Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Marieke, nee, gelukkig heb ik helemaal geen last van vocht. Ik draag zelfs mijn ringen nog. Volgens de VK hoef ik die ook niet af te doen.
    Wat een gedoe zeg met die laminaat. Daar zit je nu echt niet meer op te wachten. Ik kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt ermee. Sterkte meid !
    Voel jij de kleine trouwens veel bewegen ? De laatste tijd is het hier wat minder dan een paar weken geleden, maar goed hij/zij was vorige week al een beetje ingedaald, dan liggen ze natuurlijk vaster. Toch voel ik geregeld iets hoor, maar dus wel minder dan eerst ... ik maak me overal zorgen over de laatste tijd, wordt er gek van ... ik hoop dat we morgen goed nieuws krijgen. Zo niet, dan vraag ik of we meteen door kunnen naar het ziekenhuis, dat ze het maar onderzoeken dan en achterhalen of het allemaal nog in ontwikkeling is of dat er een andere reden is. Deze onzekerheid wil ik echt niet meer ... :(

@ Djezelf, laten we hopen dat het een begin is ! Ik duim voor je !

Groetjes,
    Nikki F

2. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    nou ben weer thuis.
    Stort helemaal in, moest tijdens het rijden echt mijn best doen om niet in slaap te vallen.
    Dus ga naar mijn bed nu.

Hoop dat die pijn wel overgaat of dat het veranderd in weeen!

trustuh

@NikkiF: Ben er vanavond waarschijnlijk nog wel , maar wil je wel alvast ff succes wensen voor morgen!
    Ga er maar vanuit dat het hartje weer lekker het juiste ritme heeft gevonden!!!!

3. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    Hallo dames,
    Hier effe een kort berichtje van mij. Heb helaas niet de tijd om alles terug te lezen...

@Nikki: gefeliciteerd met de verkoop van je huis! Ik duim heel hard voor goed nieuws morgen!!! Mooi buikje trouwens!

@Anniek: jeetje zeg, wat heftig... Ut kleine menneke nu al ziek... Sterkte ermee!

@Lilly: sterkte met de zware nachten! Jacinto kreeg 2-3 weken lang 's avonds om 19:00 uur de laatste voeding en kwam dan 's nachts pas weer om 04:00-05:00 uur... Maar de laatste 2 weken kwam hij weer elke 3 uur 's nachts... Zwaar... Dat van jou is nog heftiger!

@Veertje: zware eerste nacht... Ik heb ook Infacol gebruikt. Ben er afgelopen week weer mee gestopt. Maar het heeft bij Jacinto ook erg goed geholpen! Misschien het proberen waard?

@Funny: wat fijn dat Disney leuk was! Wel balen van de zieken... Heel veel beterschap allemaal. En voor wat betreft het baby-af; dat zijn ze toch pas echt met 1 jaar, dus je mag nog 7 maanden (helpt dat een beetje???)

@Marieke: wat verstandig, die zelfbescherming!!! :D

@Djezelf: ik hoop het ook voor je, meid! Lekker gaan slapen en ik hoop dat je wakker wordt van de weeen!!!

Jacinto heeft vanmorgen zijn eerste prikjes gehad. Bij de 1ste gaf hij geen kik, maar met de 2e was hij duidelijk minder blij. En Thiago vond het maar niets, dat zijn broertje moest huilen van de prikjes. Hij vond het 'niet lief van die mevrouw!!!' :)
    Hij was pas sinds afgelopen zaterdag koortsvrij, dus nu maar hopen dat hij niet weer 2 weken koorts krijgt...

4. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Djezelf, dank je wel. Ik hoop zo dat het echt zo zal zijn. Duim maar. ;)
    Ik hoop dat je lekker hebt kunnen uitrusten en dat de pijn inderdaad verandert in iets waar je echt iets aan hebt ! ;)

@ Cimu, dank je wel meid. Ik hoop zo dat het goed is, dat we nog onbezorgd kunnen genieten deze laatste weekjes ...
    Zielig blijft het toch voor die kleintjes, die spuiten. Ik hoop dat hij niet ziek wordt. Thijs sliep die dagen altijd aan een stuk door ... ja, en drinken natuurlijk ! :)

@ All, wat zouden jullie doen, jullie hebben het verhaal van mijn moeder gelezen hier. Nu wil ze dus elke vrijdag naar mij toe komen. Ze brengt mijn vader dan naar het werk zodat zij de auto heeft. Ik heb daar echter totaal geen behoefte aan, al helemaal niet na haar actie rond Thijs zijn verjaardag. Nu vrijdag staar ze dus weer op de stoep ... af en toe eens afspreken vind ik best leuk, maar elke week, na wat er weer is voorgevallen ... wat is jullie mening ?

