Missflower van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en wat een leuke naam zeg!!!! geniet er lekker van met zijn allen... een hele fijne kraamtijd gewenst
@ MissFlower, Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon Kyran ! Geniet ervan !!! @ Marieke, ja, Sophie is een heerlijk meisje ! Ik krijg geen foto's geplaatst hier, heel raar. Op mijn Hyves staan er. Het is een heel makkelijk en lief kindje, en zooo knuffelig. Heerlijk ! Goh, ik had nooit gedacht dat de pil dat soort uitwerkingen zou kunnen hebben. Ik ga weer een Mirena laten plaatsen. Al denk ik niet dat we nog voor een derde gaan ... al weet je het nooit. Als ik nu zwangere vriendinnen zie denk ik stiekem "dat heb ik lekker achter de rug", en dan voel ik me toch wel opgelucht. En twee kinderen gezond groot krijgen is toch al een flinke taak, laat staan 3 ... maar of ML zich zou laten opereren ... we hebben het er nog niet over gehad ... en de Mirena heeft toch als voordeel dat die menstruaties weg blijven, ook erg fijn ... maar ik moet er nog zo'n 9 weekjes op wachten. Nu vloei ik nog, dus van sexen is nog geen sprake hier ... Doe maar rustig aan meid ! Wat een schatje is Koen ! @ Funny, wat een heerlijke mannekes ! Geniet ervan ! Groetjes, Nikki F
haha, Nikki het is je toch gelukt. Had idd ook al de foto's op je hyves bekeken. Ik zou willen dat ik de mirena kon nemen, lijkt me wel fijn niet meer ongi. De gyn denkt alleen niet dat het bij mij gaat werken. Ik reageer gewoon heel goed op die hormonen en zij denkt dat ik juist blijft vloeien dan. Ze geeft het 30% kans van slagen, dus daarom ga ik het niet eens proberen. ML boodt het zelf aan, dus dat is dan wel een goede oplossing en hier blijft het zeker bij twee.Vind het af en toe wel pittig hoor, jij???
Missflower, gefeliciteerd met de geboorte van Kyran! (dus toch ) Alles goed gegaan? Geniet van jullie mannetje! Mooi pics van jullie kindjes zeg! Kan niet wachten tot er hier weer zo'n kleintje de boel kont terroriseren. Wij hebben het druk met sint en verjaardagen dus kom na het weekend wel weer spieken en verder reageren. Fijn weekend allemaal!
@ Marieke, ja ons nieuwe fototoestel heeft 12 pixels en daarom zijn de bestanden denk ik te groot om te downloaden. Deze foto's zijn met het oude toestel gemaakt. Ik vind het ook wel pittig hoor, vooral omdat Thijs soms echt op de verkeerde manier aandacht vraagt. Ik ben heel benieuwd hoe dat volgende week gaat allemaal ... Fijn dat je man dit zelf heeft aangeboden. Super ! xxx Nikki F
Missflower: Gefeliciteerd! Geniet van deze mooie dagen! Enneuhhh een flinke idd! Marieke: Oeh das schrikken, hoop dat het even snel weer weg is als dat het kwam, zo'n gevoel dat kun je helemaal niet gebruiken! Het is ook allemaal niet niets wat je de laatste paar weken op je bordje hebt gekregen met Koen, je bent zelf ook nog eens herstellende van een keizersnee... Rustig aan doen hoor! Nikki: Aaaaaah wat een scheetje!!!!!!!! Mooi poppetje hoor! Ik heb trouwens het allerbeste voorbehoedsmiddel, heb gewoon geen vent Heeft dus ook geen hormonale uitwerkingen en ik weet zeker dat dit 100% betrouwbaar is lilly: Hoop dat het een heel mooi 2010 voor jou mag worden, voor de rest van de meisjes uiteraard ook En je weet het hé als je me nodig hebt.... Runner: De laatste loodjes! Jij bent gewoon de volgende! Funny: Ai, ik hoop dat het snel wat rustiger word en je weer lekker van alles en iedereen kan genieten. Leuke ventjes heb je! Wat is het rustig hier de laatste tijd (scheelt enorm in het terug lezen das wel weer lekker ) Heeft iedereen het mega druk met het moederen??? Mijn huisje is super voelt echt al als THUIS met de kindjes gaat het ook SUPER en kan eindelijk weer lekker van ze genieten zonder me overal heen te hoeven haasten! Volgende week vrijdag de eerste afspraak samen met Joris en een advocaat (mediation traject) das wel ERG spannend pfffff.... Ga er nog niet teveel over piekeren kan toch niet voorspellen hoe Joris zich gaat gedragen/handelen. Ga de komende paar weken zoveel mogelijk verloren GENIET tijd met mijn kindjes inhalen!
