Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Mandy; wat fijn dat alles goed is!

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    kaatjesmama wat vervelend dat je misselijk bent, ben het veel of valt het wel mee?

wat mij opvalt is dat ik gewoon totaal geen zin in seks heb, dat had ik de vorige keer niet.

3. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hier nog iemand met een libido van - 0,0! Pff bij Noah had ik het niet, deden we het de eerste weken niet omdat we het allebei niet echt durfde maar daarna was er niet aan de hand. Nu moet ik er gewoon niet aan denken :oops: vorige week voor de eerste keer geprobeert, tijdens het klussen nergens last van maar daarna echt zo'n beurs gevoel en kreeg krampen in mijn buik... Nou neem dat en tel erg geen zin bij op.... :) Was dus niet echt voor hehaling vastbaar haha.

Mandy: Fijn dat alles in orde was! Ga je dadelijk wel Pb-en hoor, tja nieuwsgierig aangelegd hé ;)

Wendelaa: Poeh NOG niet nee :)

4. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Mandy, fijn dat alles goed is meid!

Funny en anderen, 'fijn' om te horen dat jullie ook last hebben van jullie darmen...fijn dus tussen aanhalingstekens. Maar goed, ik vond het best een beetje raar dus ben blij te horen dat het er waarschijnlijk gewoon bij hoort.

Kaatjesmam, vervelend die misselijkheid.

Wendelaa, hebben ze inmiddels wel gereageerd van je werk?

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hoi allemaal,

Ben de laatste week niet hier geweest, ben nog steeds ziek thuis van m'n werk met een flinke voorhoofdsholteonsteking. Gelukkig gaat het nu alweer een stuk beter, maar ga maandag pas weer werken.

Kwaaltjes...hier eigenlijk nergens last van...

6. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Hier nog 1 met een libido van 0 (soms iets meer)... had ik toch de eerste x niet hoor! Als we eenmaal beginnen dan is het toch wel erg aangenaam maar zin heb ik echt niet. :oops:

Kaatjesmam, ik begrijp je vader nu ook! M'n man heeft het echt op het moment niet zo heel makkelijk met mij!

Trouwens is hij veel thuis geweest de laatste weken dus Dylan is niet meer weg te slaan bij hem en ik mag dus niks meer doen (vind ik op het moment niet zo'n straf hoor.. ;) )

Lilly, en?

Mandy, ik stuur je straks ook even een pb-tje (wel niet nieuwschierig hoor..)

We hebben leuke geboortekaartjes uitgezocht. Als ik ze heb (proefdruk) zal ik 'm bij m'n foto's zetten!

Vanavond naar zwangerschapsgym.. kom daarna nog wel even terug (ben vanavond alleen thuis).

7. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Goedenavond!

Mandy: wat fijn dat alles goed was! :D Wat een opluchting weer, of niet?

Carla, beterschap! Ik weet hoe het voelt, bah. :( Lekker uitzieken hoor.

Kaatjesmam: hihi, ik moet toch elke keer even twee keer kijken als je het over Karlijn hebt. ;)

Wendelaa: ik zie in je onderschrift dat je de dag na mij intake hebt bij de VK! Maar jij dus wel meteen een echo... Ik niet. :(

Libido: hier ook niet aanwezig, bij zwangerschap van Sverre wel, toen wilde Alex juist veel minder. :( Al heeft die op dit moment ook weinig zin geloof ik.

De pijn hier is stukken minder.
    Ik vlieg volgende week naar Florida voor een kleine week, dus ik hoop dat het dan echt over is. Vliegen schijnt echt niet goed voor je gebit te zijn.. :( 't Is voor mijn werk overigens, een congres. En als ik dan terugkom ben ik al ruim 7.5 week zwanger! :D Helpt wel, zo'n reisje, om de tijd te versnellen..

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    bedankt voor jullie reacties, ik ben echt heel blij dat alles goed is!

@carla gelukkig gaat het ietsjes beter hoop dat je snel helemaal opknapt!

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Mandy super dat alles goed is met jullie kleine spruit!

@Marlieke, uiteindelijk belde ze rond 11.30.
    Met de mededeling dat het toch normaal wel de bedoeling is om een oplossing te vinden.
    Het eerste werkuur kun je daarvoor gebruiken en dan moet je toch echt de rest van de route zelf werken. Dus heb ff uitgelegd dat ik dat best wil doen, maar dat ik dan wel iemand moet hebben he!
    Dus volgende keer meld ik me gewoon ziek en zeg ik t niet.
    Was best een beetje geirriteerd, maar ja hormonen beginnen tegen te werken

@Kar, balen dat jij dat niet krijgt.
    Ik dus de vorige keer ook niet.
    Op de site van de VK stond ook dat je t niet gelijk krijgt, maar een week of 2 later.
    Maar de assisente zei dat ik gelijk een echo kon krijgen

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Pfff, zo gebeurt er dagen bijna niks hier en zo is het bijna niet bij te houden...

Maar iig MANDY, wat fijn dat alles goed is! Nu kan het aftellen gaan beginnen ;)

@all, het was nogal een dag maar is een heel verhaal waar ik jullie (en mezlef) niet eme ga vermoeien. MAar ben nu blij met mijn haarjtes hoor :)

Maarre, kan het kloppen dat anniek al een paar dagen niet is geweest? Oh heb ik iets gemist?

Libido :rolleyes: Bij vlagen wel aanwezig maar 's avonds ben ik zoooooo moe dat het er niet van komt. Maar ik ga ervan uit dat dat wel weer komt, bij Ruben kwam het ook goed uiteindelijk 8)

@funny, leuk dat jullie geslaagd zijn voor het kaartje ;)

@carla, naar dat je zo ziek bent, maar lekker geen kwaaltjes. Hier worden ze ook steeds minder.

