Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Jo, ja ik baal enorm. Nu heeft mijn man net iets gehaald in het ziekenhuis en dat is dus eigenlijk alleen voor Sophie en niet voor mij. Ik baal enorm ... Ik gebruik het spul ook maar voor mijn borst. Ik heb de lactatiekundige op het forum hier gevraagd hoe en wat, hopelijk heeft zij nog tips.
    Ik ben het fotoboek aan het maken via de site van WIJ, erg handig in gebruik. We hebben er wel eens kerstkaarten laten maken, die waren ook erg mooi.

Aan het wachten nu op kraamvisite ... zouden een uur geleden al hier zijn ... gggrrr

Groetjes,
    Nikki F

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.074
    3.863
    113
    @Nikki, bij de apotheek of gewoon bij het Kruidvat kun je voor je zelf van die myconazolcrème halen, dunnetjes opsmeren. Je hebt er geen recept voor nodig. Ik lees nu pas je berichtje, dus wie weet heb je ondertussen al wat in huis.

3. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Jo, super bedankt ! Ik heb nu het middeltje van Sophie op mijn borst aangebracht, het gaat al beter. Morgen gaan we naar de stad en dan haal ik meteen zo'n tube creme !

Groetjes,
    Nikki F

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hoi dames, :)

Doe zo mijn best om mee te lezen maar het is soms echt ff lastig, de tijd die ik voor mezelf heb ben ik meestal echt ff aan het uitpuffen... Best pittig om alles in je eentje te doen, kindjes, huishouden boodschappen, koken, afwassen, wassen, douchen, spelen tja alles eigenlijk ;) maar het gaat heel goed alleen kost het een hoop energie (vandaar dat ik meer dan 20 kilo kwijt ben in 3 mnd tijd.... pfff )

Hier een grote broer die zich gelukkig goed zelf in zijn eentje kan spelen dus ik heb nooit iets hoeven te verzinnen bij het geven van bv aan Levi (ikke bofkont! :D) lijkt me wel lastig als je "moet" afleiden.

Nikki: Aiai spruw, lijkt me verschrikkelijk, heb het zelf nooit gehad dus heb geen tips voor je, succes ermee!

Silvia: Beetje laat maar toch welkom!

Ik heb bij Noah zijn eerste fotoalbum via applesoftware op een applepc gemaakt, en het resultaat was SUPER mooi en het programma heel eenvoudig!

Morgen probeer ik nog een beetje terug te lezen! Tot dan

5. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    Hallo meiden,

even een berichtje van mij. Op vrijdag 27-11 (op de uitgerekende datum) om 3.57 uur is onze dochter Elise geboren. Ze is na een bevalling van nog geen 4 uurtjes ter wereld gekomen en alles zit er op en er aan! Ze doet het super en is een tevreden meisje, met mij is ook alles super heb eigenlijk nergens last van gelukkig!

Nou meiden ik duik nu mijn bedje weer in, kom snel weer eens om het hoekje kijken!

6. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Carolien, Gefeliciteerd met jullie mooie dochter!!! Mooie naam hoor (mijn mams heet Elize..)!! Geniet ervan!

Welkom Silvia!!

Sorry meiden, heb niet zo veel puf om te reageren. Druk met alle Sinterklaasfeesten en Finn is al ruim 4 wk ziek.. lijkt nu beter te gaan maar slapen is beroerd, pff. Hij heeft weinig last van de vacc. gehad.
    Veel gezeur met m'n pa (nog steeds), heb een mail gestuurd dat als hij niet accepteerd hoe ik mijn kids opvoedt dat ik geen contact meer wil....

7. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Carolien & family: van harte gefeliciteerd met jullie dochter/zusje Elise!
    Wat fijn dat alles goed is gegaan! Geniet ervan met z'n viertjes!

@Zomaar: diep respect, meid! Alles in je uppie!!! Ik kan me goed voorstellen dat je weinig energie overhoud om hier bij te lezen! Als het moet, dan moet je, maar ik vraag me af of ik zo sterk zou zijn als jij bent.... Dikke digi-knuffel.

@Funny: jeetje, al 4 weken ziek. Balen zeg! Hopen dat hij snel beter wordt!

