Zomaar, ik kan alleen maar hopen en duimen voor je dat het snel beter gaat met je! Leef zo met je mee! Verdorie, het zijn toch ook zijn kindjes die in deze situatie zitten!!! Pff.. laat ik me maar niet gaan daar heb je niks aan. Hopelijk heb je snel goed nieuws.. Lilly, wat een leuke foto's! Vooral die in dat groene pakje! Zal vandaag proberen nog wat foto's van Disney te plaatsen.. ga nu eerst het kdv bellen om uitleg te vragen (Finn blijkt dinsdag 'aangevallen' te zijn door een kindje. GRRRRR!!!!)
@ Zomaar, het was inderdaad fijn dat we eerder terecht konden. Wat een pech met die huizen. En een eenkamerappartement, daat zit je niet op te wachten met twee kleine kinderen. Ik hoop dat je snel een leuke woning zult vinden ! En die schoonmoeder, laat die maar lekker in haar eigen vet gaar koken ! @ Runner, wat fijn dat je een mooie echo had ! Weten jullie of het een jongen of meisje zal zijn ? Denk je dat ze je eerder inleiden of dat niet ? Mooie foto ! @ Veertje, dat heb je heel snel gedaan meid, met die kilo's ! Hier zitten we nu op + 12. @ Kaatjesmam, ik hoop het zo ... volgende week nog even afwachten, ik hoop enorm dat het dan helemaal weg zal zijn. @ Lilly, ik kan me voorstellen dat je goed geschrokken bent ! Heel veel beterschap voor je man ! Wat een mooie foto's heb je geplaatst ! Echt schatjes ! @ Jo, zielig inderdaad die spuiten. Maar helaas nodig. Sterkte ! Later kijk ik verder ! Poepbroek ...
Oei oei, net een beledigd berichtje op Hyves ontvangen van een vriendin over de verkoop van het huis. We hebben dat niet verteld tegen bekenden en ook niet aan haar omdat zij ook hier op het plein heeft gewoond en veel mensen kent hier. Er staat namelijk nog een huis te koop, net zoals het onze maar dan niet uitgebouwd. Wij wilden voorkomen dat deze mensen onze koper op welke manier dan ook zouden verleiden om dat huis te gaan kopen ipv het onze. Dus zolang nog geen contracten zijn getekend hebben we alles stil gehouden ... maar zij is afgelopen zondag op het plein naar een feestje geweest en krabbelde me maandag hoe het ging met de verkoop, waarop ik reageerde dat het z'n gangetje ging en als iets concreets rond was zou ik het laten horen ... op dat feestje is het roddelcircuit dus weer lekker bezig geweest ... ik heb nu nog steeds ontkent dat het huis verkocht is (meende zelfs te weten aan wie ... kun je nagaan ...) Vandaag hebben wij de stukken getekend en de kopers doen dat morgen. T/m dinsdag kunnen ze nog onder de koop uit, daarna niet meer en dan maken we het bekend bij vrienden en bekenden. Dat is toch redelijk, of ben ik nou zo'n heks om dat niet te vertellen ... ??? Groetjes, Nikki F
ZOMAAR IS OP OORLOGSPAD....... KRIJG IK GEEN HUIS LINKSOM DAN MAAR RECHTSOM MAAR EEN HUIS KOMT ER! :x:x:x Heb weer een prachtig mailtje van mijn ex schoonouders mogen ontvangen, met de ene leugen gevolgd door de ander, ze boren mij helemaal de grond in... wat proberen ze in hemelsnaam te bereiken. Heb mijn ex ook gewaarschuwd dat hij moet zorgen dat dit ophouden want anders ben ik ook geen mister nice guy meer! Tsjee kan me niet voorstellen dat mijn ouders zoiets bij hem zouden doen, tja die van mij zijn ook niet gek...! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR (hij komt vannacht thuis, ben benieuwd hoe het morgen gaat verlopen ) Maak me niet uit hoe maar ik ben hier weg EN snel ik moet morgen de maatschappelijk werkster terug bellen want zij gaat morgen contact leggen met de woningbouw vereniging om te kijken OF ze kan bemiddelen (waarschijnlijk niet) en particulier huren met subsidie kan in Uden niet MAAR IK BEN ER KLAAR MEE IK EN MIJN KINDEREN ZIJN OOK MENSEN EN WIJ VERDIENEN EEN HUIS! En mijn kinderen zijn HEEEEL belangrijk en ik ga alles op alles zetten om hier een einde aan te maken! Als ik morgen weer slecht nieuws krijg dat ze niets kunnen doen ga ik kijken of ik in een huurhuis mag wat maar een half jaar verhuurd gaat worden en in april gesloopt, is een eenkamer appartement en geen super ideale buurt voor kinderen maar een half jaar rust aan mijn hoofd is me meer waard dan hier zitten.... daarna zie ik dan wel weer verder. Maar daar willen ze alleen huurders in tot maximaal 25 jaar....... maar dan ga ik toch ff bellen als het moet. ZO dat is eruit!
