Gisterenavond na het eten nog even naar zo'n kleine babybeurs hier in de stad geweest. Vorig jaar hadden ze wel wat meer, mag ach, toegang is gratis, dus altijd leuk om even te kijken. Foto's laten maken van de kinders. Natuurlijk zag Luc's oogje een beetje rood. Op een of andere manier hebben hebben ze altijd wat, pukkels, gevallen, zichzelf gekrabt etc. als ze op de foto gaan. Kan ze over twee weken afhalen. We gaan zo boodschappen doen en dan moeten we heel veel klussen vandaag. Eerst Luc eens even voeden. Heerlijk, vanmorgen kwam hij 'pas' om half 6. Tussendoor werd hij nog een keer om 3 uur wakker, maar toen hebben we hem weer met zijn speentje in in slaap gewiegd. Echt honger heeft hij dan toch niet. @Alle zieken en pijnhebbenden beterschap!
Goedemorgen allemaal! Veertje, wat voel je je rijk dan he?? Finn heeft echt veel en de hele dag door gespuugd. Hij komt goed aan het lijkt er zelf niet veel last van te hebben... Nu lijkt het al 2 wk een stuk minder te worden. Je kan wat Johannesbroodpitmeel in haar flesje doen.. met bv is het zo'n gedoe dus heb het niet zoveel gedaan. Je moet ook even kijken of ze geen last van haar darmpjes krijgt (juist veel of weinig poepen...). Kaatjesmam, pff lekker weer... Kan je niet wat hierheen sturen? Het is hier echt heel triest (herfst) weer. Karlijn lijkt net als Dylan te reageren. Hij was/is super lief voor z'n broertje maar de eerste 2 mnd was hij voor ons echt een beetje onhandelbaar! Komt weer goed! Hij is nu weer de oude knuffeltijger NikkiF, gaat snel he?? 5 wk zijn zo voorbij!!! Marlieke, heb nog nooit vocht vast gehouden tijdens m'n zwangerschappen maar lijkt me behoorlijk lastig... Laat ze maar lekker kijken in de AH . Wie weet begint het toch eerder en mag je eerder naar het zh! Djezelf, al uit het ziekenhuis? Gaat het meid? Jo, hopelijk zijn de foto's toch nog leuk geworden (zal wel 8))! Als Finn goed kan zitten wil ik ook wat familie foto's laten maken! Hij gaat nu op z'n buik door de kamer (in z'n achteruit).. hahah! Gisteren was hij opeens in de keuken! Moet nu de vloer goed in de gaten houden met kleine dingen want hij stopt alles in z'n mond! Hier gaat het iets beter.. Weet alleen niet zo goed wat er met Finn is.. krijg hem 's avonds niet zo goed in slaap en hij is echt vroeg wakker. Dylan ook dus ben om 06.00 uur wakker met 2 kids . Vanavond gaan ze allebei bij m'n moeder slapen (we hebben een bruiloft). Zal je net zien, slapen ze niet zo geweldig. Mijn moeder maakt zich niet zo druk maar ik zie er wel tegenop. Wil eigenlijk nog niet een nacht zonder m'n mannetjes . Voor ML en mij is het wel even goed.. eerst lekker samen een hapje eten.
Veertje: hopelijk wordt het spugen snel minder. Je hebt toch ook van de gele nutrilon tegen het spugen???? Jo: ik hoop dat de foto's toch leuk zijn, maar dat zal best wel. Je kinderen staan erop, dus het moet wel leuk zijn Funny: ow ik ken dat gevoel wel. Aan de ene kant vind ik het heerlijk als Cas bij zijn oma gaat slapen, maar als ik dan 's avonds thuis kom en ik zie dat lege kamertje wordt ik altijd helemaal emo Soms is het idd ook gewoon even lekker om met ml alleen weg te gaan. Veel plezier iig. Djezelf: al thuis meissie??? hope so. Ik hoop dat alles goed gaat. hier wordt nu het laatste laminaat gelegd. dan nog even schilderijen ophangen en dan is het echt helemaal af. Vanmiddag even op kraamvisite, en vanvond ook nog bij vrienden langs. Gelukkig hebben we het nooit zo druk. Hopelijk morgen dan een rustig dagje
@Funny, oh, dat is inderdaad altijd weer zo'n stap om zoiets zonder je kindertjes te doen. Binnenkort ga ik een dagje weg met mijn zus en zelfs daar zie ik al een beetje tegenop, al is het ook wel leuk natuurlijk. @Marieke, fijn dat het laminaat dan helemaal af is! Vanmiddag buiten geschilderd. Zit toch onder een stuk luifel, dus als het gaat regenen maakt het niet uit. Zie ik een buurman met zijn auto naar achteren rijden, tegen de auto van de overburen aan en zo wegrijden. Ik ben het maar even gaan zeggen tegen de overburen, want er zat een flinke deuk in. Misschien hebben ze het niet eens gemerkt met die tanker waar ze in rijden (zo'n mega Volvo), kan ook, maar die mensen hebben toch schade. Voel me dan aan de ene kant wel zo'n klikspaan, het zijn natuurlijk allebei buren, zit je weer leuk tussen in. Zouden jullie het gezegd hebben?
Hoi allemaal, Ik wil me graag bij jullie groepje aansluiten. Ook ik ben zwanger van de tweede onze eerste is nu net acht maanden. Ben erg benieuwd hoe de komende periode zal gaan worden. Ik zal mezelf even proberen in te lezen maar weet niet of ik alle pagina's door ga werken...... Groetjes, Eline82
@eline, welkom hier Vandaag zijn manlief en ik een jaar getrouwd gisteren waren we alweer 7 jaar bij elkaar, wat gaat de tijd snel zeg..
He meiden, Hier eindelijk een berichtje van mij. Ben nu sinds eergister thuis. Pfoeh wat een dagen achter de rug zeg! Nou ga proberen om het verhaal een beetje logisch op te schrijven voor jullie Maandag voelde ik het al wat rommelen, beetje pijn en wat krampen. En ja hoor, s; avonds leek ik wel wat weeen te krijgen. Uiteindelijk om een uurtje of elf kreeg ik deindruk dat het toch wel de 'echte' waren. Ik de ziekenhuis gebeld en ik mocht meteen komen om te kijken of het inderdaad begonnen was. Om 12 uur was mijn zus er om op JOnathan te passen. In het ziekenhuis werden de weeen steeds wat krachtiger. Om 02;00 uur is ML nog wat gaan slapen. Ze boden mij een coctail aan van pijnstillers en een slaapmiddel zodat ik nog wat kon slapen Dat wilde ik niet, ik wilde gaan bevallen en de weeen waren nog prima te doen. Om vier uur werden ze link wat heftiger en braken de vliezen spontaan (rare gewaarwording dat!!) Ik bleek toen 3 cm ontsluiting te hebben. Toen kreeg ik wel die pijnstilling. Om 08:00 was de pijnstilling uitgewerkt en dat heb ik geweten ook. De weeen werden toen zo heftig dat ik niet meer wist hoe ik het had. De gyn kwam om me te toucheren en na 4 uur flinke weeen had ik: 4 cm Tja dat kwam ff hard aan, zo hard gewerkt en het einde dus nog lang niet inzicht. Toen werden de weeen nog heftiger en het is nu zo moeilijk om uit te leggen waarom het niet meer houdbaar was, maar ik dacht echt dat ik gek werd. De gyn wilde een rugeprik doen en het dan tot smiddags 12:00 uur aankijken. Maar toen greep ML in! Ben hem daar zo dankbaar voor!!!!!!! Ik kon niet meer nadenken en hij heeft toen duidelijk gemaakt dat dat niet de afspraak was. Het zou vlot verlopen anders een KZ. De Gyn nam hem godzijdank serieus en ik werd meteen klaar gemaakt om naar de OK te gaan. Voor mijn gevoel heeft dat een eeuwigheid geduurd. De pjn werd erger en erger. Ik hoorde vershillende mensen zeggen; dat de hoeveelheid pijn niet klopte...tja wat dat danbetekend weet ik niet. Nou uiteindelijk was het dus zover en toen ik eindelijk die ruggeprik kreeg was ik zoooooooooooo opgelucht. De eerste minuten gingen de weeen door de ruggeprik nog gewoon door... Om 09:48 werd Daniel geboren! Wauw wat is dat toch altijd weer eenwonder he! Zo'n mooi mannetje, zo gaaf, zo perfect. Op zaal lagen nog drie vrouwen die een KZ hadden gehad en het was heel druk. Heb het dus niet prettig gehad in het ziekenhuis, en heb toen gevraagd of ik niet een dag eerder naar huis mocht omdat ik niet tot rust kon komen met zoveel reuring om me heen. Gelukkig mocht dat en ben i dus nu al een dag of 2 thuis. Herstel verloopt langzaam, ben heel af en toe beneden, maar lig eigenlijk meestal op bed te slapen of te voeden maar heb een super goede kraamhulp en ML is echt een redder in nood! (in zulk soort tijden leer je elkaar kennen e ik ben erg gelukkig met zo'n lieve en behulpzame man!!!!!!!!!) Jonathan is erg onder de indruk van zijn broertje en loopt af en aan met luiers, sokjes, knuffels etc Nou heel verhaal, het zal nog ff een tijdje duren voordat ik weer echt tijd heb om hier mee te schrijven. Moet eerst nog flink herstellen. Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
