Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    @Nikki, mooi hoor en inderdaad, die eerste vind ik ook het mooist.

Waardeloze nacht achter de rug, Luc is snotverkouden en werd gewoon om de 1,5 a 2 uur wakker. Pfff. Hopelijk pakt hij daarna het juiste ritme weer op, want we waren juist zo goed op weg.

2. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Goedemorgen Dames!

Eline, welkom! Mijn 2de wondertje is alweer bijna 6 mnd en jouw eerste is iets ouder, hihi!!! Gezellig dat je er bent!

Djezelf, rustig aan en genieten van je kraamtijd, kindjes en ML!!

Jo, ik had ook zeker gebeld hoor! Heb met Finn ook al week 'problemen' met slapen. Net als Luc wordt hij wakker en lijkt honger te hebben. Alleen drinkt hij niet veel... Hopelijk een 'sprongetje' samen met verkouden en gaat het snel weer beter.

Nikki, wat een super mooie foto's!!!! (en een mooie buik!) Mag je trots op zijn hoor!

Marieke, doe je een beetje rustig aan???

Ik ben ziek thuis... heb al een week zo slecht geslapen een een griepje dat ik vandaag thuis blijf. Doe dat niet zo snel maar moet echt even bijslapen... Ga zo naar m'n bedje.

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Funny, beterschap!

Jo, vanmiddag zelf ook maar even liggen hoor.

Nikki, erg mooie foto's! Op mijn stem kun je rekenen. ;)

Jullie gaan echt te snel voor mij. :$ Das toch niet bij te houden?!

Ruben had ook al zo'n verschrikkelijke nacht.
    Was van 't weekend kermis in de stad en dat heeft zo'n indruk op hem gemaakt dat ie er best veel van droomt. Vannacht van 12 tot half 2 bezig geweest om hem weer in slaap te krijgen, was alleen maar aan het krijsen...
    Nu zit ie weer lekker op PSZ, straks na de boterham maar weer even op bed gooien. Mijn 1e was is nu lekker opgevouwen, zo nog 1 inzetten en de boel wegstrijken. Afwassen en eigenlijk ook nog even bloedprikken, kan alleen nergens vinden wat de openingstijden van het lab hier zijn.

Gister de commode helemaal leeggeruimd, net als de grote kast op Ruben zijn kamer, commode word nu voor de beeb en Ruben krijgt donderdag ook een nieuw groot bed (eindelijk) hopelijk went ie er snel aan.
    Nu eerst maar even ATWT kijken.:D

4. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Nikki: ik vind de eerste ook het mooist. Ik zal zeker voor je stemmen.

Runner: Valt toch wel mee hoe snel het hier gaat???? Hier ook even aswt. Hoop ook dat Ruben snel aan zijn nieuwe bed went.

Funny: lekker bijslapen vandaag. Beterschap meissie

Jo: jij vanmiddag ook maat even bijslapen. Ik denk dat hij het ritme zo weer oppakt hoor, maar als die kids verkouden zijn is het altijd drama.

Moet om twaalf uur bij de gyn zijn, ben benieuwd.

5. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Marieke, als je 3 dagen geen tijd hebt gehad om hier te kijken dan valt het best wel tegen hoor. ;)

Lekker naar de kermis geweest in de stad en hard gewerkt.
    Zaterdagavond balans gehad in een ander filiaal dus was pas laat thuis. Was voorlopig weer de laatste voor mij. :D

6. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Runner, ik snap het hoor:D Het is hier af en toe ook rennen of stilstaan.

7. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Veertje: spugen door de Infacol? Zal ze overgevoelig zijn voor één van de bestanddelen?
    Nog gefeliciteerd met jullie 1ste huwelijksdag :D
    (Wij zijn volgend jaar alweer 12,5 jaar getrouwd: Oh, wat voel ik me oud nu!!!!)

