Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Nikki en familie gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!

2. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo meiden !

Het gaat goed met onze kleine meid. Ze drinkt goed ... al is het wel weer even doorbijten voor mij, deze opstart met borstvoeding gaat helaas niet zonder kloofjes.

Slapen doet ze het liefst heel dicht bij mij. Overdag slaapt ze in haar eigen bedje, vannacht gaan we de reiswieg bij ons op de kamer zetten.

Het is een heel lief meisje, ik zal snel een foto plaatsen van haar !

Thijs is enorm trots en lief voor haar.

Ik ben helemaal super gelukkig met onze twee wondertjes, wat blijft het toch bijzonder elke keer !

xxx
    Nikki F

3. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hier een foto van ons prinsesje en haar peet-opa !

4. veertje

veertje Fanatiek lid

Wat een lieverd, geniet ervan..

5. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Wat een poepie, heb ook nog ff je andere foto's op hyves bekeken.
    Wel balen van de kloofjes, hopelijk gaat het snel beter.
    Geniet ervan meissie!!!

6. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Zo heb even tijd (goed het is midden in de nacht maar ja) maar lees eindelijke het goede nieuws, Nikki GEFELICITEERD met Sophie! (Deze naam had ik ook voor een meid) Geniet maar lekker van deze mooie tijd!

Meisjes wil even laten weten dat ik sinds vanavond in mijn eigen huisje woon met mijn 2 kanjers, het huis is PRACHTIG geworden (wat heb ik toch een enorme geluk met mijn ouders!!!!!!) Later meer, enne JA ik heb internet via de laptop van mijn moeder :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D weet niet op wie zijn draadloos netwerk, geloof die van mijn ouders zelf maar mij hoor je niet klagen! :p
    Hoop snel wat meer tijd te hebben en weer lekker mee te kunnen gaan lezen en reageren.

7. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    He meiden,

ben lang niet geweest. had het echt druk..
    maar als je me nu vraagt met wat...Uhm???

NikkiF: gefeliciteerd met je prachtdochter!
    Super mooie naam!!!
    Hoe is de bevalling gegaan?

Ik kom ook snel weer alles bij lezen.

8. veertje

veertje Fanatiek lid

hier ff kort berichtje..

Met Stijn gaat het weer beter, gisterenavond nog even naar de huisartsenpost geweest ivm benauwdheid maar alles was goed.
    Hij moet gewoon uitzieken.
    HIj had gisterenavond 39,5 toen toch maar even een paracetamol gegeven en hij heeft nu alleen nog wat verhoging, we hopen maar dat dat zo blijft.
    Hij heeft wel een heel erg lief piep stemmetje van al dat hoesten..

9. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Nikki, gefeliciteerd!!! wat een mooi meisje en wat een leuke naam! Fijn dat je bevalling zoveel sneller ging!!
    En sterkte met de kloofjes. Ik weet uit ervaring hoe pijnlijk dat kan zijn (bij beide kids was de pijn na 3 weken over)

Zomaar; wat lekker dat je nu in je huisje zit en nog wel met internet!!!

Veertje; hoe is het met Stijn? Hopelijk al weer wat beter!

Marieke; wat een mooie mannetjes en wat fijn dat Koen goed aan het eten is!

Karlijn is ook ziek. Sinds vrijdagnacht hoge koorts. Nu is de koorts wel behoorlijk gezakt maar ik kneep 'm wel even.
    Van haar school kregen we een brief mee dat we direct naar het ziekenhuis moeten als een kind koorts heeft en als ze weer beter is moet er een bewijs brief van de dokter mee. Maar als je ergens niet naartoe wil is het wel naar een Chinees ziekenhuis. Gaat echt niet gebeuren!!! (tenzij ze natuurlijk echt erg ziek is)

10. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    @Missflower: ik denk die datum omdat Naomi is geboren op de trouwdag van mijn schoonouders en 30 November zijn mijn ouders getrouwd dus is het hun trouwdatum, hahaha dus zou wel grappig zijn als dat gebeurd, ik hoop eigenlijk maar 1 ding dat het niet in December geboren word maar ja is het zo dan is het zo maar December klinkt zo ver weg he!!!

11. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @carolien: ja ik hoop ook niet op december hoor.. maar iedereen die mij ziet zegt dat ik volgende week wel ga bevallen.. zal wel iets uitstralen ofzo haha

@kaatjesmam: beterschap met karlijn!

@veertje: fijn dat het weer wat beter gaat

12. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Nikki, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Sophie!
    Toch nog vrijdag de 13e he? ;)
    Geniet van jullie meisje en je kraamtijd!

(morgen reageer ik verder, moet de pc alweer inleveren.)

13. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    hoi meiden,

het gaat goed hier, ons meiske heeft afgelopen nacht al veel beter geslapen in haar eigen bedje ! Super !

Ze drinkt heel goed, is maar 145 gram afgevallen. Ik ben super trots op haar ! Nu nog even doorbijten wat betreft kloofjes, maar dat komt vast goed. Heb nu last van stuwing, gelukkig kan ze toch nog goed drinken.

Ik reageer snel weer. Ik denk dat ons meisje snel weer drinken wil.

Groetjes,
    Nikki F

14. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @NikkiF: Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Sophie! Ik kon helaas niet eerder online kijken. Wat fijn dat ze al beter slaapt, en wat een plaatje om te zien.

@Velobabe: Noa heeft nu alle poppetjes, ik heb ws voor jou ook nog de schildpad, alleen de prins niet, ik stuur ze morgen naar je op, ik ben vanochtend vergeten de heks mee te nemen.

