Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Overigens ik las pas dat er meiden waren die het over de Mirena hadden.

Ik heb er 1 gehad, de voor en nadelen die ik heb ervaren:

Voordelen: -niet meer ongi (alleen de eerste 3 maanden een beetje daarna gestopt). Geldt niet voor iedereen.
    - Je hoeft er niet aan te denken.
    - Bevat veel minder hormoon en dat wordt alleen plaatselijk af gegeven, dus niet door je hele lichaam.
    - Ik werd na het plaatsen, slanker, schijnbaar omdat de hormonen uit de pil je dikker maken.
    - Je hebt bijna geen kans op onstekingen, dit was bij het ouderwetse kopperspiraaltje wel het geval.
    - Mag 5 jaar blijven zitten, meestal krijg je als je klachten houdt na het plaatsen een controle na 3 maanden, maar anders krijg je er 1 na het eerste jaar en bij sommige HA elk jaar.

Nadelen:
    - Eerste 3 maanden wel erge menstruatiekrampen.
    - Bij de eerste keer plaatsen door de HA ging het mis, veel pijn en moets uiteindelijk verwijderd worden, dus mijn tip direct een verwijzing naar de Gyn vragen, hoe goed de HA ook zegt te zijn in het plaatsen, ik heb ook al vriendinnen gehad die hetzelfde hebben ervaren met het plaatsen door de HA. Bij de gyn was het echt zo geplaatst en had ik wat lichte menstruatiekramp.

Verder vond ik het ideaal, kost je geen maandverband meer en je hoeft geen rekening meer te houden met menstruatie (de dames die dat nog wel worden hebben vaak maar 1 dag licht verlies en dat schijnt dan echt heel weinig te zijn).

Over een eventuele bevruchting: ik las al dat jullie hadden ondekt dat het niet zo is dat je elke maand toch bevrucht kan raken. Het spiraaltje zelf sluit de baarmoedermond af en de hormonen zorgen ervoor dat het eitje niet bevrucht kan worden (mocht er toevallig toch 1 visje door de barrière heen breken).

Over het weer zwanger raken na de mirena, de meeste zo weer zwanger, binnen 1 tot 3 maanden. Het laten verwijderen is echt nog geen 5 minuten werk en dat kun je gewoon door de HA laten doen.

Hopelijk hebben de dames die er over twijfelen wat aan. Ik neem er na deze zwangerschap weer 1.

Zo en nu ga ik echt aan het werk, is hier super druk momenteel, nog een paar weekjes en dan kan ik de deur hier in ieder geval dichttrekken.

2. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Zo, tis alsof je m'n gedachten kon lezen, Justfem, want ik zat nog te twijfelen wat wij gingen doen als anticonceptie, maar ik denk toch dat het hier de Mirena wordt!

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @justfem, ik heb je verhaal gelezen en ik begrijp je denk ik wel goed. Ik heb iets soortgeljks meegemaakt deze zwangerschap. En ik begrijp ook heel goed dat je het vooral nodig hebt om je op de zwangerschap en het moois te richten. Ik denk dat de natuur dat wel even zo regelt;) Andere dingen kunnen er gewoon even niet bij. Hoe dan ook, mocht je toch behoefte hebben aan een 'lot'genoot, dan mag je me altijd pm-en!

pfffffff, manlief belt net, en hij mag misschien toch al naar huis vandaag. Aan de ene kant ben ik blij, want alleen is maar alleen. Maar aan de andere kant zal hij nog wel zorg nodig hebben dus heb ik weer een patient in huis....nou ja....het is zoals het is he;)

4. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @justfem: jeetje meid, wat een verhaal!
    wat een verdrietige situatie. Goed dat je probeert om je op het positieve te richten!
    Sterkte hoor!!!!

@Lilly: Jij ook sterkte hoor met je patientje!

Wij zijn net voor het eerst met de ringsling boodschappen gaan doen.
    Echt handig hoor!!!
    (ook nog ff snel gevoed in de auto..:D)

5. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    #6725 justfem, 22 okt 2009
    Laatst bewerkt: 22 okt 2009
    @Djezelf: ik was zelf ook aan het kijken via MP naar een Ringsling (of iets soortgelijks) ik had er met Noa ook 1, zowel ik als Noa vond het een geweldig ding. Ik heb hem uitgeleend en nooit meer terug gezien, tja had het kunnen weten ;)

@Lilly: ik hoop dat ML toch nog een dagje langer in het ZH moet blijven, niet omdat ik hem dat gun, maar omdat ik jou wel even wat rust gun ;) En ik weet je wel te vinden eventueel.

6. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo meiden,

Even een up-date over vandaag !

Vandaag hadden we een echte gyn die ons ukkie helemaal bekeken heeft. Hij maakte een uitgebreide echo van het hele kindje en het hartje werd extra goed bekeken. Vandaag was er weer geen overslag te horen. Ons ukkie zag er prima uit en het hartje ook, er waren geen afwijkingen te zien.

De gyn zei dat het een rijpingsprobleem is, al kon hij de diagnose nu niet stellen omdat de overslag niet te zien was. Het hartje klopte prima en regelmatig.

Voor de controles mogen we weer terug naar de verloskundige. Als zij een overslag horen moeten we direct naar het AZM, we hebben het directe nummer gekregen en dan wordt weer een echo gemaakt. Dan kan hij het dus wel zien en de diagnose stellen. Verder zou het geen verschil maken, kunnen we bij de VK blijven. Ons ukkie zal er vanzelf overheen groeien.

Gelukkig goed nieuws dus, we zijn weer gerust gesteld.

Ik lees straks bij en reageer op iedereen, Thijs wil nu Lego bouwen ...

Groetjes,
    Nikki F

7. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    NikkiF, Pff wat een opluchting! Heb met Finn ook een uitgebreide hartecho gehad tijdens m'n zwangerschap en ze kunnen daar niet alles op zien maar wel als het 'levensbedreigend of operatief' is!

Justfem, hoe het ook loopt geniet van je kindjes straks (en nu :)). Ik vind je heel sterk! Dikke X

Djezelf, heb echt veel 'problemen' gehad met Dylan na de geboorte van Finn. Heeft bijna 5 mnd geduurd maar gaat nu zoveel beter! Inderdaad leeftijd en een broertje is niet echt makkelijk maar het gaat goed komen!!!!

Kaatjesmam, wat heerlijk vooruitzicht!!!

Marieke, ben je thuis? Gaat het?

Andi, wat een mooie banner!!!! Wil ik ook, hihi!!

Lilly, sterkte meid! Wat zal je moe zijn!!!

Hier alles ok.. Finn werd gisteren om 09.45 uur wakker!!!!! Hij slaapt, eet, poept de afgelopen week zo goed! Hij is vrolijk en samen met Dylan zijn ze om op te vreten. Oh.. wat geniet ik van m'n mannetjes!!

8. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @funny: 5 Maanden :$

Tjee jij weet een pas bevallen vrouw wel moed in te praten he!
    pffff :(

9. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    @Kaatjesmam: Wat fijn dat je man vakantie heeft gekregen, nu de andere dingen nog he! Hahaha.

@Jo: hahaha ik zeg helemaal niks want in eerste instantie wilde hij eigenlijk niet mee maar later zei hij: ik doe het voor jouw en misschien heb ik er ook nog iets aan. Dus ik zeg al helemaal niks over films en puffen hahaha

@Lilly: jemig meis dat klinkt allemaal heel heftig! Alles komt momenteel even op jouw rug terecht! Petje af hoor meis! Kan wel begrijpen dat je het nu even lekker vind, wij zeggen hier altijd een man is nooit behalve als ze ziek zijn dan weet je het ook gelijk, hij wil waarschijnlijk niet zeuderig overkomen en zo zie jij dat zelf ook waarschijnlijk niet maar toch is dan even 2 dagen geen gezeur of gepraat over ziek heerlijk! Neem even goed je tijd. Meis heel veel succes en ook vanaf hier een knuffel!

@Runner: hahaha ongeveer 2 lessen geleden kwam ik dus ook thuis en heb echt ff helemaal dubbel gelegen want we moesten toen dus puffen en moesten van haar ooko allemaal heel hard meedoen! Nou deed niemand en er was een hoop gegiebel en toen ik dus thuis kwam en Rob vroeg: en hoe was het?? Toen moest ik echt heel hard lachen en heb ik het hem dus voorgedaan en verteld hihihi. Tja dat was dus erg komisch. Maar ik heb het hem niet verteld dat ze dat op die partneravond ook gaan doen want dan gaat ie denk ik niet mee. hahaha
    Fijn dat het kdv ook geregeld is, dat is dan weer een stukje rust he!

@justfem: afgelopen dinsdag kreeg ik van de vk te horen dat de kleine meid net wel of net niet ingedaald ligt zeg maar. Dus ze ligt op mijn schaambeen en gaat dus hopelijk snel indalen. Onze meid ligt pas sinds 2 weekjes denk ik met haar koppie naar beneden daarvoor lag ze heel vaak overdwars in mijn buik dus ik had hetzelfde als jouw..... zou ze wel draaien??? Hopelijk draait ze bij jouw dus ook met het koppie naar beneden!
    Jemig meis wat een verhaal. Tja we kunnen een hoop reageren maar je zal idd zelf de keuze moeten maken. Ik wil je heel veel succes wensen met je keuze en weet je als je ervoor kiest om het alleen te doen dan komt het zeker weten goed, als ik het zo lees ben je een hele sterke vrouw en een geweldige moeder dus redden doe je het zo ie zo! Al maakt die gedachte je denk ik wel bang. Meis heel veel succes, knuffel van hier!!!!
    Leuke Wieggggggggg, heel gaaf!

PRACHTIGE ECHOOOOOOOO, heel lief!!!!

@NikkiF: meis wat is dat moeilijk zeg, je blijft zo in onrust lijkt me, dan weer wel een overslag en dan weer niet. Wel fijn dat hij jullie gerust heeft kunnen stellen en dat je weer naar de vk mag, dat is toch fijner!!!

@Zwangerschapsgym: ik lees toch dat veel mensen niet zo heel veel heeft gehad aan die cursussen. Ik weet nog toen ik weeen had bij Naomi ik ze heel moeilijk op kon vangen en dat ik toen boven mijn hoofd met een handdoek ben gaan zwaaien zodra er een wee kwam omdat dat zorgde voor een soort van afleiding. :) Ik heb nu dat gepuf van "deze wee komt nooit meer terug" en ik heb een vermoeden dat dat ook wel werkt omdat je dan een soort van afleiding hebt omdat je toch in je hoofd die woorden moet zeggen en daarop moet puffen, maar ja ik ben benieuwd of dat in de werkelijkheid ook echt werkt!

Zo ik ga nu lekker naar bedje toe want ben echt bekaf!!!!

Weltruste iedereennnnnnnnn

10. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    oh nog even een leuk nieuwtje;
    Heb morgen mijn eerste echte fotoshoot.
    Dus niet iemand die mij viavia kent..'
    maar een onbekende dus..die er ook voor betaald :D

11. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Spannend Djezelf! Over een paar maanden kom ik ook met m'n mannen een fotoshoot bij je laten maken, betaald (hihi)!!!

Oh, sorry bedoelde het niet zo maar ondanks de moeilijke maanden was Dylan zo lief voor Finn en ik zo gelukkig met m'n mannen dat je veel kan hebben.

Hoe is het met de stier???

Justfem, mooie echo hoor! En dat wiegje is super!

12. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik heb een beetje bij gelezen....

Tsjee ik zag dat Lilly ook een "lekkere" periode achter de rug heeft, meid hoop dat het snel wat rustiger word.

Justfem, Je weet het hé als er iets is met jouw kloontje van mijn ex dan stort je hart maar weer uit! (gelukkig niet helemaal kloontje die van jou lijkt gelukkig toch iets meer gevoel in zijn donder te hebben dan die van mij!)

NikkiF: Ik hoop dat je nog een beetje kunt genieten van de laatste loodjes!

Marieke: Ook hier Gefeliciteerd met KOEN!!!!

Ik heb het echt MEGA druk, kom zelf niet meer toe aan meelezen :( nu ff een beetje gedaan maar eigenlijk ben ik TE moe, afspraken bij de gemeente voor de uitkering, dan weer naar de advocaat, dan naar maatschappelijk werk dan weer naar de woningbouw vereniging tussen door elke keer ff snel naar mijn ouder om Levi te voeden kindjes te knuffelen en weer verder gaan.... Dit regelen hier dat regelen daar, Noah is ziek en dus veel wakker, ERG fijn als je nog met zijn 3tjes op 1 kamer slaapt dus dan wordt Levi ook 3 tot 4 keer per nacht wakker en denk dan: GOH laat ik dan maar eten ;););) Slaap al 3 nachten maar 3 uurtjes ongeveer en dan overdag ook nog een hoop denk en regel werk ;););):(:(:(:(
    Gisteren zag ik het ECHT even niet meer zitten, vandaag gaat het alweer wat beter, heb weer een hoop geregeld en morgen heb ik iets meer rust, ga lekker ff proberen te genieten van een dagje met mijn mannetjes!

13. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Kaatjesmam, wat spannend zo'n vakantie ! Veel plezier met uitzoeken alvast !

@ Lilly, wat een situatie zeg. Ik hoop dat ML snel weer de oude is en dat je dan weer wat rust krijgt ! Ook sterkte met je moeder !

@ Justfem, ik heb je verhaal gelezen. Goh meid wat een kl*te situatie ! Ik kan me voorstellen dat die een vreselijke domper is. Knap hoe je ermee omgaat, goed dat jullie in therapie zijn. Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen, of dat je een oplossing kunt vinden waardoor je op een goede manier verder kunt met je meiden. Heel veel strekte !
    Mooie wieg ! :)
    Wat een prachtige echo-foto ! Kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent op haar ! ;)
    Mirena: ik wil na deze zwangerschap ook weer een. Ik heb hem beide keren door de gyn laten plaatsen én ook laten weghalen. Dat vond ik een prettiger idee. Het plaatsen én weghalen is elke keer zonder problemen gegaan.

@ Djezelf, heb je al een foto van de ringsling ?

@ Funny, super dat het zo goed gaat met je mannetjes !
    Ik hoop dat het hartje nu elke keer goed zal zijn. Woensdag moeten we weer naar de VK. Als er dan weer een overslag te horen is moeten we weer voor zo'n uitgebreide echo naar het AZM. Voor mijn eigen rust hoop ik dat dat niet nodig zal zijn, dat we nu onbezorgd kunnen genieten ...

@ Carolien, ja het blijft deze laatste weken gewoon onzeker. Het hoort bij het "beeld" zeggen ze, bij onrijpheid, dat het hartje de ene keer wel overslaat en de andere keer niet. De gyn zei dat ons ukkie er na de bevalling waarschijnlijk helemaal vanaf zou zijn. Ik zou erg graag snel bevallen nu ... ons ukkie is nu geschat op 2900 gram, dus dat is al super !

@ Zomaar, dat hoop ik ook. Ik hoop ook dat deze laatste loodjes niet zo lang meer duren. Dit heen en weer geslinger tussen goed en slecht nieuws vreet je gewoon op.
    Wat een drukte inderdaad heb je nu. Nog even volhouden meid, dan kun je weer helemaal genieten van alles.

Ga nu uitrusten ... drukke dag, gevoelens als in een achtbaan de laatste dagen ... moet nu even mijn rust nemen / vinden.

Groetjes,
    Nikki F

14. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    NikkiF, gelukkig bleek alles gewoon goed met jullie ukkie! Ga zo door meid!

Justfem, dikke knuffel!

Zomaar, ook voor jou een dikke knuffel!

Funny, dan hebben wij dus nog ruim 1 maand te gaan wanneer het bij ons net zo gaat als bij jullie. Laten we het hopen...

Marieke, mooi mannetje heb je!

Kaatjesmam, lekker dat je man vakantie heeft! Geniet ze!

All, hier dus echt soms stress, stress en nog eens stress. Ik heb me voorbereid op nu nog 4 jaar stress. Dan kan het altijd meevallen. Over 4 jaar gaat Dominique naar school en heb ik iets meer rust...
    Het klinkt raar, maar ik heb dat denk ik toch echt nodig. Ik zit er natuurlijk ook 24/7 in. Ik werk niet dus heb altijd de kids om mij heen...

15. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Weet wat je bedoelt Marlieke.. zat met Dylan ook thuis, na een heftige tijd was Dylan 'genezen' verklaard en toen begon ik me een beetje te 'vervelen'. Dylan was 8 mnd dat ik weer ging werken (2 dg). Heerlijk! Vind het alleen nu zo dubbel.. zou het liefste nog een paar maanden thuis blijven en het werken geniet ik niet echt van maar dat komt wel weer.
    Het is gelukkig maar 2 dagen...

Zomaar, Normaal is het al slopend als 1 van je kindje ziek is maar voor jou is het nu helemaal erg... pff, stress/weinig slaap, jeetje lieverd het houdt niet op he??!!

Nikkif, het gaat goed! Al 2900 gr! Laat maar komen zou ik zeggen!!! hihi. Met het hartje gaat het vast goedkomen. Na de geboorte is het nog even spannend maar ik denk dat ze wel wat hadden gezien als het echt iets was! Ik heb goede hoop!

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    Wat is er veel geschreven, ik hoop dat ik alles heb onthouden.
    @Nikki, fijn dat alles nu weer goed klonk, ik hoop dat het de komende weken ook goed blijft klinken, dat geeft toch een stuk meer rust voor jullie. Hoe groot was Thijs eigenlijk bij de geboorte?
    @Justfem, heftig jouw verhaal! Ik wens je veel sterkte, want het is toch zwaar, vooral nu extra zwaar. Maar om ons weer snel op het posititeve te richten, wat een mooie foto! Ik vind wipneuzen ook zo schattig! Hier lijken de kindjes in beide gevallen precies op de echofoto, heel grappig.
    @Djezelf, oh super, zo gaat het balletje vanzelf rollen. Spannend, je eerste 'echte' klant.
    @Zomaar, vreselijk al dat regelwerk, sterkte! Beterschap voor Noah ook. Ik vind het heel knap van je hoor, dat je dat allemaal doet!
    @Marlieke, tja, hier ook af en toe aardige stressdagen. En aan het eind van de dag lijkt het alsof ik amper wat gedaan heb ;). Gisteren belde mijn vader op over een vacature van 20 uur. Aan de ene kant vind ik het lekker om hier even weg te zijn, maar aan de andere kant, waar tover ik zoveel uur oppas opeens vandaan, het is in een andere plaats, de hond moet ook ergens ondergebracht worden, ik zit al aan 2 dagen peuterspeelzaal vast, waar ze net aan gewend is etc. Eerlijk gezegd werd ik al gestresst van de gedachte, dus als ik wat zoek, dan liever voor in de avonduren. Dan maar wat minder verdienen en wat eenvoudiger werk, volgens mij wordt het pas weer echt wat als ze allebei naar school zijn.
    @Lilly, poeh, dat klinkt heel zwaar! Alsof je al niet genoeg aan je hoofd hebt, die eerste tijd na de geboorte had je natuurlijk ook wel anders voor ogen. Natuurlijk kan je man er niets aan doen, maar jij hebt er een patiënt bij om te verzorgen naast de kinderen, terwijl je eigenlijk zelf bij zou moeten komen. Beterschap voor hem, ik hoop dat hij er snel bovenop is.
    @Carolien, nee, het lijkt me ook het beste om niets te zeggen :D, hij merkt het vanzelf wel!

Vanmorgen tot 10 over 5 geslapen, nu blijft hij hopelijk een uurtje langer nog liggen als de klok verzet is. Alleen kletst hij momenteel zo veel, dus na de voeding lag hij nog een kwartier ta kakelen.
    Hij wordt nu trouwens razend als hij dingen die hij vastpakt niet naar zich toe kan trekken, dan begint hij helemaal te grommen zelfs. De mobile maakt ook een beetje vreemde geluiden nu, aangezien hij die beestjes pakt en in zijn mond wil doen.
    Robin heeft vanmorgen voor het eerst op het potje geplast :)!

17. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @EHBO: het was dus gewoon op een andere lokatie... Heb ik duidelijk gemist in de mails... Of een mailtje gemist, dat kan ook.

@Runner: anti-D; wat is dat? De kleine is wel op tijd met indalen, zeg! Betekent dat ook dat hij/zij misschien eerder komt dan?

@Carolien: ik heb het 's ochtends ook tegen de leidsters gezegd. In eerste instantie dachten ze dat Thiago zomaar duwde en wilde ze hem straffen. Maar toen zei Thiago dat het jongetje hem weer aan het plagen was. Toen heeft hij geen straf gekregen. Het helpt misschien dat de leidsters ook hun buik vol hebben van het tirannetje. Thiago is nl niet het enige kindje dat door hem geplaagd wordt.
    Vwb zwangerschapsgym: dat heb ik bij Thiago wel gedaan, maar deze keer niet. Ben ook niet het type om contact te houden met al die dames. Bij Thiago had ik ook allemaal klagende dames in het groepje, misschien komt het daardoor. Het was dus nooit gezellig, maar altijd een soort van klaag-uurtje.

@Djezelf: beterschap voor Jonathan!!! Kan idd zijn dat hij daardoor vervelend was!