@Funny: is het spugen van Finn pas sinds 2 weken beter?
    Dan heb ik nog even te gaan, ben ik bang :(
    Ik hoopte dat de ellende met 3 maanden over zou zijn. Jacinto lijkt er af en toe wel behoorlijk last van te hebben (huilen enzo) zo zielig!
    Maar meestal heb ik er vooral last van (alle kleren weer smerig en alles weer schoonmaken)

@Jo: tuurlijk moet je het zeggen als iemand een deuk in iemand anders z'n auto rijdt! Goed gedaan, meid!

@Eline: welkom hier & gefeliciteerd!!!

@Djezelf: jeetje wat een heftig verhaal! Gelukkig dat je man de redder is nood is! Tijdens de bevalling, maar ook nu. Ik hoop dat je toch een beetje kunt genieten van de kraamtijd en je mooie lieve beebje! Sterkte & beterschap!

@Runner: ik snap het wel hoor! Alhoewel afgelopen weekend rustig was naar mijn mening: ik hoefde maar 5 pagina's bij te lezen ;)

@Nikki: mooie foto's!!! Laat maar even weten als we kunnen stemmen!

@Marieke: hoe was het bij de gyn?

@Alle zieken: beterschap! Hier ook een verkouden mannetje die nu in zijn bed ligt te hoesten. Blijf het zielig vinden... Gelukkig is Jacinto nog niet verkouden... Ik hoop echt dat dat zo blijft! Want een verstopte neus in combinatie met bv is geen succes!

Morgen gaat Thiago voor het eerst naar de psz. Ik ben benieuwd. Het is dezelfde locatie, alleen een ander 'klaslokaal'. Maar goed, wel nieuwe leidsters en andere kinderen. Wel meer van zijn leeftijd, dus dat is wel beter. Bij het kdv zaten vnl baby's. Ik ben benieuwd.
    En natuurlijk woesndag naar het Radboud... Ik ben erg benieuwd wat ze ervan zeggen!

8. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Nikki, wanneer je me er tegen die tijd aan helpt herinneren ga ik zeker stemmen.

Funny, beterschap!

Jo, even bijgeslapen?

Cimu, wij het jaar erop! 12,5 jaar getrouwd, bedoel ik...
    Op kerstavond nog wel...
    Laat je morgen even weten wat Thiago van de psz vond?

All, iemand zei het laatst al, ik moet nodig een nieuwe banner laten maken, want de mijne komt niet meer terug geloof ik...

9. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Cimu, spannend woensdag... bv en een volle neus is inderdaad geen beste combi. Finn drinkt zo kort en dus weinig dat m'n bv weer terugloopt.. ach, heb vandaag een x extra afgekolfd en we zien wel.

Veertje, sorry, nog gefeliciteerd meid!

Voel me lichamelijk wel beter maar zit in beetje met mezelf in de knoop. Moet me niet aanstellen en als ik naar m'n mooie kindjes kijk voel ik me helemaal een aansteller. Heb gewoon teveel ruzie met familie (of willen mij niet meer zien).

Zomaar, moet de hele dag al aan je denken? Juist als ik me een beetje down voel denk ik meteen: Hoe moet Zomaar zich dan voelen?? Heb je al wat nieuws?

10. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Waar is iedereen? Rustig hier...

Met mij gaat het weer beter. Vanavond lekker bij mams gegeten. Finn heeft weer goed gedronken en ligt heerlijk te slapen. Dylan sliep ook snel dus ik zit heerlijk op de bank benelux next topmodel te kijken!
    By the way: het huis van de modellen is bij ons in het dorp!!!!!!!!

11. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik ben wezen gymmen en heb in allerlei standjes moeten staan om mijn weeen op te vangen. :)
    Het is dat we zo'n lol hebben anders was ik ws allang afgehaakt.

Zo maar brood smeren en douchen, morgen weer vroeg dag.

12. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Runner, ik heb er een paar leuke 'vriendinnen' aan over gehouden. Maar echt nuttig kan ik het ook niet noemen. Vond het vooral fijn om 1 uur in de week alleen met m'n baby / buik bezig te zijn!

13. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ All, leuk dat jullie mijn foto's mooi vinden ! Dank jullie wel ! En ook alvast bedankt voor het stemmen ! :)

@ Funny, heel veel beterschap !

@ Cimu, veel succes voor Thaigo bij de PSZ en veel sterkte in het ziekenhuis woensdag. Ik hoop dat alles goed is met het oortje. Wij moeten woensdag weer naar de VK. Ik hoop zo enorm dat alles goed is dan ...

@ Pufcursus, ik heb dat bij Thijs wel gedaan. Deze keer niet.

Ik heb vannacht vreselijk slecht geslapen, viel pas om 2.30 echt diep in slaap ... ben erg moe nu dus ga er vandoor !

Groetjes,
    Nikki F

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Hee, het forum werkte vanmorgen niet.
    @Runner, ik ben dit keer ook op pufcursus geweest, maar meer omdat ik verhuisd was en hier dan gelijk wat nieuwe mensen kon leren kennen. Ik zit er nog op, want hier krijg je ook nog wat lessen gym na de zwangerschap om alles weer een beetje goed op zijn plaats en in model te krijgen ;). Morgen trouwens de laatste les.
    Dat vrouwtje dat les geeft doet het op zich wel goed, maar het is zo'n uit de klei getrokken boerentrien en ze lacht nog het hardst om haar eigen grappen.
    @Funny, fijn dat het weer wat beter gaat!

Hier een redelijke nacht achter de rug. Aangezien Luc's ritme door zijn verkoudheid toch foetsie was, heb ik hem gisteren niet voor zijn avondvoeding wakkergemaakt. Nu kwam hij om 1 uur en om half 6. Vervolgens sliep hij tot een uur of 10! Hij krijgt neusspray, is ingesmeerd met Luuf, heeft een ui onder zijn bed en krijgt nog nisykinddruppels. Poeh, hopelijk is hij er snel vanaf.
    Robin kan de laatste tijd echt alleen nog maar nee zeggen, de hele dag door. Echt een opstandige peuter en dat is soms wel wat vermoeiend.

15. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Goh dames, het lijkt wel vakantietijd hier, dat iedereen er op uit is !

Morgen een spannende dag voor de boeg. Eerst "even" naar Almere auto's kijken, dan een huis bezichtigen (ik hoop zo dat het groot genoeg is want het ligt precies waar we het aller liefst willen wonen ...) en dan naar de VK. Ik hoop zo op goed nieuws ...

Nou, tot snel dan maar ...

xxx
    NikkiF

16. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Ja hier hebben we echt vakantie: mid-autumn fesitival...je kent het wel. ML vrij van werk (moest wel vorige week zondag en komende zaterdag werken) en Karlijn van school (pfffff....ik weet nu waarom school is uitgevonden. Niet omdat dat zo goed is voor het kind maar om mama wat lucht te geven).

Djezelf; wat een bevalling zeg. Echt fijn dat je man zo goed gehandeld heeft. Tja ze hebben zo hun dingetjes die mannen, maar die van jou heeft goed veel punten verdiend!! Ik hoop je snel weer te zien hier!

Nikki; succes bij de vk. Het is vast allemaal goed! En je hebt echt een hele mooie buik **kijkt verdrietig omlaag naar eigen blubberbuikje**

Jo; ja de hele nacht werkte hij ook niet (jullie nacht dan he) Ik was al bang dat hij geblokkeerd was in China.

Funny; balen van je dip. Gelukkig dat het nu weer wat beter gaat. Niet leuk als je ruzie hebt met mensen die dichtbij staan. En je stelt je niet aan hoor. Je mag echt wel af en toe balen ook al heb je mooie lieve kindjes.

Hier gaat het prima. Doordat ML vrij is kan ik af en toe nog even verder slapen na de 5/6 uur voeding. Dat scheelt echt veel. Voel me stukken beter. Breekt je toch op al die nachtvoedingen (hebben jullie allemaal geen last van toch????).
    Gisteren zijn ML en ik zelfs naar de sportschool geweest. Spierpijn!!!

17. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Kaatjesmam, lag niet aan China... ;)! Finn heeft ook een week niet zo goed geslapen en dat breekt mij inderdaad ook op (en ben toch wel wat gewend, denk je.) Vannacht werd hij wakker om 03.00 uur en ML werd wakker :)$) en wilde z'n speen geven maar heb hem tegengehouden en Finn even laten mopperen. Na ruim 5 min. is hij toch zelf weer in slaap gevallen en werd vanmorgen om 07.00 uur wakker :D!!

NikkiF, succes morgen bij de vk en bij het huis kijken! Spannend hoor.

18. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Dylan mag in februari naar school en is daar ook echt aan toe (en ik ook.. Denk dat ik me wel achter m'n oren krab als het daadwerkelijk zo is, hihi).

19. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo Dames,

Ff een snelle update, ik ben gisteravond hals over kop vertrokken na wederom een escalatie, woon nu ff tijdelijk bij mijn ouders (wat natuurlijk zomaar best lang zou kunnen zijn ;)) omdat ik nu nog steeds geen recht heb op urgentie :$ gekker moet het niet worden!!!! Ik heb de helft van de inboedel al meegenomen en de rest van mijn spullen haal ik zaterdag. De kindjes hebben vannacht gelukkig wel heerlijk geslapen (ik ook wel zo'n 3 uur pff rest alleen maar piekeren natuurlijk) Vandaag dingen proberen te regelen maar word heel veel van het kastje naar de muur gestuurd.... Maandag heb ik een afspraak bij maatschappelijk werk die met mij mee gaan denken over welke stappen ik moet\kan ondernemen. Zo nu ga ik ff puinruimen hier want we hebben alle spullen gisteren maar snel ff op een kamer gegooid en leef letterlijk uit dozen. Als ik aan het opruimen ben pieker ik tenminste ook niet pffffffffffffffffffffffffffffffff... Wat een zooitje is mijn leven op dit moment!

20. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Zomaar: wat lief dat je even een update geeft, moet ook veel aan je denken. Helaas is het niet echt goed nieuws:(:(
    Ik hoop dat jullie voor nu even je draai kunnen vinden bij je ouders. We blijven duimen dat je snel een huisje voor jullie alleen kunnen krijgen.

Kaatjesmam: fijn dat alles goed gaat, en fijn dat je nu ook wat meer kan slapen. Daar kan je je zo'n anders mens van voelen.

Runner, om die reden heb ik ook yoga gedaan. het was wel wat zweverig maar die meidenn waren zo gezellie en heb ook nog steeds met een paar contact. Ach het kan geen kwaad:D

Jo: heerlijk zo'n nee fase;)zit je nu ook echt op te wachten. Nou je doet er wel alles aan dat het beter gaat, hopelijk slaapt hij snel beter, en pakt hij snel zijn ritme weer helemaal op.

Funny: voel jij je al wat beter???? Jeetje Dylan alweer naar school, dat lijkt me echt zo'n rare fase. Wij moesten Cas met drie maanden al inschrijven, toen had ik al zoeits van het gaat zo snel:$

Nikki: veel succes morgen. Spannend ook het huis, hopelijk is het wat. Je schilderijen worden trouwens goed gepromoot hier. Ik heb al twee vriendinnen die een schilderij van je willen als ze zwanger zijn, haha. Ik heb hem hangen alleen wel met de naam afgeplakt;)

Gister alles goed bij de gyn. Ze willen me echt niet eerder helpen dan de 19e, dus ik moet gewoon even doorbijten. Die jeuk wordt allleen ook heel erg. Mijn eigen gyn wordt deze week waarschijnlijk geopereert, dus die gaat mij niet helpen daar baal ik wel van. Ik moest gewoon huilen toen hij me dat vertelde (leuk hoor die hormonen:))

Waar is trouwens iedereen, is wel stil hier.........

Deel Deze Pagina