Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Veertje, trotse papa en lieve stijn GEFELICITEERD met de geboorte van Lisa!!!

2. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    Hallo Veertje en mannetje,

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Lisa!!! (leuke naam zeg!)

Hopelijk is het verder allemaal goed verlopen!

3. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Veertje en man en Stijn, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje en zusje, Lisa Sofie (mooie namen!!!)

Geniet ervan!

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    Jiehoe, gefeliciteerd met de geboorte van Lisa!!! Leuke naam hoor, geniet ervan!

5. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Leuk een meid!!!!
    Van harte met jullie dochter en zusje.

6. veertje

veertje Fanatiek lid

Thnx meiden..

Ze ligt hier nu lekker slapen op mijn arm..

Vanavond doe ik wel ff een verslag van de bevalling en plaats ik ff eeb foto..

7. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    leuk, dan kom ik vanavond weer ff spieken.

Djezelf: Je bent de volgende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D

8. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Veertje, gefeliciteerd met jullie meisje!!!! Geniet lekker van haar!!

Ja hoor!! Voel me prima! Vk heeft vandaag de hechting eruit gehaald die erg trok, dus m'n onderkant voelt al een heel stuk prettiger aan nu ;)
    Kraamhulp hebben we ook voor het laatst gehad vandaag. Gek hoor, hebben het best kort gehad, 6 dagen, maar ach, het gaat hier goed, dus zo erg is't niet! Kyrian doet het ook erg goed, is sinds eergisteren al over zijn geboortegewicht heen. :D Ik geef slagroom geloof ik. :D

Hier een fotootje van ons mooie mannetje. :)

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Veertje, super gefeliciteerd met de geboorte van Lisa, en wat een super leuke naam!

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @andi, wat een prachtig mannetje!!
    En raar he, als de rkaamzorg dan alweer voorbij is....zo ben je nog zwanger en zo is je rkaamtijd alweer voorbij......

11. veertje

veertje Fanatiek lid

Ja djezelf, kom op!

iig mijn verslag van gisteren..

06:00: Werd wakker met een hele volle blaas dus dacht die ff te kunnen legen en weer te kunnen slapen maar nee hoor, hij was leeg en de weeen kwamen meteen om de 5 min..
    Meteen onder de douche gestapt en manlief gevraagd om thuis te blijven..

07:00: De weeen werden steeds heftiger maar nog goed te doen, manlief uit bed gehaald en aangegeven dat ik het ziekenhuis wou bellen en zorgen dat Stijn naar opa en oma ging..

09:00: aangekomen in het ziekenhuis meteen voor een half uur aan de ctg..

09:30: getoucheerd en 3 cm ontsluiting :D

11:30: weer getoucheerd en nog maar 4 cm, vliezen gebroken..
    Daarna werden de weeen heftiger en ik kon ze niet opvangen, ik was doodsbang dat het dezelfde bevalling zou worden als bij Stijn en heb lopen gillen, schreeuwen en janken om een keizersnee en die kreeg ik dus niet (en terecht) maar kreeg wel pijnstilling :D

14:30: 5 cm ontsluiting, ruggeprik laten zetten en heerlijk genoten..

15:30: ruggeprik doet het nog maar aan 1 kant dus word extra bijgespoten, bleef nog wel weeen voelen maar redelijk te doen, kreeg gelijk weeopwekkers om ze nog sterker te maken..

18:30: voel een enorme druk van ondere, de kleine drukt zich al een beetje naar beneden, heb 8 cm ontsluiting..

19:30: druk word steeds heviger en kan het moeilijk tegen houden..

20:30: 9 cm ontsluiting en er staat nog een klein randje, we mogen naar de verloskamer.
    We worden daar alleen gelaten en zodra ik het echt niet meer hou moeten we bellen..