Nikki: Natuurlijk is dat redelijk en zo wie zo is het jullie beslissing WANNEER je het aan mensen verteld! (als je het maar aan ons verteld en dat heb je gedaan )
Even ego: ik heb hier een heel ziek mannetje in huis. Marciano had al een kleine week last van ontstoken oogjes. Sinds woensdag heb ik daar wat voor opgehaald bij de apotheek. Dus dat heeft nog even tijd nodig. Maar nu denk ik dat die ontstoken oogjes een voorbode waren. Want gisteravond was het 2 keer enorm huilen en hoesten net als een zeehond... Heb hem wel een paracetamol gegeven zonder te kijken naar eventuele koorts. Zal hem straks maar eens tempen... Hij slaapt nu nog en dat is ook heel ongewoon...normaal meld hij zich al wel om half 7.
@Funny, arme Finn! Ik kreeg Robin ook een keer van het kdv mee met tandafdrukken in haar wang! Nou ja, de leidsters vertelden het wel gelijk. Mijn man bleek vroeger ook zo'n peuter te zijn die beet, tot een andere peuter hem heel hard terugbeet ! Maar was hij dan gebeten of geslagen ofzo? @Nikki, ach, en als je het wel verteld had, had iedereen je weer even kunnen vertellen dat je in deze tijd je huis niet te koop moet zetten, je het nooit verkocht krijgt, blablabla, dat soort positieve opmerkingen. Je bent toch niemand een verklaring schuldig. @Marlieke, beterschap voor Marciano! Robin is ook zo snotverkouden, kan de hele dag haar neus wel afvegen. Luc's nachten worden gelukkig steeds langer. Gisteren was hij 's middags nog even helemaal ontroostbaar, ik denk van die prikken. Maar even een zetpilletje gegeven, daarna kwam hij wel weer tot rust gelukkig. Wat een vies weertje is het.
Marlieke, sterkte met Marciano... het heerst:x Zomaar, je doet wat je denkt het beste is voor je kindjes! Hopelijk heb je snel een huis! Die schoonloeder is straks echt een ex dus laten lullen! Het is niks nieuws het ze is geen toegevoegde waarde voor jou en je kindjes!!! Dikke X van mij! Jo79, Finn zat in de babyswing en binnen een paar seconden zat er een jongetje van een jaar op hem... hij blijkt harder gehuild te hebben van de natte kouden doek op z'n gezichtje.. Ben echt niet zo'n overbezorgde moeder maar wil gewoon weten als er iets gebeurt is. Meestal bel ik 's middags maar dat had ik nu niet gedaan en de leidster wilde het me zelf vertellen. Ach, viel allemaal wel mee dus. NikkiF, Pff waar maakt ze zich druk om zeg! Heeft ze niks beters te doen. Niet schuldig voelen hoor! Ik zou ook m'n mond gehouden hebben. Wat een nacht.... ik ben echt niet lekker. Finn had gisteravond ruim 39 graden koorts dus zetpilletje. Alleen kreeg ik hem niet in slaap. Rond 22.00 uur sliep hij eindelijk en een uur later was Dylan aan het huilen. Hij heeft bijna de hele nacht last gehad van groeistuipen... zo zielig. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik daaraan kan doen. Mijn broertje had het ook vaak .. Weten jullie daar iets van/voor?
