Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Marieke: Ohhhh :(:(:(:( nee, hoop niets ernstigs?? Hoop snel wat meer te lezen. Dikke knuffel

Heb ik een keer een gaatje om een beetje bij te lezen, bah wat erg! Lijkt me verschrikkelijk om je kindje in het ziekenhuis te moeten laten zo klein nog... Ben de rest wat ik gelezen heb ook spontaan vergeten :)

2. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Marieke, wat vreselijk meid ! Ik hoop dat ze er snel achter zijn wat het is en dat ze hem snel kunnen helpen. Heel veel sterkte meid ! Dikke knuffel !

@ Priscilla, leuk dat je hier komt meekletsen ! Welkom ! En gefeliciteerd met je zwangerschap. De meesten hier zijn al bevallen ... ik nog niet, en een aantal andere dames ook nog niet, maar die posten niet zo vaak. Veel plezier hier !

Groetjes,
    Nikki F

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Jeetje marieke, ik dacht even snel hier te gluren en dan dat bericht.... Heel veel sterkte, wat zal jij he tmoelijk hebben nu.

Dikke kus.

4. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    He meiden,

allereerst sorry dat ik ff niet op jullie reageer, ik beloof dat dat goed komt.

ik kom net terug uit het zh. Ik zal het verhaal een beetje proberen te vertellen. Sinds twee dagen drinkt Koen steeds slechter, tot vandaag toen werd het echt slecht. Ik merkte dat hij eigenlijk te weinig energie had om nog te drinken. Ik heb toen de vk gebeld en die heeft meteen de kinderarts gebeld. Daar konden we om 14,00 terecht.De kinderarts vond hem erg verkouden en wat benauwd. Ze kon ook een licht ruisje op zijn hart vinden, maar dat is niet iets waar we ons heel erg ongerust over hoeven te maken. Dat schijnen veel kinderen te hebben en daar groeien ze als het goed is overheen. Toch vertrouwden ze het verder niet, dus toen kwam het erop neer dat ze hem wilden opnemen. Mijn man en ik begonnen echt meteen te huilen, dat hadden we ook weer niet verwacht. Toen werden we naar de kinderafdeling gebracht, waar Koen een kamer voor zichzelf heeft gekregen. Erg raar en emotioneel om hem daar in zijn bedje te leggen.
    Hij heeft het op het moment erg benauwd en daardoor drinkt hij slecht. Ze wachten het tot morgen af, en anders krijgt hij een sonde om voeding te krijgen. Ik hoop echt dat dat niet nodig is.
    Het werd mij ten strengste afgeraden om bij die kleine te blijven, gezsien ik zelf nog moet herstellen van de keizersnee. Gek hoe een menselijk lichaam in elkaar zit want ik voel zelf ineens helemaal geen pijn meer. Manlief lijft vannacht bij Koen en ik ga dus thuis blijven. Heel moeilijk om mijn twee mannen net achter te laten, maar Koen is daar op het moment wel beter af. Dat moet ik nu even onthouden.
    Morgenochtend komt een vriendin me helpen met Cas aankleden en tillen en brengen naar de creche, dus dat is wel heel mooi.
    Ik hou jullie op de hoogte.

Slaap lekker!!!!

5. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Ik ben helemaal blij!!!:)
    manlief belde net helemaal in tranen op dat onze man 90 cc heeft gedronken. hopelijk is het een goed voorteken.

Ik ga nu maar proberen te slapen, want morgenochtend staat de andere kleine man ook weer naast me.

xxx

6. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Oh Marieke, wat heftig! En wat fijn dat hij nu goed heeft gedronken. Ik hoop dat het er vandaag allemaal goed uitziet en dat je al je mannen snel weer dichtbij je hebt.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    @Marieke, dat lijkt me heel zwaar om je kleintje (en je man natuurlijk) achter te laten. Wat fijn dat hij goed gedronken heeft! 90 ml is toch behoorlijk wat voor zo'n kleintje!
    En bij mij hoorden ze als baby ook een ruisje, maar dat was binnen een paar maanden helemaal verdwenen, komt inderdaad vaak voor.
    Ik hoop dat de sondevoeding niet nodig is, maar dat hij zoveel heeft gedronken, klinkt al goed! Zou mooi zijn als hij weer mee naar huis mag.

