Runner: gezellie!!!! Ik kan nog niet meepraten over bevallingen. Ik vind wel deze zwschap heel erg zwaar vergeleken met de eerste. Leuk een 3d echo, weten jullie eigenlijk wat het wordt???? Ik zag bij justfem laatst 3d echo foto's op de hyves, volgens mij gaat het wel goed.Ze is denk alleen niet meer zo actief op zp. Kom maar lekker meekletsen hoor, ik vind het gezellie met jou erbij Jo: wat een fantastische foto!!! Carla: mooie banner Babykamer is af!!! Ben nu bezig met wassen, maar ik heb er nog 1 te gaan. Dan kan ik eindelijk zeggen dat ik er klaar voor ben. Ik zal morgen even foto's spammen. De mensen van het laminaat komen niet meer:x:x:xze hebben er geen boodschap aan dat ik hoogzwanfer ben. Nu gaat mijn man met twee andere het morgenavond afmaken.
@ Marieke, ja, het feit dat het vooruit is gegaan maakt dat ik me geruster voel. Dat is toch echt een teken dat het een kwestie van ontwikkeling is. Ook het feit dat ik ten alle tijden kan bellen naar mijn VK en dan alsnog een doorverwijzing krijg vind ik prettig. Ik denk dat ik volgende week toch wel weer zenuwachtig zal zijn, het helemaal onbezorgd zijn is er wel een beetje vanaf, maar goed, ik focus me op het goede nieuws en moet vertrouwen hebben in ons kleine ukkie. Ik doe het wel bewust heel rustig aan nu. Als ik energie spaar kan het kleintje dat wellicht ook en kan die energie gestoken worden en verder groeien ... Wat asociaal zeg van dat laminaatbedrijf ... je hebt ze toch zeker de oren gewassen, toch ? Leuk foto's van het kamertje ! Ik heb inderdaad ook meteen alles gewassen toen de kamer klaar was. Heerlijk als alles klaar is ! @ Jo, wat een leuke foto. Ik weet nog van Thijs hoe moelijk het is om zo'n ukkie te fotograferen. Thijs was een kleine boedha toen ... zo staat hij dus nu in mijn paspoort ... lijkt helemaal niet meer ! Ha ha ! @ Anniek, ja, het was in elk geval goed verbeterd. Ik hoop dat het volgende week helemaal weg is. Maar dit was al erg goed nieuws ! Hoe gaat het nu met je manneke ? @ Carla, ja, vooruitgang is erg goed nu, dat duidt op ontwikkeling en dan is het goed. Het was wel heel spannend vandaag ... @ Runner, leuk dat je vaker gaat komen ! Veel plezier met je echo morgen ! Leuk ! Justfem is al een tijdje niet meer hier geweest. Ik hoop dat alles goed met haar gaat. Hoe gaat het met jou ? @ Geboortekaartje, vandaag de proefdruk opgehaald. Zit er mooi uit ! Afgelopen week heb ik de enveloppen geschreven. Heerlijk als dat klaar is ! @ Foto's, zaterdag gaan we foto's maken ! Ik kijk er naar uit ! ML slaapt inmiddels naast me op de bank ... we gaan naar bed nu. xxx Nikki F
Goedemorgen! Djezelf, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Daniel! Man en grote broer, ook gefeliciteerd! (je hebt het zwaar gehad lees ik...geniet dan nu maar extra veel meid!) Runner, welkom terug! NikkiF, fijn dat het 'slechts' onrijpheid is. Hopelijk is het volgende week helemaal normaal! En goed dat je het gewoon gaat zeggen tegen je moeder! Maak van je hart geen moordkuil meid! Marieke, nou ja zeg, wat een aso's, die lui van het laminaat... Heb je al betaald? Anders gewoon zeggen dat je niet alles betaald omdat ze hun werk niet hebben afgemaakt. En anders een bedrag terugeisen!!!
Goedemorgen!!!!! Jeetje wat een nacht weerik hoop dat jullie beter geslapen hebben. Ok heb allemaal kleine buljes op mijn buik en het jeukt echt vreselijk, zou het komen omdat mijn huid zo op spanning staat??? Djezelf: heb je een beetje kunnen slapen???krijg je wel goede pijnstilling???? Nikki: ja ik zal straks even foto's plaatsen weet je meteen hoe je schilderij hangt Kan me voorstellen dat je je idd dan rustiger voelt. Marlieke: ja we hebben 1500 euro moeten betalen, dus ook niet niks. Mijn man gaat er vanmiddag weer heen, en dan zien we wel verder. Nou ik ga straks even foto's maken van de babykamer, Cas zijn kamer en alvast mijn half afgemaakte slaapkamer
Marieke, wat is dat dan van het laminaat? Hebben ze half werk geleverd? Die bultjes is dat niet het bekende zwangerschapsjeuk? Marlieke, thanx! Nikki, alles goed met de kleine? Las van een groeiachterstand oid? Heb je al wel verlof? Met mij gaat het lekker, wel meer last van kwaaltjes zoals af en toe nog overgeven, vooral als ik m'n tanden poets, maagzuur en niet naar de wc kunnen... Bijna overal nu wel weer een middeltje voor maar gebruik het liever niet. Ja, we weten wat het geslacht is. Nog even een vraagje aan jullie, wanneer zijn jullie kindjes goed gaan liggen en ingedaald? Ons spruitje ligt met het kontje naar beneden en met het koppie tussen m'n ribben... Hoop wel dat het nog gaat draaien. Ruben lag nl al voor de 20 weken echo ondersteboven en heeft daarna alleen maar met zijn ruggetje naar links en rechts gedraait. 1 Voordeel is wel dat het niet op mijn blaas ligt en ik dus s nachts lekker op bed kan blijven liggen ipv steeds naar de wc hollen.
