Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    net geboren

2. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    oh ja en hij heeft donker haar met krullen. Cas is echt wit en de krullen zijn ver te zoeken.

3. veertje

veertje Fanatiek lid

Wauwww wat een mooi ventje, geniet ervan!

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    @Marieke, gefeliciteerd!!!
    Wat een mooi kindje joh! Grappig dat hij totaal ander haar heeft dan Cas. Geniet ervan!
    Leuke naam trouwens.

5. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Marieke, gefeliciteerd meid!!! Wat een plaatje! Grappig he 2 van die verschillende mannetjes??!!! Heb ik ook en verbaas me er nog regelmatig over!! Lekker genieten met z'n 4-en!!!!!

6. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Marieke, ik heb je ook een krabbel gestuurd. Wat heerlijk dat het allemaal zo goed is gegaan ! Ik hoop dat je zelf ook snel zult opknappen, dat je in elk geval snel weer naar huis mag. Mag Koen bij jou op de kamer slapen 's nachts ?

Nu ben ik aan de beurt ... oeps ...

Groetjes,
    Nikki F

7. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    @marieke: GEFELICITEERDDDDDDDDD met de geboorte van jullie zoontje en broertje Koen!!! Genietse!!!

Nou NikkiF qaan de beurt als het goed is en dan ikke;) spannendddddddd

Nou meiden hier gaat alles nog steeds perfect en heb absoluut geen klagen, ze mag van mij zelfs nog wel even blijven zitten vind het nu echt heerlijk om zwanger te zijn, geniet er echt heel erg van. Soms wat last van mijn allesje zeg maar en heb ook bekkeninstabiliteit en die werkt nu ook soms niet helemaal mee, maar verderrrrrrrrrr toppie hahaha. Nou meiden spreek jullie wel weer.

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wat een mooi ventje Marieke, geniet ervan!
    en leuk he 2 verschillende kindjes, is hier ook!
    Kyra heel blond en blauwe ogen, Dinja heel donker en donker bruine ogen!

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    @Carolien, ja dat gaat voor jou nu ook al hard hè? Fijn dat alles goed gaat op wat kwalen na. Weet je al in welk ziekenhuis je wilt bevallen?
    @Nikki, haha, ik dacht al op haar Hyves een bekende buikfoto te zien, maar dat ben jij dus ;). Zal je ook even een uitnodiging sturen, want ik ben natuurlijk reuze benieuwd als jij straks gaat bevallen!
    Verder ben ik niet zo actief op Hyves, maar al die baby's vind ik wel erg leuk om te volgen.

Hier hebben broer en zus wel dezelfde haren (eehm, donslaag :D) en dezelfde kleur ogen, maar toch wel weer heel andere gezichtjes.

10. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Marieke
    Gefeliciteerd met Koen!
    Een lief broertje erbij en een tweede super ventje!

Keano heeft ook lichtblond haar en Jamie is (tot nu toe) donkerder.
    Jamie is vandaag 8 weken.

Zou heel graag watleuks gaan doen, maar ik ben nog steeds hartstikke ziek :(

11. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo meiden ...

Zit er even helemaal doorheen nu ... vorige week was alles goed bij de VK. Vandaag was de overslag weer te horen. Ik word er compleet gek van, dat heen en weer gesleep tussen goed en slecht nieuws. Ik heb hier gewoon geen zin meer in deze laatste weken. Vanmiddag om 14.45 moeten we naar het ziekenhuis in Maasrticht voor een echo en CTG van het hartje. Ik ben vreselijk nerveus en de minuten lijken wel voorbij te kruipen ... Thijs lijkt dit zeer goed aan te voelen en is dus even extra druk ... puf ...
    Schoonmoeder heeft nog steeds gordelroos. Zij weten nog niets van deze overslag omdat ze zich dan snel zorgen maken maar dat maakt ook dat je niet kunt bellen en erover kunt praten. Mijn moeder weet totaal niet met dit soort zaken om te gaan, dus ik bespaar mezelf de domper over haar onbegrip en bel maar niet.

