Hoi meiden, Nog een half uurtje, dan gaan we naar de VK ... ik sterf zowat van de zenuwen. ML komt zo thuis. Duimen jullie, please ... Mijn internet heeft er de hele ochtend uit gelegen, ik hoop dat hij het straks doet, dan breng ik jullie snel op de hoogte. xxx Nikki F
Nog geen nieuws van djezelf? Heeft ze trouwens ook hyves? Misschien dat we dan via hyves anders wat meer te weten kunnen komen? Nikki, ik duim me rot voor je! Succes meid!
@Veertje Ik heb er een paar dagen last van gehad, maar liever naweeen dan een hele lange bevalling. @djezelf Hij vind het denk ik fantastisch. Vind het altijd leuk als er andere kindjes zijn om mee te spelen. En ik dacht ook dat Jamie lang op zich zou laten wachten, 42 weken net als zijn broer, maar hij koos voor 41 weken. Verrassing! Jij gaat/bent vandaag bevallen! @Marlieke Raar is dat he, zoveel verschillende regels. Kayleigh (van Bibi) ging al 2 dagdelen voor ze twee werd. Ik laat je weten hoe Keano het vind. Gaat Marciano nog niet nu? Lieve foto zeg van jou en je man met de kleine en Marciano maar lachen. Helemaal blij allemaal. @Nikki Je moet doen wat jij wilt en niet waar zij blij van wordt en jij ongelukkig. Heb je wat aan dit advies? Visite op vaste dagen, no way. Mooi buikje trouwens, hihi. Enne mijn duimen doen gewoon zeer nu @Funny Beterschap en wat vliegt de tijd. Zou echt willen dat ik de tijd stil kon zetten. @Jo Heb je nog psz tips? Stoere mam ziet er een beetje tegenop... Zal het Keano niet laten merken hoor en ik ben blij dat ik Jamie heb als afleiding. Bovendien is het natuurlijk maar voor 3 uurtjes... @Marieke Knuf van mij, dat laminaat, grr. @Zomaar Knuf van mij. Gisteren naar het cb, 5075 gram en 56 cm. Helemaal goed gekeurd!
Hoi meiden ! Gelukkig klonk het hartje van onze kleine uk een stuk beter dan vorige week ! Ze heeft 5 minuten geluisterd en hoorde 3 kleine overslagjes, veel minder vaak dan vorige week dus. Het is een teken van onrijpheid en hebben ook besloten af te wachten tot volgende week. Waarschijnlijk zal het dan in orde zijn. Gelukkig maar ! ML en zoonlief spoken nu hier rond, straks zal ik op alle berichten reageren ! xxx Nikki F
hallo allemaal! hier even een kort bericht van 2 trotste ouders! onze zoon daniel zag vanmorgen na een loeizware nacht, het levenslicht middels een keizersnee! djezelf moet nu nog even bijtanken maar zal jullie zeker binnenkort verder updaten!
Meis gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Geniet van jullie kleine man! En laat jezelf lekker verwennen. Beetje meegevallen de keizersnede zelf? (sorry, spiek af en toe nog even met jullie mee. )
@Djezelf & family: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Daniel!!! Toch een ks... jammer. Hoop dat het niet te zwaar is geweest voor je en dat jullie het allebei goed maken! Geniet van je mannetje!!!
@Djezelf, gefeliciteerd met jullie zoon Daniel, super hoor! @Nikki, fijn dat het hartje nu stukken beter klonk, volgende week is alles vast helemaal volgroeid! @Runner, heee, hoe is het met jou? @Velo, geen tips, ik vond het wel even moeilijk dat ze toch duidelijk groot wordt, maar zelf vond ze het helemaal niet eng. Heeft geen enkele keer gehuild (ja, behalve als ik haar ophaal en ze zijn buiten aan het spelen). Ze was er denk ik echt aan toe. En inderdaad, met zo'n kleintje erbij heb je amper tijd om er teveel bij stil te staan ! Vandaag pasfoto's laten maken voor Luc's paspoortje. Hij staat er heel schattig op, zal de foto straks inscannen en plaatsen.
Jaaaaaaaaaaa gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!!! Ben benieuwd naar je verhaal! GENIETSEEEEEEEEEE
@ Djezelf, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Daniel ! Ik ben benieuwd naar je verhaal. Ik hoop dat je je snel beter zult voelen en kunt genieten van al je mannen ! @ Marlieke, wat een leuke foto's ! Je hebt gelijk, ik ga het ook zeggen. Doet zij immers zelf ook ... dat zei mijn schoonmoeder vandaag zelfs nog, en zij zegt echt NOOIT een verkeerd woord over een ander. Bedankt voor het duimen ! @ Marieke, ik ben heel benieuwd dan, als de gyn dat al van te voren zegt ... wat doen ze dan als de bevalling zich eerder aanmeldt ? Een spoedkeizersnede ? Of kunnen ze de datum nog bijstellen binnenkort ? Veel plezier met inrichten van de babykamer ! Plaats je foto's ? @ Jo, ik ga inderdaad direct zijn tegen haar. Dat is de enige optie ! Deze vooruitgang bij het hartje stelt me in elk geval gerust. Ik hoop heel erg dat het volgende week inderdaad helemaal goed zal zijn. @ Cimu, ja ik zeg het haar en maak ook andere afspraken op vrijdag. Dan zal de boodschap ook wel duidelijk zijn ... @ Zomaar, wat vreselijk om zoiets onder ogen te krijgen. :x Daar zit je nu echt niet op te wachten ! Sterkte meid ! Ik hoop dat je de volgende keer wel geluk hebt met het krijgen van een huis ! Ik duim voor je ! @ Veertje, ik hoop dat je bekken snel weer beter gaat aanvoelen. Heb je of krijg je ook fysio ? Gaat alles goed met je kleine meid ? @ Velo, dat is inderdaad een heel duidelijk advies waar ik het alleen maar mee eens kan zijn. Ik ga me dat ook altijd voor ogen houden ! @ Runner, wat leuk dat je meeleest ! Kom je ook mee posten ? Er zijn nog maar weinig zwangeren over hier ... Groetjes, Nikki F
Djezelf en man en Jonathan, gefeliciteerd met de geboorte van Daniel!!!! Jammer van de ks, ik hoop dat het goed is gegaan. Je zal wel een drie dagen moeten blijven, dus we horen je over een paar dagen wel. Geniet ervan. @nikki: fijn dat het nu al beter klonk. Ben je nu wel wat meer ontspannen??? Ja, ik krijg zowiezo een ks. Ook als het eerder begint, maar dan waarschijnlijk bij een andere gyn.
