Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Justfem: geweldig, die lijst update!
    Valt me meteen op:
    Carolien: waar ben je???
    Ben je al bevallen? Of heeft de kleine toch gewacht tot alle 'feestdagen' achter de rug zijn...?

2. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    O ja... niet heeft de kleine gewacht... maar gaat de kleine wachten... Feestdagen duren tot 30 nov toch? Sorry, dacht dat we al later in het jaar leefden :)

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Hahaha, Justfem, en je zit je nog niet te vervelen? ;)

Het is wel makkelijk want je kunt meteen zien dat Carolien vandaag voor het laatst om kwart voor 1 op de site is geweest. :D

Wij zitten lekker aan de afbak broodjes.
    Je mag jezelf toch wel af en toe verwennen nietwaar? ;)

4. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    #7144 Velobabe, 24 nov 2009
    Laatst bewerkt: 24 nov 2009
    @Cimu
    Nog even afwachten dus.
    Mijn oren doen nog steeds zeer en ik hoor nog steeds minder dan anders :( Keano is trouwens elke keer om 0500 wakker, eerder dan Jamie. Iemand tips? Hij gaat om 1900 naar bed, later heeft geen zin dan komt hij ook om 0500.

@Runner
    Leuk he peuterpubers ;)
    Lekker afbakbroodjes, hier voor a.s. vrijdagochtend croissantjes.

@Kaatjesmam
    Bedankt voor de link!
    Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik ooit koorts heb gehad.

@Jo
    Hoe is het nu met Luc?

Heb trouwens een Little People dierentuin gehaald voor Keano.
    Was een dagaanbieding dus eerst Keano naar de psz gebracht en toen naar Intertoys.

5. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Runner: doorslaaptips: tsja, het enige dat ik kan verzinnen is een peuter-wekker: eentje die zijn oogjes open doet als Keano mag opstaan. Maar dan moet Keano wel in bed blijven totdat de wekker zijn oogjes open doet.
    Er is wel een 'probleem'; ik kan deze wekker niet vinden. Ik weet dat ze er zijn en dat ze wel eens bij het kruidvat verkocht worden. Alleen niet altijd... Alternatief is Kidsleep | Peuterwekker en nachtlampje in een | Globetrotter
    Maar die werkt met plaatjes en vind ik toch minder...

Vandaag is hier de dag van de vaccinaties! Wij moeten vanmiddag om 16:00 uur. Ben benieuwd.

6. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Cimu, succes vandaag!

Velobabe, croisants... Das ook wel een goed idee. :p

Vannacht nog slechter geslapen dan gister.
    Voor half 3 stond meneer al naast ons bed.
    Heb hem 9! keer terug moeten leggen. Rustig blijven of boos doen, niets maakt indruk. Toen het om 5 uur eindelijk stil was had er 1 in mijn buik de hik... Om half 8 stond Ruben alweer naast mijn bed en nog geen 5 min later was hij het knopje van de tv aan het zoeken. Denk dat ik hem vanmiddag even naast me neerleg, dit is echt niet vol te houden.

7. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    He meiden,

Ik loop met een bronchitis, gisteren ab kuur gekregen. Nog net geen longontsteking, was er op tijd bij. Gister hebben ml en Cas de vaccinaties gehad. Cas had 's avonds meteen 39 graden koorts. Verder was hij wel heel vrolijk en leek er geen last van te hebben.

Justfem: thanx voor de update van de lijst. Heerlijk dat sommige mensen dat zo goed kunnen. Nog maar een paar dagen werken, heerlijk voor je. Hoe gaat het met de babykamer???

Jo: vervelend die krampjes en dan zeker 's nachts. Wij hadden het vannacht ook. Gelukkig hielp een speentje.

Cimu: succes vandaag. hier was het erg goed geregeld. We hoefden niet te wachten en daarna kregen de kinderen een ballon en een koekje. Daarna zat Sinterklaas nog te wachten, maar daar was dan wel een rij voor.

Runner: lekker aan het genieten van je verlof???

Nikki: hoe is het bij jou gegaan gister??? geen last???

Ik ga trouwens straks ff de gyn bellen. Het is nu 5,5 week geleden en ik heb nog steeds bloedverlies. Helder rood met veel slijm (sorry8)) Is dit normaal??? Bij cas had ik na twee weken al geen bloedverlies meer

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.077
    3.866
    113
    @Marieke, sterkte met de bronchitis, gelukkig dat het nog geen longontsteking was, maar dit is natuurlijk ook behoorlijk vervelend toch.
    W.b.t. bloedverlies, ik heb ruim 6 weken bloedverlies gehad dit keer (al was het af en toe ook een dag of 3 weg), terwijl dat na de eerste bevalling max. 2 weken geweest is.
    @Runner, klinkt als een vermoeiende nacht.

Eindelijk heeft Luc gelukkig weer tot half 7 geslapen. De afgelopen week kwam hij steeds vroeger.
    Nou, ik ga hem zo lekker in zijn badje stoppen en dan boodschappen doen. ML moet weer overwerken, ongezellig en eerlijk gezegd kan ik een paar extra handen altijd wel gebruiken om het spul naar bed te brengen etc.

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Marieke, hopelijk slaat de AB kuur snel aan.