@ Funny, inderdaad ... nu al 4,5 week ... Vanavond gaan uit eten met mijn ouders en zusje en haar man, nu al de hele tijd last van harde buiken ... maar even in de gaten houden ... Nu zou het nog wat vroeg zijn in elk geval. Fijne avond ! @ Marieke, wat fijn dat je huis nu helemaal klaar is ! Geniet ervan ! @ Jo, ik denk dat ik het zeker wel gezegd zou hebben ... maar ik heb dan ook niet zo'n leuke buurman ... @ Eline, welkom hier ! Wij, nog zwangere dames, kunnen wel wat versterking gebruiken tussen al die dames die hun tweede wondertje al hebben ! @ Veertje, proficiat ! Hebben jullie het speciaal gevierd ? @ Djezelf, wat een verhaal meid ! Gelukkig maar dat je man heeft ingegrepen, wat een heftige bevalling. Neem maar lekker de tijd op weer op krachten te komen en geniet van je drie mannen ! Dikke knuffel van mij ! @ Foto's, vanochtend hebben we de foto's laten maken ! Ik ben heel benieuwd, morgen krijgen we ze op cd en dan kunnen we kizen en eventueel laten bewerken. Ik denk dat ze erg mooi zijn geworden en Thijs heeft super meegewerkt ! Ben nu heeeeeel moe ... geregeld harde buiken ook ... tijd om uit te rusten ! Groetjes, Nikki F
Djezelf: Fijn om wat van je te horen. Jeetje wat een verhaal....... En wat een goede vent heb jij. Ik hoop dat je niet teveel pijn hebt. geniet lekker van elkaar en als het allemaal weer wat gaat zien we je gewoon weer verschijnen. Je moet ook natuurlijk nog wel ff een foto spammen Nikki: doe je wel een beetje rustig aan!!! Ik hoop dat je weer een beetje bent bijgekomen. Ben benieuwd hoe de foto's zijn geworden, zet je r ook een paat hier neer??? Elise: WELKOM HIER!!! Jo: ik zou het ook zeker gezegd hebben, dus ik zou je echt niet driuk maken. Vandaag als het weer zit even proberen naar het bos te gaan en dan nog kijken of ik kan lopen met mijn bekken.
@Djezelf, wat goed dat je man heeft ingegrepen! Op zo'n moment ben je zelf niet meer in staat nog wat te doen of helder na te denken. Inderdaad, in zo'n ziekenhuis rust je op zo'n zaal totaal niet uit. Ik had iemand die haar kind de hele nacht liet janken en een ander die de hele dag zowat gemiddeld 8 mensen om haar bed had zitten op de kamer. Bij Robin had ik een eigen kamer, dat was wel relaxed. Geniet van de kleine en we zijn benieuwd naar de foto's! @Nikki, leuk, zijn de foto's voor het geboortekaartje of zomaar? Als Luc 6 maanden is, gaan we ook nog naar een fotograaf voor echt mooie foto's die helemaal onze smaak zijn. Ik had eigenlijk ook foto's moeten laten maken tijdens de zwangerschap, maar ja, daar is het nu een beetje te laat voor . @Veertje, alweer een jaar getrouwd, gefeliciteerd! @Eline, welkom hier! @Marieke, wij gaan straks ook naar het bos, even wandelen met de hond en daarna een pannenkoekje of poffertjes eten. Het is wel lekker zonnig weer. Luc is ook verkouden geworden, die snotterde de hele nacht. Werd ook weer om 4 uur wakker i.p.v. 5 uur en helaas konden we hem niet neppen met de fopspeen, hij bleef krijsen, dus toch maar gevoed om die tijd. Daarna sliep hij tot 8 uur door.
Djezelf klinkt erg heftig allemaal, mar gelukkig heb je nu een mooie lieve beeb in je armen liggen! Veertje nog proficiat! Eline welkom!
@ Marieke, ja, vandaag hebben we het rustig aan gedaan. Was wel even nodig. Ik plaats zo een paar foto's. Dit is hoe ze zijn, en bewerkt door mijzelf, maar de fotograaf kan ze ook nog extra bewerken hoe we willen. @ Jo, de foto's hebben we gemaakt om het vast te leggen, hoe het uitzag. Thuis krijg je zulke resultaten niet. Hier komen er een paar !
Eline, welkom! Djezelf, meid, je hebt hem niet cadeau gekregen... Geniet er dan maar extra van! Nikki, mooie foto's van een mooie buik! Marieke, fijn dat nu alles af is meid! Veertje, nog gefeliciteerd!
Dank jullie wel. Het is een ander soort van fotograferen dan Djezelf, ik had dat ook leuk gevonden met zo'n vlinder of andere dingen erbij, maar goed, we zijn erg tevreden over deze foto's. Volgende maand doe ik mee aan de buikenwedstrijd op deze site ... misschien willen jullie dan stemmen. De eerste foto die ik hier heb geplaatst heb ik opgegeven. Groetjes, Nikki F