Nou ik kruip weer op de bank, ben elke avond echt doodop :(

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Lily, ja nu zijn we natuurlijk allemaal heel nieuwsgierig naar dat verhaal van je.

Libido, ja die is er wel...maar niet als we er tijd voor hebben dan wil ik nl slapen hahaha

12. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Libido: herken wel wat wendelaa zegt...
    Hij is er wel, maar niet als het uitkomt :)
    Ben 'savonds ook doodop..tja
    (ach hoef nu toch niet zwanger te worden...;) )

@lilly: ja kom op met je verhaal!
    Ben nu wel benieuwd...
    ...anders moet ik zelf dingen gaan verzinnen.

hmm... eens even zien,
    het was een set-up en bij de kapper kwam die vent van het Familie-diner binnen zetten met de vraag of je met hem mee wilde komen...
    ...vervolgens legt hij uit dat je schoonmoeder het goed met jou wil maken ...
    ..en om mooi bij het diner te zitten is daar SUPRISE SUPRISE:

Mary van de Ven... om jou een een mooie make-over te geven...

Van schrik en zwangerschap (en omdat het een walgelijk ventje is) kots je over hem heen...

Jij vlugt weg en heb nog even snel bij je buuf die thuis-kapper is toch nog je koppie laten bij punten.

:( zoiets?

@funny: ahhhhh ben jalours...wil ook al lekker met mijn neus in dekaartjes zitten.

@carla: getver joh, zo lang ziek! Nou hoop dat het nu snel over zal zijn hoor!

@Mandy: Was dus weer erg leuk om een beetje kennis te maken met je kindje?!
    Super he om te zien dat alles weer goed is.
    Oh en ik ben wel heeeeel erg nieuwschierig, dus ik PB-je ook zo! ;)

@kar: doe mij ook maar even zo'n reisje!
    Je hebt niet toevallig iemand nodig die je koffers draagt ofzo?

@Marlieke: hoe is het met je darmen?

13. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    bedankt voor jullie pbtjes, erg leuk!

14. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Mandy; ik ben niet echt supermisselijk meer aangezien ik pillen slik. Mag dus eigenlijk niet klagen. Alleen van de week was ik zo moe en ook nog tot 9 uur chinese les gehad. Dan kan ik weer goed misselijk worden. Bij Karlijn werd het bij 12 weken wat minder dus misschien is het einde in zicht.

Carla; sterkte hoor. Dat is niet fijn een voorhoofdsholteontsteking.

Kar; lekker even zo'n congres. Zal wel lekker vermoeiend zijn maar leuke onderbreking.

Fijn om te horen dat dat libido van jullie ook niet alles is. Ach ja na een jaar proberen, mogen we nu ook wel wat rust...

Net even uitgewaaid op het strand. Was heerlijk. Alhoewel ik toch een beetje baal dat we deze week thuis zijn gebleven en geen leuk reisje hebben geboekt. Mijn hoofd stond er de afgelopen weken echt niet naar. Maar het is hier nu wel een beetje saai. Nou ja volgende weekend een lang weekend naar Hong Kong (vrijdag combinatietest) dus daar maar naar uitkijken.

15. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Wendelaa, pff wat een gedoe ook zeg. Volgende keer meld je je maar lekker gewoon ziek idd. Mara ik hoop dta het natuurlijk een hele tijd duurt voor die volgende keer zich aandient...

Djezelf, :)

Mijn darmen zijn weer een stuk rustiger. lief dta je er naar vraagt.

Morgen naar de vk. En volgende week alweer: voor de 20-weken-echo!

16. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @djezelf, das een mooi verhaal en veel leuker dan de waarheid dus laten we het daar maar bij houden :) :)

@mandy, ik kan het maar beter niet weten anders verspreek ik me vast 8)

@kaatjesmam, jouw verhaaltjes lezen altijd een beetje surrealistisch...volgende week een weekendje hongkong..... :)
    Erg leuk hoor zo'n forum, en afstand maakt dan gewoon niks uit :D

Hier een drukke dag voor de boeg met de kids. Ze zijn nu ontzettend lief met elkaar aan het spelen.

1 word vanmiddag opgehaald en 1 komt helemaal niet vandaag dus dat is alweer een stuk rustiger. Wat een mazzel weer. En dan WEEKEND!
    (en voor ik het weet heb ik mijn echo,echo,echo,echo,echo!!)

17. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Goedemorgen!

Even een kort berichtje van mij.. zal je net zien: is m'n man voor z'n werk een nachtje weg heeft Dylan de hele nacht overgegeven! Heb 3 x het bed moeten verschonen! Nu is hij een beetje hangerig en wil niet eten en ik ben dood moe! Gelukkig komt m'n moeder straks ff een koppie koffie halen.

Lilly, heb anniek ook al een tijd niet gezien hier... hmmm. ANNIEK, alles ok?

18. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen,

Funny balen zeg een ziek Dylan...

Heb Anniek gisteren nog gesproken, alles oke hoor!

Lilly succes met je drukke dag!

19. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Goedemorgan allemaal.

Dat is balen, Funny.
    Hier gaat alles zijn gangetje.
    Beetje zere (.)(.) en licht misselijk, maar dat zie ik nog steeds alleen maar als positief.
    Nog een week en dan de echo!

20. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Goedemorgen Carla en Knuf!

Carla, gelukkig... geen nieuws is goed nieuws... ;)

Knuf, spannend die eerste echo... wat duurt een week dan lang he?

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina