Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Heb even geen tijd om op iedereen te reageren, maar

@Nikki
    Zo te lezen rommelt het wel goed.
    Dat is een gunstig teken want meestal helpt strippen dan wel!
    Hoe laat moet je bij de vk zijn?

Ik was bij mijn eerste bevalling om 08.00 gestript en om 13.00 wist ik zeker dat het begonnen was. Ik duim voor je!

2. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Nikki, dikke knuffel vanaf deze kant!
    Weet idd nog dat ik het na de 40 weken echt niet meer leuk vond.
    Hoop ook zo dat dat niet gaat gebeuren dit keer maar ja, dat heb je nog steeds niet zelf voor het zeggen he?
    Ik ga voor je duimen dat de VK wilt strippen en dat het dan wel eindelijk door gaat zetten. Succes iig!

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.087
    3.870
    113
    @Nikki, ik begrijp je helemaal hoor. Ik was het op het laatst zo zat met elke keer weeën die weer stopten, ben echt op het laatst in janken uitgebarsten, had het zo gehad en alles deed me pijn.
    En maak je geen zorgen hoor, de vk gaat je echt strippen!

Nou, dochterlief ligt op bed, kan ik hier beneden even stofzuigen en dweilen. Leuk zo'n vrij uurtje ;).

4. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Nikki: meis, begrijpelijk. Ik hoop echt dat de vk wat kan doen. Dikke knuf meis, het duurt echt niet lang meer.

Kaatjesmam: geweldig!!!!! heerlijk zo'n opmerking

Veertje: ja ik wist toen wel dat je was gaan kolven maar ik wist niet of het helemaal gelukt was. Ze doet het dus goed op de fv. Hoeveel cc krijgt lisa dan om 23.00 uur???
    Gaat het nu weer goed met Stijn???

Runner: heerlijk zo'n tutdag. Veel succes bij de vk.

Nou dit is alweer een lekkere dag8) Koen dat het gelukkig super, daar ben ik blij mee. Nu hebben we alleen Cas doodziek van de creche moeten halen. Hij heeft hele erge krampen in zijn buik. We zijn net bij de ha geweest en we moesten hem paracetemol geven. Als het over anderhalf uur niet werkt moet ik met hem naar het zh. Lekker het ene kind eruit de andere erin. Hoop echt dat dat niet nodig is, ik denk echt dat ik anders gek wordt;)

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @nikkie, sterkte met deze veel te lange laatste loodjes!
    Hopelijk heeft de vk vandaag positief nieuws en rommelt er toch al het een ander!

6. veertje

veertje Fanatiek lid

@nikki, ik hoop dat de kleine echt snel komt..

@marieke, ze drinkt maar 60cc om 11uur en smorgens om 6 uur drinkt ze dan 80cc en de rest van de dag gemiddeld 110cc en komt netjes om de 3 uur, heel soms al om de 4 uur..
    Gaat perfect weer met Stijn..Heb een duowagen gekocht en sindsdien hoeft hij niet alles meer te lopen dus word niet te moe waardoor zijn gedrag weer vooruit gaat..
    Beterschap voor de kleine, stijn had het gisteren een uur lang, schreeuwen van de pijn in zijn buik, ineens was het over en is niet meer terug gekomen..

7. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Marieke, is het geen buikgriep? Het heerst namelijk wel op het moment... Laten we hopen dat het iig niets ernstigers is dan dat!

NikkiF, het rommelt dus wel behoorlijk. Heeft de vk nog wat gedaan?
    (ik denk echt dat het nu niet meer lang duurt hoor!)

Cimu, zeker zijn we door de apk gekomen met Dominique. Ze was wel wat te weinig aangekomen in gewicht. Maar ja, niet zo raar na een buikgriep he? Volgens de verpleegster dronk ze te weinig nu. (krap aan 500 ml. per dag) Toen zei ik: heb jij wel eens buikgriep gehad? Jawel zei ze. Nou zei ik, dan weet je ook dat je erna ook nog een hele poos minder eetlust kunt hebben! Tja, daar moest ze me dan wel weer gelijk ingeven.
    Ik maak me er niet zo'n zorgen over. Gisteren heeft ze alweer meer gedronken dan de dag ervoor. En vandaag heeft ze tot op nu ook al zo'n 450 ml. weggedronken.

Ze krijgt nu nog 3 keer per dag een fles. Van 210 + 7 die ze dus niet helmaal leegdrinkt momenteel. De fruithap gaat er wel goed in en de roosvicee vind ze ook heerlijk. Ik denk dat ze meer een beetje zat is van al die melk...

8. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Runner
    Blijf je bij je standpunt om niet in te enten?

@Funny
    Beterschap

@Cimu
    Blijf ik raar vinden.
    Nooit meer zwanger, ons tweede en laatste kindje is geboren.
    Voor nog een kindje is wel liefde, maar geen ruimte in huis, financieel, etc.

@Jo
    Degene die hem aan mij beloofd had heeft hem aan iemand anders verkocht. Ik wil trouwens eigenlijk wel een wagen met de kindjes naar me toe.