@Jo: fijn dat het weer beter gaat met Luc z''n luiers! Jacinto had ook al een week niet gepoept en gisteren ineens 3 poepluiers achter elkaar. Misschien ook wel een beetje last van verstopping; maar luiers waren gewoon borstvoedingsluiers (dus dun).

@Kaatjesmam: veel plezier met vakantieplannen! En voor de wagen: 5 maanden nog in de bak???? Jacinto ligt nu al met hoofd bovenin en voeten tegen de onderkant... Ik zou toch voor een buggy gaan; of wandelwagen met buggy-inzet... De babybjörn mee... kan Joris daar af en toe in en Karlijn uitrusten in de wandelwagen; toch?

Straks lees ik verder bij... er wil er een aandacht...

18. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Poeh ik moet een hoop bijlezen zeg. Kijken of het me lukt te antwoorden voordat ik Karlijn moet ophalen van school.

@Jo; we vliegen met Cathay. Net geboekt JOEHOE!!!! En we hebben als buggy de Quinny Zapp. Erg handig nu met de maxi cosy maar je kunt 'm niet in ligstand doen. Ik ga wel even kijken hier in de stad. Chinese prijs en kwaliteit...
    Anders wordt het inderdaad de wandelwagen, die kan wel redelijk plat maar is wel erg zwaar om mee te nemen.
    Ik denk wel dat we meestal de rugdrager voor Karlijn en de babybjorn voor Joris gaan gebruiken. We zien wel. Ze hebben daar ook winkels denk ik...

@Lilly; tjee zeg, wat een ellende. Da's niet echt genieten van je eerste weken. Nu moet het maar eens over zijn met die pech van jou!!!

@Runner; ik ben niet echt zo bruin hoor De zomer was veel te heet om in de zon te zitten en ik hou helemaal niet van "bakken".

@Justfem; wat een verhaal zeg. Ik hoop echt dat het allemaal goed komt met jullie en dat jullie met elkaar kunnen gaan genieten van de rest van de zwangerschap en jullie mooie kindje! Lang leve de wipneus (m'n vader, karlijn en ik hebben er ook 1).

@Andi; leuk dat je er ook weer bent!

@Anniek; hoe is het met jou? Lees je nog mee?

@Nikki; wat fijn dat het er goed uitzag! Komt helemaal goed!!

Tja die pufcursus. ML was de eerste keer ook meegeweest, maar toen mijn vliezen braken raakte hij helemaal in de stress. "wat moet ik nu doen????" Niet echt opgelet dus

@Zomaar; wat ben jij druk zeg! Sterkte met alles

Sh*t, Joris begint te piepen. Die heeft 4 geleden voor het laatst gedronken dus dat moet ook nog even snel voordat ik Karlijn op ga halen.

19. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Cimu, Finn ligt nog steeds in de bak... al weet ik niet hoelang nog. Ik ga zo met de jongens naar Artis (als die kleine slaapkop wakker wordt) en dan neem ik de draagzak mee want de hele tijd liggen wil hij echt niet meer. Denk dat ik de wagen na het weekend ga 'ombouwen' maar hij slaapt er nog wel eens in ('s avonds na het eten) dus twijfel, twijfel....

20. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Lilly: jeetje meid, wat een verhaal. Ik kan me voorstellen dat je er van baalt en dat mag ook best. Ook al kan ML er niets aan doen, je had je de eerste tijd met de kleine toch anders voorgesteld...
    In ieder geval heel veel sterkte & beterschap voor ML en succes met je moeder.

@Runner: fijn dat er nu voor beide kids een plekje is! Hopelijk valt de prijs niet tegen ;)

@Djezelf: gelukkig gaat het weer beter met Jonathan!

@Justfem: de link werkt, alhoewel ik wel moest inloggen met mijn Google account... Anyway; ik heb er kippevel van gekregen... Ik hoop zo dat het allemaal goedkomt en dat jullie samen kunnen genieten van jullie kindje! Mooi wiegje trouwens. Naast het bed is ideaal ivm de nachtvoedingen. Jacinto slaapt (in zijn ledikantje) ook naast mijn bed. Vind ik ook nog erg gezellig ook nog! ;)
    ML had in eerste instantie ook niets met de eerste beeb (Thiago) totdat hij hem de eerste keer vast had; om nooit meer los te laten.

Moet effe met Thiago spelen; hij wil aandacht.
    Tot straks.

Deel Deze Pagina