Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Marieke: jeetje, wat vervelend van Cas. Hopen dat hij snel beter is! En ik kan me ook voorstellen dat je last hebt van spanningen. Zou ik ook hebben als ik zo precies zou weten wanneer ik de kleine in mijn armen mocht sluiten (en dan nog wel na een ks).
    Nog even meid! Hou vol! Hopenlijk kun je vanmiddag even je gedachten verzetten als het huis vol visite zit!

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Marieke heel veel succes morgen!!

3. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Veel succes morgen Marieke!
    Kan me voorstellen dat je heel zenuwachtig bent.
    Zou raar zijn als je dat niet was.

4. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Nou cas heeft dus oorontsteking. Gelukkig meteen ab kuur gekregen, dus hopelijk werkt het wel een beetje snel.
    Straks om half zes Cas wegbrengen. Heb net gebeld en ik moet morgen om 06.45 in het zh aanwezig zijn.
    Nou ik ben er later weer.

5. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Marieke: helemaal vergeten je te feliciteren; GEFELICITEERD met ML!!! Balen van de oorontsteking van Cas; maar ab werkt meestal heel snel, toch? Ik zou vanavond nog maar effe lekker genieten met ML en dan op tijd naar bed! Vanaf morgen zijn de slapeloze nachten er weer! :D

6. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Marieke: Heel veel succes morgen en hoop dat alles lekker flot verloopt en jij snel van je kleine spruit kunt genieten!

Op 02-11 krijg ik de sleutels van mijn nieuwe huis! Het is echt met een hele hoop gezeur gegaan maar ik heb het huis!!!! Zal er de komende tijd dus HEEL weinig zijn, moet een hoop regelen veel afspraken voor uitkering, maatschappelijk werk EN een huis opknappen en inrichten... daarbij nog 2 heerlijke kindjes en tel uit je winst ;) (erg druk dus) daarna weet ik ook niet of ik wel een internet verbinding neem... (het word echt elk centje omdraaien dus...) maar check zo vaak mogelijk bij mijn ouders thuis uiteraard :)

7. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Zomaar: gefeliciteerd! Wat fijn dat het nu eindelijk rond is en je iets hebt om naar uit te kijken!!! Heerlijk!
    Zou wel jammer zijn als we je moeten missen, maar ik kan het me heel goed voorstellen; internet is geen primaire levensbehoefte (alhoewel ML niet zonder kan, haha).
    Heel veel succes met het verzamelen van de huisraad etc. Als er iets is wat we kunnen doen; laat maar horen!

8. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Zomaar: nogmaals van harte!!!! super. Neem lekker de tijd, we zullen je zeker hier missen, maar kijk eerst maar eens hoe alles gaat.
    heel veel sterkte en wat cimu al zegt als wij wat kunnen doen zeg je het maar.

Cimu: ik verwacht niet dat je mijn man zijn verjaardag onthoud hoor, hihi:D
    Ja hopelijk werkt het lekker snel, het is alleen zo balen dat je hem met een wat onrustiger gevoel achter laat bij mensen, maar ja.
    En vanavond idd maar even een heel lekker rustig avondje houden, nu het nog kan.

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @zomaar, van harte gefeliciteerd met je nieuwe huis. Heel veel geluk en succes met deze nieuwe start!

@marieke, heel, heel, heel veel succes en geluk morgen!

10. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Marieke
    Later voeden. Ik voed nu om 20.30/21.30 voor het laatst.
    Het slapen gaat Jamie nu beter af, maar mij niet.

@Nikki
    Keano is nu 3x geweest.
    Afgelopen donderdag moest ik hem echt ziek melden, mijn kleine snotneusje was te ziek. Nu heeft hij vakantie.

@djezelf
    Ik ga niet aan de pil, wij gebruiken gewoon condooms.
    Voel me beter zonder pil en een spiraaltje lijkt me niks.
    Na wat Marlieke schrijft over Mirena moet ik daar ook niks van hebben.

@Jo
    Keano is ook de jongste op de psz.

@Zomaar
    Gefeliciteerd met je huis.

@Veertje
    Nog gefeliciteerd!

@Cimu
    Geen garantie dus toch ook condooms gebruiken dan?
    Thiago geen vakantie? Hier is de psz dicht tijdens schoolvakanties.
    Wat een irritant kind is dat zeg dat hij jouw ventje zo moet hebben.
    Ik moet door de psz ook alleen maar meer rennen.

@Runner
    Hoe is het nu met Ruben?

@Kaatjesmam
    Waarom moet je stoppen met Cerazatte als je stopt met de bv?

@Jo
    Hier ook halen en brengen (30 to 40 minuten heen, 30 tot 40 minuten terug). En dan die psz om de hoek met een mega wachtlijst, grr.

@Marieke
    Nog even wat beterschap voor Cas.

@Lilly
    Slaapt jouw ventje al beter? En jij?

Keano en ik hebben griep.
    Over speentje: heb ik nooit gegeven en nu ook niet.
    Over kleertjes: Jamie is ook groter dan Keano.
    Over de laptop die ik had laten vallen, die wordt vergoed.

