Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @marlieke, beterschap meid!

@marieke, een hele dikke knuf voor jullie!!!

@nikki, ennn.....is het begonnen!! Leuk he die kerels!!

@jo, hoe is het nu met Luc? Had gister toevallig een niet zo'n leuk stuk over inenten gezien op tv (netwerk). Ik hoopr dat Luc snel weer opknapt! Anders echt gelijk aan de bel trekken hoor!

@all, hier opnieuw een heerlijk nachtje. Pim heb ik weer om 8.00 wakker moeten maken. Ik mocht naar 4 voedingen gaan dus misschien ga ik dat na het weekend maar eens proberen als ie altijd tot minimaal 8.00 slaat. Kan dan nl om 8.30 een fles doen, om 12.30, 16.30 en misschien om 21.00 de pap fles om eens te kijken of ie dan ook gaat doorslapen. Maar goed, eerst maar eens kijken hoe hij dit blijft doen.

2. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    Ik heb niet zoveel tijd, dus sorry voor de dames die ik oversla.

@Marieke: jeetje meid, wat vervelend! Natuurlijk wordt Koen goed verzorgd in het ziekenhuis en kan hij daar snel aansterken, maar je had je de eerste paar weken met je kleintje wel anders voorgesteld! Heel veel sterkte!!! Ik zal duimen dat het snel beter gaat en dan ze snel vinden wat er aan de hand is!!!

@Beebje van Nikki: het wordt tijd dat je eens uit mama's buikje komt! Natuurlijk is het daar lekker warm en comfortabel, maar je grote broer en papa willen je nu ook eindelijk wel eens vasthouden! Vandaag is een mooie dag!!!

@Marlieke: heel veel beterschap voor jou en de kids! Hopelijk zijn jullie snel weer helemaal beter!

3. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Marieke, wat vreselijk weer. Heel veel sterkte meid !

@ Marlieke, veel beterschap voor allemaal !

@ Weeen, het waren toch weer van de stomme voorweeen ... heb het echt een beetje gehad nu ... elke keer hoop je dat het doorzet maar dat gebeurt dat toch weer niet. Baal baal ...dadelijk maar even naar de stad ... korting bij Villa Happ en Thijs heeft nog wat broeken nodig ... hebben we wat afleiding ...

Groetjes,
    Nikki F

4. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Wat is het hier maar stil ... ik heb ook niets te melden ... helaas ... dus ik ga maar weer ... :(

5. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Nikki: ik zie in mijn mailbox ' er is een reactie van NikkiF ', dus ik heel enthousiast zsp geopend in de hoop dat jouw beebje mijn berichtje heeft gelezen... maar helaas :x;)

Thiago heeft het heel leuk gehad bij opa&oma! Oma had gevraagd: Thiago, slaap jij 's middags nog? Waarop hij geantwoord heeft: nee, hoor! Dus meneer heeft gisteren en vandaag geen middagslaapje gedaan. Vanmiddag moesten we nog naar een verjaardag. We waren tegen 7 uur thuis en Thiago ligt uitgeput in bed! Hij heeft heeeeeel wat slaap in te halen! Ik hoop dat hij morgen uitslaapt (wishfull thinking???)

6. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    jammer nikki maar het kan nooit lang meer duren

marlieke wat vervelend zeg..hoop dat hij gauw weer naar huis mag

7. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Nee, hooguit nog 11 dagen ... maar dat zie ik niet meer zitten, zo lang wachten ... als ik woensdag niet bevallen ben hoop ik dat het strippen zal helpen ...

8. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Nikki: helaas.....vandaag dus nog niks. gaan ze je woensdag strippen???

Cimu: ik hoop ook dat hij lekker uitslaapt. kan jij ook weer een beetje bijtrekken.

Patje: wat goed!!! hij slaapt dus nu gewoon lekker door.

Marlieke: jeetje, beterschap voor jullie 3en. Knap maar snel op.

Hier verder weinig nieuws. Het is weekend dus dan zie je weinig artsen. Koen heeft igg weer een sonde, en zijn eten blijft redelijk binnen. Net heeft hij me nog wel volledig ondergespruugd, maar de fes daarvoor ging goed. Hij heeft nog steeds niet gepoept, ze willen dat nm ook nog op kweek zetten. Verder hebben ze vandaag bloed afgenomen, dus daar gaan ze ook naar kijken.
    Hoop morgen meer te weten

9. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Dames, bedankt voor jullie medeleven! Ik ben weer zo goed als beter. Maar de kids zijn nog een beetje hangerig. Maar het is gelukkig 'maar' buikgriep en geen mexicaanse griep. Met de mexicaanse griep ben je immers toch wel een stuk langer zoet en das ook veel heftiger, zegt men.

Marieke, heel veel sterkte meid!

10. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Marieke, ja, ze hebben me beloofd met 41 weken te strippen. Ik hoop heel erg dat het al eerder vanzelf gaat beginnen, maar anders hoop ik dat dat effectief zal zijn. Ik vind het wel spannend, ik heb dat nog nooit gehad dat strippen. Maar goed, als het maar helpt.
    Veel beterschap voor Koen !

@ Bellen ... ik word er niet goed van, al die mensen die denken dat ik het vervelend vind als ze me bellen nu. Ik heb dat nooit gezegd. Mijn zusje belt niet meer en een van mijn schoonzussen ook niet "want dat is vervelend als steeds mensen bellen met de vraag of er al iets gaande is". Nee, ik vind dat niet vervelend als mensen bellen, zolang ze maar niet elke dag gaan bellen. Een beetje interesse zou ik zelfs wel leuk vinden ... als dadelijk de uk geboren is zullen ze wel allemaal staan te springen om hier te komen, nu even gezellig kletsen aan de telefoon mag ik helaas niet meer op rekenen ... bah, ik heb het zo gehad ...

xxx
    Nikki F

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.088
    3.870
    113
    @Marlieke, fijn dat het weer wat beter gaat.
    @Marieke, ik vind het zo sneu voor jullie, hoe gaat het vandaag met hem?
    @Nikki, haha, ik was het op het laatst ook zo spuugzat, maar bij mij gingen bepaalde mensen wel constant bellen die normaal niet dagelijks belden en dat vond ik nogal irritant, dus dat heb ik ook gezegd. Maar ja, als ze helemaal niet meer bellen is weer het andere uiterste. Hup baby van Nikki, kom er uit!

Hier weer gezeik met de schoonfamilie. Pfff, wat een vermoeiende mensen zijn dat toch. Alles moet op hun manier gaan en als wij het anders doen (bijv. opvoeding), kunnen ze dat niet accepteren.

Robin heeft vandaag op het potje geplast. Dit keer ook alles er in en niet half ernaast, dus ik was helemaal trots en zij ook.

12. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Jo, schoonfamilie ... gelukkig is dat hier de tak van de familie waar nooit problemen mee zijn ... meer mijn kant ...
    Mijn schoonzus heeft vandaag gebeld. Ik voelde me meteen een stuk beter !
    Wat goed van Robin ! Nu volhouden met plassen op het potje. Het is toch een hele prestatie voor die ukjes !

Groetjes,
    Nikki F

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Marieke, dikke knuf voor jou!
    Erg vervelend dat het weer niet zo goed gaat met Koen.
    Hopelijk is hij snel weer thuis!

Nikki, ook voor jou een dikke knuffel. Wachten is niet leuk.

Jo, wat goed van Robin!
    Schoonfamilie... begin er niet over....

Marlieke, fijn dat het weer wat beter met jullie gaat. Nu nog even goed uitzieken.

Nog 2 weken werken voordat mijn verlof begint!
    Ben er zo aan toe! Hihihi.

Vandaag een lekkere wandeling door de bossen gemaakt. Had geen zin meer om te koken en ML keek liever voetbal.
    Is nu maar een patatje aan het halen. :D

Morgen Ruben naar PSZ brengen en dan ga ik bij een vriendinnetje een bakkie doen.
    Misschien eerst nog even naar de kapper maar weet niet of die al op tijd open is op maandag.

Fijne avond allemaal.
    Ennuh, beebje van Nikki, de 9e is wel een heeele mooie datum hoor. ;)

14. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    ahhhh,.... heel verhaal getypt, klik ik op een verkeerde knop, is alles weer weg...

Nog een keer dan...
    @Marieke: Hoe is het met KOEN? Helaas heb ik niet uitgeslapen vanmorgen. Thiago was om 04:00 uur wakker, omdat hij bang was. Hij mocht van ML bij ons in bed komen. Hij kletste me de oren van de kop; gevolg: Jacinto wakker. Tegen 5 uur viel Thiago in slaap, maar dacht Jacinto; als ik dan toch wakker ben, dan wil ik ook wel wat eten. Zucht! Tegen 6 uur sliep ik net weer, werden ML & Thiago weer wakker. Gelukkig gingen ze eerst met z'n 2en naar beneden, zodat ik nog even kon blijven liggen. Maar niet ideaal.

@Marlieke: wat fijn dat jullie aan de beterende hand zijn. Hoe weet je nu dat je de 'gewone variant' hebt gehad? Als je het toch gehad hebt, kun je maar beter te horen krijgen dat het de Mexi variant was, heb je dat ook weer gehad!!!

@Jo: wat een ellende die schoonfamilie! Sterkte ermee!
    Gelukkig ook goed nieuws; wat knap van Robin!!! Thiago is (op 1 dag na) precies één jaar ouder, maar die wil echt nog niet; MANNEN!?! ;)

@Runner: lekker; patatje! Smakelijk.