Jo, is idd spitsuur als de kleintjes naar bed moeten.
    Doe ik ook nog steeds het liefste samen.
    Wel lekker dat Luc doorgeslapen heeft. :p

10. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Cimu
    Je bedoelt mijn ventje Keano en niet Runner :D
    Weet zeker dat je tip niet helpt. Al geprobeerd. Toch bedankt.
    Vertel je hoe het gegaan is?

@Runner
    Pff...

@Marieke
    Beterschap!

11. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Velo, dat dacht ik al maar dacht dat het aan mijn zwangerschapsdementie lag. ;)

12. veertje

veertje Fanatiek lid

@marieke, ik heb bloedverlies gehad tot 2 dagen terug.. was normaal..
    Ik denk dat de laatste week wel al een ongesteldheid was want ik had daarvoor 2 dagen niet gevloeid en kreeg ineens hevige menstruatie pijnen, ben blij dat ik er nu helemaal vanaf ben..

Mijn kleine meisje heeft gisteren de eerste inentingen gehad en is nu doodziek, zijn net met haar bij de ha geweest en ze heeft een virus, zelfde als die stijn en ik hadden..
    We moeten nu goed opletten dat ze niet uitdroogd.. Ze had vannacht 39 graden koorts en hoest heel erg, echt alle voeding er steeds weer uit, we moeten haar nu vaker kleinere beetjes aanbieden..

Wij moeten om kwart over 11 voor de mexgriep prik, stijn liep al dagen te roepen dat hij wel een prikje wou maar nu wil hij niet meer..

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Veertje, sterkte en beterschap met Lisa.
    Ik kan me voorstellen dat Stijn die prik niet wilt. ;) Ook succes daarmee.

14. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    zo ik hier ook weer even.. waar is carolien idd? die is voor mij aan de beurt..

Ik hoop echt dat ik gauw mag bevallen!

@runner: mijn dochter sliep ook steeds bij ons snachts.. wat ik nu doe is haar terugleggen en zeggen dat ze mij moet roepen (babyfoon staat aan) en niet zelf moet komen en dat als papa naar het werk is ze bij me mag komen... na 2 nachten had ze het door want gisternacht vroeg ze rond 3 uur of ze mocht komen en toen ik zei van niet ging ze weer slapen en vroeg het om 6 uur weer en toen mocht het wel.. vannacht stond ze wel weer naast me bed maar vertel dan weer hetzelfde en het werkt wel

15. veertje

veertje Fanatiek lid

@runner, ik kan het me ook voorstellen, ik moet ook en ik wil ook niet!

16. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Hahaha Veertje, jij ook succes he. ;)

Missflower, daar heb ik idd ook over nagedacht. Maar mijn vriend is om 4 uur al de deur uit en Ruben kan echt niet stil liggen en kruipt echt helemaal tegen me aan, het liefst ligt ie zelfs bovenop me, en daar heb ik dus eerlijk gezegt ook geen trek in.
    Ik denk dat ik vanavond maar ga proberen hoe het werkt als ik de deurklink omhoog zet (van zijn eigen kamer) en dan idd die babyfoon maar weer aan.

17. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Justfem; wauw, de lijst is mooi geworden! Heel duidelijk.
    Ik hoop dat een aantal nieuwe mama's binnenkort weer tijd heeft om mee te schrijven. Ik mis jullie!!!!!

Pfff, wat vermoeiend he, peuters en babies die maar 's nachts wakker worden en niet willen slapen. Hier gaat het nu redelijk goed, al werd Joris de afgelopen dagen om 5:30 wakker (speen erin en gelukkig weer verder slapen) en moet Karlijn soms om 5 uur naar de wc (zindelijk zijn heeft zo ook zijn nadelen)

Marieke; als het bloeden niet minder wordt moet je toch even naar de dokter gaan. Bij Karlijn duurde het 8 weken, maar het werd wel steeds een beetje minder. Bij Joris had ik na 6 weken die enorme bloedingen met grote stolsels. Gelukkig kwam het er dus vanzelf uit, maar voor het zelfde geld zit er bij jou nog wat.
    En sterkte met je bronchitis.

Veertje; het zit jullie niet mee, sterkte!

Nog steeds geen duidelijkheid over mijn vriendin. Ze gaat op dit moment naar Schiphol om een noodpaspoort te regelen. Hopelijk lukt het!
    Verder is het hier weer gewoon 25 graden en zonnig......jaloers???:p

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Hallo dames..Ik kom me ook hier melden
    Ik ben Silvia en Mama van Mathijs van anderhalf jaar oud. momenteel ben ik 12 weken en 3 dagen zwanger van onze 2e en 3e kind...jaja een tweeling;)
    ik vind het best vermoeiend zo met een peuter die het hele huis afbreekt hahahaha.
    hij vind het ook nodig om ineens sinds een paar weken s'nachts niet meer door te slapen///word er soms wanhopig van:(
    hoop nu snel van de kwaaltjes en ergste vermoeidheid af te zijn.

groetjes silvia

19. veertje

veertje Fanatiek lid

Welkom silvia, leuk zeg een tweeling al lijkt het me wel heel erg zwaar..

Hier net de mexprik gekregen en voelde er helemaal niks van..

20. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Veertje
    Beterschap voor Lisa!

@Kaatjesmam
    Keano is nu al een paar dagen droog, maar hij krijgt daarom 's nachts nog gewoon een pamper om ;)
    Jaloers? Welnee, hihi.

@Silvia
    Welkom en gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina