Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Jo: ik zei toevallig afgelopen di hetzelfde tegen ML: leuk, die psz, maar ik ben alleen maar bezig met brengen & halen en tussendoor moet jr. eten ;) Ach, zolang Thiago het leuk vindt... ?!?

@Marieke: je laatste daggie alleen... Probeer nog effe wat uit te rusten.

@Nikki: jeetje zeg, nu al je zomervakantie voor volgend jaar gepland? Bij ons is dat meestal laatste moment werk ;)

Verder was het weer een rustig avondje op het forum zeg... Waar is iedereen? Aan het genieten van het mooie weer? (Grapje!)
    Nou, gisterenavond ben ik druk geweest met de strijkwas. Sommige shirtjes mt 62 worden al een beetje krap, dus nu maar mt 68 alvast gewassen. En Jacinto heeft weer de hele nacht doorgeslapen!
    Normaal slaapt hij van 19:00/20:00 tot ergens tussen 03:00 - 05:00 uur, maar vanmorgen was hij pas om 06:15 uur wakker; althans... toen was Thiago wakker en hebben we Jacinto ook maar wakker gemaakt. Niet gezond toch? Bijna 12 uur slapen?
    En nu ligt meneer alweer ruim 1 uur te slapen. Ik snap er niets meer van...

2. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Cimu, wij boeken altijd vroeg, dit park op Texel schijnt ook erg populair te zijn. Nu hebben we het huisje precies zoals we willen. Super !

Groetjes,
    Nikki F

3. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Hier ook goede nachten: vanochtend kwam hij om 5:30!! Lag natuurlijk zelf wel een uur al wakker. Auw, auw auw. Hij is ook in 1 keer van 7 naar 5 voedingen gegaan vandaag. Beetje gek, maar ja...die babies van tegenwoordig!!

Tja dat wegbrengen en halen is inderdaad een gedoe en dan heb ik het nog makkelijk met een shuttlebusje dat hier ieder kwartier gaat. Maar inderdaad niet op de fiets. En wat ik ook vervelend vind is dat Joris soms net lekker ligt te slapen en dan hupsakee weer in de buikdrager wordt getild (zelf heeft hij er weinig problemen mee geloof ik)

Karlijn heeft weer lekkere buien. 's Morgens wil ze niet naar school en 's middags wil ze niet naar huis. Brullen als ze de shuttle bus in moet (erg fijn om door het resort te rijden met een brullend kind op de vloer van de bus die je nog probeert vast te houden). Met Joris in de buikdrager kan ik haar nauwelijks de bus inkrijgen.
    Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag!

4. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Marieke, nog maar 3 nachtjes slapen meid! Maar van mij mag ie vannacht ook wel komen hoor! :)

5. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    @Nikki&Cimu; ja zo vroeg boeken heb ik ook nog nooit gedaan. Wij kunnen niet zo goed plannen denk ik. Moeten we misschien toch een beetje oefenen als we straks gebonden zijn aan schoolvakanties. We gaan waarschijnlijk dus in januari naar Nieuw Zeeland en het begint nu wel te kriebelen om te gaan boeken. Het is daar nl. ook hoogseizoen.

6. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Kaatjesmam: jeetje, zo'n drama in de bus lijkt me geen pretje.
    Wat bij Thiago meestal werkt, is afleiden... dus meteen bij ophalen zeggen; zo, effe jasje aan, dan gaan we naar buiten en dan krijg je een lekkere liga of wat drinken of een appel, ligt er maar net aan.
    Gewoon vast beginnen te kletsen over wat daarna gaat gebeuren...
    Als dat niet werkt, weet ik het eigenlijk ook niet.

@Vakantieplannen; oh, ja, in de zomervakantie op vakantie gaan... Dat deed ik vroeger met mijn ouders. De drukte en de prijzen zijn voor mij niet favoriet... nog maar effe een jaartje genieten van buiten het seizoen op vakantie gaan!