Got to go Jamie roept!

11. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Even snel tussendoor, morgen hopelijk weer uitgebreid. ;)

Marieke, heel veel succes morgen. Geniet van je kleine man!

12. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Misschien dat je dit voor morgenochtend nog leest Marieke... Toi Toi toi!!!! Succes morgen! Nog gefeliciteerd met ML en geniet nog even lekker van jullie avondje samen!
    Begrijpelijk hoor dat je zenuwachtig bent! dikke X

Zomaar, gefeliciteerd meid! Dat internet is inderdaad geen nood en bij je ouders kan het ook even (je woont toch heel dichtbij!). Kan/kunnen wij wat voor je doen dan hoor ik het graag! Zou je je nieuwe adres willen mailen... wil je wat sturen ;)!

Velobabe, beterschap voor jou en Keano!!

Djezelf, zou ook bellen hoor! Als je maar even denkt iets te hard tegen de omheining te duwen zou ik meteen die hoorn pakken :x!

Finn heeft vannacht bij m'n moeder geslapen en werd pas om 08.45 uur wakker:$. Ze wilde hem ook niet meteen brengen want ze had hem nog niet wakker meegemaakt en vond het zo jammer..:D. Dylan bij een vriendin geslapen en die was daar ook pas om 08.00 uur wakker dus ik ben mega trots op m'n jongens!!!

Ik ga zo boer zoekt vrouw kijken en dan heerlijk naar bed! zie ml al slapend op de bank..;)

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    @Marieke, heel veel succes morgen :)!

14. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Marieke, veel beterschap voor Cas ! Ik denk aan je morgen ! Proficiat met ML !

@ Zomaar, geniet ervan meid, je hebt het verdiend ! Het zal vast allemaal heel goed gaan, je bent zo enorm sterk geweest en nog steeds ! Dikke knuffel !

Groetjes,
    Nikki F

15. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Denk ook wel dat ik het enorm ga missen hier, ook al schreef ik nu in deze rot periode niet zo veel ik las altijd wel snel ff meerdere malen per dag :( Ben altijd zo benieuwd naar wat er geschreven is, merkte alleen dat ik de stukjes over ML-jes oversloeg :):):)
    Ach misschien mag ik zolang mijn moeders laptop lenen en heeft iemand een onbeveiligd draadloosnetwerk :D (niet eens zo'n slecht idee om te proberen!)

Wil jullie allemaal nogmaals bedanken voor de lieve woorden en steun in deze moeilijke tijd!

16. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Marieke:

Heel veel succes morgen!
    Ik zal aan je denken!!!!!!

Zomaar: gefeliciteerd meid, lekker je eigen plekkie gaan maken en nu dus weer lekker bouwen aan je toekomst!

en wie zei nou dat internet geen primaire levensbehoefte is????
    Pfffff eg wel!

17. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    lieve meiden, bedankt voor jullie lieve berichtjes en medeleven.

ik probeer zo snel mogelijk wat te laten weten, dat zal wel in de avond worden.

tot snel, ik ga proberen wat te slapen. ik hoop dat het lukt;)

18. veertje

veertje Fanatiek lid

@marieke, heel veel succes en tot snel..

Zo en nu naar bed, lisa heeft me doof geschreeuwd door de krampjes, net toch maar infacol gegeven en nu ligt ze lekker te slapen op mijn arm, helaas gaat ze morgen wel weer veel spugen door de infacol maar zag nu ff geen uitweg meer, ze had al de hele avond last..

19. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    @Marieke; ik ben vast te laat, maar toch nog een poging; heel veel succes vandaag!!!

@zomaar; wat fijn dat het allemaal goed gekomen is met het huis! Vanaf nu lekker opbouwen en proberen te genieten, ook al zal het behoorlijk pittig worden voor je. We zullen je echt missen hier en hopelijk lukt het om af en toe nog wat van je te laten horen. Ik ben wel erg benieuwd hoe het verder gaat met je.

@Velobabe; volgens mijn gyn is cerazatte niet betrouwbaar genoeg als je geen bv geeft.

@Veertje; wat raar van die infacol; dat ze daar zo van moet spugen. Wel fijn dat het direct werkt. Bij Joris duurt het wel even voordat het wat doet. Bij hem is het gelukkig nu stukken minder dus ik ben ook wel gestopt met de infacol.

Joris slaapt nog steeds goed; al een kleine week tot 5-6 uur (vanaf 21:30). De andere net-moeders hier zijn zo jaloers....:D
    Karlijn ging vanmorgen gelukkig weer met plezier naar school. Volgens mijn peuterjaren-boek hebben sommige peuters veel last van de overgang huis-creche/school en andersom. Terwijl ze het wel leuk vinden.
    Ik ga weer even werken aan mijn goddelijke lichaam. Tot later!

20. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    nou, ik kom nog even snel dag zeggen.
    Hopelijk kan ik snel nieuws brengen. heb nog even snel vanmorgen een buikfoto gemaakt ( ja echt de laatste:D;))
    Tot snel

Deel Deze Pagina