Djezelf; nou ik was er niet echt rustig onder hoor vrijdag. Het was echt veel bloed. Zaterdag moest ik wel rustig blijven om de boel in te pakken en te reizen met 2 kids, maar merk nu dus dat het me wel opbreekt. Veertje; wat balen van die gyn. Dan is die van mij toch wel erg fijn. Sterkte
Dames, die het nodig hebben: dikke knuffel! Zieke kindjes, snel beter worden hoor! Zieke mama's, ook snel beter worden! Kaatjesmam, tjee wat een gedoe zeg! Gelukkig was er geen curettage nodig. Hoe is het nu? Velobabe, persen is de naad uitvouwen en zo heet mogelijk strijken met stoom.
@Jo: ik weet nog dat je zei dat Luc ook koorts had; toen zei ik nog dat ik hoopte dat Jacinto het tot 6 maanden zou redden zonder ziek te worden... Helaas. Hij heeft nu al vanaf vorige week dinsdag af en aan koorts. DI av, WO was het weer weg... DO de hele dag koorts... VR overdag OK, VR AV weer koorts. Za OK, gisteren weer koorts. snap er niets van. Bij het CB vroegen ze of ik er al mee bij de HA was geweest, maar zo heftig is het nu ook weer niet. Ik wacht morgen even af. Hij heeft wel een paar rode vlekjes op zijn lijf, maar nog niets schokkends... Bij CB geweest. Hij weegt nu 6010 en is 59 cm... Ongeveer lengte en gewicht van de reuze-baby bij HvNL vorige week... Zou er niet aan moeten denken. Vind het al heftig voor 2 maanden, haha! Er begint er een te huilen. Zal wel honger hebben... Tot straks.
@ Funny ik vind het ook steeds spannender. Ik denk zelf een jongetje hoor, maar goed, dat is ook maar een gevoel ... @ Kaatjesmam, mijn buik ziet er ook precies hetzelfde uit als bij Thijs, toch vond deze man mijn buik echt een "meisjes-buik". Ik ben benieuwd ! Wat een heftig weekend heb je achter de rug zeg ! Ik hoop voor je dat het nu klaar is met die bloedingen. Wat een onzekerheid, dat wil je toch niet, al helemaal niet in deze situatie ... en dan die onzekerheid over dat visum, ongelooflijk. @ Cimu, Thijs kreeg toen hij een keer niet fit was zij enting niet, maar ook omdat ik dat niet wilde. Een maand later zijn we terug gegaan, toen ging het wel. @ Marieke, de slaapproblemen van Thijs zijn bekend. Dit lijkt me toch anders omdat hij normaal wel goed sliep. Misschien is er iets op zijn kamer waar hij schaduwen van ziet die voor zo'n kleine misschien eng zijn ? Zo'n masker kan inderdaad ook een flinke indruk achter laten bij die ukkies, zo had Thijs zich laatst enorm geschrokken voor verklede mensen tijdens het oogstfeest. Dat kan dan nog wel even duren voordat dat uit dat bolletje is. Kan me voorstellen dat dit heel heftig is. Wij houden bij Thijs paal, het gebeurt zoals wij het willen. Dan probeert hij een paar avonden uit en merkt dan dat het geen zin heeft en slaapt dan weer goed. Ik denk niet dat dit van Cas uitprobereb is. Misschien toch even naar het masker gaan kijken, wie weet, misschien helpt het wel. Sterkte meid ! @ Veertje, ik kan me voorstellen dat je het zat bent nu. Ik hoop dat morgen echt jouw dat zal zijn ... bij Thijs moest ik er op de uitgerekende datum nog 10 ... ik weet hoe je je voelt ... @ Kaatjesmam, heel herkenbaar hoor, mannen met onverwachte afspraken. Ik kan daar ook altijd enorm van balen ... Thijs was vanochtend ook wat koortsig, maar ik merk zo niets aan hem ... maar even in de gaten houden ... Groetjes, Nikki F
Zo alles was goed bij de gyn, alleen de kleine ligt dwars. We hebben nu wel een datum geprikt en het wordt 19 oktober gehaald in de middag. Ze durven een gewone bevalling echt niet aan, maar ik heb er ook vrede mee. Ik had het wel verwacht. Thanx voor jullie ondersteunende woorden, we gaan het vannacht gewoon weer proberen. Heb nu wel een nachtlampje aan. Morgen anders maar langs mijn moeder en dan maar even spelen met het masker. Veertje: balen van de gyn zeg, maar het is overal hetzelfde:x Ik kwam vandaag ook binnen en krijg meteen de opmerking'zo jij hebt een buik!!!! ik zeg, mooi kan je het dan niet iets eerder halen gezien ik het lichamelijk niet meer trek. Nee hoor, dat maakt ze toch niet uit. je wordt pas echt serieus genomen als je met weeen binnenkomt:x Dikke knuf voor jou, en ik hoop gewoon dat het snel gaat gebeuren voor je. Zomaar: ik duim voor je morgen!!!! Kaatjesmam: jeetje wat schrikken zeg. Hopelijk is het nu wel helemaal eruit. Hoe voel je je nu??? misschien heb ik er even overheen gelezen, maar hebben ze nog wel even je hb nagekeken??? Djezelf: Cas was ook nooit ziek, en toen hij naar het kdv ging is hij achter elkaar ziek geweest. Nu lijkt hij ook wel immuun ofzo, gelukkig. Ik denk ook dat nr 2 veel sneller dingen gaat oppikken van Cas. Meis, trek jij het verder nog een beetje??? zijn je buikfoto's nog mooi geworden??? Ik ga lekker private practice kijken.