Djezelf... Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje.. Jammer dat het een ks is geworden maar het belangrijkste is dat hij er is en gezond is.. Geniet er lekker van en we horen binnenkort vast het hele verhaal..
@Marieke, ja, en volgens de gyn ga jij toch eerder bevallen, dus hoeven we niet zo heel lang meer in spanning te zitten, toch ? We moeten de bevallingen wel een beetje mooi verspreiden. Zoals beloofd nog het pasfotootje van Luc. Ik heb hem ingescand, maar de kleuren werden erg raar. Hij kijkt ook niet recht voor zich uit, maar de regels voor kinderfoto's zijn wat versoepeld.
Wanneer worden de 2de wondertjes geboren? April: Funny - 1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 en zwanger in ronde 10 bevallen van Finn op 17-04-2009 Mei: Harmless - 1ste Toon 31-05-2007 - uitgerekend 08-05-2009 en zwanger in ronde 1 bevallen van Stan op ..... Juni: Patje - 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 en zwanger in ronde 4 bevallen van Pim op 30-06-2009 Mandy1 - 1ste Noa 24-03-2007 - uitgerekend 18-06-2009 en zwanger in ronde 1 bevallen van Levi op 23-06-2009 Marlieke - 1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 en zwanger in ronde 12 bevallen van Dominique op 02-07-2009 Juli: Jo79 - 1ste Robin 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 en zwanger in ronde 2 bevallen van Luc op 16-07-2009 Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 11-07-2009 en zwanger in ronde 1 bevallen van Dinja op 09-07-2009 Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 en zwanger in ronde 8 bevallen van Jacinto op 21-07-2009 Augustus: Velobabe - 1ste Keano 30-06-2007 - uitgerekend 18-08-2009 en zwanger in ronde 4 bevallen van Jamie op 25-08-2009 Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 en zwanger in ronde 4 bevallen van Levi op 29-07-2009 Kaatjesmam - 1ste Karlijn 10-02-2007 - uitgerekend 20-08-2009 en zwanger in ronde 12 bevallen van Joris op 10-08-2009 September: Lilly - 1ste Ruben, 20-03-2007 - uitgerekend 03-09-2009 zwanger in ronde 4 bevallen van Job op 31-08-2009 Andi- 1ste Gabriël 27-02-2007 - uitgerekend 16-09-2009 zwanger in ronde 6 bevallen van Kyrian op 20-09-2009 Anniek - 1ste Kyana 05-03-2007 - uitgerekend 18-09-2009 en zwanger in ronde 5 bevallen van Devin op 15-09-2009 Knuf- 1ste Daphne 03-01-2007 - uitgerekend 21-09-2009 zwanger in ronde 4 Veertje- 1ste Stijn 07-01-2007 - uitgerekend op 22-09-2009 zwanger in ronde 14 bevallen van Lisa Sofie op 24-09-2009 Djezelf-1ste Jonathan 10-01-2007 - uitgerekend op 27-09-2009 zwanger in ronde 11 bevallen van Daniël op 29-09-2009 Oktober Marieke-1ste Cas 10-01-2008 - uitgerekend op 25-10-2009 zwanger in ronde 5 verwacht een jongetje November NikkiF- 1ste Thijs 10-10-2006 - uitgerekend op 4-11-2009 zwanger in ronde 3 verwacht een verrassing Carolien82 - 1ste Naomi 28-10-2005 - uitgerekend op 27-11-2009 zwanger in ronde 4 verwacht een meisje December Missflower- Danischa 19-03-2007 - uitgerekend op 3-12-2009 zwanger in ronde 6 verwacht een jongetje 2010! Januari: Justfem- 1ste Noa 26-09-2001 - uitgerekend op 01-01-2010 zwanger in ronde 8 verwacht een meisje Geboren: 13 jongetjes 3 meisjes Verwacht: 2 jongetjes 2 meisjes 1 verrassing
Jo, wat een mooi mannetje! Veertje, jij ook gefeliciteerd met jullie kleine meid! Alles goed? Met mij gaat het ook lekker. Morgen 3d echo! Ga het nu toch wel weer even spannend vinden al dacht ik vanmiddag nog dat dat wel mee zou vallen. Bij de mama's die voor een 2e gaan zijn een hoop nieuwe bij gekomen waar ik weinig mee heb... Wat een hoop jongentjes trouwens hier!!! Hebben jullie nog wat van Justfem gehoort? Hoe zou het bij haar en haar kerel gaan?? Ennuh, wat is nou jullie eigen ervaring met de bavalling van een 2e? Gaat het daadwerkelijk makkelijker en sneller? Zal wel wat vaker komen kijken (en posten) hier. Heb het wel altijd naar mijn zin gehad met jullie.