een byzondere namen! @Cimu: nou jij hebt flink wat ingehaald met je berichten, hahaha Ongelovelijk he dat je er dan zelf achteraan moet bellen he. Maar goed dat jullie dat dus wel gedaan hebben! Hoe kan het dat ze nog niet weten of Jacinto een gehoororgaan heeft? Is het een dicht oortje? Hoop op goed nieuws voor je (jullie)! Succes @veertje: en? al enige verandering? De verjaardag was eigenlijk erg gezellig, Jonathan heeft lekker met zijn neefjes gespeeld en daardoor konden ML en ik lekker blijven zitten! Dat is ook wel eens fijn 8)
@ Andy, wat een heftige bevalling meid ! Ik sta ervan te kijken dat je je daarna toch meteen oke voelde en zelf kon douchen ! Wat een prachtig manneke is het ! Geniet ervan ! @ Cimu, het slapen gaat met ups en downs. Maar we zijn al heel erg blij met elke vooruitgang die we boeken. Ja, andere mensen weten altijd zo goed of je een jongen of een meisje krijgt, knap eigenlijk he ! Wat spannend zeg, dat onderzoek bij de KNO. Ik hoop dat het toch allemaal in orde is ! Veel sterkte meid ! @ Geboortekaartjes, ML heeft gisteren naar de drukker gebeld en ze waren binnen. Ze maken deze week de proefdruk en dan kunnen we die, samen met de enveloppen, ophalen. Ik ben heel erg benieuwd ... en kan niet wachten met het schrijven van de enveloppen ... Groetjes, Nikki F
Nou ga toch echt lekker slapen Helaas hebben we zonder weeen geen bevalling.. Ik hoop dat de gyn morgen wil kijken of ik al ontsluiting heb om me eventueel in de kunnen lijden. Heb morgen iemand die ik niet ken dus ben benieuwd of die het wel wil..
Ik duim ook heel erg hard, mijn mannetje wil morgen niet te werrk JIj moet zeker in den helder bevallen? kunnen we niet gewoon samen in het ziekenhuis gaan bevallen vannacht, kunnen we tegen elkaar vloeken en schelden
Andi, toch de mooiste datum van het jaar geworden!!! Gefeliciteerd meid met dit mooie wondertje! Wat een poppetje! Pff.. wat een verhaal! Genieten nu! Cimu, m'n bv is gewoon niet genoeg meer voor hem (ondanks het meerdere keren aanleggen etc). Maar nu geef ik al een week 1x voor dat hij naar bed gaat kv en kolf dan af voor de voorraad en dat werkt super. Dus probeer dit nog even vol te houden! Werk bij Disney.. (hoor tot de Disney family..). Wat spannend zeg met z'n oortje.. Laat je het meteen weten als je meer weet? Dylan heeft een vrij groot litteken op z'n borst en Finn heeft een bultje boven z'n slaap (gelukkig niks ernstigs)... 'schoonheidsfoutje' noemde ze dat.. Hopelijk valt het bij Jacinto ook erg mee! Veertje en Djezelf.. nu jullie!! NikkiF, spannend hoor... bij mij hadden de meeste mensen het ook goed! Maar ik wist wat het werd (beide keren) .. wel iets minder 'spannend' maar ik was er blij mee!