Groetjes,
    Nikki F

5. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Pijn is afgenomen, dus het was helaas niets.

@nikkiF: Zeggen! Dat is het enige wat ik je kan aanraden.
    Niet met het idee dat ze het dan zal snappen, want die kans is meestal klein.
    Maar door het te zeggen is het van je hart en leg je het 'probleem' bij een ander neer.
    Wat zij er dan mee doet is aan haar, maar jij bent het kwijt.
    Los van het verhaal rond thijs zijn verjaardag; ik zou ook niet een vaste dag, verplicht visite willen krijgen.
    Van niemand niet.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    @Djezelf, balen weer zo'n loos alarm.
    @Cimu, ik moet donderdag met Luc, was verzet omdat hij dus ook koorts had. Hopelijk blijft hij deze week gezond. Gelukkig viel het mee voor Jacinto.
    @Nikki, ik zou het gewoon zeggen, het is toch niet zo vreemd. Ik zou dat ook niet willen hebben hoor. Vrijblijvende bezoekjes prima, maar geen standaard afspraken/verplichtingen en dat wordt het op zo'n manier snel hoor.

Vandaag naar Ikea geweest, weer veel te veel gekocht, maar ze hebben altijd zoveel handige en leuke spullen.

7. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Nikki: Thiago sliep ook altijd aan één stuk door (behalve drinken inderdaad!). Jacinto heeft vandaag ook veel geslapen. Vanmiddag waren mijn ouders hier en toen is hij een paar uurtjes wakker geweest, maar daarbuiten heeft hij geslapen!
    Over ouders: mijn ouders komen ook bijna elke week sinds Thiago geboren is. Maar we hebben de afspraak: als het niet uitkomt, dan zeggen we het (beide kanten op). Daarnaast helpt ze mij als ze hier zijn en ik het nodig heb :) (was strijken, schoonmaken of op de kids passen zodat ik iets kan doen).
    Gewoon eerlijk zeggen als je er niet op zit te wachten. Zo'n verplicht nummertje met tegenzin elke week is ook niets! Of ook gebruik van maken net als ik (bijv. dat zij op de kleine past zodat jij quality time hebt met Thijs bijv).
    Oh ja en mijn ouders komen altijd maar een paar uurtjes; zij de hele dag? Daar zou ik ook niet op zitten te wachten.

@Djezelf: balen zeg... Ik hoop voor je dat je niet lang meer op je beebje hoeft te wachten.

@Jo: dat weet ik nog. Bij jou zei het CB dat hij min. 3 dagen koortsvrij moest zijn. Hier zeggen ze: als hij vandaag maar koortsvrij is... Overal is het anders...

Vandaag is ML op cursus en ik sta er dus alleen voor met de kids. Maar het is me gelukt om de hond uit te laten en eten te koken! Goed he :) Heb zelfs tijd om hier een berichtje achter te laten.
    Morgen heeft hij een vergadering en is weer pas laat thuis. Ben benieuwd of het me dan weer lukt :(

8. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Djezelf, ik denk dat dat inderdaad ook goed is, om het uit te spreken. Mijn zusje heeft zich voorgenomen duidelijk tegen haar te zeggen wat ze vindt, dus ik denk dat het goed is als ik dat ook ga doen. Ik zit inderdaad echt niet te wachten op wekelijkse verplichtingen ... ;)
    Jammer dat het niet door heeft gezet. Ik hoop echt dat je niet lang meer hoeft te wachten !