Ik heb ook nog steeds niet de tijd gehad om alles bij te lezen, sorry. Thiago is echt verschrikkelijk brutaal en vervelend momenteel. Misschien komt het door sinterklaas of misschien is het de leeftijd; ik heb geen idee. Maar ML en ik worden er af en toe moedeloos van. Soms zou je willen dat je behang had ;)
    Ik hoop dat we vandaag het dieptepunt hebben gehad, want erger dan vandaag kan het toch bijna niet worden, denk ik.... (wishfull thinking???)
    Sinterklaas was leuk vandaag! Morgen komt sinterklaas bij de peutergym, donderdag bij psz en za & zo bij de opa's&oma's.
    Druk, druk, druk.
    Daarnaast nog CB, 'gewoon' psz, MRI. Ben bang dat ik deze week weinig tijd heb om te lezen. Sorry dames... Maar ik ga mijn best doen om alles een beetje bij te houden.

8. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Carolien: Van harte met jullie dochter en zusje Elise. Wat snel gegaan zeg!!! Lekker genieten.

Cimu; idd MRI is niet schadelijk voor bv. De contrastvloeistof wel. Duurt volgens mij een aantal uur voordat het weer uit je bloed is. Ik zal ook even moeten kijken hoe lang precies. Wanneer heb je de MRI???

Nikki: wat balen van de spruw. Helpt zalf al een beetje???

Zomaar: wat fijn om wat van je te lezen, heb veel aan je gedacht. Fijn dat alles goed gaat. Gaat het alweer wat beter met slapen???vooral met Levi

Funny: jeetje, Finn al 4 wk ziek??? Wat heeft hij precies??

Sorry weinig geweest hier afgelopen dagen. Erg druk hier geweest. Ook nog een bruiloft gehad, was erg gezellig. Ben nu weer helemaal op. Komende twee dagen weer alleen met mijn kleine mannen. Misschien dat ik Cas dinsdag even een ochtendje naar oma breng, kan ik weer even bijtrekken.

9. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @carolien: gefeliciteerd met jullie dochter Elise! Wat een schatje zeg!

Nou ben ik aan de beurt he! ik teken voor morgen hihi

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.074
    3.863
    113
    Carolien: gefeliciteerd met Elise, mooie naam, geniet ervan!!! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal.
    @Funny, sterkte met Finn, ik hoop dat hij snel opknapt.
    @MissFlower, ja, nu jij! Hihi, en ben je vannacht al bevallen of ga je dat vandaag doen :D?
    @Cimu, ja leuk hè, die brutale peuters ;), soms denk ik, pfff als ze nu al zo doet, hoe gaat dat als ze pubers zijn? Maar ja, ik denk dat het ook niet normaal zou zijn als je een voorbeeldig of gewoon een sloom kind had.
    Sommige dagen ben ik het ook zo zat, maar andere dagen is ze weer zo leuk en lief. Of bijv. gisteren, moest ze haar schoentje zetten voor Sinterklaas (waren we zaterdag vergeten). Dan zingt ze schattig Sinterklaas kapoentje en vervolgens zette ze er nog een tweede schoentje naast, slim hoor, kinderlogica :D!
    @Zomaar, het lijkt me inderdaad vreselijk druk zo in je eentje met twee kleintjes. Ik vind het al druk en ik heb dan nog een man 's avonds en in het weekend om me te helpen.
    Robin kan zich normaal wel prima vermaken zelf, maar met de bv vertikte ze dat, gewoon jaloezie. En ze wist dat ik dan niet zomaar even op kon staan. Gelukkig is het al stukken minder.
    @Nikki, hoe gaat het met de spruw?

Er is iemand van mijn schoonfamilie overleden, al een oudje hoor, komende week dus een crematie. Breng de kinderen maar naar mijn ouders.
    Gisteren naar mijn SV geweest. Zowaar eens geen commentaar.
    Robin is naar de psz, ik ga me zo eens aankleden en wie weet duik ik mijn bed nog even is als Luc ook nog wil slapen. Gisteren hebben we hem na de bv nog een flesje van 60 ml gegeven en nu sliep hij gelukkig weer langer door, want hij kwam weer steeds vroeger.

11. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @MissFlower: nou, vandaag jouw dag dan, he ;)
    Succes ermee!!!

@Marieke: MRI is vrijdagmiddag. Ik heb nu aangegeven dat ik de MRI niet laat maken als ze contrastvloeistof gebruiken, omdat ze me alleen willen vertellen dat kolven niet nodig is en verder geen info geven. Maar goed, uiteindelijk heb ik mezelf ermee natuurlijk.

Hier weer een gebroken nacht achter de rug... Jacinto is elk uur wakker geweest. Thiago is ook nog eens 3 keer wakker geweest en wilde opnieuw ingestopt worden. ML lag heerlijk te slapen met een hoofdtelefoon op... Op dat moment wil ik het liefst die dopjes uit zijn oor rukken, maar goed, het is maar beter als één van ons 2 wel goed slaapt, toch? En hij moet weer werken vandaag. Hij heeft me vanmorgen wel even uit laten slapen (tot 7:45 uur). Wel nadat Jacinto om 5 uur weer een voeding gehad had, maar ok. Oh, ik wil het oude ritme van mijn mannetjes terug ;). Lekker slapen van 7 tot 6 ...

12. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Jo: ja, het is wel prettig te horen dat er meer 'vervelende peuterpubers' zijn. Maar gelukkig staan er ook veel mooie momenten tegenover, idd.
    Jacinto komt nu ook steeds om 5 uur of nog eerder. Ik kan me nog herinneren dat ik bij Thiago rond deze tijd begon met rijstebloem in de laatste fles; maar Thiago had toen niet meer volledig bv (omdat ik niet wilde kolven op het werk). Dus bij hem kon ik dat doen. Nu zou dat betekenen: kolven en de melk in een flesje geven met rijstebloem. Als het zo blijft, ga ik dat misschien ook wel doen. Vandaag even overleggen met de lactatiedeskundige: over doorslapen en over het spugen. Als ze een doorslaaptip heeft, laat ik het weten, ok?

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Carolien van harte gefeliciteede me de geboorte van jullie dochter
    geniet lekker van elkaar

de rest allemaal goedemorgen:D

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Carolien van harte gefeliciteerd met jullie dochter! :)

@Missflower : spannend meis! Ik hoop voor je dat het vandaag begint ;)
    Danisha was toch voor de uitgerekende datum geboren he?

15. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Owww, sorry dames, ben hier al zo lang niet meer geweest!

Nikki, jij nog gefeliciteerd met je dochtertje!!

Carolien, ook hartstikke gefeliciteerd met je dochtertje!!

Zomaar, hoe gaat het nu met jou? Kun je het allemaal een beetje aan in je eentje?

Jeetje, Funny, Finn al 4 wk ziek! Da's echt lang! Mensen, istie ook al weer 7 maanden?? Wat gaat het hard!

16. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Wanneer zijn/worden de 2de wondertjes geboren?

April:
    Funny -
    1e Dylan 10-02-'06 - uitger. 15-04-'09, zwanger R10, bevallen van Finn 17-04-'09

Mei:
    Harmless -
    1e Toon 31-05-'07 - uitger. 08-05-'09, zwanger R1, bevallen van Stan 09-05-'09

Juni:
    Patje -
    1e Femke 12-06-'07 - uitger. 16-06-'09, zwanger R4, bevallen van Pim 30-06-'09
    Mandy1 -
    1e Noa 24-03-'07 - uitger. 18-06-'09, zwanger R1, bevallen van Levi 23-06-'09
    Marlieke -
    1e Marciano 13-06-'07 - uitger. 29-06-'09, zwanger R12, bevallen van Dominique 02-07-'09

Juli:
    Jo79 -
    1e Robin 01-08-'07 - uitger. 06-07-'09, zwanger R2, bevallen van Luc 16-07-'09
    Carla1980 -
    1e Kyra 03-03-'07 - uitger. 11-07-'09, zwanger R1, bevallen van Dinja 09-07-'09
    Cimu27 -
    1e Thiago 02-08-'06 - uitger. 21-07-'09, zwanger R8, bevallen van Jacinto 21-07-'09

Augustus:
    Velobabe -
    1e Keano 30-06-'07 - uitger. 18-08-'09, zwanger R4, bevallen van Jamie 25-08-'09
    Zomaar -
    1e Noah 06-11-'07 - uitger. 11-08-'09, zwanger R4, bevallen van Levi 29-07-'09
    Kaatjesmam -
    1e Karlijn 10-02-'07 - uitger. 20-08-'09, zwanger R12, bevallen van Joris 10-08-'09

September:
    Lilly -
    1e Ruben 20-03-'07 - uitger. 03-09-'09, zwanger R4, bevallen van Job 31-08-'09
    Andi -
    1e Gabriël 27-02-'07 - uitger. 16-09-'09, zwanger R6, bevallen van Kyrian 20-09-'09
    Anniek -
    1e Kyana 05-03-'07 - uitger. 18-09-'09, zwanger R5, bevallen van Devin 15-09-'09
    Knuf -
    1e Daphne 03-01-'07 - uitger. 21-09-'09, zwanger R4, bevallen van jongetje ?-?-'09
    Veertje -
    1e Stijn 07-01-'07 - uitger. 22-09-'09, zwanger R14, bevallen van Lisa Sofie 24-09-'09
    Djezelf -
    1e Jonathan 10-01-'07 - uitger. 27-09-'09, zwanger R11, bevallen van Daniël 29-09-'09