Sterkte met de zieke kindjes. Erg vervelend. Nikki; niks van aantrekken! Funny; arme Finn. Ook Karlijn is wel eens goed gebeten op het KDV. Ze hadden mij wel gebeld maar ML konden we niet bereiken. Hij ging haar ophalen en schrok enorm (8 tanden in haar voorhoofd en groen spul erop tegen ontsteken) dus die heeft die arme leidsters goed de les gelezen. Alsof die er wat aan konden doen... Hier heerlijk weer. Na een paar dagen regen is gisteren de zon weer gaan schijnen en is de ergste hitte weg. Eindelijk! Net met het hele gezin naar het zwembad geweest (Nee Joris gooien we nog niet in het zwembad hoor...). Eindelijk kan ik weer zwemmen nu ik niet meer bloed. Gisteren was het ook heerlijk. Toen met mijn vriendin naar het platteland geweest. Wat toeristendingen bekijken en lekker eten. Echt genieten. Karlijn is nog wel steeds superdwars. Zo vermoeiend...
@ Zomaar, ik kan me zo voorstellen dat je het compleet zat bent nu. Ik hoop zo dat je snel een leuk huis zukt krijgen meid ! Heel veel sterkte ! Bedankt voor je antwoord ! Ha ha, hoe kon ik dat nou stilhouden voor jullie, dat was onmogelijk ! @ Marlieke, heel veel beterschap ! Heb je de HA al gebeld ? Dat hoesten kan ook Mex. griep zijn ... maar goed, wie hoest er niet deze dagen ... @ Jo, zo is het maar net. De kopers hebben gisteren alle officiele stukken gekregen en tot dinsdag kunnen ze er eventueel nog onderuit, wat we niet verwachten want ze hebben al een klusbedrijf ingehuurd om een hele nieuwe badkamer te maken e.d. Ik hoop dat we dan halverwege volgende week "verkocht" op het bord hebben staan, dan mag ook meteen de hele wereld het weten ! @ Funny, ja, hier op het plein is nogal een sterke sociale controle en een dame die hier woont werkt niet en heeft dus de hele dag de tijd om zich bezig te houden met andere mensen. Zij is weer een vriendin van mijn vriendin. Zij had afgelopen zondag een feestje, dus zal wel lekker hebben zitten roddelen. Ja, waar maken ze zich druk om ! Echte vrienden zouden gewoon oprecht blij voor je moeten zijn in deze situatie, ongeacht wat, toch ? Maar goed, het is zo. Ik heb geen ervaring met groeistuipjes. Lijkt me heel zielig. Veel sterkte ermee ! @ Kaatjesmam, ik ga dat ook niet meer doen, heb belangrijkere dingen aan mijn hoofd ! Thijs is ook wel eens dwars hoor, gisteren was het vreselijk, heel slecht luisteren en zo ... grrr ... gelukkig is hij vandaag weer heel lief. Hij heeft dan ook wat langer geslapen vanochtend, dat doet ook wel eens wonderen ! Groetjes, Nikki F
Zomaar: meis, niks meer van aantrekken. Het is echt straks je ex-schoenloeder en je hoeft nooi meer wat met haar te maken te hebben. Heb je verder al wat gehoord van maatschappelijk werk??? Ik hoop dat je snel een woning hebt en anders idd misschien toch een studio. Scheelt iig spanningen. Ik denk aan je en ik duim voor je. Nikki: nou lijkt me toch heel normaal hoe jij het hebt aangepakt. Laat haar maar beledigt zijn, maar jij staat goed in je recht. Had het ook zo gedaan. Funny: beterschap meis!!! Marlieke: hoe is het nu met Marciano???? beterschap. Kaatjesmam: fijn dat je weer lekker kan zwemmen. Sterkte met Karlijn. Hopelijk is de fase weer snel voorbij. Djezelf: hoe is het met jou??? ben je alweer thuis??? Hier vandaag een rustig dagje gehouden was ook wel nodig. De pijn in mijn bekken wordt steeds ondraagelijker. Maandag weer naar de gyn, ben beniuwd wat hij weer te zeggen heeft. Mijn enkels zijn bijna niet meer zichtbaar, en ik pas alleen nog slippers. Je wordt wel raar aan gekeken in de AH als je op je slippertjes loopt en het regent buiten Ach het zijn de bekende laatste loodjes.......al hoop ik wel dat ze snel voorbij gaan.