@ Jo, ja vooral omdat ze zich zo opdringt ... meestal ten koste van anderen, vooral ten koste van mijn schoonouders. Ik vind dat vreselijk.
    Ikea is inderdaad leuk ! Ben er al een tijdje niet geweest, maar je blijft er inderdaad kopen ! :)

@ Cimu, mijn moeder presteert het om op bezoek te komen en dan te zeggen "he je moet wel dat spinneweb eens wegzuigen daar aan dat plafond". Helpen, nee, dat heeft ze nog nooit gedaan. Meestal wil ze ook echt op pad gaan en zo. Ik heb me sinds het bericht van vorige week heel rustig gehouden. Als ik rustig aan doe, zal ons ukkie dat ook merken en misschien sneller weer de juiste slag te pakken krijgen. Ik heb dan geen zin om mezelf voorbij te rennen met haar op vrijdag. Stiekem hoop ik dat de makelaar belt dat we vrijdag de stukken moeten gaan tekenen ... ;) Volgende week zitten ze bij Center Parcs ... dan heb ik in elk geval een vrijdag rust. ;)
    ML heeft ook vergadering nu. Rabo gaat fuseren en ze hebben de ene vergadering na de andere. Denk dat hij rond 22.00 wel thuis zal zijn.

@ All, duimen jullie morgen voor me, om 14.30 ? ML heeft morgenmiddag vrij genomen. Als we goed nieuws krijgen gaan we er misschien even op uit, zo niet, dan hoop ik dat we nog terecht kunnen bij de gyn in Maastricht. Ik zal jullie in elk geval zo snel mogelijk iets laten weten.

xxx
    Nikki F

9. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    #6309 Marlieke, 28 sep 2009
    Laatst bewerkt: 28 sep 2009
    Nikki, gewoon zeggen meid. Je moeder woont in haar huis en jij in dat van jullie. Dus jij bepaalt wie er wanneer komt bij jou en niet zij. Dat mag ze bepalen in haar eigen huis...

Ik zal voor je duimen dat jullie morgen goed nieuws krijgen!

Djezelf, balen dat het geen weeen zijn geworden. Ik hoop dat je de heel nacht heen en weer mag lopen vanwege een bevalling!

All, al heel lang geleden aan jullie beloofd:

10. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Het ongemakkelijke gevoel blijft aan houden.
    Het voelt dus wel alsof er iets gaande is hier binnen.
    Voor mijn gevoel staat er dus wel iets te gebeuren binnen nu en de komende dagen.
    (ik hoop het!!!! :D)

11. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
  12. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    En dan 1 die ik jullie niet wilde onthouden...:p:D

13. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Djezelf: oei, het wordt spannend. Ik ga echt zo voor je duimen:):):)Hopelijk zet het snel door..........Ik denk aan je.

Marlieke: leuke pics!!!!

Nikki: zeker zeggen. Ik ga echt voor je duimen morgen. Anders schrijf je al je vragen even op, dan vergeet je niks. Succes,.

Cimu: tuurlijk ga je het redden;)

Was gister op de verjaardag van de dochter van mijn gyn. Het eerste wat hij tegen me zei was 'jij gaat het niet redden tot de 19de' Nou ik ben benieuwd. Ik heb wel veel last van voorweeen sinds dit weekend.
    Hij mag van mij nog wel ff twee weekjes blijven zitten.

14. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    update ;)

Zit nu te wachten tot mijn zusje er is.
    Ging vanavond in bad en merkte dat ik toen wel wat wee-achtige-krampen kreeg om de heel veel tijd.

Sinds half elf samen met ML de tijd bijgehouden om te bekijken of het nou voorweeen of "the real deal" is.
    Nu komen ze om de tien minuten (soms 7, soms slaan ze een keertje over)
    Maar de gyn had gezegd dat ik bij de eerste de beste wee naar het ziekenhuis moest komen.
    Net dus gebeld en ik moet komen om te kijken of het dus echt begonnen is....

....oh ja.... ze doen nu al pijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (waarom wilde ik ookal weer 'natuurlijk' bevallen??? :D)

Met een beetje mazzel, kom ik dus niet meer terug..totdat ik een beebje in mijn handen heb!