Ik moet zo naar de orthodontist, een spalkje laten plaatsen, want mijn tanden begonnen weer langzaam te verschuiven.
    En dan over een week of 2 naar de tandarts om mijn verstandskiezen te laten trekken, brrr. Wie heeft dat nog meer laten doen en heb je er lang last van gehad?

8. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Velo: ik heb de bekleding van de maxi cosi wel gewassen, maar heb er geen hard rood stuk inzitten volgens mij... Wassen kan verder prima!

@Marieke: jeetje zeg... snel verder kijken of je nog wat gemeld hebt! Goh, wat heftig. Met tranen in mijn ogen heb ik je verhaal gelezen! Ik kan me voorstellen dat je hart breekt als je je kleine mannetje moet achterlaten. Het is inderdaad het beste voor hem! Wat fijn dat hij gisterenavond toch goed gedronken heeft!!! Ik hoop zo dat hij het ergste alweer achter de rug heeft! Dikke knuffel!!!

@Priscilla: gefeliciteerd & welkom!!!

@Jo: ik heb al 2 verstandskiezen laten trekken. De verdoving is het vervelendste, maar ook weer zo voorbij! Daarna kraakt het een beetje met het trekken van de tand, maar daar voel je niets van! Ook de dagen daarna heb ik nooit last gehad. Sterkte!

Gisterenmiddag met ik met Thiago bij de HA geweest. Hij heeft weer een middenoor ontsteking. Gisterenochtend heb ik ook zijn buisje in de smurrie gevonden. Nu is hij ze allebei weer kwijt (maar goed, ze hebben bijna 1,5 jaar gezeten, dus dat is netjes). Hij heeft weer ab. Maar even afwachten hoe het gaat. Anders laten we meteen weer nieuwe buisjes plaatsen!

Zo, nu snel alles klaarmaken voor een tripje naar de dierentuin. Met Thiago z'n vriendinnetje en haar moeder. Beloofd wat te worden ;)

Ik hoop straks effe te kunnen checken hoe het met Koen is!

9. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    Jemig Marieke, dat is schrikken!!! wel goed dat je zelf zo allert hebt gereageerd en dat ze het in het ziekenhuis ook gelijk serieus nemen! en wat super dat ie toch 90cc heeft gedronken!!
    Heel veel succes en beterschap voor je kleine mannetje!!!

10. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Ik ben net gebeld door ml en hij moet toch aan de sonde:(
    Ik ga nu naar het zh, hopelijk heb ik straks meer nieuws.

Cas is ook nog eens super vervelend die gooide ze hele bord pap ff weg, hij zal natuurlijk ook wel voelen dat er wat aan de hand is.

11. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Marieke, wat lijkt me dat moeilijk allemaal. Vreselijk meid ! Heel veek sterkte voor jullie allemaal !
    Wat fijn dat hij goed gedronken heeft ! Ik hoop dat dat een blijvende stap in de goede richting is. Nogmaals, veel sterkte !
    Ow, ik lees nu je laatste bericht. Wat een tegenvaller dan nu weer. Ik hoop dat hij snel weer de oud zal zijn nu hij wat meer voeding binnen krijgt ! We denken aan jullie

@ Cimu, veel beterschap én veel plezier vandaag !

@ Bevallen ... nope ... nog alles rustig hier ... ik baal een beetje. Mijn moeder komt dadelijk en doet de boodschappen. Wel erg lief

Groetjes,
    Nikki F

12. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Ohhh Marieke wat schrikken! 1 troost.. als ze een ruisje horen dan is het eventuele gaatje erg klein. Wat vanzelf dichtgroeid of niks aan gedaan wordt. Hoe groter het gaatje hoe minder goed je een ruisje hoort!
    Die zonde is vervelend maar dan kan hij ook even uitrusten.. gelukkig ligt hij in het zh en letten ze goe op hem.

Velo, heb de zitting ook gewassen.. ging prima!

Heb gisteren een crematie gehad van een bekende uit ons dorp. Jongen van 26.. ben er nog kapot van.

13. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Dank jullie wel!

Marieke: las je verhaal heel veel sterkte!

