Hier ben ik, nog steeds zonder beeb helaas.. @marieke, nee ze hebben niks tegen mij gezegd, ben benieuwd of ik dat volgende week te horen krijg.. Maar die afspraak ga ik natuurlijk niet halen omdat ik gewoon heel erg snel ga bevallen (hoop ik )
@ Marieke, fijn dat ze gewoon voor zeker gaan. Stiekem zou ik best de datum ook al willen weten hoor ... ben zo benieuwd of we nu weer overtijd gaan of niet ... ik hoop zo van niet, ben zi nieuwsgierig naar ons kleine ukkie ! Fijn dat het zo goed ging vannacht ! Thijs is ook vanavond maar een keer uit bed gekomen. Gelukkig maar ! @ Zomaar, dat is balen meid ! Zijn er niet meer huizen van dat type die in de verhuur komen op korte termijn ? Ik hoop dat je het toch zult krijgen ! @ Jo, fijn he, zo'n ondernemende peutertjes in huis ... @ Bezichtiging, de man is komen kijken en was best enthousiast. Viel er wel over dat boven geen dubbel glas is, maar goed, de makelaar had gezegd dat hij niet alles kon verwachten. Hij denkt er nu over, neemt dan contact op met zijn makelaar en die neemt dan weer contact op met onze makelaar ... hoezo omslachtig, maar goed, iedere kans op een verkoop is er een, dus we houden hem maar in ere ! @ VK, morgen naar de VK, om 16.50 deze keer. Mijn moeder gaat mee, ML heeft werkbespreking van 16.00 tot ????? Groetjes, Nikki F
Goedemorgen, nog baby's geboren vannacht? @Marieke, voel je je wat beter vandaag? @Nikki, ik hoop dat hij het huis gaat kopen! Wij hebben ons huis begin dit jaar verkocht (haha, aan de schoonzus van Carolien van dit clubje, zonder dat we dat wisten van elkaar, klein wereldje). Af en toe kregen we ook zulke rare vogels, die gingen zeuren dat er geen zolder op zat, terwijl er toch in de omschrijving stond dat die er niet was, dus waar zeur je over? En eentje die ging gillen, omdat ze een kattenluikje zag en huisdieren zoooo vies vond . Ik geloof dat we in 4 maanden tijd zo'n 9 bezichtigingen hebben gehad. Niet veel, maar volgens de makelaar viel dat nog reuze mee in deze tijd, want er waren er ook die helemaal geen bezichtigen kregen. Maar ja, je hebt er maar eentje nodig hè, die het wel bevalt. En bij elk huis is wel iets, toch, wat je kunt/wilt/moet veranderen. Vannacht kwam Luc weer 2 x, ook niet ideaal, maar al beter dan die 4 x van de nacht ervoor. Ik ga zo even boodschappen doen en Huggies halen bij Etos, die Littlewalkers zijn in de aanbieding en je krijgt er nu gratis Boumy sloffen bij (staat hier ook onder aanbiedingen ofzo op het forum). Niet gek toch? Voor de nacht gebruik ik vaak oefenbroekjes, aangezien haar buik 's nachts van bol naar plat gaat en ze bij luiers doorlekt.
Hier nog geen beebje maar het rommelt wel al de hele nacht.. Word er een beetje gek van. Steeds wakker van harde buiken, voorweeen en een ontzettende pijn in mijn rug.. Hoop dat het vandaag eens goed door gaat zetten.. Vanmorgen bijna een uur lang zelfs om de 5 min voorweeen, ze waren best pijnlijk maar nog niet zo pijnlijk als echte weeen (althans wat ik me kan herinneren )
G'mogguh, Nou hier geen baby geboren. Heb in ieder geval niets gemerkt Ik gebruik alleen pampers. Valt me trouwens nog mee hoevaak luiers in de aanbieding zijn. Vaak zijn ze 3 voor de prijs van 2. @Veertje: en bij jou al een beebje? @Marieke: hoe is het met jou, na zo'n avond hard klussen? Beetje kunnen slapen? @Jo: pfoeh nog 2 x er uit. Slaapt de kleine nou bij jou op de kamer, of in zijn eigen kamertje? ML is nu naar Hhw, Willem-alexander opent in heerhugowaard een nieuwe wijk. En ML moet daarheen om te netwerken. Ben benieuwd of hij alex nog te spreken krijgt Jonathan is naar de oppas, dus ik heb weer even een 'rustig' dagje. Om 12 uur naar de gyn. Ben benieuwd! HAd gister de tractaties proberen te maken voor de psz. Maar die zijn met succes mislukt (had cake-jes met muisjes gebakken, iemand had hier op t forum gezegd dat dat prima kon... nou...niet dus, zag er niet uit. alle muisjes gesmolten enz.) Moet dus straks weer iets nieuws gaan proberen.