@Runner, dank je wel.. Hier gaat alles prima! Ik geef alleen helaas geen borstvoeding meer want het liep echt niet, sinds ze aan de flesvoeding is gaat het ook een stuk beter.. Ze heeft vannacht zelfs 4,5 uur achter elkaar geslapen ) Alvast heel erg veel plezier met je 3d echo.. Ik vind iig de 2de bevalling sneller gaan, bij stijn 46 uur en een ks en nu 15 uur en op de natuurlijke manier.. Maar ja bij Stijn kwam het door zijn ligging dat het zolang duurde.. De ontsluiting ging dit keer iig een stuk sneller als bij Stijn.. @marieke, lekker hoor dat alles af is.. Nou hier gaat dus alles goed. Kon vannacht alleen moeilijk uit mijn bed opstaan omdat ik last heb van mijn bekken, als die volgende week nog zo is dan ga ik maar eens een afspraak maken bij fysio.. Had gehoopt er niet zoveel last meer van te hebben maar helaas.. Ik zal vanmiddag even kijken of ik tijd heb om ons geboortekaartje te laten zien (nou ja geboortekaartje, het is een t-shirtje)
Runner. We hebben een nieuwe etage erbij gekregen, en nu hebben ze voor de helft laminaat gelegd en zijn zo vertrokken. Zij hebben twee pakken beschadigt en nu moeten wij voor de kosten opdraaien. Heel vaag allemaal. Onze uk is pas, met 33 weken met zijn hoofd naar beneden gaan liggen. Hij ligt alleen nu een beetje dwars. Doordat hij best groot wordt geschat en dwars ligt krijg ik een ks. Jammer maar wel een duidelijk. Jullie houden dus het geslacht geheim ben helemaal niet nieuwsgierig hoor. Ik ga ervan uit dat het een meisje wordt want hier worden zoveel jongens gebeuren dan moet jij maar het gemiddelde weer een beetje omhoog trekken.
Of juist niet, whahaha! Raar hoor van dat laminaat, bij welke tent is dat dan? Stond er niets op papier dan dat ze het zouden komen leggen (en wel tot het helemaal af is). Met draaien hebben we dus nog genoeg tijd, gelukkig. Veertje, ja dat zijn weer eens tijden dat je wakker word gemaakt. Kan me er nu al op verheugen. Naar van je bekken, hoop dat dat met een beetje oefenen zo weer over is!
Veertje: wat fijn dat Lisa het goed doet op fv. Heb je er wel vrede mee??? Ik hoop dat het idd snel beter gaat met je bekken, ik kan zelf ook niet wachten. Ik moet manlief 's naschts wakker maken om me om te kunnen draaien Runner: Het is gewoon een goed bedrijf, dus ik had het nooit verwacht. Het is Hage/Roobol (weet niet of ik dat hier neer mag zetten) We hadden een aanbieding dat als je laminaat kocht daar, dat ze het gratis zouden komen leggen (gezien het laminaat ook al duur genoeg was) We gaan het nu zelf afmaken, want ik wil gewoon dat het klaar is en dat ik gewoon ff rustig kan zitten. Zal zo ff foto's plaatsen
en dan de laatste....dit is de half afgemaakte kamer je ziet het gelukkig niet op de foto. De schilderijen moeten ook nog opgehangen worden.
ik zie nu ineens dat de foto's heel smal worden ofzo, of ik heb op een verkeerd standje foto's gemaakt ofzo
@all, ik probeer mee te lezen maar het is ff loei druk hiero...... Gisteren was mijn moeder op visite, dat is al een uitputtingsslag....en nu is manlief dus echt heel ziek Je kan beter vragen wat hij NIET heeft dan wat hij wel heeft.....Daarbij ook nog een mega koortslip dus hij kan ook niet helpen met Job en ik loop te rennen en te vliegen. VAnmorgen om 6.30 job gevoed, toen douchen, wasmachine aangezet. Ruben aangekleed en eten gegeven en op de fiets naar de PSZ. Langs de apotheek voor medicijnen man, boodschapje en naar huis. Job weer voeden, honden uitlaten, was eruit, volgende erin......Nu twee tellen zitten en nu weer naar de huisarts om urine man weg te brengen en Ruben weer op te halen........ pfffffffffffff.......de kilo's vliegen er in ieder geval wel af zo......... @nikki, zag ff vlug dat alles waarschijnlijk ok is met de kleine? Wat een opluchting voor jullie........
Marieke, mooi geworden zeg jullie kamers! Lang mee bezig geweest zeker? Ennuh, die buik kan vast nog wel wat meer uitrekken. Al hoop ik het niet voor jou, hihihi. Je gaat niet terug naar de winkel met de mededeling dat je het geen stijl vind? Heb je alles al betaald? Vind het echt niet netjes van ze. Maar wat is hun reden dan dat ze het niet af willen komen maken? Nog 5 uurtjes tot onze echo....
Wat een leuke kamertjes zeg! Weet niet meer wie het vroeg over bv maar ik heb er zelf vrede mee, zeker omdat ik zie dat ze het nu wel goed doet.. Ze is net gewogen en zit nog 20 gram onder geboorte gewicht.. nu haar lekker een flesje geven en dan kan ze daarna lekker slapen want ze heeft net heerlijk gebadderd..