Zo ik ga even aan het werk en reageer straks nog even op de rest, ik heb een rommelig nachtje achter de rug, Noa voelde zich niet lekker, en daardoor vanochtend verslapen en haasten om haar op school te krijgen, waardoor ik zelf ook een half uur te laat was op mijn werk. :( Nou tot straks ;)

15. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    pffff...wat een dag. 2 jengelende koters. Karlijn nog maar een dagje thuisgehouden en dat was maar goed ook want, ook al had ze geen koorts meer, ze is nog niet helemaal de oude. 1 grote klaagzang vandaag, niks was goed, alleen maar piepen (tja ik weet het; zo'n kleintje die ziek is weet niet beter...) En mijn normaal zo goed slapende mannetje was ook de hele dag aan het zeuren. Af en toe een klein slaapje maar hij werd steeds weer wakker. Hij zit duidelijk niet lekker in zijn kleine babyvelletje. Hij laat ook al 2 dagen scheetjes dus misschien zijn darmpjes. Gelukkig is het nu 17:45 en gaat hij hopelijk weer zijn gewonen nacht maken. Karlijn voor de tv gezet. Mamma moet even bijkomen.

16. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    Helaas heb ik behoorlijk last van migraine, dus een korte reactie van mij...
    @Nikki: wat heerlijk dat het goed gaat met de kleine meid! Geniet ervan!!!
    @Marieke: grappig dat Koen ineens zo'n 'vreetzakje' is geworden. Lekker, toch?
    @Alle zieke kindjes :(; heel veel beterschap! Snel beter worden allemaal!!!
    @Alle 37+ weken dames: YOU ARE NEXT! :D

Tot snel allemaal.

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.086
    3.869
    113
    Goedemorgen!

@Cimu, hoe is het met de migraine? Vervelend, dat kun je er niet bij hebben met twee kleintjes.
    @Veertje, is Stijn weer helemaal beter?
    @Kaatjesmam, gelukkig is Karlijn weer wat aan de betere kant. Nu maar hopen dat Joris niet ziek wordt of gaat het alweer wat beter?
    @Nikki, had je bij Thijs helemaal geen kloofjes de eerste dagen? Ik heb het bij allebei wel gehad, al was de eerste keer wel echt met een hoop bloed enzo. Vond die Purelan wel helpen.
    Grappig hè, een meisje, wat zei je gevoel dat het zou zijn? Wij wisten ook van niets. Was eigenlijk een beetje meer van weer een meisje uitgegaan, gewoon omdat ik dat zo gewend was. Maar ik vind het allebei even leuk.

Robin plast nu al een paar dagen achter elkaar op het potje 's ochtends, papa en mama zijn net zo trots als zij!
    Gisteren de hele dag op training geweest in Amsterdam voor dat enquêtewerk. Ik was zo gaar als het maar kan.
    's Ochtends maar saliethee genomen, want ik had geen zin om te kolven. Had de kolf wel meegenomen voor de zekerheid en bij thuiskomst gelijk gevoed. Zal wel weer even een paar dagen kosten voor het nu weer klopt.
    Oh ja, ik had nog zoiets stoms, ik zit daar in de pauze in gedachten even zo in mijn borsten te knijpen om te voelen of ik stuwing kreeg, zit er net zo'n mannelijke medecursist me aan te staren :), die vent zal wel gedacht hebben van 'doet ze dat nou naar mij?' :D!

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.086
    3.869
    113
    Oh ja, heeft hier iemand trouwens al een uitnodiging gekregen voor een prik tegen de Mexicaanse griep? Ik nog steeds niet, anders vandaag de HA maar eens bellen. Vaag gedoe.

19. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Jo: gelukkig gaat het alweer beter! Had alleen gehoopt er na de zwangerschap vanaf te zijn... Ik heb nl in de zwangerschap voor het eerst migraine gekregen. Nu toch maar weer een afspraak gemaakt met de neuroloog, want ik moest terugkomen als ik er na de zwangerschap nog last van had...
    @Saliethee: ik wist niet dat dat zo snel werkt! Ik drink venkelthee tegen darmkrampjes, maar dat stimuleert ook de bv: dus misschien moet je dat nu drinken... of muisjes (anijs) eten....
    @Mexi-griep: wij hebben ook nog geen uitnodiging ontvangen. Volgens mij worden deze pas deze of volgende week verstuurd.
    Inentingen worden door GGD gedaan en niet door de HA.

Thiago vanmorgen weer naar psz gebracht: weer drama... huilen, vastklampen. Echt zielig. Daar zeggen ze steeds dat dat minder wordt als hij 2 ochtenden komt. Ik weet het niet hoor... Iemand ervaring mee? Bij kdv ging hij op het laatst 4 maanden lang ook 'maar' 1 keer in de week en dat ging wel goed. Misschien vindt hij de psz niet zo leuk...

Gisteren zijn we voor het eerst naar de peutergym geweest; geweldig was dat! De eerste 5 minuten wilde hij niet mee doen, maar daarna kwam hij los. Hij wilde niet eens meer mee naar huis :D

20. veertje

veertje Fanatiek lid

@jo, ja stijn hoest alleen nog wel erg..
    Helaas ben ik nu ziek maar ja een moeder mag niet ziek zijn dus alles gaat gewoon door..
    Hier ook nog geen uitnodiging gehad voor de prik..

@cimu, stijn huilde de eerste 2 weken niet op psz en toen 3 weken lang elke keer maar sinds een tijdje gaat het nu weer goed :))

Hier gisteren een gesprek gehad met de juf van de psz want stijn kan zich niet echt concentreren dus we denken er nu over na om hem nog een dagdeel naar de psz te doen, in dat klasje richting ze zich daar dan op..

Deel Deze Pagina