He nikkiF: dit is precies wat we met jonathan ook hebben mee gemaakt! Zijn hartje sloeg ook een paar keer over, ook zo rond de 34 weken. Wij moesten toen naar het ziekenhuis om daar uitgebreider nar het hartje te luisteren. De Gyn. zei toen ook tegen ons dat dit heel vaak voor komt. Het hartje is nog in ontwikkeling en kan daardoor wel eens wat onregelmatig kloppen. Ook bij ons zeiden ze dus, niets om je zorgen om te maken.. Maarjah dat doe je natuurlijk wel!!! Doe het lekker ff rustig aan en als je merkt dat je je er nog steeds erg druk om maakt, dan zou ik vragen om een doorverwijzing toch?! Ik vind dat echt raar hoor dat ze je 2 weken dan zo in spanning gaat laten zitten!
@Nikki, hè, ja ik kan me wel voorstellen dat je je toch zorgen maakt. Volgens mij had Veertje of Anniek zoiets en dat verdween ook weer vanzelf als ik me goed herinner? En bij Djezelf dus zo te lezen. Anders kun je misschien vragen om tussendoor nog een keer langs te mogen komen voor je eigen rust. Maar wat fijn dat die man een bod heeft uitgebracht! @Djezelf, ach ja, inderdaad, als het mislukt heb je zelf weer wat te snoepen! Eigenlijk moet ik naar zwangerschaps na-gym, maar ik heb geen zin, ga een avondje spijbelen !
@ Djezelf, dank je wel voor je snelle antwoord. Ze zei dat we ons echt geen zorgen hoefden te maken. Hoe kun je dat nou voor elkaar krijgen. Met 36 weken zou het weg moeten zijn. Als dat niet zo is, daar heeft ze niets over gezegd. Ik heb het gevoel een hele goede zwangerschap te hebben en als je dan dit hoort dan schrik je je rot. Het zullen twee lange weken wordend denk ik. Ik maak me al heel snel zorgen over dit soort zaken ... ML belde nog tussendoor, hij vindt dat we morgen even naar de VK moeten bellen om te vragen of ze het volgende week nog even kunnen nakijken zodat we geen twee weken hoeven te wachten. Is het dan nog steeds zo, dan sturen ze ons maar door voor verder onderzoek. Bij de echo met 20 en 28 weken was alles prima, ik vind dit dus echt vreemd. xxx Nikki F
@ Jo, ik denk dat ik morgen even bel of we volgende week terecht kunnen. Ik hoop het ... @ Bod, ja onze makelaar heeft gezegd dat we een tegenbod uitbrengen en dat doen we zo snel mogelijk. Ben beniewd! Groetrtjes, Nikki F
Nikki: ik weet dat het moeilijk is , maar probeer het een beetje van je af te zetten. Het komt idd heel vaak voor rond deze tijd. Dikke knuf van mij en het is ff afwachten. Als je je echt heel veel zorgen blijft maken zou ik toch ff je vk bellen voor evt een doorverwijzing (al zullen ze in het zh ook zeggen dat je twee weken moet wachten) Wel goed van het bod zeg.....is het wel een beetje naar jullie zin??? Andi:leuk kaartje, erg leuk met die foto!!! en tuurlijk heb je minder tijd, we zien je vanzelf weer verschijnen. Djezelf: hopelijk lukken ze nu wel, en anders kom ik ook wel even een stukje halen Tuurlijk zal ik je promoten, er zijn drie vriendinnen bezig dus het zal toch wel een keer raak zijn. Jo: geniet dan maar van je rustige avondje. veertje: maar je gaat gewoon vannacht bevallen hoor, dus je hebt het morgen helemaal niet druk Morgen wordt hier de vloer gelegd op de 1ste etage en de zolder. Van het weekend halen we de babykamer, dus dan is het eindelijk klaar.Misschien kan ik nog iets spammen ofzo. Hopelijk slaapt Cas vanavond ook weer goed, hij was vannacht ook weer aan het spoken
@veertje, sterkte....... @kaatje, herkenbaar..hier ook vaak alleen rond spitsuur....en dan word ruben druk en wil job alleen maar mama en lurken....
@ Marieke, bedankt voor je reactie. Ik zou het graag nog eens laten controleren bij de VK, maar twee weken in onzekerheid is zo lang ... morgen eens bellen of we eerder nog eens ergens terecht kunnen. Heb jij enig idee waardoor dit zo kan komen ? Tot nu toe was alles altijd prima in orde, ik begrijp het niet ... Het huis staat te koop voor 219.000 en de man heeft 195.000 geboden. De makelaart zei meteen dat het huis niet weg zou gaan onder de 200.000, en dat hij een tegenbod kon verwachten en had gevraagd of hij dat redelijk vond. Hij zei van wel, dus we zijn nu in beraad wat we dan gaan zeggen ... erg spannend ! xxx Nikki F
Sssssssssssst maar het lijkt erop dat wij hier vandaag toch echt papa en mama gaan worden van ons tweede kindje.
Jaaaahhhh Veertje zet 'm op. Gaat vast heel snel na al die voorweeen. Da's toch wel fijn he, dat er nog iemand wakker is...
jee Nikki; waarschijnlijk komt het allemaal goed, maar die onzekerheid is inderdaad niks! Hier alles ok. Joris sliep gewoon van 20 uur tot 3 uur. Nu nog even verschuiven en dan kunnen we de hele nacht doorslapen....Ik weet nog van Karlijn dat dat geen garantie is voor volgende nachten. Gelukkig kwam Karlijn om 5 uur met een natte broek, anders zou ik nu toch bijna uitgerust zijn. Verder ben ik aan het uitzoeken of we in januari naar Nieuw Zeeland of Australie gaan. Heel vervelende taak... Nog tips??
Oh Veertje, wat spannend!!! Ik hoop dat je snel de kleine in je armen hebt! @Nikki, ik vind wel dat hij een flink eind onder de vraagprijs biedt. Maar ja, aan de andere kant, de huizenprijzen zakken ook nog steeds en het kan ook een hele last zijn die van je afvalt als je het verkocht hebt. Al was het misschien niet de prijs die je in gedachten had. Ben benieuwd wat er uit komt. @Kaatjesmam, ik ben opgeteld zo'n 3 maanden in Nieuw Zeeland geweest en zo'n 7 maanden in Australië. Moeilijke keus hoor. De laatste keer vond ik Nieuw Zeeland leuker, de eerste keer had ik daar alleen maar regen. Ik denk dat je in Australië aan de oostkust nog de meeste plaatsen bij elkaar hebt liggen, aan de westkust zit je gewoon de hele dag in de auto of bus om ergens te komen en de bus verplettert om het uur gemiddeld wel een kangeroe, dus dat is misschien wat minder voor je kinderen om te zien. Ik vond Cairns en de omgeving mooi, vooral Cape tribulation. Nieuw Zeeland is rustiger, mooie natuur een aardige mensen. Luc hoest nu opeens weer heel veel. Ik krijg er een punthoofd van.
Nikki: dat klinkt allemaal goed hoor. dat zou echt supersnel zijn in deze tijd als je je huis nu al verkoopt. Wbt het hartje, ik zal straks even kijken of ik iets in mijn boeken kan vinden om je het exact uit te leggen. Ik weet van de gyn mensen op mijn werk dat het idd vaker voorkomt. Djezelf: hoe is het bij jou???? Jo: misschien toch nog een keer de dokter bellen. Wat hebben ze de vorige keer gezegd??? Kaatjesmam: ik ben in alletwee nog nooit geweest. Ik moet zeggen dat Australie mij meer trekt. Dat komt ook omdat ik vroeger altijd bij de flying doctors wilde werken, haha Wij willen er over 2 jaartjes naartoe, net voordat Cas naar school moet. Nou ik ben aan het wachten op de gasten van de vloer, ik hoop dat ze een beetje opschieten.
Ik kwam effe checken voor babynieuws... Maar nog niets... Alhoewel: VEERTJE, ZET HEM OP! Ik hoop zo voor je dat het deze keer echt is!!!
OOOhhh veertje wat goed!!!! En wat spannend!!!! Nou ik hoop dat het allemaal goed en snel en pijnloos etc verloopt. *is een ietwat jaloursig..maar op een goede manier hoor* @Kaatjesmam: Ik ben 1x in nieuw zeeland geweest. Niet heel veel gezien, want ik was met mijn oma daar. Ze wilde haar zoon en kleinkinderen nog een x zien. Maar ik was ZOOOOOOO onder de indruk van de natuur, de mensen, de..... Nou vond het eigenlijk in een woord geweldig! (lord of the rings is niet voor niets daar opgenomen natuurlijk ) Wat een lastige keuze weer (pfff..hier is het; gaan we naar duitsland of belgie..centreparks ) Hier nog geen babynieuws of iets wat er opwijst dat het er aan zit te komen. Heb wel mijn hiel laten maseren door ML gister. Daar zit volgens de voetreflexologie een plekje dat je baarmoeder trickert. Maar helaas niets. Net de tractaties af gemaakt. Heb inderdaad nu maar de muisjes vastgeplakt met glazuur. (weet ff niet meer wiens tip het was maar bedankt iig ) @NikkiF: en al een tegenbod gedaan?