20:50: hou het niet meer en ja hoor volledige ontsluiting en mag mee persen :D
    Op het begin een beetje zoeken hoe ik moest persen maar had het gelukkig snel door..
    Net voordat het hoofdje stond wou de gyn weglopen totdat ze zag dat het hoofdje kwam dus ze sprong terug en riep dat ik moest zuchten en nog geen minuut later een pracht meid op mijn buik.

Wat een geweldige ervaring zeg!

Heb een paar hechtingen maar tot nu toe geen last van :D

12. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Zooo dan, Veertje, aardig te vergelijken met mijn bevalling.. Jij hebt haar er dan ook snel uitgejast! Ik vond 3 mins met mijn ventje al kort.. :D Maar je hebt er wel langer over gedaan dan ik, pittig he!?
    Ik zal je site in de gaten houden!!

13. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Ohh VEERTJE EN PAPA VEERTJE EN STIJN:
    EEN MEISJE!! GEFELICITEERD!!!!

Leuk om je verhaal zo snel te lezen!
    Ga zeker even op je site kijken!
    En wat een mooie naam!!!!!!!!!!!!!!!!

whaaaaaaa ik ben nu de volgende.....:$

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wat een mooi meisje Veertje en wat een mooi bevallingsverhaal.

Djezelf zet 'm op he!!!!

15. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    Effe een kort berichtje van mij, heb niet helemaal bijgelezen, sorry.
    Maar Andi & Veertje; wat een leuke foto's! Wat een schatjes he... Wat is mijn mannetje dan alweer groot! :D

Wel heftige verhalen, die bevallingen van jullie. Klinkt meer als mijn eerste bevalling, maar gelukkig ging het deze keer een stuk makkelijker bij mij (voor de dames die nog moeten: verlies de moed niet!)

@Djezelf: go girl!!! Nu jij *duim, duim, duim*

16. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Marieke, ik hoop dat het goed afgelopen is met de laminaat. Vervelend zeg ! :x

@ Veertje ! Hartelijk gefeliciteerd met je kleine meid ! En wat een mooie naam ! Geniet ervan ! Wat een mooi meisje is het ! :)

@ Andi, wat een mooie foto van jullie mooie manneke ! :)

@ Huis, het huis is verkocht ! Vandaag is het rond gekomen, mooie prijs ervoor gekregen ! Volgende week worden alle papieren ondertekend ! We zijn echt super blij :) ... nu nog goed nieuws over het hartje a.s. dinsdag of uiterlijk op 7-10, dan kan het niet meer stuk !

@ Moeders ..., meiden ik heb me flink geergerd vanavond. :x We hadden de enveloppen gehaald voor de geboortekaartjes en omdat ML niet thuis is heb ik er zo'n 70 geschreven nu. Een aantal adressen had ik niet, dus moest ik mijn moeder even bellen. Vertelt ze me ook even doodleuk dat zij en mijn vader niet naar Thijs zijn verjaardag kunnen komen, want ze heeft met korting een weekend Center Parcs geboekt en als hij jarig is zijn ze dus in zo'n hut op de heide ergens. Bah, ik vind het ongelooflijk, ik heb er geen woorden voor. Ik heb het ook gezegd, dat ik dit echt niet leuk vind, dat ze weet dat Thijs 10 oktober jarig is en dat we voor hem altijd op de dag zelf zijn verjaardag vieren. Ik vind het zo enorm sneu voor ons manneke :( ... het is typisch weer zoiets wat mijn moeder doet, heeft ze een korting gezien, en dan moet dat maar, kleinzoon jarig of niet, jammer dan ... als mijn zusjes zoontje jarig zou zijn geweest weet ik zeker dat ze het niet geboekt zou hebben. Zegt ze ook nog doodleuk dat ze dan de donderdag van te voren komen ... fijn ... kan ik nog extra vlaai in huis gaan halen en dergelijke ... ja hoor, ben dan maar 37 weken zwanger :x ... bah, wat kan ik toch een enorme hekel hebben aan dit soort acties en het maakt me zo verdrietig dat ze nu nogmaals bevestigd op welke plek Thijs voor haar staat. Wat ben ik blij dat mijn kindjes daar NOOIT meer naar toe hoeven als ik straks weer werken moet. ML weet het nog niet ... die zal ook wel ploffen als hij het hoort. Bah. :x:x:x

xxx
    Nikki F

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Veertje, man en Stijn
    Gefeliciteerd met de geboorte van Lisa

