Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Runner, dank je wel ... ik hoop dat het met de storm overwaait ! ;)

@ Andi, dank je wel !

@ Cimu, ik hoop dat we ons manneke ook weer snel terug hebben ... hij is altijd zo lief !

@ Lilly, veel sterkte meid !

xxx
    Nikki F

2. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Slapen, ons meisje heeft afgelopen nacht van 24.00 tot 6.00 geslapen ! Yes yes !

xxx
    Nikki F

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    @Nikki, kijk, dat zijn nog eens mooie tijden!

Morgen ga ik echt weer even goed bijlezen en reageren, beetje weinig tijd gehad de afgelopen dagen. Ik ga nu mijn nest induiken.

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Lilly : wat erg meis :( Sterkte!

Missflower : ow jeetje je kleine nog niet ingedaald. Hoop dat ie het snel doet! En dat dan natuurlijk de bevalling op gang komt ;)

5. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Zo even snel hier kijken, ik ben deze week drukker dan dat ik in de afgelopen weken op mijn werk was, maar wil toch een beetje jullie blijven volgen. Vanaf zondag gelukkig eindelijk een vrij lege agenda en als het goed is is dan ook het meeste af voor de komst van de beeb. Noa heb ik gisteren ziek weer van school afgehaald, was dus ook extra zorg, gelukkig is ze vandaag weer een stuk beter er aan, dus kan ze morgen toch naar de sintviering op school.

@Lilly: Afgelopen weken moest ik nog aan je denken. Het blijft emotioneel heel zwaar om voor iemand te vechten, hem te helpen en dan uiteindelijk tot de conclusie te komen dat het er toch niet meer in zit, omdat hij niet meer voelt voor jou, wat jij nog wel sterk voelt. Op een bepaald moment bereik jij dan ook een grens, kan me voorstellen dat je er nu het liefst zo snel mogelijk uit wilt, al is het maar voor de rust die je dan zult krijgen en de mogelijkheid om verder te kunnen met je eigen leven en dat van je twee kleine mannen. Kan je man niet voorlopig vertrekken, bijv. naar vrienden of familie, wij vrouwen zijn nogal geneigd om onszelf verplicht te voelen om weg te gaan, maar hij is in dit geval degene die niet verder kan/wil en omdat een huurhuis nou eenmaal niet voor het oprapen ligt en hij in een makkelijkere situatie zit dan jij, lijkt het mij logisch dat hij even een ander stekkie zoekt tot jij je eigen plekje hebt met de 2 jongens. Ik zou het ook aan hem uitleggen dat je het er moeilijk mee hebt dat hij er nog is, ik neem aan dat hij nog van je houdt al is het maar als moeder van zijn kinderen en omdat jullie al zolang met elkaar waren dat hij daar dan ook begrip voor zal moeten hebben. Ik wens je heel veel sterkte en mocht je willen praten dan pb je me maar.

@Missflower's beeb!: Opschieten jij ;) indalen en dan geboren worden, doe maar vandaag of morgen, want met sinterklaas krijg je anders veel minder cadeaus :) ...
    @Missflower: hopelijk komt ie gauw ;)

@mamzie: welkom!

@Runner: ik weet ook wat het wordt ;) bij jullie maar ik hou mijn mondje dicht :) Nog klachten verder? Ik had vandaag een uur lang flinke steken best regelmatig, dacht even kan toch nog niet begonnen zijn, maar volgens de VK kan dat duiden op indalingsweeën, hoop ik dan maar, dat zou ws betekenen dat mevrouwtje toch goed is gaan liggen. Moet nog even tot morgenmiddag wachten en dan weet ik het zeker.

Nou ik ga weer even verder hier, de schildering begint al aardig op te schieten, ik schilder in fases, maar hoop toch echt eind van het weekend een foto van een kant-en-klare babykamer te kunnen laten zien.

6. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @all: vandaag bij de gyn geweest voor echo en alles was prima.. hij heeft iets wat groter hoofdje maar verder geen problemen voor het niet indalen.. ze zei dat het aan me bekken kon liggen en dat het pas met bevallen gebeurd.. ze schatte hem 7,5 pond

Ik heb nu voor het eerst "voor" weeën gehad en ze komen af en toe maar duren nog geen minuut ofzo.. even afwachten of het doorzet

7. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Nikki: wat lekker meissie. Dat doet je goed een nachtje slapen. Koen komt nog netjes 1 keer. Ik geef hem 23.00 uur voeding dan om 0400 en dan 0800. Hoop ook dat hij snel gaat doorslapen.

Missflower: ik hoop dat het geen voorweeen zijn, maar gewoon echte weeen. Fijn dat de echo goed was.

Justfem;wanneer heb je trouwens je onderzoek???
    Veel succes met klussen.

Lilly: jeetje meis, ik schrik echt van je bericht. Je hebt nog zo je best gedaan. Je bent een supersterke vrouw. Ik wens je heel veel sterkte en je kan het hier altijd van je af schrijven. Hele dikke knuf.

Sorry ben de helft vergeten. Gister naar de gyn geweest en die vertelde me dat ik echt nog rustig aan moet doen. De start van Koen heeft er flink ingehakt en dat komt er nu een beetje allemaal uit. Vorige week zat ik echt tegen een postnatale depressie aan. Kwam achteraf ook omdat ik weer aan de pil begonnen was en daar enorm heftig op reageerde. Wilde ect helemaal niks meer met mijn kinderen te maken hebben. Moest direct stoppen van mijn ha, en nu voel ik me een stuk beter. Dan dus maar aan de rubbers tot malief gesteriliseert is. Hij heeft 11 december een voorgesprek.
    Sorry voor het wazige verhaal, maar dat verklaart wel dat ik even minder online was. Hoop dat ik snel weer mijn oude ik ben.

8. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @MissFlower: wat fijn om te horen dat alles goed is! En 7,5 pond is netjes, toch? Bij mij vertelde de gyn ook dat 2e kindjes soms pas indalen bij de bevalling. Ik hoop voor je dat deze voorweeen het voorteken zijn van het echte werk! Zet hem op meid!!!

@Marieke: jeetje wat een verhaal. Ik wist niet dat je zo heftig kon reageren op de pil. Lekker rustig aan doen, hoor! Misschien kun je de Mirena nog overwegen als het nog even duurt voordat ML geholpen wordt? En anders idd maar rubbers ;)
    Heel veel sterkte! Dikke digi-knuffel!

@Lilly: hoe gaat het?

Zo, nu ga ik Jacinto voeden; 2e voeding al vandaag hoor; voor diegene die denken dat mijn kleine man tot half 9 slaapt... helaas. Vandaag was het 05:30 uur. Maar hij slaapt wel van 19:30 tot 05:30 (en soms 06:30 uur). Dus mij hoor je niet klagen!

9. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Hi meiden,

Hopelijk heb ik weer wat meer tijd voor jullie... het lijkt hier beter te gaan met de virussen.. al had finn vanmorgen weer snot uit z'n ogen. Zo zielig!
    Verder voel ik me niet zo geweldig, nog steeds geen contact met m'n vader (ondanks dat ik een mail heb gestuurd), gezeur op m'n werk en met ML zijn er wat spanningen oa door ons nieuwe cafe. Ach ik moet niet klagen want heb m'n 2 heerlijke mannetjes... Zal jullie straks ff spammen...

Lilly, dikke kus van mij!

Andi, wat een heerlijk ventje! Gaat snel he?? Finn is alweer bijna 8 maanden!!!! Hij kruipt/tijgert de hele kamer door!

Verder weet ik het even niet meer, sorry.

10. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
  11. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Bekijk bijlage 33633

Finn nog een beetje snotterig op de foto maar wat een geluk: m'n 2 kleine mannetjes!

