Ja! Ik ook dus. En dus niet echt tevreden.. Maar ik ben zo dom geweest om te zeggen 'okee' toen de assistente me vroeg of ik wel weer bij A wilde (er is ook nog een B namelijk). Wat toevallig.
Pff ik heb dus vanmiddag weer een wortelkanaalbehandeling gehad, in de kies die vorige week ook al aan de beurt was. Hij begon eerst zonder verdoving! Ik schoot tegen het plafond, ook meteen helemaal hyperventileren en huilen van de pijn. Gelukkig hebben ze er daarna een dubbele dosis verdoving in gedaan, wat een opluchting. Toen die uitgewerkt raakte was het weer helemaal mis qua pijn, maar nu, 5 uur later, lijkt het toch weg te trekken. Fingers crossed (want zo voelde 't vorige week eerst ook...). Sorry dat ik er zo over zeur maar het beheerst mijn leven nogal, op dit moment, die pijn. Wat trouwens wel leuk is, en toevallig, is dat niet alleen de dochter van kaatjesmam Karlijn heet, maar dat ik net als de dochter van Mandy op 24 maart jarig ben!
Marieke, het gaat al stukken beter. Dank je! Kar, dat is toch geen zeuren meid! Pijn kan je hele leven beheersen... All, ik heb vandaag constant zo'n gerommel in mijn buik. Echt alsof er van alles door mijn darmen loopt. Het is beslist geen bewegen van de uk. Herkent 1 van jullie dit?
Kar, jij mag absoluut 'zeuren' hoor want kiespijn is iets vrezelijks! Sterkte! Lilly, bij ons zit het niet in de polis (zelfs de uitgebreidste niet) maar door Dylan werd het nu wel vergoed. We hebben het bij Dylan ook laten doen... Goed zo, volgende week een echo! Ze kunnen dan de nekplooimeting op het juiste moment doen anders heb je een verkeerde uitslag! Ik heb met 7,5 wk / 10 wk / 12 wk een echo vergoed gekregen! Er is een echoscopiste bij ons aanwezig in de praktijk. Maar heb de 20 wk echo in het VU laten doen (speciale hart echo ook!). Omdat het met Dylan nooit gezien is en ik een MK had gehad en zo onzeker was mocht ik al heel vroeg komen. Djezelf, wij hebben deze week ook het kamertje 'opgeknapt'.. heb alle kleertjes naar m'n schoonmoeder gebracht (mt 50/56). Zij gaat ze voor me wassen.. heerlijk! Zomaar, GEFELICITEERD met het doorkomen van de magische grens ! Knuf, ik ben bijna 29 wk en nog steeds onzeker (had ik niet bij Dylan maar weet wat er allemaal mis kan gaan). als ik de kleine uk even een paar uur niet voel dan ga ik er net zo lang op letten todat ik weer wat voel. Ook al is ligt hij bijna niet meer stil in m'n buik en voelt het niet altijd even fijn maar beter een 'raar' gevoel dan geen gevoel! M'n misselijkheid was ook de ene dag erger als de andere dag ... Gelukkig ben je weer misselijk, hahah! Kaatjesmam, toch nog naar chinese les geweest? Lukt het? Zoute drop eten is inderdaad geen straf maar mijn bloeddruk is prima dus let ik er wel een beetje op... all, moedervlek zag er rustig uit en waarschijnlijk door de iets groter BH schuurt die langs de moedervlek en wordt daardoor roder. Volgens de HA hoefde ik me geen zorgen te maken maar het kan ook geen kwaad (ivm zwangerschap) om deze weg te laten halen. Heb eind febr. een afspraak in het ziekenhuis. Hou niet zo van grote moedervlekken waarvan ik het gevoel heb dat ze veranderen... Heb echt last van hormonen hoor... maak me om alles zorgen! Zie allemaal beren op de weg. Gelukkig denk ik ze voornamelijk en kan ik me mond een beetje houden Marieke, heb m'n darmen vooral de eerste 20 wk heel erg gevoeld dus volgens mij is dit niet zo gek. Doet het geen pijn?