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Ja, voor de winter moet ik ook nog boeken, maar dan mogen ze toch altijd al blij zijn dat ze die huisjes kunnen vullen. Tenminste, als je niet aan de standaard vakanties vast zit. Mijn man heeft deze week verlof aangevraagd daarvoor.
    Voor de zomer heb ik nog niets geboekt, maar ben al wel aan het rondsnuffelen. En mijn man moet zijn vakantie ook ruim van tevoren aanvragen, want anders zijn zijn collega's al rond die tijd weg en dan valt er nog maar weinig te kiezen. En zolang het kan, willen we niet in het hoogseizoen.
    @Kaatjesmam, ja, dat is zo irritant, slaapt de kleine, kun je die weer wakker maken voor dat halen en brengen. En soms krijgt hij opeens honger rond die tijd (er zit overdag nog steeds geen regelmaat in) en schreeuwt hij alles bij elkaar.
    @Cimu, zo, die slaapt lang! En hier beginnen zelfs de maat 68 truitjes al krap te zitten, hij heeft al een hoop 74 aan. Ongelooflijk hoor, want dat had Robin pas een half jaar later. Qua broeken kan hij wel een maatje kleiner aan dan van boven. Heel handig, want ik krijg steeds setjes kleren van mensen, maar goed, dat valt niet zo makkelijk te combineren of ik moet de pijpen drie keer omslaan.

8. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Kaatjesmam, Thijs wil ook geregeld de andere kant op dan ik ... niet erg handig, helemaal niet straks met het kleine ukkie erbij. Als hij een dag erg dwars is gaat hij gewoon in de kinderwagen. We hebben inmiddels een buggy voor hem aangeschaft, zodat we de kinderwagen weer kunnen ombouwen voor de baby.

@ Kaatjesmam en Cimu, dit is het record vroeg boeken voor ons hoor. Maar goed, ik ben juf en daardoor heel erg gebonden aan de zomervakantie, dus normaal gesproken boeken we in december of januari. Nu met de kleine op komst hebben we dan wellicht andere dingen te doen ... ik hoop ook nog verhuizen ... dan staat de welverdiende vakantie tenminste al veilig ! ;)

Groetjes,
    Nikki F

9. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Kaatjesmam: wat lastig zeg ,met Karlijn. Ik heb ook niet echt de gouden tip, sorry. Cas wil ook nooit mee naar huis, dus til ik hem op een gegeven moment maar op en dan maar de auto in. Maar ja, ik heb nog niet de tweede uk.

Marlieke: ja hij mag van mij ook wel nu komen hoor, allen kwa planning/oppas vind ik het ook wel prima als het gewoon maandag komt.

Nikki: lekker dat jullie vakantie nu vast staat.

Cimu: wat heerlijk dat hij zo lekker slaapt!!! daar teken ik voor;)
    Vandaag idd een lekker rustig dagje gehad. Nu ff het laatste weekendje met zijn drieen.

Zo, ik ga zo lekker met mijn vriendinnen popstars kijken. Ik hoop dat ik me mond niet voorbij praat dat maandag de kleine komt

10. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Kaatjesmam, heb ook niet echt een gouden tip voor je... Dylan heeft het ook een periode gehad en het beste wat je kan doen is niet teveel praten/uitleggen. Is het wel snel over over ligt ze nog een tijd na te huilen bij de 'leidsters'? Het is ook een vorm van aandacht vragen denk ik..
    Tja, en dat vind ik een nadeel van een 2de.. Finn moet ook altijd mee terwijl hij bijv. net lekker ligt te slapen. Hij heeft er inderdaad ook geen last van.

Jo, nu al bijna 74?????? Jeetje zeg, ik dacht dat Finn groot was! die heeft nu 74 aan terwijl Dylan maat 74 voor z'n 1ste verjaardag kreeg!

Cimu, lekker van genieten dat hij zo goed slaapt! Finn slaapt ook zo heerlijk! Bijna elke ochtend om 07.00 uur wakker en rond half acht 's avonds al aan het slapen! (geef hem rond 20.30 uur slapend nog eten)

NikkiF, wat een lekker vooruit zicht! Wij gaan in januari een paar dagen (zonder kids) op wintersport. Ik heb er deze keer een heel dubbel gevoel bij...
    Wij hebben sinds een paar wk een eigen staancaravan in Zuid Frankrijk dus onze aankomende vakanties zullen we lekker daarheen gaan. We willen in mei heen (meivakantie want Dylan gaat naar school) en dan lekker gaan opknappen etc
    Veel plezier morgen met huizen kijken!!!