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    @Marieke, wat vervelend dat hij nou toch moet blijven, zo'n kleintje droogt natuurlijk snel uit. Sterkte!
    @Cimu, oh wat fijn om een positieve ervaring te horen, ik ben wel een beetje huiverig, maar ach, erger dan bevallen zal het vast niet wezen. Sterkte met Thiago's oren!
    @Funny, 26, dat is nog wel erg jong, triest.
    @Nikki, nog maar 5 daagjes voor jou (of langer of korter), dat gaat echt snel.
    @Carolien, mijn vader heeft gisteren een rondleiding gekregen in het ziekenhuis hier en heeft ook de nieuwe kraamsuites gezien. Hij zei dat ze zo mooi waren, dat als ik ze zou zien, spontaan nog een kind zou willen :D! Het was ook nog mooier dan Nieuwegein.

Leuk dat Luc kan rollen hoor, maar nu ligt hij alleen nog maar op zijn buik. Ik heb Sneezy van de dwergen van AH voor hem gekocht, hij ligt er steeds mee te spelen, een succes.

15. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Marieke, een hele dikke knuffel voor jou meid! Zo had je je het niet voorgesteld he? Hier hebben we Dominique toen ze 2 dagen oud was ook achter moeten laten in het zh. Gelukkig maar voor 1 nachtje, maar toch... Je verstand zegt dan wel dat het beter is, maar je gevoel zegt toch iets heel anders...

Heel veel sterkte meid. En hopelijk mag je Koen snel weer mee naar huis nemen!!!

Priscilla, welkom!

Nikkif, sterkte met de laatste loodjes meid!

De rest, sorry dat ik niet alles heb onthouden...

O ja, Jo, hier 2 keer ene verstandskies laten trekken. De 1e keer heb ik zelf te lang gewacht en was de kies helemaal kapot waardoor ze hem met veel moeite (en pijn) er uit hebben getrokken. Ondanks de 6 spuiten die ik heb gehad voelde ik de pijn heel goed. De tandarts zette de tang op de wortel vandaar de pijn. Maar de beste man kon niet anders want die kies was dus helemaal kapot al.

De 2e keer echter ben ik bij het eerste het beste pijntje naar de tandarts gegaan. 2 spuiten en trekken maar. Geen centje pijn! Zelfs na de tijd niet. Dus in normale gevallen stelt het weinig voor!!! Succes iig!

16. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Bedankt meiden, voor de lieve woorden. Het is erg moeilijk, ik had me de kraamperiode wel anders voorgesteld. Mijn eigen herstel staat even op een laag pitje.
    We zijn nu even 2 uurtjes thuis, ff douchen enzo. Zo maar weer terug, want dat mannetje ligt helemaal alleen.
    hopelijk weten ze vanmiddag wat meer, ik wordt gek van die onzekerheid.
    Ff een foto spammen, want ik ben zo trots op dat kleine ventje!

17. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Cimu; beterschap voor thiago, wat vervelend zeg weer een oorontsteking. Hopelijk helpt de ab goed en heeft hij geen nieuwe buisjes nodig.

Funny: jeetje, 26 dat is echt nog jong. was hij heel erg ziek??? sterkte meis.

nikki: balen meis, hopelijk is het stilte voor de storm;) Fijn dat je moeder even komt helpen. Mijn moeder kwam ook nog even de laatste week helpen met de badkamer schoonmakne en ramenlappen enzo. Altijd lekker.

Priscilla: welkom en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Leuk twee kleintjes dicht op elkaar.

Marleike: volgens mijj heb ik da toen even gemist. Was het ernstigs toen met Dominique???

Jo: wel goed dat Luc al kan draaien. Wordt zijn hoofdje lekker sterk van. Leuk dat hij nu echt al zo aan het spelen is, wat gaat het dan weer hard.

Carolien: hoe is het bij jou meis???

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    Agossie, hopelijk is hij er snel vanaf, het is wel een mooi mannetje hoor!

19. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Even snel:
    @marieke, wat een mooi mannetje!! Heel veel sterkte meid, we gaan duimen dat de sonde snel weer uit mag!
    Probeer toch zo veel mogelijk te genieten van je kleine mannetje.

20. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    Ik heb weinig tijd, maar kwam effe checken voor nieuws over Koen. Marieke, heel veel sterkte met de kleine man!!! Het is echt een schatje! Goed dat je zo snel gereageerd hebt! Hopelijk sterkt hij snel aan met de sonde en mag hij snel weer naar huis!

Deel Deze Pagina