Hoi Marieke, Ja, we wilden gewoon geen risico lopen dat een ander er met onze koper vandoor gaat. Net even de hyves bekeken van mijn vriendin, ze loopt inderdaad weer de deur plat bij de grootste "krant" van het plein. Dan weet je bijna genoeg, toch. Wat vervelend dat je zo veel last hebt van je bekken. Je buik is inderdaad ook heel goed gegroeid. Gelukkig ben je bijna 37 weken nu, dan kan die gyn misschien echt al eerder iets voor je betekenen. Ik hoop het in elk geval voor je. Groetjes, Nikki F
Nikki: ik denk het niet hoor, maar een weekje eerder zou ik helemaal niet erg vinden. Ze moeten zich aan een protocol houden en daar staat in dat je 39 weken moet zijn, tenzij je een mediche indicatie hebt(bv hoge blorddruk) Het is weer rustig hier......
Tis zeker rustig hier.. Vanavond voor het eerst met 2 kids alleen.. Stijn ligt in coma en Lisa ligt lekker op mijn arm gtst te kijken
@ Marieke, dat is wel balen zeg dat ze die ks niet wat eerder kunnen doen. Of je bevalling moet natuurlijk spontaan al eerder beginnen. Met hoeveel weken ben je bevallen van Cas ? @ Veertje, wat heerlijk, twee kids ... kan niet wachten totdat het zo ver is ! Hoe gaat dat als je een avond alleen bent met twee, is het een beetje te managen ? Zal best, toch ? Ik kan niet meer wachten. Vandaag vroeg een mevrouw we "hoe lang moet je nog" en ik antwoorde "nog 5 weken" en dacht bij mezelf "oeps, dat is toch al snel !" Het is heel rustig hier... Groetjes, Nikki F
Popstars is op tv ... blijft leuk ! Ik zing zelf ook, maar dan het klassieke repertiore (opera, operette en musical), ik heb priveles van een leraar die ook lesgeeft op het conservatorium (dat is echt helemaal te gek ... nu heb ik even geen les met die dikke buik heb ik geen ademsteun meer ) en zing bij een semi-professioneel ensmble. Echt super. Al is het een ander genre, toch blijft dit wel leuk !
Veertje, ik wil ook.......Lijkt me heerlijk. Manlief is hier ook weg, Cas ligt lekker op bed en ik zit in mijn eentje op de bank (wel met een zak chips) Voel je je verder goed??? Nikki: hier ook lekker popstars opstaan, en ik ben gooise vrouwen aan het opnemen ook zo'n heerlijk programma.
Is best te doen met 2 kids Mijn arme meisje heeft haar vorige voeding er zo een beetje helemaal uit gegooid en kwam nu dus een uur te vroeg.. We zijn sinds gisteren met infacol begonnen voor de buikkrampjes, nou die zijn dus minder maar ze spuugd veel meer, we gaan het nu niet meer bij elke voeding geven maar alleen als ze krampjes heeft, hopen maar dat ze dat wat minder spuugd.. Ikzelf voel me wel goed, mijn bekken voelen steeds beter Gisteren voor het eerst even het winkelcentrum in geweest en koffie wezen drinken bij mijn ouders maar dat was nog ff teveel.. Nog ff geduld en dan hebben jullie ook jullie 2de wonder
Goedemorgen! Veertje, wat fijn dat het steeds beter gaat met je bekken. Alle mede-zieke-kindjes, beterschap! Met Marciano lijkt het gelukkig mee te vallen. Hij had geen koorts gisteren. Het hoesten word ook al weer minder. Ik weet niet meer wie het zei, maar ik denk niet aan mexicaanse griep. Een gewoon griepje had gekund, maar ook dat zal het niet zijn, denk ik. Eigenlijk denk ik dat die mexicaanse griep wel een beetje teveel in de picture staat en dat het niet veel erger is dan een gewone griep.