@Andi: en ik denken dat ik al slagroom had Gek he: dat je extra druk bent omdat je een kind naar de psz moet brengen. Haha. Hier ook zo, hoor! Geniet van je kids! @Veertje: gelukkig! Bij Thiago is het geen kies; hij heeft alle tanden al. Misschien toch een virus... We zullen zien. @Velo: zooooo herkenbaar: brengen, voeden, halen @Marieke: wat een fijn nieuws: Koen drinkt genoeg om aan te komen! Heerlijk zeg! En dat dagje rust heb je zeker verdient! Geniet ervan. @Funny: oh, zo zielig, ja. Ben ik echt geen held in. Heb liever zelf pijn dat mijn mannetjes, maar ja... Van Finn klinkt ook spannend, zeg. MG kunnen ze alleen uitzoeken met een bloedtest (heb ik nl ook gevraagd ivm ML die onlangs goed ziek is geweest). Dus daar moet je dan zelf naar vragen bij de HA. Misschien kun je dat nu al doen... ML vond het niet nodig. Allebei mijn mannetjes liggen te slapen sinds 15:00 uur! Thiago was niet moe: ik zei dat hij 10 min. stil moest zijn en als hij dan nog wakker was, dan zou ik hem komen halen. Enfin, 10 min later ligt meneer prinsheerlijk te slapen. Beter laat dan nooit
Bedankt allemaalllllllllllllllllll En nee idd zit er niet echt op te wachten nee, ben er nu ook nog eens snot en snot verkouden bij geworden, bah bah. vanavond maar eens vroeg onder de wol voor de verandering hahaha Nikki waar zit je meis????? Spannend hoor leef heel erg met je mee en hoop dat je babytje zich snel meld! Successssss
Ik lees net dat Nikki is bevallen van een dochter!!!! Nikki en familie, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Sophie!!! Leuke naam, en ik hoop dat alles goed is gegaan.
Hoi meiden ! Heel goed nieuws, we zijn sinds vandaag de trotse ouders van ons mooie meisje Sophie ! Om 1.00 vannacht begonnen de weeen, om 3.00 al om de 6 minuten, om 3.45 om de 3 tot 5 minuten, VK gebeld, 2-3 cm ontsluiting, 5.00 5-6cm, 6.00 in ziekenhuis, om 7.55 geboren ! Om 10.30 weer lekker thuis ! Alles prima in orde ! Ze weegt 3445 gram, en is 51 cm lang. Later meer ! xxx Nikki F
@nikkiF: wauw gefeliciteerd zeg!! geniet van jullie dochter en wat een mooie naam! geweldig dat ze gewoon komt op vrijdag de 13de.. ze zal wel denken haha en voor jullie is het voortaan een geluksdag!!
Hi NikkiF, gefeliciteerd met Sophie! Wat een geweldige naam! en dat heb je snel gedaan!!! Nu genieten! Cool op vrijdag de 13de!!!!
GEFELICITEERDDDDDDDDDDDDDD met jullie dochtertje en zusje Sophie, hele mooie naam hoor, die had ik ook hoog op het verlanglijstje staan. Wat is vlot allemaal gegaan zeg als ik het zo lees, nou genietse!!! Ben ook benieuwd naar een fotootje zeg, altijd leuk en lief zo'n babytje. Nu ben ik geloof ik de volgende hahaha. Vreemd hoor!
Ik zit Domino D-Day te kijken, maar was toch nieuwsgierig naar nieuws over Nikki... En de moeite loont!!! @Nikki, Nikki-ML&Thijs; VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER / ZUSJE SOPHIE!!! Wat heerlijk voor jullie dat het nu eindelijk zover is! En zo zie je maar weer: doe je moeite om niet op vrijdag de 13e te bevallen en wat gebeurd er??? Ik ben erg blij voor je dat het zo snel en goed gegaan is! Nu lekker genieten met z'n 4-tjes!!! (P.s. is het toch nog sneller gegaan dan je gedacht had, ik hoop dat je toch nog een beetje hebt kunnen genieten de laatste paar dagen)
@Carolien82: jij bent de volgende idd en daarna ik volgens mij.. heb jij een voorgevoel wanneer je gaat bevallen??
@Nikki Gefeliciteerd met Sophie!!! @Marlieke Twee ventjes is ook leuk hoor Gisteren de griepprik gehaald. Binnenkort hubbie en K en dan hebben we dat weer gehad. Voel me niet zo lekker nu maar ja ik was al niet lekker voor ik de prik ging halen.
@Missflower: ik liep bij Naomi 6 dagen overtijd dus ik ga er van uit dat ik gewoon tot 42 weken loop. En aan de ene kant heb ik ook zo iets van... laat haar nog maar ffies zitten nu ik zo ziekjes ben maar aan de andere kant heb ik zo iets van.... kom maar op misschien knap ik daarna wel op! Dus ja gemengde gevoelens, en jij??? Wanneer denk jij. Ik denk zelf dat ik op 30-11 ga bevallen maar ja dat zegt niks.
ik zei ook steeds 30 nov maar was meer voor de grap omdat mijn zus toevallig die dag vrij had.. ik denk tussen 25 en 30 nov maar we zien het wel..zul je zien dat ik 2 week over loop
even snel: @nikki, gefeliciteerd met jullie dochter!! Leuke naam! En jij ook al op vrijdag de 13de, mijn buuf ook!! Geniet ervan meid! Ik was deze week ziek en had examen. (ja ben geslaagd met een 7) Probeer volgende week weer wat actiever hier te lezene n te reageren.
Vanmorgen echt lekker met mijn twee binkies gezeten, eindelijk voelde het compleet. Het gaat ook echt super met Koen. Van een niet eter naar een hongelappie. Volgende week bij het cb verder overleggen, want ik moet waarschijnlijk volgens het cb overstappen naar voeding voor hongerige baby's. Hier nog even een foto van vanmorgen
Mijn arme Stijn is harstikke ziek Hij kreeg gisterenavond koorts en hoest de longetjes uit zijn lijf. Net maar ff huisartsenpost gebeld en als hij benauwd word dan moeten we meteen aan de bel trekken en als Lisa koorts krijgt ook..