Ja, ik ben elke dag aan het aftellen. Vandaag was meisje voor het eerst niet verdrietig toen ik haar bij de PSZ achterliet. Ze was al aan het helpen met het bouwen van een treinspoor. Kus, aai over de bol en even zwaaien en toen ging ze weer verder bouwen. Fijn hoor, dat ze het er toch naar haar zin heeft!
Knuf idd erg fijn dat ze dat zo goed doet. Ben benieuwd als Kyra na de zomervakantie gaat....vind het best eng....Volgende maand moeten we haar gaan inschrijven.
Hoi dames, ik wil jullie even laten weten dat de 20 weken echo goed was. Ze hadden echt een super echoapparaat, het was allemaal zo duidelijk. Een heel verschil met 2 jaar geleden. ( ze zeiden ook dat ze de ferrari onder de echoapparaten hadden) We moesten ook echt onze ogen dicht doen op sommige momenten als we niet wilden weten wat het is. Dat hebben we dus ook maar trouw gedaan.
@carla, fijn dat jij ons ff gerust kunt stellen, ging me al zorgen maken @patje, oh wat lijkt me dat weer heerlijk zo'n 20 weken echo, en dan ook nog eens zo'n mooie! Geniet er maar van! @knuf, oh ben erg benieuwd hoe Ruben het zal gaan vinden op de psz. Ik ben twee keer wezen kijken met het inschrijven en toen vond het het geweldig daar. MAar ja dan ben je erbij he Welke dag heb jij de echo volgende week? Ik woensdag, en ben ook echt aan het aftellen. Pfffff ben zo moe, zou wel willen slapen tot woensdag half elf @funny, het gatsie dat is nog een een rottiming idd. Hoe gaat het nu met hem?
Ik krijg donderdag de echo. Patje, wat fijn dat je 20-weken echo zo goed was! Dat wil ik ook over 14 weken!
hallo dames sorry dat ik jullie ff verwaarloosd heb heb het ontzettend druk gehad en heb veel pijn door de bi? en doe me de tijd weer nergens fatsoenlijk voor af... ach jullie kennen het wel! mijn welgemeende excuses... wel lief dat jullie me miste. de echo afgelopen dinsdag was overigens goed. we hebben een kloppend hartje gezien maar toch heb ik een nare smaak omdat ze dacht dat ik maar 5 wkn ben en geen 7 maar dit kan eigenlijk helemla niet want dan zou ik positief getest hebben tijdens mijn eisprong? naja over 2 wkn heb ik weer een afspraak, de intake en krijg ik weer een echo, we zullen zien
Hallo Dames, Heb vandaag wel alles gelezen, maar meerdere malen geen energie gehad om iets te tikken... tsjee ben echt serieus overal te moe voor vandaag! Anniek: Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt! Patje: Fijn dat de echo zo mooi en helemaal goed was! Verder ben ik het even kwijt hoor... sorry maar mijn hersens zijn ook moe vandaag Tot morgen maar weer en hopelijk ben ik dan weer wat fitter!