Marieke, hoe was je laatste dagje alleen? Geniet van je weekend met 1 kindje.. hihih!!!!

11. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Marieke, dat zou ik lastig vinden, me niet verspreken ...

Ik krijg ook zo bezoek van een vriendin. ML heeft afscheidsfeest van een collega.

Dus ... tot morgen ! :)

Groetjes,
    Nikki F

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Vandaag de foto's opgehaald bij de fotograaf, zaten wel een paar leuke bij. Ik heb ze in mijn album gezet.
    Mijn kleine mannetje heeft sinds een aantal dagen weer flinke krampjes 's middags, zo zielig :(! Ik let wel op mijn eten (geen sinaasappelen enzo). Normaal poept hij ook wel elke dag, maar dat is nu 3 dagen geleden voor het laatst.
    Ik weet wel dat dat bij bv niet uit maakt (tenminste dat zeggen ze), want Robin heeft zelfs een keer 10 dagen niet gepoept, maar voelde zich toch echt niet lekker hoor. Misschien dat dat hem dwars zit.
    Net maar een paar theelepeltjes lauw water gegeven, wie weet gaat dat werken.

13. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @JO: een paar lepeltjes rooibos thee schijnt te helpen om de darmpjes rustig te krijgen.
    Bij Daniel merk ik dat hij altijd gaat poepen als hij aan het drinken is of op zijn speentje sabbelt. Heb het idee dat dat de darmpjes stimuleert.
    Zal straks de foto's bekijken.

@Marieke; Voor het geval dat ik morgen niet meer online ben;
    Heeeeeeel veeeeeeel succes maandag!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hoop dat het voorspoedig zal verlopen en dat je snel opknapt!

@Kaatjesmam: heel herkenbaar, Jonathan wil ook alles niet.
    Om alle 'moet' dingen word gehuild.
    Heb dus ook geen oplossing voor je.
    Ik probeer hier maar zo rustig mogelijk te blijven en alleen maar te zeggen;
    " ik zie dat je niet wilt, maar we gaan toch" en dan inderdaad verder praten over de leuke dingen die dan volgen.
    Lekker knutselen op de psz, steppen, thuis lekker broodje eten etc
    Lastig he!

Er staat bij de overburen weer een nieuwe stier te loeien.
    Erg hoor, ik ben mijn kind al aan het leren dat hij meteen naar binnen moet als hij een koe ziet!
    Moet toch niet gekker worden. Het beest staat al tegen een houten paal aan te rammen omdat hij in de verte een koe hoort.
    (het is een stier van die rare buren..waar die vent gegrepen was door die eerdere stier!)

14. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Nikki: vakantie op Texel: Nu bekend is geworden dat de erfpacht op de waddeneilanden behoorlijk omhoog gaat, zullen de prijzen van vakantiehuisjes wel stijgen, denk ik!

@Jo: Thiago heeft nog steeds altijd shirts een maat groter dan broeken. Bij Jacinto is dat nu nog niet zo; ben benieuwd hoe lang dat duurt! Maar Thiago had idd ook mt 68 toen hij 6 maanden was... Ben benieuwd of Jacinto het ook zo lang aan kan.
    'Zaten wel een paar leuke bij' klinkt niet echt enthousiast. Viel het resultaat tegen? De foto's in jouw album zijn in ieder geval erg leuk!!!

@Doorslapen: vannacht meldde Jacinto zich weer om 2 uur... maar vervolgens heeft hij wel tot 08:00 uur doorgeslapen (en Thiago ook :$) Heerlijk; dit vind ik ook prima!

@Djezelf: balen zeg, zulke overburen... Ik hoop voor je dat de stier nog kalmer wordt (kan dat eigenlijk?) Succes ermee!

@Marieke: heb je je mond kunnen houden gisteren? Het komt nu wel heel dichtbij! Morgen vliegt de tijd natuurlijk met de verjaardag! Mocht ik morgen niet meer online zijn: HEEL VEEL STERKTE! Laat snel wat van je horen!

15. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    ligt het nou aan mij of klopt er iets niet met de tijdstippen bij de berichten.
    Ik dacht dat jullie al die dingen vandaag hadden geschreven en n u staat er 'gisteren' .

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Volgens mij ligt het aan jou :D, ik was geloof ik de eerste die vandaag wat schreef.
    Oh, ik zal eens kijken of ik nog ergens rooibosthee heb. Venkelthee mocht geloof ik niet meer hè? Robin poepte altijd in de maxicosi...reed je net de straat uit, zat ze met een rood aangelopen gezicht haar broek vol te gooien.
    Balen dat die buren weer zo'n stier erbij hebben!
    @Funny, ja wat een verschil al in die kledingmaten. Hij heeft alleen nogal een aardig buikje en truitjes in 68 zitten gewoon strak.
    @Marieke, spannend morgen!!!
    @Cimu, oh nee hoor, ik ben heel blij met de foto's hoor. Alleen had Robin die dag niet zoveel zin om te lachen (was ook zoveel te zien, zijn van die foto's die ze op een lokale babybeurs hebben genomen), dus die kijkt een beetje vreemd op sommige foto's.
    Binnenkort komt de 'schoolfotograaf' ook op de psz, dus mag ze weer, heeft ze nu even kunnen oefenen.
    Lekker dat je even flink wat uurtjes door hebt kunnen slapen.

Ik ga de keuken eens opruimen.

17. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    wel ja zal wel weer aan mij liggen ;)

De stier was al door een hek heen gebroken, en liep door een bollenveld, zagen we net.
    Wat nou als hij morgen het hek omduwt waardoor hij op de dijk kan komen..........
    Denk er ernstig over om de politie te bellen als het beest morgen weer zo te keer gaat.

18. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    He meiden,

Hier nog ff snel een bericht. Heb een heerlijk dagje gehad, ben wel echt kapot.

Djezelf: bij mij staan er ook altijd rare tijdstippen, heb echt geen idee hoe ik dat moet aanpassen. lekker dan met die stier, das toch niet normaal. Ik zou wel de politie bellen hoor als het zo erg blijft.

Jo: ik vind de foto's echt lief!!!! wat vervelend van die krampen, hopelijk helpt de thee

Cimu: dat zijn toch ook lekkere tijden. Toch een paar uur achter elkaar lekker slapen.

Sorry ben wat kort van stof, maar ik heb ook een hoofdpijn8) Zal wel spanningen zijn.
    Bedankt alvast voor jullie lieve woorden. Als het goed is dan heb ik internet dus kan ik jullie snel op de hoogte brengen. Maar ik ben er morgen nog, dus tot morgen.

19. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Jo, leuke foto's ! Mooie kids heb je !

@ Djezelf, landelijk wonen heeft dus kennelijk ook nadelen ... ;) Vervelend hoor ! Ik zou er ook actie op zetten als het beest morgen nog steeds zo te keer gaat !

@ Cimu, dat zou kunnen ... maar de prijs hebben we nu toch vast staan. De helft moeten we binnenkort al betalen.

@ Marieke, heel veel sterkte en succes morgen en vooral maandag natuurlijk ! Wat spannend allemaal ... stiekem zou ik wel met je willen ruilen ;) Het gaat vast allemaal prima en dan heb je je tweede manneke snel in je armen. Heerlijk ! Toi toi !

Groetjes,
    Nikki F

20. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Nou, ik moet zo eerst met Cas naar de ha post. Die is ook alweer een tijdje aan het kwakklen maar nu heeft hij ineens weer koorts. Kan ik niet echt gebruiken terwijl ik in het zh lig. Ik hoop echt dat ze wat voor hem kunnen doen.
    Ik moet om elf uur in zh zijn, dus ben benieuwd. Volgens mij is het alleen bloed prikken.
    Vanmiddag komt er wat familie om even gebak te eten voor mijn man die jarig is, en daarna Cas wegbrengen.
    OWWWW ik ben nerveus

Deel Deze Pagina