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    @Funny, wauw, wat is hij al groot! Leuk hoor die foto's van de broers samen, grappig dat de ene heel blond is met blauwe ogen en de ander bruin haar en bruine ogen heeft!
    Jammer dat het contact met de vader nog steeds niet goed is. Misschien draait hij met de feestdagen wat bij.
    @Andi, leuke foto, echt een jongenkoppie!
    @Marieke, wat een verhaal, zo zie je wat een effect hormonen kunnen hebben op een mens. Hoe gaat het nu met Koen, drinkt hij nog goed?
    @MissFlower, en...hoe gaat het vandaag, al een teken van een beginnende bevalling? Ik geloof dat een tweede kindje sowieso vaak al later indaalt dan een eerste, maar dat kan ook net zo goed tijdens de bevalling gebeuren.
    @Justfem, is Noa weer beter voor de Sinterklaasviering? Zou wel fijn voor haar zijn. Daar kun je als kind zo naar uitkijken.

Wat wij toch weer hadden gisteren. We moesten naar een crematie in Amsterdam. Voor ons toch even rijden, dus we hadden ruim de tijd genomen. Aangezien we wat te vroeg waren, gingen we even tanken en wat drinken bij het benzinestation daar in de buurt. Zitten wij met een speculaaspop in onze mond, kijken we nog eens goed naar het kaartje, zien we dat we de tijd verkeerd hadden, waren ze al begonnen! Oooh, wij naar het crematorium gescheurd, konden we nog net de laatste 5 minuten in de zaal meemaken. Ik voelde me zo ontzettend lullig! Excuses aangeboden en meer kun je niet doen, maar ik kan mezelf nog wel voor mijn kop slaan.
    Op de terugweg hebben we uren in de file gestaan, had megastuwing op het laatst.

13. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Wbt de pil, ik wist ook niet dat dat zo'n heftig effect zou kunnen hebben. Ik slikte altijd de microgynon 50 dus die was best zwaar. Toen ik me verhaal deed bij de ha en de gyn kwamen ze allebei tot de conclusie dat het wel daar aan zou liggen. Nou elukkig ben ik nu gestopt en hoop ik dat het snel weer beter gaat.

Funny: wat een schatjes zeg!!! en zo verschillend echt leuk om te zien.

Jo: jeetje wat een stunt. Ja meer als je excusus maken kun je niet in zo.n situatie, maar ik snap dat je wel je er rot over voelde.

Cimu: nee dat is idd niet klagen, dat doet hij erg netjes. Koen trekt het echt niet zo lang hoor.

Missflower: hoe is het bij jou????

Ik krijg zo weer kraamvisite, dus ik kom later wel weer even spieken.

14. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    hier ook even een foto van Koen

15. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ohhhh, Lilly, wat erg meid! Gatverredasse... Jij ook al! Hele dikke knuffel van ons! Jemig, wat vind ik dit k*t voor je en voor de kinderen... :(

16. veertje

veertje Fanatiek lid

Zo we zijn weer thuis, was een geweldige week..

Heb ff snel bijgelezen en zag dat er een pracht meid is geboren..

@lilly, meid wat vervelend zeg!, heel erg veel sterkte..
    Hoelang zijn de wachtlijsten voor een woning in hoorn?

17. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Geboren vandaag op 4 december onze zoon kyran! hij is geboren om 13.20 en weegt wel 4410 gram! (jawel bijna 9 pond)

verhaal volgt later

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    @MissFlower: JIEHOE, gefeliciteerd met Kyran, leuke naam! Wat een joekel, geniet ervan!!!

@Marieke, mooi mannetje hoor!
    @Veertje, waar was je ook alweer geweest?

19. veertje

veertje Fanatiek lid

landal stroombroek in braamt :D

@missflower Gefeliciteerd.. Wat een ontzettend leuke naam..

20. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Missflower, gefeliciteerd!! :D Leuke naam! Scheelt maar één letter met de onze! :D Maar jeetje, wat een beer zeg!!

Deel Deze Pagina