nee nog niks, nog wel voorweeen trouwens. Ja die vent komt natuurlijk hier in hhw, zal wel lekker druk worden hier ( niet dat ik er wat van merk want kom toch niet de straat uit haha) Die pampers viel me ook al op, zei gisteren toevallig tegen mijn man dat ze die kortingsbonnen van lekker in het leven maar nog aantrekkelijker moeten maken want je kan ze nu te pas en te onpas voor goedkoper krijgen
psies, Vooral bij de Etos zijn ze vaak in de aanbieding vind ik. Nu geloof ik weer bij de AH in de bonus. He zie net dat je gister je uitgerekende datum had. Sorry, had het niet gezien. Gaat het toch eigenlijk nog snel he, weet nog wel dat wel zo lang bezig waren en nu komt ons beebje alweer bijna.
He jammer Veertje en Djezelf. Maar lang kan het niet meer duren bij jullie!! Jo; dat is schrikken zeg! Dat vind ik ook een hele opgave; de baby beschermen tegen je overenthousiaste peuter. Het is geen feest om de 2de te zijn....(toch eens navragen wat ik mijn broertje allemaal aan heb gedaan vroeger. die is overigens wel goed terechtgekomen) Hier gaat het wel beter. Niet zoveel bloedverlies meer. Wel heel erg moe. Misschien komt dat van al die antibiotica die ik nu slik want Joris slaapt best goed 's nachts (moet er 2x uit en dan max een half uur per keer). Ik weet niet meer wie het vroeg maar ze hebben m'n hb waarde niet gecheckt. Wel heb ik ijzerpillen gekregen. Zondag komt er een vriendin uit NL voor een paar dagen. Zin in maar hopelijk heb ik dan wel meer energie.
Ja als ik er op terug kijk is het allemaal best snel gegaan, over uiterlijk 2 weken heb ik gewoon een 2de kindje.. Ik vind die pijn in mijn rug echt vervelend, het begint steeds onder in mijn buik en trekt dan naar mijn rug bah. Zo Stijn maar lekker in zijn badje zetten zodat ik even lekker kan douche..
@Veertje: dat klinkt wel als de 'Echte" weeen toch? Nou hoop het echt voor je hoor meid! @ Kaatjesmam: oh dat is wel leuk, dat er je vriendin komt! Ik heb ook een jonger zusje, en oef wat heeft die het te verduren gehad met mij! Hihihi Ik ga zo maar eens richting den helder. Ga ik nog ff langs de markt, moet nog een lintje halen voor in het wiegje. tot vanmiddag
Goedemorgen!! Hoogzwangeren, zet m op!!! @zomaar, nog iets gehoord over dat huis? Ik duim voor je meis. Is het nog een beetje uit te houden thuis of zit je bij je ouders? @anniek, en al gepoept?? Oh ik word geroepen!!
ja het klinkt wel als echt weeen, zo voelt het ook af en toe maar durf nog niks te hopen. Tis nu alweer bijna een half uur rustig in mijn buik..
Veertje, dat zijn toch wel de echte weeen volgens mij... Ik hoop iig dat het maar lekker gaat doorzetten en dat je straks gaat gillen dat je het niet langer kan/wil. En daarna heerlijk je jongste ukkie kunt bewonderen en knuffelen... Jo, wat een schrik meid! Zomaar, nog iets gehoord van het huis? Jammer dat je als 2e op de lijst staat... 's nachts eruit: wat heb ik dan een mazzel. Dominique heb ik vanaf 4 weken met suikerwater gefopt 's nachts. Vanaf 5 weken had ze door dat ze dus geen fles kreeg wanneer ze wakker werd 's nachts. (ze had ook geen erge honger, gewoon een klein beetje, want wanneer ik haar voor die 4 weken een fles gaf dronk ze altijd maar zo'n 10cc). Dus vanaf dat ze 5 weken is slaapt de dame door tot ruim 7 uur. 22.00 uur laatste fles! Heel af en toe wil ze wel eens wakker worden, maar dan is een foppie en even wiegen in mama's armen voldoende om haar weer in slaap te krijgen.