Jaaaaaaaa VEERTJE zet hem op!!!!!! Kaatjesmam: Moeilijk moeilijk, lijkt me alle 2 niets Mijn ouders zijn vorig jaar 6 weken naar australie geweest, ik heb daar familie wonen, ze hebben het erg leuk gehad en wat betreft nieuw zeeland daar heb ik ook geen ervaring mee... Enne spitsuur, oh daar kan/kon ik me ook zo druk om maken en wensen dat Joris dan thuis was maar nu dat ik weet dat ik alle spitsuren alleen moet doorstaan onderga ik ze gewoon lilly: Altijd kort maar krachtig idd... Nikki: Gewoon die vk bellen hoor en zeggen dat geen zorgen maken niet lukt! Wauw ik hoop dat ons huis ook zo snel verkocht gaat worden! Ben de laatste paar dagen zo druk met vanalles te regelen, meubels kopen etc etc dat het slaapje van Noah er nog al eens bij ingeslopen is, of dat hij maar even in de auto kon slapen.... resultaat hij ligt NU NOG te slapen en is nog niet wakker geweest vandaag..... ik laat hem maar lekker liggen hij zal het wel nodig hebben het arme schaapje. Over het huis nog niets gehoord, wel weer op een nieuwe kunnen reageren, 2 onder 1 kap Superrrrr mooi huis erg groot en voor relatief weinig geld... zal vast niet de enige zijn die daar op reageert...
Ik denk toch wel dat het echt heeft doorgezet bij veertje Zomaar: woooowww een 2 onder 1 kap, dat zou wel super zijn natuurlijk. Hopelijk wordt het die dan. ben je altijd ingeschreven gebleven dat je zo snel aan de beurt bent. hier moet je nm 8 jaar op de wachtlijst staan, ach ja de randstad. Djezelf; dat klopt ja van dat reflex. ik weet dat ik bij mijn vorige zwschap, toen zat ik op yoga mocht ikk geen voetmassage voor de 37 weken opdat het weeen kon veroorzaken. vanavond maar nog een keer proberen voordat je gaat slapen. Nou ondertussen zijn die gasten van het laminaat er, maar jeetje wat een types. Ze lopen alleen maar te schreeuwen en te schelden. Ben blij dat Cas even bij een vriendin van me is.
@ Jo, dat vinden wij ook. Mijn man heeft net in overleg met de makelaar een tegenbod gedaan van 210.000. Nu afwachten wat zijn reactie is. We willen nog zakken tot 205.000, lager niet. Spannend. @ Marieke, alvast bedankt voor het nazoeken ! Sterkte met deze mannen ! @ Djezelf, ja, vanochtend ... spannend ! Mijn man vroeg vanaf wanneer het hartje van Jonathan geen overslagje meer maakte. Weet je dat nog ? @ Veertje, zet'm op meid ! @ Zomaar, ik heb vanochtend gebeld en we kunnen volgende week dinsdag nog even terecht om naar het hartje te luisteren. Gelukkig hoeven we niet te wachten tot 7-10 ! De assistente zei dat ik me echt geen zorgen moest maken, want als dat nodig was had de VK ons direct doorgestuurd voor verder onderzoek. Maar toch ... Ik hoop ook dat jullie je huis snel verkopen meid ! Wij willen gewoon per se rond komen met deze man. Je weet nooit hoe lang je op een volgende serieuze geinteresseerde moet wachten en misschien moet je tegen die tijd al zakken met de prijs en houd je uiteindelijk nog minder over. Ik hoop echt dat het lukt, de makelaar zal nu wel aan het bellen zijn of zo ... Ik hoop voor je dat het lukt met dit huis ! Ik duim voor je ! Krijg je ook voorrang omdat je twee kleine kids hebt én omdat je de vorige keer tweede bent geworden ? Groetjes, Nikki F