@knuf: he wat rot voor je zo'n dag! Tja en daarna dus misselijk..... hihihi zoals ze zeggen: "wees voorzichtig met wat je wenst... @zomaar: lekker gevoel toch he als je die 'grens'gepasseerd bent! (kan niet wachten) Wat betreft de 'soap', soms vraag ik me ook wel eens een beetje af wat er nou echt precies van waar is. Vind het ook steeds lastiger om een goeie reactie te geven @funny: inderdaad jij kunt al bijna gaan aftellen. Wauw...toch gek hoe snel alles gaat he. He en wat lekker van die moedervlek! Zal toch wel een beetje een opluchting zijn. @marlieke: ik heb ook flink last van mijn darmen... Of tel ik nog niet mee omdat ik nog maar 5 weken ben? @Kar76: oh geeft echt niets hoor! Pij is echt vreselijk, zeker in je mond! Gaat het nu al wat beter?
misschien is dat wel gewoon het beste inderdaad. weer rustig hier he vandaag! Ben nu dat kookprogramma aan het kijken op 4. Vind dat altijd wel leuk, heb wel wat met koken (lees: lekker eten.. )
Zo zit alweer vanaf 6.30 beneden. Moest eigenlijk werken om 8.00, maar helaas is onze meid nog steeds ziek. Kan ze zo niet naar de opvang brengen. De planning was er vooral niet blij mee dat ik opbelde met de mededeling en ik wacht nu op het telefoontje van mijn teammanager. Hoop dat ze niet moeilijk doen! Ik had nl ook gewoon kunnen liegen en mezelf ziek melden. Ben nu tenminste eerlijk geweest. @Kar, hoe is het nu met de pijn?
Goedemorgen! @wendelaa, en al gebeld? Tja ik snap dat je thuis blijft maar een werkgever verwacht natuurlijk dat je iets achter de hand hebt, op zich snap ik dat ook wel maar soms is het gewoon niet anders. @djezelf, soap? Welke soap? Ik mis weer eens wat geloof ik Oh en koken en eten heb ik helemaal niks mee :^o @kar, oh dat moet echt onwijs veel pijn doen Hopelijk heb je het ergste nu gehad. Sterkte ermee! Verder weinig nieuws, zag pas toen ik al beneden was dat ik een berichtje had dat mijn oppaskindje niet komt vandaag DAt krijg je als je om negen uur al in bed gaat liggen Maar ja, Ruben was ook al wakker, maar danw as ik nog wel ff lekker met hem in bed blijven liggen. Aan de andere kant, kan ik nu wel ff lekker hier rustig neuzen en straks eindelijk naar de kapper! Ben echt blij met de echo volgende week, kunnen we het aan iedereen gaan vertellen want 1 van de 2 laatste gewone broeken die ik nog aan kon zit nu ook al gevaarlijk strak en dus totaal niet lekker Nou ik ga eens een rondje op het forum doen met een kopje thee!
@Lily, ze heeft nog niet gebeld. En ik snap idd dat ze t erg op prijs stellen als je iets achter de hand hebt. Maar dat heb ik nu eenmaal niet! Mijn schoonmoeder werk in t z.h, dus die moet ook alles optijd weten. Mijn moeder werkt ook en die woont ook nog eens 50km verderop. En zoals ik al zei; ik had me ook ziek kunnen melden! Dan hadden ze t niet eens geweten. Gelukkig had ik niet veel clienten vanmorgen, was anders om 11.00 alweer klaar geweest. Fijn dat je nu onverwachts een dagje vrij bent! Is ook luxe
Djezelf: euhhhm ikke reageer al maanden niet meer op de "soap"... behalve die ene keer dat ik uit mijn slof schoot Het is namelijk altijd iets en het zijn altijd ego berichtjes, dan ben ik er al snel klaar mee 8) Lilly: Best lekkere verassing, heerlijk vrij! Geniet ervan! Marieke: Verstandige beslissing Funny: Fijn dat het niets ergs is met je moedervlek! Snpa dat je hem toch leiver kwijt bent dan rijk, stiekem blijf je je anders toch misschien een beetje zorgen maken! Marlieke: Ik heb heel af en aan al steeds last van mijn darmen, heb normaal al redelijk dat ik moet opletten wat ik eet... maar nu, zelfs frietjes en andere vettere dingen kunnen gigantisch verkeerd vallen. Kar: Hoop dat jij je snle beter voelt zonder die vervelende zeurende pijn! Gisteren voor het eerst met Noah naar de kapper geweest! Hij deed het niet sleht moet ik zeggen, hij heeft best stil gezeten... alleen de tondeuse vond hij niet zo'n goed plan. Maar het resultaat is een lekker kort koppie!