@anniek: huh dat is ook vreemd. Hoe zou dat nou kunnen? Had de vk er een verklaring voor? wel fijn dat je over twee weken weer mag. @zomaar: gek he dat het per dag kan verschillen hoe moe je je voelt! Ach lekker rustig aan doen...toch! @de misselijke zwangeren: vanaf welke week werden jullie misselijk? (ik probeer een beetje te bedenken of ik ook nog misselijk zou kunnen worden) @kaatjesmam: Wauw wel leuk hoor...ff naar hongkong Je zal het vast al wel eens gezegd hebben maar ik weet het niet meer, maar, blijven jullie in china wonen of is het tijdelijk? (oh wacht staat me iets van bij dat het nog voor een jaar of twee was ofzo) En strand? heb je daar ook strand? is dat dan meer zoals..aruba of meer als egmond? @marlieke: alweer de 20 weken echo...pffff jij ook al Gaat het toch snel he! @lilly: Ja psies.....ik had gewoon gelijk! Ben gewoon ook psycic net als justfem! @knuf: spannend he, nog maar een weekje. Ik hoef nog maar 4 weken En wat lekker dat je kleine nu makkelijker naar de psz gaat. @carla: Joanthan zal ook na de zomervakantie gaan. Ben ook erg benieuwd hoe dta zal gaan. Hij gaat dan twee ochtenden, hoe vaak zal Kyra gaan. @patje: heerlijk dat je 20 weken echo helemaal goed was! En wat knap dat je je ogen dan ook steevast dicht deed! Haha ik zou dat toch echt niet kunnen
djezelf hihi o trouwens van de pb, geeft niks hoor hihi moest er wel mee lachen. en hoe het zou kunnen? john, mijn vriend, had er de volgende uitleg voor; ze had een leen apparaat {hun app was in onderhoud} en volgens john kon zij daar gewoon niet mee werken. we kregen het namelijk spaansbenauwd want ze heeft ook heel lang moeten zoeken naar het kinde, de bm was zo gevonden maar de rest was geen eitje! ben had het ech spaans benauwd.... Maar volgens john was de bm ook veel kleiner als de vorige keer, ze heeft niet gemeten ofzo dus echt een duidelijk beeld kan ze niet hebben.... maar volgensmijn berekening zou ik morgen 7 wkn zijn. volgens haar zou ik dan dinsdag ongeveer 5 wkn zijn geweest maar dat kán gewoon bijna niet want dat is ruim anderhalve week verschil en aangezien ik toch echt positief heb getest..... ik weet het niet. er kan natuurlijk wel wát dagen in zitten maar toch niet zoveel?/?! sorry voor mijn ego berichtjes
@djezelf: ik geloof dat het hier ook 2 ochtenden is...op 2 maart moeten we gaan inschrijven en dan weet ik precies hoe of wat.
@Marlieke Bedankt voor je felicitatie Veel plezier morgen bij de VK (en alvast voor volgende week ook). @Zomaar Ga je nog veel aan de inrichting veranderen? @Lilly Jammer dat je geen echo hebt gehad, balen. De termijnecho is altijd rond 12 weken hoor. Bij ons hier doen ze bij de intake een sneak preview. Daar heb je alleen wat aan als je dun bent, anders zie je echt helemaal nog niks. Keano zegt trouwens ook altijd zusje ipv broertje... @Kar76 De juni 2007 mama's zijn lekker bezig, hihi. Hoe gaat het nu met je? @Funny Irritante plek voor een moedervlek dus... @Carla Beterschap! @Patje Super nieuws! Ik denk dat ik sowieso niet kan ontcijferen wat het geslacht is, bij Keano hadden we het ook allebei mis, hihi. @Anniek So far so good dus, mooi! Zwanger is zwanger, een week meer of minder? Who cares Ik heb morgen de 12 weken echo, ik denk dat ik dan 11 weken en 5 dagen ben. Ik blijf erbij dat ik een late eisprong heb gehad. Morgen meer--->
velobabe suc6 jij morgen he! en idd who cares de termin boeit me niet zo alleen dat het eigenlijk gewoon helemaal niet kan baart me wat zorgen, vind het allemaal zo mega vaag. morgen naar de erhotherapeut, voor de eerste keer. moet ik naar het ziekenhuis en heb er echt eegn (!@&) zin in. ik merkmomenteel ookniet zoveel van de fibromyalgie,de bi neemt de overhand momenteel
Anniek,, wel raar hoor ... ze maakt je wel onzeker. Had je een inwendige echo want volgens mij is het haast niet mogelijk om een hartje te zien kloppen met 5 wk. (het begint te kloppen tussen de 5 en 6 wk). Met 7 wk zei ze tegen mij dat ze nog niet kon garanderen of we een hartje zouden zien, gelukkig wel gezien. Djezelf, werd met Dylan vanaf 6 wk misselijk tot 16 wk en nu vanaf 3 wk tot 18 wk ! Was je je eerste zwangerschap misselijk? Velobabe, veel plezier morgen bij de echo! Ben benieuwd of je het juist hebt over je eisprong. Ik wist het ook precies en het kwam ook zo uit.. hihi! Patje, fijn he als je zo'n goede 20 wk echo hebt gehad. Nu wordt het echt genieten! Lilly, met Dylan ging het de rest van de middag gelukkig wel. M'n man kwam 's middags al thuis dus kon ik nog even een uurtje slapen, heerlijk! Hij ligt nu te slapen en heeft vanavond weer goed gegeten dus dat gaat volgens mij beter.. Ga nu lekker ff tv kijken!