@Nikki: van dat bellen, dat ken ik. Zodra je 37+ weken bent, mag je niemand meer bellen, want elke keer denken ze dat je met 'het nieuws' belt. En zelf bellen ze ook al niet meer... Erg he; is dat een ongeschreven regel ofzo? Lief dat je schoonzus heeft gebeld!
    Ik wil je niet bang maken, maar woensdag is de 11e van de 11e; ik weet niet waar je woont, maar in Limburg is dat geen ideale dag (begin van de carnaval). Je kunt hem ook Maarten noemen dan (naar St Maarten);) Ik hoop gewoon dat je nu al aan het bevallen bent!

Zo, nu ga ik boer zoekt vrouw kijken.

15. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Nikki: dat is wel fijn dat ze niet verder laten lopen dan 41 weken en dat ze dan iig wat gaan proberen. Ik hoop gewoon voor je dat her eerder begint.

Runner: oowww lekker hoor een patatje:D Ja je kan nu lekker gaan aftellen naar je verlof, kan me goed voorstellen dat je daar echt aan toe bent.

Marlieke: fijn dat het beter met jou gaat. vreselijk zo'n buikgriep.

Jo: wat goed van Robin!!!! vreselijk zo'n schoonfamilie;) Ik wordt ook altijd zo moe van die van mij.

cimu: jeetje wat een nacht zeg8) Denk je een keer lekker te slapen. Veel plezier met 'boer zoekt vrouw'ik geloof dat vanavond de finale is??? ik heb het deze keer helemaal niet gekeken. Ik ga maar naar het dansprogramma kijken.

Koen lijkt vandaag weer wat sterker. Hij heeft vandaag igg niet meer gespuugd. Zijn laatste twee flessen gingen er super in. Ik ben dus super trots. Nu hopen dat het zo blijft.; Het is nu nog redelijk wisselend. ik wil hem heel graag mee naar huis nemen, maar ik wil nu ook wel zeker weten dat het goed gaat. Ik kan het denk echt niet aan als hij nu nog een keer naar huis mag en dan weer wordt opgenomen.
    Zodra ik wat meer weet, horen jullie het ook.

16. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Cimu, het was toch echt duidelijk een buikgriep. Mexicaanse griep gaat toch gepaard met zere spieren en hoge korots en hoesten. Iets waar we geen last van hadden. Alleen lichte verhoging en verder overgeven en diarree en rommelende darmen.

Marieke, je mag daar idd trots op zijn. Nu maar hopen dat Koen het zo goed blijft doen!

NikkiF, rot is dat idd wanneer men denkt dat jij het vervelend vindt dat ze bellen. Maar zij zijn bang dat ze je bellen op het moment dat er wat gaande is. En dan weten zij dat terwijl dta (neem ik aan) niet de bedoeling was. Vaak is dat tenminste de reden dat ze niet meer durven te bellen of langs te komen...

Ik duim maar gewoon voor je dat je lekker snel gaat bevallen meid! Morgen is wel een mooie dag!

17. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Runner, dank je wel ! :)

@ Cimu, ja, een beetje frustrerend is het wel, dat bellen en contact hebben. Ik hoop dat we het snel achter de rug hebben ...
    11-11 is ook niet mijn favoriete datum. Wij wonen in Limburg maar zijn geen carnavalsfans ... 10-11 zou leuker zijn, dan zijn mijn man en ik precies 13 jaar samen.

@ Marieke, ik hoop het ook ... ik hoop ook dat, mocht het niet eerder gebeuren, dat het al wel mogelijk is om te strippen. We wachten even af ... puf ...
    Super dat het vandaag zo goed ging met Koen ! Ik hoop dat dat zo blijft en dat hij snel mee naar huis mag.

Groetjes,
    Nikki F

18. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Nikki; ik hoop dan idd dat het mogelijk is om je te strippen. Waar is dat afhankelijk van???ben nm nog nooit gestript. heb je dan wel al wat ontsluiting nodig???

De laatste fles ging weer slecht:( Hij had weer heel veel slijm waardoor hij veel moest spugen. Hopelijk gaat het de volgende keer weer beter. Positief blijven denken.

19. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Marieke, ja er moet al iets gaande zijn ... verweking en wat ontsluiting. Als het nog "dicht" zit kunnen ze niet strippen ... Maar goed, ik heb al zo veel voorweeen gehad dat ik denk dat het wel mogelijk zal zijn ...

Veel sterkte met Koen morgen !

Groetjes,
    Nikki F

20. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Marieke: eerst lees ik supergoed nieuws over Koen en dan weer wat minder... Zie het maar als 2 stapjes vooruit, eentje terug. Als dat zo blijft gaan, komt hij er ook :)

@Nikki: misschien wordt jullie beebje wel een carnavalsfan, dus wrijf hem maar even goed in dat hij nog 36 uur de tijd heeft om geboren te worden! NU KOMEN kleintje!!! Succes.

Jacinto is wakker en heeft honger... dus ik ben weer 'aan het werk' ;)

Deel Deze Pagina