@wendelaa, ik snap je helemaal hoor! Een van de redenen dat ik niet werk is dat ik helemaal geen familie in de buurt heb om op te passen. @zomaar, lekker hoor! Ruben vind de kapper vreselijk! En wat betreft de soap, ik heb geloof ik al gezien wat dat is, en ik hoef er verder niks over te weten.
Djezelf: Wat betreft de soap... wist niet over welke soap jullie het hadden maar denk dat ik het nu begrijp.. ach... In een soap gebeurt toch altijd alles wat onwerkelijk is! Hou niet zo van soap's Dylan was vanmorgen om 06.00 uur wakker en is bij ons in bed weer in slaap gevallen en werd om 08.30 uur wakker, heerlijk! Ga zo even de geboortekaartjes bestellen... Zomaar, bij Dylan ging het knippen tot ruim een jaar prima en vond hij het zelfs lekker nu vind hij het een drama! Ik doe het nu ook zelf... snel en makkelijk, hihih. Lilly, onverwacht een vrije dag, geniet er maar van! Hier is het erg koud maar wel zonnig, heerlijk!
@funny, oh geboortekaartjes bestellen, zwijmel....... zag maandag bij de vk ook al zoveel kaarjtes en zat, die vind ik leuk, en die, en die........ Nou ik ga, hopelijk ben ik straks blij
Dat is t voordeel van een meid met hele lange haren! Ben in 3 jaar tijd zeggen en schrijven 2 x bij de kapper geweest. De laatste keer was voor onze bruiloft afgelopen September. @Lily, fijn dat je dan de keuze hebt kunnen maken om lekker thuis te blijven bij je mannetje. Helaas zit dat er hier niet in en over het algemeen vind ik het ook wel fijn om even te gaan werken. Alleen zijn er van die momenten he @Funny o wat leuk al geboortekaartjes uitgezocht!
Watbetreft haartjes knippen, ik had het de allereerste keer ook zelf gedaan, eerst één keer met de tondeuse erover heen denk dat hij toen een maand of 8 was en daarna nog één keer een beetje bij geknipt, de lange lokken en de haren die over zijn oren kwamen (hij zat toen in bad te spelen in zijn badring!) Ging prima! Ik had een beetje verwacht dat de kapper het "mooier" zou knippen en misschien een leuk kapseltje ervan kon maken.... Dat valt dus ook wel mee, het is wel netjes maar ook maar "gewoon" een stuk korter geknipt en langs de oren ook met de schaar. 6 a 7 minuten werk en 14 euro lichter. Misschien dat ik het de volgende keer ook wel weer zelf doe hoor, wat ze nu hebben gedaan lukt me best zelf. Wendelaa: Funny en AL kaartjes uitgezocht? Lilly: enne ben je al blij?
ik had geen mail gehad meer van dit topic, raarhoor. ik heb vanochtend mijn 20 weken echo gehad en alles is in orde! we weten het geslacht maar ik zeg het niet aangezien er 2 vriendinnen op dit forum zitten. als jullie het wille weten mogen jullie mij pben.
Lilly; nu snap ik het van je combinatietest (en de verzekering dan natuurlijk ook haha). Echt fijn dat ze dan snel ook de uitslag kunnen vertellen. Kar: sterkte met de pijn. Ellendig hoor. Funny; fijn van je moedervlek. En leuk zeg geboortekaartjes! Karlijns haren heb ik tot nu toe zelf 2x geknipt, maar die heeft een wilde bos krullen dus dan kun je nog eens misknippen... Mijn man had ook van die mooie krullen toen ie zo klein was (en z'n moeder ook) maar dat werd bij beiden steil na een paar jaar. Dus ik ben aldoor veel te bang dat ik er teveel krul afknip. Het is overigens bij man en schoonmoeder wel terug gekomen. Vandaag naar de Ikea geweest en ze hebben toch die leuke metalen peuter- en 1 persoonsbedden. Nog niet gekocht hoor. Duurt nog wel even voordat Karlijn overgaat. Verder lopen zwijmelen bij alles dat eventueel leuk voor de babykamer zou zijn (tja buiten de Ikea heb ik niet zoveel opties hier). Heb me ingehouden want het is daar nog veel te vroeg voor. Gister weer zo misselijk. Man wilde gezellig (!) doen, ging ik over m'n nek......Even de relatie testen haha. Ik kan me nog herinneren dat de eerste keer dat ik zwanger was het tegen m'n vader vertelde en die zei toen tegen m'n man; Sterkte jongen... Ik was zwaar beledigd, maar snap nu wel een heel klein beetje wat ie bedoelde.