Anniek komt dat door je zwangerschap? mag je nu bepaalde medicijnen niet? Heb je veel pijn? Sorry, voor al die vragen....
funny ik heb met 5.4 {volgens mijn berekening} ook een echo gehad, en toen leek het hartje te kloppen... das ook 1 van de redenen waarom ik zoiets heb va'n; lekker onzeker allemaal wbt fibromyalgie ik weet nog niet zo lang dat ik dit heb, ik heb al jaren lang vage klachten... en nu een paar maanden geleden is dit toch de diagnose die ik gekregen heb. Het is de bedoeling dat de erhotherapie mij bepaalde dingen kan aanreiken om pijn e.d. te voorkomen. Alleen heb ik nu minder last van de fm door de zwangerschapshormonen. En in de zwangerschap van Kyana had ik veel last van bi, ik zat met 20 wkn volledig thuis. Na de zwangerschap is het nooit overgegaan, wel beter, ik kon ook gewoon weer functioneren maar is heel pijnlijk gebleven, heeft trouwens altijd de noemer bi gekregen ook al heb ik daar aangetwijfel. de reumatoloog heeft ook gezegd dat dit idd met fm te maken kon hebben. Helaas heb ik het nu ook al last van bi en dat vind ik heel moeilijk. en de vragen geven niks hoor als ik het niet wil uitleggen iod hoor je het wel
@anniek: he getver fm.... Is een lastig iets, weet dat ook veel instanties er een beetje sceptisch over doen. Merk jij dat ook? @funny: nee ben geen seconde misselijk geweest bij Jonathan... maar had al gezien dat dat geen enkele garantie is voor een volgende zwangerschap. @Velobabe: ooh veel plezier he morgen! lekker genieten van je kindje!
@Anniek; gezellig dat je er weer bent. Wel balen van je klachten. En die 5 weken is echt onzin. Dan heb je inderdaad nog geen kloppend hartje en hadden ze vorige week nog niks gezien. @Djezelf; nee geen Egmond en zeker geen Aruba hier het strand. Op zich is het een mooi strand, maar ze ruimen niks op. Nu is het in de winter nog wel redelijk schoon, maar in de zomer niet echt aan te raden. En misselijk werd ik al met 3,5 week. Al voor de test dus. Maar het is bij iedereen weer anders. Gewoon genieten van de tijd dat je niet misselijk bent. We zitten nu ruim een jaar in China en blijven nog tot juni 2010. Dan is het weer spannend waar we dan naartoe gaan. @Velobabe; succes vandaag! @patje; fijn dat je 20wk echo goed was. Klinkt goed zo'n apparaat. @Funny; Dylan alweer een beetje beter? Slopend zo'n nachtje. @all; ik ben wel jaloers op de PSZ. Die mis ik echt hier. Ook andere kindjes voor Karlijn. Ze heeft nu 1 vriendje (ziet ze iedere dag) en 2 kindjes die ze heel af en toe ziet. Ze heeft er echt behoefte aan. Een Chinese school zi ik niet zitten (drillen en gelijk de hele week) en de dichtsbijzijnde speelgroep is op ruim een uur rijden. Misschien ga ik dat over een tijdje toch maar doen. Tja een weekend HK klinkt apart, maar is maar 2-3 uur hiervandaan en is af en toe echt even nodig. Beetje westerse wereld is af en toe wel lekker. Ik moet er nu trouwens toch iedere maand naartoe en straks om de 2 weken voor de gyn.
Velo, succes vandaag meid! Djezelf, ik was pas echt misselijk met ongeveer 11 weken...Tot 13 weken... Anniek, als ze niet heeft gemeten kan ze ook niets met zekerheid zeggen hoor. Bij mij hebben ze wel gemeten... Ik had een late eisprong maar dat wist ik zelf ook al wel. Maak je niet druk en over 2 weken heb je vast een supergoede en mooie echo!