@Andi; gefeliciteerd!! heftig hoor je bevalling. Klinkt een beetje zoals mijn eerste bevalling. Je hebt het echt goed gedaan. Hartstikke stoer! @all, geboorteakte is binnen. Amsterdam heeft 'm zowaar gemaild! @Zomaar; wat een rotdag zeg. Ik wens je echt een hoop geluk toe. @all; grappig dat verschil tussen meisjes en jongen. Dat begint nu toch wel duidelijk te worden. Karlijn kan ook lang met potjes en pannetje koken en met haar popjes spelen en Tinkerbell kijken (al vindt ze Cars ook heel leuk). Tijdens mijn studie heb ik ook geleerd dat als jongens en meisjes samen spelen, de meisjes wel met jongens speelgoed spelen maar de jongens niet met meisjes speelgoed. Grappig he. Wat passen we ons toch al vroeg aan... @Djezelf: "die Chinesen" wil je mijn landgenoten niet zo negatief omschrijven....(lees maar verder, ik ben nog veel erger). Ik heb nu ook een goedkope naaimachine (toyota), maar als je het niet zo veel gebruikt is het prima hoor. Mijn oude Singer (nog van mijn moeder dus bijna antiek) is een hele dure, maar al die functies kan ik toch niks mee. @Jo; hoe is het met je keelonsteking? @Nikki; ja grappig he, dat anderen het altijd kunnen zien. Alle chinesen (nou ja niet allemaal) riepen ook de hele tijd dat ze konden zien aan mijn buik dat het een jongen werd. Maar bij Karlijn zag ik er precies hetzelfde uit. @Cimu; spannend zeg 7 okt. Ik ben erg benieuwd wat er uitkomt! @Djezelf en Veertje; liggen jullie nu samen op 1 kamer de weeen weg te puffen??Gezellig hoor. @Funny; goede oplossig zo toch, met je BV? Nou hier een heerlijk weekend achter de rug....not!! Vrijdagavond kreeg ik behoorlijke pijn in mijn buik (wat is erger dan voorweeen???............naweeen 6 weken na je bevalling!!!) en begon onwijs veel bloed te verliezen en grote stolsels. Gelukkig had ik nog wat van die maxi maandverbanden. De dokter had gezegd dat ik contact op moest nemen als ik erg begon te bloeden. Maar ja op vrijdagavond...ik dacht ik wacht nog wel even. Zaterdagmorgen was het een stuk minder, maar rond de lunch begon het weer. Net toen de praktijk gesloten was natuurlijk. Toen heb ik de dokter toch maar een sms gestuurd in de hoop dat ze me gerust zou stellen. Maar ze wilde dat ik direct kwam. Dus: taxi gebeld, alles in een half uur ingepakt en op pad. Joris had alleen nog maar een tijdelijk visum dus die moest een nieuw visum krijgen om weer China in te kunnen. Heel gedoe, zeker in het weekend. ML en Karlijn gingen op pad om dat te regelen en Joris en ik naar het ziekenhuis. Het was weer een behoorlijke reis; bijna 4 uur over gedaan. Gelukkig bleek op de echo dat alles er nu bijna uit is. Ik hoefde dus geen curretage. De dokter had wel een kamer in het ziekenhuis voor ons geregeld en daar zijn Joris en ik een nachtje gebleven. Het was OF een stukje achtergebleven vliezen (ondanks de eerdere curretage) OF een ontsteking. Ik heb nu heel veel antibiotica (die wel te combineren is met bv) Ondertussen waren ML en Karlijn helemaal naar het vliegveld gegaan naar een commercieel bureautje dat visums kon regelen in het weekend. Daarna zijn ze naar een hotel gegaan. Hij vroeg nog bij het bureau; hebben jullie nog een geboorteakte nodig of iets anders? Nee hoor, morgen om 2 uur is het klaar. Volgende dag belde ze dat ze natuurlijk de geboorteakte en een copie van het paspoort van ML nodig hadden. Gelukkig konden we die in het ziekenhuis faxen. Weer een uur later belden ze dat ze ook een copie van mijn paspoort nodig hadden. Toen waren we midden in de stad (met 2 kids en 2 koffers) en hebben we een uur moeten zoeken voordat we ergens konden faxen. Bij ML kwam al stoom uit zijn oren. Toen waren de Chinezen natuurlijk met lunchpauze (2 uur lang!!!) en zouden we het paspoort WAARSCHIJNLIJK om 6 uur kunnen ophalen. Na de lunchpauze konden ze het nog steeds niet bevestigen: "it is probably okay, but we are not 100% sure" "but WHY are you not sure?" "it is probably okay, but we are not 100% sure" "but WHY are you not sure?" "we are not 100% sure, but no worries" "yes I DO worry, I want to know if I need to book a hotel. Can you please call the people who are working on it" "if we don't call you it will be all right" "please give these people a call" "they will call if there is a problem" "GIVE THEM A CALL, I NEED TO KNOW NOW!!!" Dat was zo'n beetje mijn telefoongesprek met die lui. Soms heb ik het zo gehad met China. Je komt er gewoon niet doorheen. Uiteindelijk kregen we om 5 uur de bevestiging dat we 'm om 6 uur konden halen. Eigenlijk de hele dag een beetje lopen wachten. Met 2 kids en koffers in de hitte, ben je niet echt mobiel. Het was vooral sneu voor Karlijn, die maar mee moest hobbelen met haar niet erg relaxte ouders. Joris gaf geen kik, zo'n zoet mannetje. Hij heeft wel veel te veel in zijn maxi cosy gezeten, maar ja... Nou heel verhaal. Hopelijk houdt het bloeden nu snel op.
Goeiemorgen.. Pfff wat is het vroeg zeg :d Iig hier nog geen beebje.. Heb wel een peuter die de longentjes uit zijn lijf hoest, zo zielig.. Nou zo naar de gyn en daarna rustig eens alles bijlezen hier.
@Djezelf: Thanks! Jacinto zijn linkeroortje zit inderdaad dicht. Het lijkt alsof zijn oorschelp dubbel gevouwen zit en zo is vastgegroeid. Nu is dus de vraag of alleen de oorschelp niet goed is, of dat ook de gehoorgang en/of het gehoororgaan niet goed gegroeid is... Afwachten dus. @Nikki: dank je. @Funny: balen zeg, van de bv... Knap dat je het toch nog zolang volhoudt! Petje af! Leuk, zo'n Disney familie!!! Voor wat betreft de schoonheidsfoutjes: ik hoop dat dat 'alles is'. Maar zelfs als hij doof zou zijn aan één oor, dan kan hij daar goed mee leven, lijkt mij. Ik ben al lang blij dat hij niets ernstigers had, snap je? Tuurlijk laat ik jullie z.s.m. weten wat er 7 okt uitkomt @Kaatjesmam: jeetje zeg, wat een verhaal weer! Lang leve China :x Zou niets voor mij zijn. Wel fijn dat je nu waarschijnlijk geen curretage hoeft! Hopen dat jouw week beter wordt dan het weekend. @Veertje: succes bij de GYN vandaag! En gaan ze inlijden of inleiden??? Alhoewel ik wel snap dat je het inlijden noemt Jacinto had vannacht ineens weer koorts; 38.5 Snap niet waar het vandaan komt. En vandaag zou hij eigenlijk zijn inentingen moeten krijgen... Effe kijken hoe het zo meteen gaat en dan maar afwachten wat ze zeggen op het CB. Gelukkig voel ik me zelf een stuk beter na een goede nachtrust
@Cimu, vorige week had ik precies hetzelfde met Luc met die koorts. Het CB en de inentingen heb ik verzet. Het is toch al een hele toer om er heen te gaan met 2 kinderen en ze enten inderdaad niet als ze 3 dagen daarvoor ziek zijn geweest. Sterkte met Jacinto! Oh, ja, Luc kreeg een dag na die koorts allemaal vlekken, dus dat zal de zesde ziekte wel geweest zijn, zijn ondertussen ook weer verdwenen. Ben benieuwd hoe het in het Radboud gaat, ik hoop dat haar een gehoororgaan heeft. @Andi, ik ga je verhaal straks lezen, nu alleen de foto even snel bekeken, leuk hoor, al een echt kereltje! @Kaatjesmam, ik begrijp je hoor! Ik werkte op de importafdeling bij de bloemenveiling en moest soms ook reizen naar China boeken. Ik had een adresje bij een Chinees reisbureau en het was dat het flink in de kosten scheelde qua tickets, want oooooh, wat waren die Chinezen bot, lomp en communicatiegestoord! Ik zag er altijd al tegenop om ze te bellen. Het mooie was, als ik niet snel genoeg praatte of iets na moest kijken wat 3 seconde duurde, die vrouw de verbinding gewoon verbrak, hoe lomp! Schrikken zeg, met die bloedingen, hopelijk ben je er nu vanaf! En goed opletten welke spieren je traint, vooral met buikspieren. Ik heb nu nagym en die 'juf' is fysiotherapeute en zegt dat als je de eerste drie maanden na de geboorte de verkeerde buikspieren traint, je juist meer kwaad dan goed doet. @Veertje, sterkte bij de gyn, ik hoop dat het allemaal snel gaat doorzetten! Nu is Luc ook snotterig geworden. Gelukkig gaat het slapen al een week goed, hij wordt 1 keer per nacht wakker rond 3 uur a half 4. Robin staat nu al in de gang met haar jas aan 'daaag' te roepen. Ze gaat straks naar de peuterspeelzaal, maar kan niet wachten.
