Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    @Nikki, leuk die vriendin ;). Bij Robin kreeg ik kraamvisite die hun snotverkouden zoontje mee hadden genomen. Ik snap dat soort mensen niet hoor.
    Maar een hele fijne dag verder vandaag!
    @Kaatjesmam, haha, ja het kan opluchten als ze hun luier volgooien!

Hier ook al een waardeloze nacht achter de rug. Ik had ML gevraagd me om half 12 wakker te maken voor de voeding. Om half 1 werd ik wakker en zat hij nog lekker t.v. te kijken.
    Toen maar gaan voeden en om half 5 kwam hij weer. Hij zat zo vol snot, dat ik niet kon slapen van al die geluiden, vond het zo zielig.
    Uiteindelijk een uur later nog in slaap gevallen, nu slaapt hij nog.

2. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Hier ook een waardeloze nacht:(:(:( Cas heeft weer lekker lopen spoken vanaf 1 tot 5. Ik ben echt gesloopt, ben bijna blij dat ik straks in he zh moet slapen, sorry:)
    Hij is ook een beetje ziekjes, hij heeft nu 38,2 dus wel wat onder de leden,afwachten maar.......

Nikki:Gefeliciteerd met Thijs!!!! Maak er een leuke dag van.
    En lekker van die vriendin, ik kan me daar ook altijd zo aan irriteren. laatst za mijn overbuurmeisje op een verjaardag van mijn buurman doodleuk te vertellen dat ze zeer waarschijnlijk mex griep had, nou ik kon wel ontploffen:x Ik zat nm naast een andere zwangere en er liepen allemaal kleintjes rond..... Ik denk dan ook wat doe je hier!!!!

Jo: ik hoop dat je vanmiddag nog een beetje bij kan slapen, ik ga iig wel proberen even te liggen

kaatjesmam: gelukkig gaat het weer wat beter met de borst. En ja 9 maanden is zo voorbij:$
    Gelukkig is Karlijn alweer beter, dat gaat zo snel bij kinderen.
    Arme Joris, nou ja het heeft wel opgelucht;) Of moet ik zeggen arme ouders die het op moesten ruimen:D:p

@all: thanx voor de complimenten voor de auto.

Tot later,allemaal een fijne dag.

3. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    NikkiF, GEFELICITEERD met je kleine/grote mannetje!!

Finn was ook weer vroeg wakker (05.30 uur) ... z'n neusje zit ook zo vol!

fijne dag allemaal!

4. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Wat een rust hier..........

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Dag allemaal,
    sorry dat ik jullie zo verwaarloos. probeer wel regelmatig te checken voor babynieuws maar reageren lukt even niet.

Mijn man is nog steeds ziek, gaat wel beter, maar alles komt voor een groot deel op mij terecht en ik ben erg moe.

Dinsdag moet hij naar de uroloog en hopelijk kan die hem verder helpen.

Sterkte aan wie dat nodig hebben en hopelijk kan k snel weer mee kletsen.

6. veertje

veertje Fanatiek lid

Vanaf hier eigenlijk weing te melden :d

heb op mijn arm een kreisende dame liggen, ze heeft last van haar darmpjes, zo sneu..

7. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Kaatjesmam, dank je wel ! :)

@ Jo, dank je wel. Toen ik gisteren las dat ze weer spuug had moeten ruimen heb ik haar een bericht gestuurd dat ze van harte welkom is maar niet met haar zoontje zolang hij ziek is. Geloof me, ik ben totaal niet assertief, maar ik had gewoon het gevoel niet anders te kunnen. Wil per se niet dat ons ukkie eerder geboren wordt omdat ik buikgriep heb of iets dergelijks, vooral omdat we de afgelopen weken hebben gezien dat zijn/haar ontwikkeling wat betreft het hartje net iets meer tijd nodig had. Vanochten las ik een geiriteerd bericht, maar vanavond weer een lief ... zeker eens nagedacht ... eindelijk ... beter laat dan nooit ...