@Marieke
    Mooie wagen!
    Super dat Koen weer thuis is!
    Nu dit weer...

@Justfem
    In Barendrecht (niet verder vertellen hoor, hihi ;)) vlakbij Rotterdam.

@Marlieke
    Do doet het dus goed op roosvicee :)

9. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    En NikkiF, heeft ze je gestript??? Ik hoop dat je snel bevalt!

Marieke, gelukkig gaat het beter met de kleinste man nu nog met de grootste!

Net met Finn bij cb geweest. Alles was prima. Goed gegroeid. Ik moet al de box en bed naar beneden doen omdat hij zo sterk is!!! Nu al??? Hij begint echt te kruipen, zo grappig om te zien!

10. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Nikki: al bij de vk geweest???

Veertje: oh dus ook netjes om de drie uur. Koen ook en in de nacht om de vier uur. Ben benieuwd of hij net zo snel doorslaapt als Cas. Cas sliep net als Lisa met zes weken door.

Marlieke: ik heb hier nog niks gehoord van buikgriep, ken alleen jou;) Het gaat gelukkig nog goed hier. Trouwens Dominique drinkt toch helemaal niet zo slecht??? of ligt dan aan mij. Goed dat je dat mens van het cb even tercht hebt gewezen:D

Cas heeft net 4 uurtjes geslapen:$ en hij lijkt nergens ,meer last van te hebben. Gelukkig. Ik hoop dat we vanavond gewoon st maarten kunnen lopen. Hij heeft verder ook geen koorts ofzo

11. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi meiden,

@ VK, ze heeft inwendig onderzoek gedaan en er is inderdaad al een heleboel gaande. Ze kon strippen, dat was geen probleem ... maar, dit geloven jullie nooit ... de kans dat het ukje dan vrijdag de 13e geboren zou worden zou erg groot zijn en dat vonden we ook weer niet zo leuk, dus we hebben afgesproken dat onze VK vrijdag hier heen komt en me dan stript. Ze zei wel dat ze verwacht dat ik dit weekend wel zal bevallen, ook zonder strippen. Ik hoop het zo ! Vrijdag hebben we de afspraak voor het CTG en echo omdat ik dan zo ver overtijd ben. ML heeft dan dus toch al vrij, dus nog een dag even ploeteren ... Dit goede nieuws van de VK geeft weer wat moed. ;)

@ Marieke, ik hoop dat het beter gaat met Cas ! Sterkte !

Mijn mannen komen er aan met frietjes !

Groetjes,
    Nikki F

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.087
    3.870
    113
    @Nikki, oh, helemaal niet bij stilgestaan dat vrijdag de 13e is. Mijn vk zei dat als ze ging strippen en het werkte, dat dat binnen 24 uur effect moest geven, anders had het zijn werk niet gedaan. Nou ja, ik ben benieuwd hoor wanneer de baby komt! En wie weet is het nu wel zo'n flitsbevalling en zit je gewoon over een paar uurtjes met je kindje in je armen.
    @Marieke, ik hoop dat Cas snel weer beter is, je valt van de regen in de drup anders.
    @Marlieke, inderdaad, zo'n buikgriep hakt er altijd wel in, zou eerder vreemd zijn als ze nergens last van had gehad.
    @Funny, fijn dat alles goed is en inderdaad, je kunt beter de box op tijd naar beneden doen, voor je het weet doen ze opeens iets wat je niet had verwacht.

Luc hoest de hele dag, zo'n droge hoest. Ik krijg er een punthoofd van, hij huilt ook veel, maar heeft geen koorts. Anders morgen maar weer de huisarts bellen, al kan die waarschijnlijk ook weinig doen.
    Bah, ik ga zo maar even in bad of onder de douche met hem, want we ruiken allebei helemaal zurig naar geschifte melkspuug.

13. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Nikki
    Ja, dat is waar ook en als geboortedatum vrijdag de 13e is niet leuk.
    Ik had het al heel leuk gevonden om 30-06-2007 en 30-08-2009 te hebben dus vond ik het ergens wel jammer dat het 25-08-2009 werd :) maar ook weer niet snap je het nog :)

@Jo
    En lekker gebadderd? Wij ook.

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Velobabe, vanmiddag zei de vk weer dat het wel verstandig is om de inenting te halen terwijl 3 weken geleden een collega van haar zei dat er te weinig onderzoek was gedaan.
    Ik denk dat ik 'm toch niet ga halen. En als ik het wel doe word het na de bevalling pas.

HIhihi, Nikki. Zo zat ben je het toch ook weer niet dus. ;)
    Maar groot gelijk heb je hoor, al kan de kleine alsnog zelf besluiten om vrijdag de 13e te komen. :p

Wij hebben ook lekker in bad gezeten.
    Ml heeft Ruben eruit gehaald en op bed gelegt, meneer sliep vrijwel meteen.
    Daarna zelf nog even geluierd en geschoren. ;) Nu aan de thee en staat er een film op. Holliday?

15. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Runner, ha ha, als ons ukje zelf kiest voor vrijdag de 13e dan kan ik er ook niets meer aan doen ! ;) Het nieuws dta het niet lang meer duurt gaf me weer moed vandaag. :)
    Laat jij Ruben vaccineren tegen de griep ?

Nou dames ... tot ???

Mochten jullie een tijdje niets horen ... ik ben nogal van de lange bevallingen ... ahum ...

Groetjes
    Nikki F

16. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    Ik kom alleen effe kijken voor nieuws van Nikki: sorry dames :)
    @Nikki: toch goed nieuws van de VK! En ach, komend weekend is heerlijk, toch? Wat een lekker vooruitzicht! Ik hoop dat je nu dan toch nog even kunt genieten van de laatste 'zwangere dagen' nu dat je weet dat het einde er echt aan zit te komen!

Sorry voor de rest, maar nu ga ik naar bed :D
    Ik hoop dat ik morgen even tijd heb voor jullie...

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.087
    3.870
    113
    @Nikki, en...? Vandaag is een mooie dag voor een bevalling :)!
    @Velo, oh, lekker aso zeg, dat die wagen al verkocht was.
    @Cimu, hebben jullie nou een Skoda Fabia? Ik vergat nog te antwoorden op die vraag van waarom we hem niet meer hebben. Maar we wilden nog wat ruimers, aangezien we ook een hond hebben die naast de kinderwagen achterin zit.
    En hij was al wat ouder en begon na zoveel jaar wat kleine gebreken te vertonen. Oh ja, en toen ik per ongeluk op het station tegen een (fout) geparkeerde auto aanreed die ik niet op die plek verwachtte, hadden we besloten om hem niet te laten repareren, maar hebben we hem zo ingeruild. Er was bij ons iets met een of ander draadje wat niet helemaal goed aansloot, waardoor hij af en toe raar deed met starten, toen die man van routemobiel me kwam 'redden' zei hij dat hij zelden Skoda's met pech heeft. Zijn prima auto's over het algemeen.
    @Runner, ook lekker gebadderd!

Gisterenavond is mijn man toch maar naar de huisartsenpost gegaan met Luc, want hij hoestte aan een stuk door, spuugt veel en drinkt minder. Nou, hij heeft een luchtweginfectie van de bovenste luchtwegen ofzo. Valt weinig aan te doen. We moesten in de gaten houden dat hij wel genoeg drinken binnenkrijgt (minimaal de helft van wat hij normaal drinkt) en als hij vandaag ook nog zo spuugt, moeten we naar de huisarts.
    Nu ligt hij nog te slapen, tussen half 5 en half 6 heeft hij aan 1 stuk door liggen kletsen en is weer in slaap gevallen. Hopelijk gaat het vandaag beter.

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.087
    3.870
    113
    Ik ga zo mooi de peuterspeelzaal afbellen. Ben alleen maar druk met heen en weer reizen (en ons drijfnat te laten regenen). Ook niet echt leuk als je een zieke baby daarvoor steeds zijn bedje uit kunt halen en tussen al die snotkinderen zet.
    Bovendien hoef ik niet dat Robin ook nog ziek wordt. Ik denk dat ik haar tot die inenting van de Mexicaanse griep sowieso maar even thuis houdt, ze loopt al bij de kinderarts voor haar luchtwegen, ik ben blij dat het de afgelopen maanden zo goed gaat, hoef het niet op te zoeken.

19. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Jo, beterschap met de kleintjes!

Nikki, ik ben er nog niet helemaal over uit.
    Waarom ikzelf niet en hij wel? Met die tegenstrijdige berichten word ik er nu toch zachtjes aan een beetje gillend gek van.
    Doen jullie het wel?

Ik heb zoooo geen zin in het HH, iemand anders?
    Of weet je tenminste wel iets wat leuk is zodat ik me niet helemaal verveel vandaag? ;)

20. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi dames,

Ik voel me de hele dag al brak, ondanks dat ik goed geslapen heb. Mijn darmen dansen, ben met vlagen misselijk en duizelig. Ook veel slijmverlies, geen bloed.
    Net mijn VK gebeld, maar ze zei bij geen bloedverlies dat ze niet meteen dacht aan bevallen, al kunnen het wel voortekenen zijn. Maar ze zei dat het net zo goed "een virusje" kon zijn (heerlijk ... zit je echt op te wachten ... vooral nu met dat Mexicaanse virusje ...) Ik moet in elk geval erg rustig aan doen vandaag. Bij weeen moet ik bellen. Ik voel alleen af en toe harde buiken. ML komt gelukkig wel zo snel mogelijk naar huis ... gelukkig. Thijs is erg lief, komt mij de hele tijd knuffelen en zei tegen ML aan de telefoon "pappa, je moet nu naar huis komen !"

@ Jo, groot gelijk dat je de PSZ afbelt ... ik zou haar ook lekker thuis houden ... doe ik met Thijs ook.

@ Cimum lief dat je even voor mij kwam checken !

@ Runner, ik zou willen dat we wisten wat te doen ...

Groetjes,
    Nikki F

Deel Deze Pagina