Meiden ik heb ff jullie advies nodig voordat ik denk ik helemaal doordraai. Ik zal proberen het zo kort mogelijk te omschrijven. Cas is een hele makkelijke slaper. 's Middags en 's avonds leg je hem in bed en je hoort helemaal niks, en slaapt dan door tot de volgende ochtend. Sinds afgelopen dinsdag begint hij ineens echt heel hysterisch te krijsen als ik hem in bed wil leggen, maar echt op een niet normale manier. Meestal laat ik hem uiteindelijk en dan valt hij wel in slaap. Hij wordt alleen midden in de nacht nu ook wakker, echt hysterisch. Net of hij gedroomd heeft ofzo. Ik troost hem en ik blijf met hem zitten en dan is hij rustig, maar zodra ik hem weer in bed wil leggen begint het weer helemaal overnieuw. Vannacht ben ik weer twee uur met hem bezig geweest. Uiteindelijk heb ik ergens vannacht een nachtlampje gevonden en dat hielp wel een beetje. Het is begonnen toen hij een soort van masker bij mijn moeder heeft gezien waar hij heel erg bang voor was. Misschien droomt hij wel over zwevende maskers ofzo. Hij heeft ook weer last van zijn kiezen en dan droomt hij ook altijd wat meer. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, moet ik naar mijn moeder en laten zien dat het masker niet eng is??? is hij me aan het uitproberen??? moet ik hem maar laten huilen??? Sorry na een week van zulke nachten zie ik het ff niet meer zitten. Ik weet dat jullie nachten ook kort zijn hoor met de baby's en ik wil ook ziet zeuren, maar ik trek het echt slecht het zwanger zijn en zo weinig slaap. Sorry even voor mijn ego bericht, straks weer ff bijlezen. Ik moet ook zo nog naar de gyn. Kijken of hij al kan zeggen wanneer ze de kleine gaan halen.
Marieke; Karlijn heeft dit af en toe ook. Dan wordt ze wakker van een droom (denk ik dan) en kan alleen maar huilen. Het is meestal een korte periode en dan houdt het weer op. Ik vind het ook erg moeilijk wat nu de beste aanpak is, maar ik denk dat je het echt goed aanpakt. Ik denk niet dat hij je uitprobeert en dat je hem moet laten huilen. Hij lijkt me gewoon echt bang. Als iemand anders een gouden tip heeft hoor ik het graag. (Tot dan: schop je man uit bed.....hihi)
Ik kan echt niet meer horen dat het bij de laatste loodjes hoort grrrr.. Ben een beetje depri, die gynaecologen snappen niet dat ik het echt zat ben al die pijn en dat ik al weken binnen zit omdat ik niks kan interesseerd ze al helemaal niet.. Ze wou niet eens kijken of er al ontsluiting was. En ja die voorweeen horen er nou eenmaal bij en ik moet maar wachten tot dat ze doorzetten in echte weeen.. Tegen de tijd dat ik mag bevallen ben ik helemaal op en trek ik het niet meer.. Dat ik het zwaar heb vind ik nog niet eens het ergste, stijn die er last van heeft vind ik nog veel erger. Hij komt net bij me zitten en vraagt of ik verdrietig ben en zegt daarna heel erg lief de baby komt wel mama.. Van de week zei hij mama ikke vind baby stom en toen ik vroeg waarom zei hij baby doet mama au, baby mag niet meer bij mij wonen.. Sorry voor mijn geklaag, ga zo maar even liggen met Stijn zodat hij nog een beetje uit kan rusten want hij moet vanmiddag naar de psz. Hoop dan zelf ook weer wat rustiger te worden..
Wanneer worden de 2de wondertjes geboren? April: Funny - 1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 en zwanger in ronde 10 bevallen van Finn op 17-04-2009 Mei: Harmless - 1ste Toon 31-05-2007 - uitgerekend 08-05-2009 en zwanger in ronde 1 bevallen van Stan op ..... Juni: Patje - 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 en zwanger in ronde 4 bevallen van Pim op 30-06-2009 Mandy1 - 1ste Noa 24-03-2007 - uitgerekend 18-06-2009 en zwanger in ronde 1 bevallen van Levi op 23-06-2009 Marlieke - 1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 en zwanger in ronde 12 bevallen van Dominique op 02-07-2009 Juli: Jo79 - 1ste Robin 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 en zwanger in ronde 2 bevallen van Luc op 16-07-2009 Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 11-07-2009 en zwanger in ronde 1 bevallen van Dinja op 09-07-2009 Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 en zwanger in ronde 8 bevallen van Jacinto op 21-07-2009 Augustus: Velobabe - 1ste Keano 30-06-2007 - uitgerekend 18-08-2009 en zwanger in ronde 4 bevallen van Jamie op 25-08-2009 Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 en zwanger in ronde 4 bevallen van Levi op 29-07-2009 Kaatjesmam - 1ste Karlijn 10-02-2007 - uitgerekend 20-08-2009 en zwanger in ronde 12 bevallen van Joris op 10-08-2009 September: Lilly - 1ste Ruben, 20-03-2007 - uitgerekend 03-09-2009 zwanger in ronde 4 bevallen van Job op 31-08-2009 Andi- 1ste Gabriël 27-02-2007 - uitgerekend 16-09-2009 zwanger in ronde 6 bevallen van Kyrian op 20-09-2009 Anniek - 1ste Kyana 05-03-2007 - uitgerekend 18-09-2009 en zwanger in ronde 5 bevallen van Devin op 15-09-2009 Knuf- 1ste Daphne 03-01-2007 - uitgerekend 21-09-2009 zwanger in ronde 4 Veertje- 1ste Stijn 07-01-2007 - uitgerekend op 22-09-2009 zwanger in ronde 14 verwacht een verrassing Djezelf-1ste Jonathan 10-01-2007 - uitgerekend op 27-09-2009 zwanger in ronde 11 - verwacht een jongetje Oktober Marieke-1ste Cas 10-01-2008 - uitgerekend op 25-10-2009 zwanger in ronde 5 verwacht een jongetje November NikkiF- 1ste Thijs 10-10-2006 - uitgerekend op 4-11-2009 zwanger in ronde 3 verwacht een verrassing Carolien82 - 1ste Naomi 28-10-2005 - uitgerekend op 27-11-2009 zwanger in ronde 4 verwacht een meisje December Missflower- Danischa 19-03-2007 - uitgerekend op 3-12-2009 zwanger in ronde 6 verwacht een jongetje 2010! Januari: Justfem- 1ste Noa 26-09-2001 - uitgerekend op 01-01-2010 zwanger in ronde 8 verwacht een meisje Geboren: 12 jongetjes 2 meisjes Verwacht: 3 jongetjes 2 meisjes 2 verrassing
@Veertje: :x wat een takke gyn! Waarom wilde ze niet eens even kijken of je al ontsluiting had?? Pffff Ohhh kan me helemaal voorstellen dat je het zo zat bent! Helemaal daar naar toe en dan krijg je zulke reacties. Ook dat je het voor stijn zo sneu vind herken ik, heb dat naar jonathan ook. Die is nu weer een dagje naar opa en oma. Gewoon omdat ik anders echt geen leuke mama voor hem ben! Nou chickie we slepen elkaar er wel door heen!!!!! @marieke: he wat sneu dat hij zulke nachtmerries heeft. Tips; tja dat is lastig met nachtmerries he, je kunt ze alleen maar troosten. Het ventje is nog te klein om te begrijpen dat het niet echt is. Of om jou uit te leggen waar hij dan precies zo bang voor is, hoewel de kans groot is dat het om dat masker gaat. Ik denk niet dat het uitproberen is als hij ook midden in de nacht wakker word. Ja , waarom zou je niet even naar je moeder gaan, laat je hem even met dat masker "spelen". Maak er grapjes mee, baat het niet dan schaadt het neit toch? en even kijken of hij niet te warm slaapt, daar krijgen ze ook sneller nachtmerries van. (dus raampje open, geen pyjama etc) Succes hoor!! @Kaatjesmam: Lieve hemel, dat je het uit houdt met die "chinesen". Zit me echt op te vreten als ik zo jouw verhaal lees. (heerlijk om me zo mee te laten slepen met een ander zijn irritaties ) Fijn trouwens dat je nu waarschijnlijk geen curretage meer hoeft! Schrok je niet toen je weer zo begon te bloeden?? Ik vind je wel een held hoor, dat je dat allemaal moet meemaken in zo'n ander land, en dat je er nog zo 'relatief' rustig onder blijft! Petje af @Funny: he dat is wel balen van de bv. Had je al zo'n lactatiedeskundige gesproken of er nog iets aan te doen is? (of heb ik daar overheen gelezen?) @Koortsige kindertjes: Ik hoor dat voor het eerst, dat baby's niet ingeent worden als ze pas ziek zijn geweest. Jonathan is eigenlijk bijna nooit ziek *klopt dit meteen af* Ik denk dat hij in totaal 5 à 6 x ziek is geweest. Maar nu dat hij op de psz zit, merk ik wel dat hij veel snotterig is. Dus ik vermoed dat beeb2 daar ook eerder last van zal hebben.
Even klagen hoor: m'n man belt net om half 6 dat hij een of andere bijeenkomst heeft van zijn werk en niet thuis komt met eten (en spitsuur). Gelukkig ben ik nog helemaal gesloopt van het weekend en ben ik al aan het koken.........GRRRRRR....het concept agenda is blijkbaar erg moeilijk.