@ Marieke, vreselijk dat je niet kunt slapen. Ik denk aan je meid.
    Wat betreft mijn vriendin, zie mijn antwoord hierboven bij Jo. Ben blij dat ze niet gekomen zijn. En zoiemand met Mex. griep, die mensen snap je toch ook echt niet ... vreselijk.
    Bedankt voor je felicitatie voor Thijs ! :)

@ Funny, dank je wel ! Hij heeft een hele fijne dag gehad ! :)

Maar mamma is doodop nu, ga lekker uitrusten !

Veel liefs en tot morgen !

xxx
    Nikki F

8. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Nikki, gefeliciteerd nog met Thijs!

Zomaar, wat een ....zak! Sorry, maar ik vind dat echt te erg voor woorden...

All, hier hebben we eergisteren behoorlijk moeten lachen om Marciano...
    Beatrix en Willem-Alexander waren op tv. Trix was oma zei hij en ALexander was...jawel...Sinterklaas!:)

9. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Nikki: hebben jullie een leuke dag gehad??? Thijs lekker verwens????

Lilly: meis, ik snap het hoor. Jeetje klinkt ernstig van je man. Waar verdenken ze hem op, gezien hij naar de uroloog moet???nierbekkenontsteking???
    Sterkte iig. We zien je vanzelf wel weer verschijnen.

Marlieke: heerlijk dat soort opmerkingen, haha:D

Moet zeggen dat ik het nu wel een beetje zat begin te worden. Mijn lijf wil niet echt meer.
    Nog 8nachtjes slapen en dan mag ik die kleine in mijn armen sluiten.

10. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Nikki,nog gefeliciteerd met Thijs zijn verjaardag! Is hij erg verwent?

Net heeft mijn tante mijn buik geschilderd.
    Zo naar zwager en schoonzusje om te eten.
    Foto's en meer reactie volgen later. ;)

11. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Runner
    Ik vind het echt loodzwaar om Keano huilend achter te laten.

@Jo
    Hij is gelijk een hele ochtend geweest.
    Ik had een slaapzakje besteld, zou 1 week duren...
    Heb nu maar een ander slaapzakje gekocht, nog leuker ook.

@Funny
    Ik ga het gesleep naar deze psz nooit volhouden.
    Opzegtermijn is 2 maanden dus dan gaat hij tot eind december.
    Hoop dat vol te houden. Ze hadden hem ook heel leuk van de wachtlijst gehaald. Grr. Hart in Aktie is mijn idee :)
    Over de stoelgang van Finn, lactulose drank of roosvicee lacto.

@Nikki
    Wat een schrik met Thijs, pff.
    Nog gefeliciteerd!

@Cimu
    Over Jacinto's oortje ik wist het gelijk weer toen ik het las.
    Doordat ik amper de kans krijg om te slapen moet ik soms eerst even denken. Wat een rotnieuws zeg. Stomme artsen.

@Marieke
    Mooie auto. De Yaris Verso waar wij voor zijn gaan kijken zat onder de deuken (dat was niet te zien op de foto's op Marktplaats, grr).

Over het slapen: Jamie gaat meestal om 2100 slapen en slaapt dan 3 tot 4 uur. Daarna komt hij om de 2 uur 10 minuten drinken en in de tussentijd is hij erg onrustig. Als iemand goede raad heeft hoor ik het graag. Zou wel weken kunnen slapen.
    P.S. Ja, ik weet het, jullie ook...

12. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Runner: kom maar op met die foto's:D

Velo:eek:ww irritant is dat. Wij hebben dat ook al vaker meegemaakt. We vragen zelfs telefonisch hoe of wat en dan zeggen ze nog nee hoor hij heeft geen schade.
    Wbt Het slapen, ik zou het ook niet weten. Kan je niet proberen de voeding van negen uur iets vroeger te doen en dan evt om elf uur half twaalf de laatste en dan proberen door te laten slapen???

Ik ga zo lekker met manlief uit eten. nog even genieten voordat de drukte begint.

13. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Jo: we moeten terug naar de kinderarts hier in het ziekenhuis. Hij zal de echo (laten) maken. Wat en hoe precies weet ik nog niet. Over +/- 2 weken moeten we bellen voor een afspraak.

@Runner: het oortje zit echt helemaal dicht, geen enkele opening. Ze kunnen er wel wat aan doen, maar het is een hele ingewikkelde operatie. En omdat het oortje nooit 100% zal worden, heeft het geen zin. Als het ene oortje minder is dan het andere, wordt het automatisch buiten spel gezet.

@Djezelf: wat een leuke foto! Een blije grote broer!! Leuk hoor!

@Marieke: precies; tegen de tijd dat hij 6-7 jaar is gaan ze kijken wat ze ermee kunnen. Maar even afwachten of het oortje een beetje goed meegroeit.

@Funny: jeetje, zal een lekker plakzooitje geweest zijn... ;)

@Nikki: beter laat dan nooit.... Nog gefeliciteerd met Thijs!!! Ik hoop dat het een leuk feestje was!
    En dat die vriendin lekker thuis gebleven is maar haar zieke kindje... sommige mensen... oh, oh, oh...
    Gelukkig lees ik al dat ze toch thuis is gebleven! Fijn!

@Gebroken nachten: jeetje zeg! Al die zieke kindjes... Beterschap allemaal! En sterkte voor de mama's met slaapgebrek!

@Lilly: sterkte met ML. Hopen dat het snel over gaat.

@Velo: geeft niets hoor! Ben zelf ook af en toe zo vergeetachtig...

@Marieke: smakelijk eten!!!

@Buikkrampjes: zooooooo zielig; maar het gaat voorbij, dames! Jacinto had er erg veel last van, maar het gaat nu al een stuk beter!

@Bijdehandte kindjes: we hadden vanmiddag visite en Thiago was berenchips (pombär) aan het uitdelen (lief he?!?). Zegt hij:'asjeblieft mama, omdat jij zo'n grote tieten hebt'.... Nou ja, zeg!!! Ik schoot dus heel hard in de lach; helemaal fout, maar ik werd zo overrompeld door zijn opmerking...
    Vanmorgen hadden we de gordijnen bij de voordeur nog dicht; de voordeur is bij ons helemaal van glas, vandaar de gordijnen.
    Toen zei hij al:'oh, zijn de gordijnen nog dicht? Dan kunnen ze niet zien dat we sexy-sexy zijn'. Soms lig ik echt helemaal in een deuk om onze kleine man! Nog één voorbeeldje dan... Laatst zei hij: 'papa en ik hebben een piemeltje, omdat wij jongens zijn. Maar jij hebt geen piemeltje mama, plas jij dan uit je billen???'
    Zo, dat was het dan wel weer voor vanavond ;)
    Ik ga lekker naar bed, beetje bijkomen van alle verjaardagen (3 stuks afgelopen weekend) en de visite. Heerlijk in bed!
    Trusten!

14. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Marlieke, dank je wel ! De kleine man heeft een leuke verjaardag gehad !
    Ha ha, die uitspraken ! Super !

@ Marieke, ja, hij is erg verwend geworden ! Hij vond alleen de slingers en ballonnen al geweldig ! Hij heeft een fiets gekregen maar door de regen heeft hij die nog niet buiten kunnen uitproberen. Hij rijdt er dus binnen op, echt leuk om te zien. Verder veel cadeautjes van familie, hij heeft vandaag de hele dag gespeeld ermee, wilde nieteens even mee voor huizen "touren".
    Heerlijk zeg, dat je al weet dat het over 8 dagen achter de rug is ... hier is het nog maar afwachten hoe lang het nog duurt ...