Oktober:
    Marieke81 -
    1e Cas 10-01-'08 - uitger. 25-10-'09, zwanger R5, bevallen van Koen 19-10-'09

November:
    NikkiF -
    1e Thijs 10-10-'06 - uitger. 04-11-'09, zwanger R3, bevallen van Sophie 13-11-'09
    Carolien82 -
    1e Naomi 28-10-'05 - uitger. op 27-11-'09, bevallen van Elise 27-11-'09

December:
    Missflower -
    1e Danischa 19-03-'07 - uitger. op 03-12-'09, zwanger R6, verwacht een jongetje
    Runner -
    1e Ruben 20-02-'07 - uitger. op 18-12-'09, zwanger R6, verwacht een verrassing

2010!

Januari:
    Justfem -
    1e Noa 26-09-'01 - uitger. op 06-01-'10, zwanger R8, verwacht een meisje

Geboren
    15 jongetjes
    5 meisjes

Verwacht:
    1 jongetje
    1 meisje
    1 verrassing

17. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Even kort berichtje van mij, misschien later op de dag meer, mijn eerste verlofdag is al weer helemaal vol gepland.

@Carolien: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Elise, keurig op tijd! Wordt vast heel punctueel :)

@Missflower: nu jij aan de beurt spannend, ik duim voor je dat het niet lang meer duurt!

@Sylvia009: Welkom, als je wilt kan ik je toevoegen op onze lijst, moet je alleen even de gegevens doorgeven. Een tweeling dat wordt druk, maar ook gezellig een groot gezin.

@de rest reageer strakjes even verder. Moet nu Noa uit school gaan halen.

Ben overigens afgelopen donderdag bij de VK geweest en moet a.s. vrijdag voor een echo, ze kon niet voelen of de kleine meid al goed lag en omdat mijn buikomvang niet was gegroeid en ik maar 3 ons aangekomen ben, wil ze toch de gyn even laten kijken. Omdat tijdens de pretecho bleek dat ik verminderd vruchtwater heb, kan dit betekenen dat de baby niet voldoende voeding via de placenta binnenkrijgt en dat ze daardoor een groeiachterstand aan het oplopen is. Even afwachten maar.

18. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Carolien, gefeliciteerd met de geboorte van Elise!
    Geniet van jullie kleine meid!

Justfem, hopelijk is er gewoon niets aan de hand. Succes iig vrijdag.

Cimu, aan mij zou ML een verkeerde hebben.
    Leuk voor hem dat hij werkt, maar overdag alleen met 2 kindjes zijn is af en toe ook behoorlijk ploeteren. Hij zou net zo goed mee moeten helpen s nachts. ;)

Missflower, schiet op dan!
    Hoe eerder jij 'verlost' bent hoe eerder ik aan de beurt ben.:D

Wij hebben een heerlijk weekend gehad. Natuurlijk veel sneller voor bij dan je zou willen. Ruben gister terug gekregen met verhoging, gelukkig gaat het vandaag weer wat beter en wilde hij zelf weer naar PSZ toe.
    Zit nu met een duim in zijn mond sesamstraat te kijken. :)

19. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Jo, bedankt meid! Hoe is het nu met je arm? En de anderen? Nog last gehad van de prik? O, ik lees dat je nu ook last hebt van je rug...getsie, wat lastig he?

Hier had ik als enige last. Zaterdag had ik 2 stijve armen :) en de hele dag had ik nies-aanvallen (in totaal toch wel zo'n 100 keer geniest) met tranende ogen. Allergische reactie???

Cimu, alle bijwerkingen inmiddels weer weg van de vaccinatie?

Sylvia, welkom!

NikkiF, lastig en pijnlijk die spruw...

Runner, het is ook druk met 2 kids meid!

Zomaar, petje af voor jou! Wanneer ik denk dat ik het reuzedruk heb met 2 kids dan denk ik aan jou en dan valt het wel mee...m.a.w. RESPECT!!!

Carolien, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTERTJE EN ZUSJE!

Funny, wat heeft Finn dan?

Mamzie, ook welkom!

Andi, leuk weer eens wat van je te lezen!

Justfem, geniet van je verlof!

Missflower, al bevallen? Zo niet, sterkte met de laatste loodjes meid! En probeer er ook een beetje van te genieten nog!

20. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ohhhh, Runner, ben jij ook al weer 37 weken geweest? :$ Ik let echt niet op hier... ;)

Marlieke! Hoe is het me jou??

Hier foto van ons ventje, hij groeit zo hard!! En moet echt toegeven, tis toch best pittig met twee kids!!

Deel Deze Pagina