Ik ben doodmoe nu. Door de gordelroos kan Thijs niet lekker met opa gaan spelen en ik even bijtanken. Ik word er soms echt moedeloos van, moet alles maar alleen opknappen. Gelukkig heeft mijn man morgenmiddag weer vrij, maar om 17.00 heeft hij weer een diner, wat betekent dat wij het ons dus weer kunnen uitzoeken.

Wat zou ik graag bevallen nu ... op deze manier de laatste loodjes doorkomen is echt zwaar kl**e. Maar van de andere kant, mijn schoonouders kunnen dan dus niet Thijs opvangen ...

Bah, ik heb het gewoon helemaal gehad. Ik ben blij als het 14.00 is en ik richting Maastricht kan gaan. Duim alsjeblieft dat alles goed zal zijn ...

Sorry voor dit ego-bericht ...

Groetjes,
    Nikki F

12. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @marieke, wat een prachtig ventje, gefeliciteerd!

13. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Marieke: wat een prachtig mannetje! Je zou echt niet zeggen dat hij net geboren is, zo gaaf als zijn huidje is! Geniet er van!

@Nikki: dikki digi-knuffel meid!!! Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt! Ik zou er ook super onzeker van worden. Ik ga nu stoppen met typen, want dan kan ik beginnen met duimen!!! Heel veel succes & sterkte vanmiddag!!!!!!!!!

14. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Marieke: Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wat een onwijs mooi kereltje!
    Ben benieuwd hoe je de hele bevalling ervaren hebt.
    Nu lekker opknappen...goed de tijd voor nemen he!!

Had niet iemand mij kunnen zeggen hoe druk het is met 2 kindjes??!
    Jonathan is nu ZOOOOOOOOOOOO vervelend dat het haast niet uit te houden is :D
    Klein overzicht van deze ochtend:
    * tafel+stoelen omgegooid,
    * getekend op hocker(dienblad)
    * suiker op de grond geschept,
    * in zijn kamer op de deur getekend met potlood,
    * aan de dvd-speler geklooid
    * Met boeken gegooid,
    * thee gemorst op de bank,
    * brood weigeren te eten,
    * grote mond (gaat dan een soort van grommen naar me)

Leuk hoor kinderen!
    :D
    Gelukkig heb ik vandaag zo'n dag dat ik er erg rustig onder kan blijven...
    Om met de woorden van ruud (wie kent hem nog?) te spreken:
    "ik laat me nie gek makuh"

Aaaaarrrgghhhh

15. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @NikkiF:
    Ohh lees nu jouw verhaal pas.
    Jeetje meid, dikke knuffel vanuit hier!!
    Ga ook hard voor je duimen.
    Gaat je man wel mee naar het ziekenhuis?

16. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Djezelf en Cimu, dank jullie wel ! Ja, mijn man komt ook naar het ziekenhuis, we treffen ons daar. Ging de tijd maar wat sneller ... dan konden we gaan ... ik wil het nu ook meteen weten als er iets is. Ben die onzekerheid zo vreselijk zat !

xxx
    Nikki F

17. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @Marieke: Gefeliciteerd met de geboorte van Koen, heel veel geluk met jullie 2 mannetjes.
    Bekijk bijlage 22632

@Zomaar: ik stuur je straks nog even een mailtje, maar ik zag dat je het huisje toegewezen hebt gekregen, van harte gefeliciteerd!!! :)

@NikkiF: Wat naar dat ze je net zo onzeker hebben gemaakt, hopelijk kunnen ze je in het ZH weer gerust stellen en heb je over niet al te lange tijd je baby in je armen en kun je onbezorgd genieten van een gezonde baby!

@Velobabe: beterschap!

18. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Justfem, dank je wel. Ja, dat is onze enige wens op dit moment ... gelukkig kunnen we zo gaan. Ben heel zenuwachtig nu.
    Hoe gaat het met jou ? Het begint ook al goed op te schieten ! Kom je hier nu ook kletsen ? Ik hoop het, ben nu nog maar de enige zwangere ...

Groetjes,
    Nikki F

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Nikki knuf voor jou meid....

20. veertje

veertje Fanatiek lid

@nikki, ik hoop dat alles goed is, veel succes..

Deel Deze Pagina