@ Runner, ja vreselijk verwent ... altijd al, maar nu nog veel meer ! ;)

@ Velobabe, dank je wel ! :) Ik vond het ook altijd vreselijk om Thijs huilend achter te laten en ML had daar ook heel veel moeite mee. Een van de leidsters is de moeder van een collega van hem, had zijn collega naar de PSZ gebeld om te vragen hoe het met Thijs ging ! :) Ik ben blij dat hij bij mij op school gaat, na 10 minuten loop ik dan stiekem langs het raam en het cliche is waar, dan zitten ze gewoon lekker te spelen ! Maar het blijft moeilijk ... ;)

@ Cimu, Dank je wel ! Ze was wel zwaar beledigd hoor, maar goed, op dit moment heb ik daar totaal geen boodschap aan ... draait wel weer bij ... Ze zei dat ze tot eind van het jaar geen weekend meer kon, fijn, kan ze ook niet meteen op de stoep staan met haar zoon met zijn snotneus als onze kleine uk geboren is. ;)
    Ha ha, die opmerkingen ! Hier liggen we ook geregeld dubbel. Ik moet ze steeds opschrijven, dat is leuk voor later ! :)

Tot snel !

xxx
    Nikki F

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    @Marlieke, haha, leuke opmerkingen!
    @Velo, geen tips, hoop dat hij snel een handiger ritme vindt.
    @Cimu, lekker bijdehand!
    @Nikki, fijn dat de verjaardag van Thijs geslaagd was!
    @Runner, ben benieuwd naar de foto's.

Oh ja, hier ook af en toe van die opmerkingen. Laatst verschoonde ik de kleine op de bank, zegt ze 'piemeltje' en vervolgens erachter aan, papa ook piemeltje, mama geen piemeltje'. Dus ik zeg 'jij hebt ook geen piemeltje hè? Blijft ze even stil, rent naar de gang en roept 'even piemeltje zoeken' :D!
    Vandaag gaan we met de peuterspeelzaal naar het bos, kastanjes zoeken enzo. Eerst dacht ik, laat papa maar gaan, maar ja, laat ik toch maar even sociaal doen. Al die moeders zitten altijd gerust een kwartier naast hun kind te spelen bij het wegbrengen, maar ik ben altijd na 3 minuten weer weg. Sowieso huilt Robin nooit en begint ze gelijk te spelen, maar ik heb ook altijd nog de kinderwagen op de gang staan die ik vanaf daar niet kan zien, dus ik vlieg altijd zo weer weg. Nou, we zullen zien, het is in ieder geval droog en volgens de buienradar blijft het nog wel even droog hier.

16. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Jo: leuk, vandaag naar het bos met de psz! Neem je de kleine ook mee? Of heb je oppas geregeld?

@Zwemmen: ik wil heel graag weer met Thiago gaan zwemmen, maar het zwemmen is alleen door de week en ML werkt fulltime.
    Nu hebben ze wel kinderopvang, maar ik weet niet precies hoe ik dat moet doen in combinatie met bv. Iemand daar al ervaring mee?

17. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    bedankt voor de complimenten voor mijn mooie ventjes! ;)

Daniel is sinds vanochtend ziek...ahhhh dat is echt zielig,
    zo klein en dan een neus vol met snot...hij heeft ook wat verhoging en slaapt de hele dag.
    Af en toe gaat hij heel hard huilen in zijn slaap en dan slaap t hij weer door.
    Gelukkig had ik nog neusspray voor baby's hierdoor lukt het hem om dan wel ff goed te kunnen drinken.

@nikkiF: Wat fijn dat het hartje weer helemaal goed is! Dat zal een flinke opluchting zijn geweest.
    Goed trouwens dat je zo assertief ben geweest voor thijs vrjaardag!
    En gefeliciteerd nog ;)

@Funny: bambi is favoriet hier hoor!!!!
    Vooral het stinkbeest vind hij erg leuk.....:D
    het vuur is nog wel het meest spannende stukje dan komt jonathan meteen bij me zitten..
    (en dat vind mama nooit vervelend..lekker knuffelen)

@cimu: joh, betekend dat dat jullie dus ook afzien van een operatie?