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    @Veertje, even op je site de foto's bekeken, schattiggggggg!!!!
    @Djezelf, en, en, en...?
    @Nikki, wij zijn zelf niet zo verjaardagvierderig in de familie, in tegenstelling tot mijn schoonfamilie. Het maakt ons ook niet uit wanneer mensen komen en of ze überhaubt komen, maar goed, dat is onze keuze. De verjaardag van de kinderen vieren we natuurlijk wel.
    Beetje jammer dat je moeder dat toch wist en dan op vakantie is. En nóg erger dat ze dat bij je zusje niet zou doen. Dat is net als met die schoonvader van mij, die 3,5 week na de geboorte eens kwam kijken :(. En het mooie is, de zus van zijn vrouw heeft vorig jaar ook een baby gekregen en daar passen ze al op vanaf de eerste week. Sterker nog, dat kind is daar 2 dagen en zelfs 2 nachten per week sinds de geboorte!!! Net zoiets, zegt toch genoeg.

Ik ga zo naar de kinderboerderij met Robin, daar heb ik met wat dames van de vorige zwangerschapsgymclub afgesproken. Is ook wel leuk voor haar om weer eens samen met mama wat te doen.

19. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @mamzie, jij ook hier? Heb ik dat gemist:(:)
    Nou iig welkom en gefeliceteerd dan maar:D

@nikkif, kan me voorstellen dat je daar heel verdrietig van wordt:(
    Gefeliciteerd met de verkoop van je huis zeker in deze tijd is het mooi als je een goede prijs kunt krijgen voor je huis.
    Hoe is het eigenlijk met manlief en het 'afwezig' zijn? Misschien heb je dat al verteld hoor, maar ik mis echt een paar pagina's:)

@djezelf, hopelijk mag je snel en vlot bevallen, SPANNENDDDDDDDDDD hoor!!!

@jo, veel plezier in de kinderboerderij!

@all, pffff wat een rotnacht. Het leek er even op dan Job het begon te snappen. Gisteren viel hij om 21 uur in slaap en kwam toen pas om 1 uur en toen om 5.30.

Maar vannacht was het weer raak hoor....1 uur, 3 uur, 5 uur, 8 uur...Ben gesloopt. Overdag laat hij er af en toe rustig ruim 4 uur tussen zitten dus ik denk dat ik hem toch maar eens wakker ga proberen te maken na drie uur. Misschien heeft het totaal geen zin maar we gaan het gewoon maar eens testen.

20. veertje

veertje Fanatiek lid

Zo eerste nacht is achter de rug..

Was wel een drama nacht helaas..
    De naweeen waren net zo erg als de ontsluitingsweeen en Lisa huilde alleen maar, we hebben om half 12 gisterenavond bij vrienden flesvoeding opgehaald om haar dat te geven want we hadden het idee dat ze te kort had en ja hoor, daarna kreeg ze darm krampjes maar na de voeding van 3 uur vannacht viel ze in slaap tot vanmorgen half 9 :D
    Kon ik mooi ff bijtanken want had die nacht in het ziekenhuis maar een half uurtje geslapen..

Word echt gek van die naweeen, vind het echt niet leuk..

Stijn is een hele trotse grote broer :D
    Gisterenavond was hij voor het eerst wel boos want hij lag in zijn bedje en ik was met Lisa bezig op onze slaapkamer dus hij wou ook op mama bed slapen want Lisa was daar ook maar gelukkig is hij weer bijgetrokken..

Ga nu lekker zelf even rusten en kom binnenkort weer ff bijlezen

Enne djezelf wel een beetje opschieten hoor ;)

Deel Deze Pagina