@Marieke: Thiago heeft ook zulke nachten gehad. En wat wij dan meestal doen, is dat één van beiden naast hem slaapt een paar nachtjes. Gewoon matras op de grond en een nachtje samen slapen. Dat hielp bij hem heel goed! OK, wellicht zou een gemiddelde Nanny het afkeuren, maar wij vinden het allemaal prettig zo. Zo krijgen we allemaal genoeg slaap! Wellicht het proberen waard? @Dames met de laatste loodjes: heel veel sterkte!!! Nog even volhouden en dan hebben jullie je beebjes ook in jullie armen! @Kaatjesmam: jeetje zeg, wat balen! Ik hoop dat je het overleefd hebt! Ik had onlangs een mooie tas besteld bij Little Company. Eind augustus gekregen en nu laat de naad al los. Dus ik heb ze gemaild met de opmerking dat ik denk dat het een productiefout is. Krijg ik netjes antwoord dat zij dat ook denken en dat ik de tas (gratis) mag opsturen en een nieuwe krijg. Dat is toch goede service, of niet?!? Ben helemaal blij dat ik gemaild heb!
@ Marieke, fijn dat alles goed was, maar dat hij dwars ligt, had je dat zelf ook al gevoeld of niet ? Je hebt dan geen keuze he, het moet dan wel een keizersnede worden. Heb je nog meer aanleiding waarom ze kiezen voor een keizersnede ? Wat een domme opmerking van zo'n gyn ... zeg dan niets ! Lijkt me wel apart hoor, om de datum al te weten wanneer de kleine er zal zijn. Mooie datum, toch ? Veel succes met slapen vannacht ! @ Cimu, dat is inderdaad super service. Goed dat je gemaild hebt ! Groetjes, Nikki F
Nikki: hij kan geloof nog wel draaien hoor. Hij ligt ook niet helemaal dwars, maar een soort van schuin (moeilijk uitleggen zo) Maar dit in combinatie dat hij best groot wordt geschat en bij de eerste al een ks, is dit dus de beste keuze. Het is idd heel raar om te weten, dat het uiterlijk nog 27 dagen gaat duren. Cimu: dat is idd een superservice, die ga ik ook onthouden. Hier een goede nacht gehad, mocht ook wel na al die lange nachten. hij werd wel al om 7 uur wakker, maaar dat vond ik allang best. hopelijk zet dit door, en gaat het weer een beetje goed komen
AAAAAAAAAAHHHHH........ Even een ego berichtje hoor... Ik ben op Nr2 geëindigd voor het huurhuis wat ik wou, nu moet ik als een idioot duimen dat de mensen die op Nr1 staan er vanaf zien en dan wordt ik alsnog gebeld (de kans is heeeeel klein want die huizen zijn erg in trek, nieuwbouw, super kindvriendelijk, 3 scholen in de buurt, alleen bestemmingsverkeer etc etc...) WAT FRUSTREREND, net Nr 2 pffff IK WIL DIT HUIS IK WIL DIT HUIS IK WIL DIT HUIS IK WIL DIT HUIS IK WIL DIT HUIS IK WIL DIT HUIS IK WIL DIT HUIS IK WIL DIT HUIS IK WIL DIT HUIS IK WIL DIT HUIS IK WIL DIT HUIS IK WIL DIT HUIS IK WIL DIT HUIS! Veertje: Wat ben je aan het doen? Bevallen?
Nee niet aan het bevallen helaas.. gisteren de hele dag geen last van voorweeen gehad maar helaas beginnen ze nu weer.. Ik ben heel erg hard voor je aan het duimen maar hopen dat die eerste hem afwijzen. Misschien moet je even bij je "toekomste buren" aanbellen en vragen of ze heel erg veel herrie willen maken als die mensen komen kijken Djezelf waar ben jij?
Haha, ja en een winkelwagentje met een leeg krat bier in de voortuin zetten , een naambordje op de deur met 7 kindernamen erop en een bordje met een pitbull en 'hier waak ik'. Kijken of ze het nog zo graag willen. Maar balen joh, tweede, dat is nog irritanter dan 10e. Valt dat trouwens onder de gemeente Nijmegen? Mijn tante woont daar en die kon een woning krijgen, ging ze 's avonds eens kijken, zaten er allemaal hoeren achter de ramen bij die andere huizen , dus dat was hem niet geworden. Maar ze mocht ook niet meer dan een bepaald aantal huizen afwijzen, uiteindelijk heeft ze wel een mooie woning gekregen hoor. @Veertje, ik hoop zo dat je snel gaat bevallen! Djezelf natuurlijk ook! @Marieke, fijn dat je weer even bij hebt kunnen tanken. Luc had een regelnacht en kwam wel 4 x i.p.v. 1 keer. Hopelijk gaat komende nacht weer gewoon goed. @Cimu, dat is inderdaad goede service, goed dat je gebeld hebt. Alles ligt in bed, dus eindelijk even rust. Ik ben al een maand bezig met een lakentje van de Hema, bestelling was kwijtgeraakt, hebben ze opnieuw ingevoerd, zou er zaterdag zijn, maar is er nu nog niet etc. En het personeel is ook niet bepaald slim en zeggen allemaal wat anders, grrr!
Veertje: He, jammer!!! Zie dat je heeeeeeel veel voorweeen hebt vervelend hoor, hopen dat de beeb snel hier wil komen spieken, weten wij ook EINDELIJK of het een jongens of meisje is! Jo: Eigenlijk heeft Luc dan geen regelnacht maar het zijn jouw borsten die geregeld moeten worden (zei mijn lieve vk die lactatiedeskundige is.... durf meteen niet meer te zeggen dat Levi een regeldag heeft.. IK heb die dus hahaha) Djezelf: Joehoe??? Marieke: Fijn dat de nachten weer beter zijn!!!! Hopen dat het zo blijft want jij kunt jouw rust nu wel gebruiken! Kaatjesmam: Tsjeeee nu nog stolsels verliezen, zou me rotschrikken! Hopen dat het nu helemaal schoon is en stopt! Funny: Ah mooi toch nog het grootste deel BV! Fijn als het zo toch nog even kan! Hahaha een winkelwagentje is altijd een "slecht" teken idd maar denk niet dat ze daar intrappen want de rest van de buurt is dan ineens ergggg netjes misschien moet ik ze achtervolgen en achteraf afpersen zodat ze er toch vanaf zien.... enne Jo tsjee hoeren, lekker hoor. En ik ga nu in Uden wonen dat is weer in Brabant dus vertrek lekker uit gelderland!
Hier ben ik hoor. Nog geen enkele verandering. (heb alleen een zeurende ongesteldheids gevoel onder in mijn buik) Morgen naar de gyn. en dan eis ik een afsraak. Die maken ze sowieso met 40 weken, dus dat kan morgen ook wel vind ik!!!!!! Dan heb ik in ieder geval iets om naar toe te leven, mocht het niet vanzelf beginnen.
Robin heeft net de kinderwagen omgetrokken waar Luc in lag te slapen! Ben me rotgeschrokken, hij viel er niet uit, want hij bleef met zijn arm tussen de stang hangen. Ook niet fijn, maar anders was mij misschien wel met zijn hoofd op de vloer gekomen. Ik zit echt helemaal te shaken . Gelukkig moest hij maar heel even huilen en ging daarna weer naar me lachen. Mijn kleine moppie.
@Jo: oef, dat is ff schrikken! Gelukkig niets aan de hand met je kleintje. @Marieke: waarom hebben ze de datum veranderd? Kwam dat beter uit? @Zomaar: zal flink voor je duimen!!!!!!!!! ja, nummer 2 is we heel zuur! @Veertje: en vandaag een beetje betere dag gehad? @Cimu: Kijk dat is een mooie service! Had jij dat niet laatst ookal met een andere winkeL??
zomaar wat balen zeg n r.2, nu maatr hopen dat die anderen het niet willen... Jo jeetje zeg wat zul je geschrokken zijn zeg....
Zomaar: had je al een krabbel gestuurd, maar ik ga echt voor je duimen. Dikke knuf!! Djezelf: bij jou al verandering??? is het zeurderige gevoel er nog??? De datum is verandert omdat mijn gyn die dag geen ok-programma heeft. Ben er wel minder blij mee. Barry is nm 18 ontober jarig en de uk dus 19. Had toch best een dagje tussen gekund. Ach nu hoef ik weer een dagje minder. Lijkt me trouwens dat je toch gewoon een afspraak krijgt, die paar dagen maken ook niet meer uit??? Jo: Jeetje meis, wat zal jij geschrokken zijn. ben je alweer iets rustiger??? Veer: hebben ze eigenlijk tegen jou iets gezegd over tot wanneer ze jou evt laten lopen??? jij mag natuurlijk ook niet ingeleid worden. Nou ja, ik bedoel eigenlijk dat ik hoop dat ht snel begint. Ik zit weer ff te genieten van mijn harde buiken en mijn enorme koppijn. Ik moet eigenlijk vanavond ook nog een beetje klussen, maar ik denk dat ik er maar vanaf ga zien.
Nahja waar zijn jullie allemaal?? tis weer erg rustig de afgelopen dagen hier. Veertje.......wo bist du?