@marieke: nog maar een paar dagen meid!
    wat zijn ze zwaar he die laatste loodjes!!!

@ de bevallen meiden: Ik moet nu zo'n beetje op zoek gaan naar een anti-conceptie.
    Omdat ik nu pas echt over een paar jaar ga nadenken of er nog wel een derde kan komen, neig ik nu toch wel naar een spiraaltje.
    Wat hebben jullie en hebben jullie ervaring met spiraatjes??

18. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Zwemmen, ik zo dat zoooo graag, het is de enige sport waarbij ik "voluit" kan gaan zonder last te hebben van mijn longen. Maar helaas strooien mijn oren roet in het eten ... die zijn zo snel ontstoken dat ik absoluut niet zwemmen mag. Ik zou het ook heerlijk vinden om eens met Thijs te gaan ... afwachten maar, misschien is het na de zwangerschap beter, dat verwacht de KNO tenminste.

@ Djezelf, ja, soms komen die hormonen allemaal eens goed van pas, zo ook afgelopen weekend ... ;)
    Veel beterschap voor Daniel !
    Ik heb ervaring met Mirena. In een woord: super ! Die kun je laten plaatsen en hebt er verder geen omkijken meer na. Zelf vind ik het wel prettig om het toch jaarlijks even te laten controleren. Voor mijn zwangerschap van Thijs had ik 5 jaar een Mirena en tussen de twee zwangerschappen in heb ik ook Mirena gehad. BV bleef gewoon goed gaan, geen probleem. Je krijgt ook maar weinig hormonen binnen, en alleen in de baarmoeder. Ik had bij de pil migrane en bij Mirena niet meer ... Ik wordt ook niet meer ongesteld als ik een Mirena heb, terwijl de cyclus wel doorgaat. Je hoeft dus na het weghalen ook niet bang te zijn dat je cyclus niet meer op gang komt, zoals dat bij de pil wel eens het geval kan zijn. Het plaatsen stelt niet zo veel voor, het weghalen overigens ook niet. Je HA kan het plaatsen en weghalen, maar persoonlijk ga ik liever voor dit soort dingen even naar de gyn. ;) Na deze zwangerschap kies ik zeker weer voor een Mirena.

Groetjes,
    Nikki F

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    @Djezelf, arme Daniël, het heerst zo momenteel, je ontkomt er haast niet aan.
    @Cimu, ML werkt op maandag thuis, dus die heeft opgepast. Dat is wel heel makkelijk.

Ik wil ook weer gaan zwemmen, maar dan zonder kinderen, dus gewoon 's avonds. In sommige zwembaden heb je ook boxen staan waar je de baby in kunt leggen, kun je met je andere kind even poedelen.

Nou, ik val om van de slaap, weltrusten! Wat is het trouwens rustig hier!

20. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    AAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!! Ik ben 1ste geworden voor de eengezinswoning waar ik op gereageerd had (en 2de voor de andere die ik gekozen had hihi) ik heb gewoon voor het eerst in tijden gehuild van GELUK, laatste keer toen Levi was geboren daarna heel veel verdriet tranen... maar nu, tja nu waren ze er weer, de geluks tranen HEERLIJK!!!! Nu maar hopen dat alles goed gaat deze week qua huurcontract (ben natuurlijk nog bezig met een uitkering ed ;)) maar als dat zo is dan heb ik een prachtig huis! 50 meter van mijn ouders vandaan en dus in de buurt waar ik geboren ben en getogen! Dus euhhh overhuisen is ook een kwestie van de parkeerplaats oversteken! Deze stap in de goeie richting wou ik alvast delen over de 20 stappen terug met mijn ex ga ik niet eens praten want nu kan mijn dag ff niet meer stuk! Als het huis ook door gaat dan kan ik er per 04/11 in, 2 dagen voor Noah verjaardag, een prachtig cadeau zou ik zeggen!

Deel Deze Pagina