(zal ff zoeken naar mijn wachtwoord van hier, want dan kan ik via mijn telefoon of de laptop van ML jullie zo snel mogelijk op de hoogte houden)

Zou trouwens wel grapig zijn, want morgen (uhm vandaag dus) is de officiele uitgerekende datum (die de vk had vast gesteld, ik ging altijd uit van de 27e, zij van de 29e)

oef.. daar komt er weer een:x

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    @Djezelf, spannend, wie weet heb jij de kleine al in je handen!
    @Marlieke, leuke foto's en de kleine ziet er prachtig uit!
    @Nikki, sterkte vandaag hoor!
    En wat je moeder betreft, daar dacht ik ook nog aan, ze is inderdaad niet de enige oma.
    Ik zou gewoon zeggen dat ze altijd welkom is, maar niet op een vaste oppasdag. Is toch heel netjes.

Luc en Robin hebben heerlijk geslapen. Hij sliep van 11 tot half 4 en tot kwart voor 7. En toen lag hij gewoon lekker voor zich uit te kijken in de wieg.
    Hij slaapt trouwens nog in onze kamer (vroeg iemand twee weken geleden, maar vergat steeds te antwoorden).

16. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Nikki: in dat geval zou ik inderdaad vriendelijk bedanken voor de wekelijkse bezoekjes! :D

@Marlieke: leuke foto's! Thiago is gedoopt met 9 maanden, maar deze keer gaan we het ook wat eerder doen, denk ik. Moet nog plannen maken :)

@Djezelf: SPANNEND!!! Wie weet heb je de kleine inmiddels in je armen... Ik hoop voor je dat het natuurlijk is gegaan deze keer.

@Marieke: O jee... en ze zeggen altijd dat ze er geen pijl op kunnen trekken wanneer het gaat beginnen... Misschien moeten jullie middelen: 2 weken (na gisteren) wachten: dan is het de 12e toch?
    Dan krijgen jullie allebei je zin :D

@Jo: heerlijke nacht! Jacinto slaapt ook nog steeds bij ons op de kamer. Ik vind het ook wel gezellig :)

17. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Djezelf: whahahaahha, ik hoop echt dat het heeft doorgezet en dat je nu je kleintje in je armen hebt. Succes.

Jo: wat een voorbeeldige kinderen heb jij.:)

Cimu: ik vind de twaalfde echt een superdatum;) Ik moet volgende week weer naar de gyn, dus kijken wat hij dan vind.

Ik ga ff lekker douchen , en dan straks lekker de kinderkamer inrichten.

18. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ooooooh Djezelf: spannend!!!!!! Hoop dat je kleintje er al is!!!!

Dames lees wel alles mee maar ik zit te erg in de knoop om te reageren op iedereen, heb helaas gisteren ook een mailtje onderschept van mij ex schoonloeder, de algehele uitkomt van het mailtje en een stukje letterlijke tekst was dat het beter is als ik zou verdwijnen... dat was uiteraard nog niet alles dat ze mij al heel lang niet mag dat wist ik al maar dat ze in het hele mailtje mij onderuit trapt en ook maar vergeet dat er hier 2 kindjes zijn dat is me nu HELEMAAL duidelijk.
    Op de 2 onder 1 kap ben ik trouwens 18de geworden ;):x:(:(:( (weet niet meer wie het vroeg)

Wil jullie wel even zeggen dat jullie top zijn en dat ik er nog wel van geniet om jullie berichtjes te lezen!

19. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Zomaar: balen van het huis! En wat vervelend van je schoonloeder... Die 2 kids zijn toch ook haar kleinkinderen... Soms snap je niets van mensen :(
    Heel veel succes met het vinden van een huis. Ik hoop echt dat je er snel een vindt zodat je van dat gezeur af bent en eindelijk kunt gaan genieten van je kids (hoop ik).
    Nogmaals; als ik iets voor je kan doen, moet je het laten weten!

20. veertje

veertje Fanatiek lid

djezelf. hoe is het? ik hoop dat je je kleintje snel in handen hebt..

Wij zijn net voor het eerst even met zijn 4en de eendjes wezen voeren want de muren kwamen echt op me af..

Nu lekker een broodje eten en dan ga ik even lekker uitrusten van de wandeling want mijn bekken vinden me nog steeds niet heel erg lief :(

Kom binnenkort als ik wat meer tijd heb weer wat meer bijlezen.

Zal iig in de gaten houden of djezelf bevallen is..

Deel Deze Pagina