@Zomaar: balen zeg, 2e... Ik hoop voor je dat ze nee zeggen. Misschien zijn het mensen die geen kinderen hebben/willen... (wishfull thinking???). @Jo: hier ook aan het regelen denk ik... Jacinto komt al een week weer 2 keer per nacht ipv 1 keer. Misschien is hij aan het regelen, of misschien komt het omdat hij een beetje ziek is... Geen idee. Maar 4 keer... sterkte ermee! Oh, ik lees dat hij afgelopen nacht 'maar' 2 keer is gekomen... Stukke beter al. Ik kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent toen Robin de kinderwagen omtrok... Jeetje zeg! @Djezelf: ik hoop echt dat de gyn vandaag een afspraak met je wil maken! Gewoon op aandringen! Had ik ook al iets met een andere winkel? Zou zo maar kunnen, ben zo dement als een deur op het moment. Als het me weer invalt, laat ik het weten, haha. @Marieke: jeetje 19 oktober... Spannend hoor. Ik zou de verjaardag van ML dan maar niet te uitgebreid vieren, haha. Hoe gaat het met je hoofdpijn vandaag? @Veertje: jij houdt het wel spannend zeg! Ik hoop echt dat die weeen van vanmorgen de eerste zijn van het echte werk! Ik vond deze keer de weeen ook minder erg dan de eerste keer, dus ik duim voor je dat dat bij jou ook het geval is! @Djezelf: cakejes met muisjes: dan moet je eerst de cakejes bakken, daarna glazuur erop en de muisjes op de glazuur (voordat het droog is). Dat truukje met glazuur werkt ook prima op lange vingers en/of koekjes (zoals nijntje koekjes); dat heb ik gedaan! Succes ermee. @Marlieke: lekker, dat doorslapen! Vanmiddag moet ik even met Jacinto naar de HA. Hij heeft nu al 8 dagen af en aan koorts (niet hoog, ong. 38.5). Ben benieuwd wat ze zeggen. Verder gisteren een ID aangevraagd voor de kleine man. Deze hebben we nodig voor het ziekenhuisbezoek 7 okt. Bij deze de pasfoto: Bekijk bijlage 17004 Ja, en je moet ook mooi zijn lengte doorgeven... En die combi is dan 5 jaar geldig. Zou hij er nog zo uitzien over 5 jaar en zou hij dan nog 59 cm zijn? 8)
Veertje: Spannend hoor!!!!! Ga voor je duimen dat het doorzet! Levi slaapt meestal vanaf een uur of 22.30 door tot 04.00/05.00 daar ben ik ook al hardstikke blij mee! zo is dat wel vol te houden kun je zelf ook nog een beetje gewoon slapen. Nee heb nog niets over het huis gehoord maar goed denk ook niet dat die andere mensen het huis al bezichtigd hebben, denk dat daar wel een paar dagen overheen gaat. Vandaag om 12 uur komen er weer nieuwe huizen online te staan... Lilly: Op dit moment gaat het wel... ben alleen bang hoe het dadelijk gaat zijn als zijn zoon weer terug komt (dat is de bron van spanning...) dus hoop dan echt wel zo snel mogelijk weg te zijn! Joris is heel schappelijk op dit moment ook qua spullen die van ons gezamenlijk zijn!
pfff..spanned zeg dat huis Zomaar. Ik hoop het echt voor je en anders bij de volgende ronde. Marlieke; lekker hoor dat ze doorslaapt. Karlijn maakte ik altijd wakker om 22 uur en die sliep ook redelijk snel door. Nu wordt Joris altijd net wakker als ik net diep lig te slapen, maar ik hoef nu niet aan het werk over een aantal weken dus ik laat 'm nog maar even zelf bepalen wanneer hij wil. Veertje: zet 'm op. het gaat nu vast gebeuren Cimu: wat een poepie zeg! Joris heeft ook al zijn zakenpaspoort!! Daar zitten meer blaadjes in en dat is wel nodig hier.
IK WIL ECHTE WEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tis hier weer rustig iig.. Stijn gaat zo ff met mijn moeder opstap kan ik mooi ff bij slapen..