Zomaar, wat fijn dat je weer lekkerder in je vel zit. Zo te lezen heb je alles weer redelijk op het juiste spoor zitten. En idd ik ben de volgende Hahaha! over de pil e.d. zit er toch 1 klein voordeel aan aan het niet zo vruchtbaar zijn. (terwijl het uiteindelijk toch zonder hormonen gelukt is dus zal dit snel maar weer afkloppen) Vandaag weer schandalig verwend door de Sint.
@ Zomaar, dank je wel ! Het is ook een ontzettend lief en knuffelig meisje, heerlijk ! Wat fijn dat je je zo thuis voelt in je nieuwe huis en lekker kunt genieten nu ! Super ! Je hebt het verdiend ! Veel strekte bij de advocaat ! @ Sint, Thijs was ook weer verwend ... morgen naar de opa's en oma's. Ben benieuwd. Even twee bezoekjes van een uurtje of zo, ik wil Sophie niet meteen in de stress jagen door de hele dag van huis te zijn ... ik merk dat ze dan onrustiger slaapt en dat is niet nodig. Dus een bezoekje voor de middag en een na de middag ... prettig geregeld ! Groetjes, Nikki F
Wij gaan vanavond pas Sint vieren, dus ik ben benieuwd. Cas werd net met 38 wakker, dus ik hoop dat het niet ernstig wordt, zou wel balen zijn. Hoop dat het van zijn kiezen komt ofzo. Zomaar: je klinkt erg gelukkig in je nieuwe huisje!!!! super. Veel succes bij de advocaat, ik hoop dat jullie er een beetje uitkomen. Slaapt levi alweer wat beter??? Nikki: ben ook blij dat mijn man dit zelf wil doen en dat we er geen discussie over hoeven te voeren. Denk ook niet dat hij het ziet zitten om de rest van zijn leven rubbers te gebruiken Ben blij dat het zo goed gaat met Sophie en met het slapen. Zeker heel anders dan met Thijs. Ik hoop ook echt dat Koen snel gaat doorslapen. Cas sliep met 6 weken door en dat was wel heel lekker. Nou ja we zullen het wel zien. Runner: zo het wordt nu echt aftellen voor jou, spannend....... Zo ik ga nog even mijn huis onderhanden nemen, voorat Koen weer wakker is.
even een foto van ons wondertje Bekijk bijlage 34046 Hij doet het super goed! hij drinkt goed aan de borst en plast en poept goed. HIj is vandaag al weer iets aangekomen en weegt nu 4200 gram. Onze dochter heeft het een beetje moeilijk maar dat is gewoon allemaal even wennen. Nou wij gaan even broodje eten
wauw wat een schatje!!!!!! En wat een flinkerd zeg! Ik heb je al een paar keer gefeliciteerd ( hyves en maart2007 mama's ) maar hier toch nog 'n keer Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon!
Ach, wat een mooi mannetje Missflower!! Nikki, achhhh, wat een mooi meisje!! Zomaar, alvast veel succes voor bij de advocaat! Kan me goed voorstellen dat je het spannend vindt! En wat superfijn dat je je al thuisvoelt in je huisje, je doet het supergoed meis! Lilly, hoe gaat het nu met jou? Weet iemand trouwens hoe het gaat met Kaatjesmam? Heb haar even gemist.
@Nikki, mooi meisje hoor! @Missflower, wat een lekker ding met een hoog knuffelgehalte! En een broertje erbij is gewoon erg wennen. Onze dochter vond het niet erg boeiend ofzo, zo'n baby die niets kan, maar nu trekt ze er steeds meer naartoe. Gaat speeltjes brengen of dingen aan hem laten zien. Ze spelen samen op het speelkleed etc. @Zomaar, fijn dat het goed gaat. En inderdaad, maak je niet teveel zorgen over vrijdag, gewoon lekker genieten van hoe het nu gaat. @Runner, jij bent aan de beurt!!! Vandaag gewandeld en flink opgeruimd en schoongemaakt. Misschien dat we vanavond de kerstboom neerzetten (zo'n nepperd), want daar zijn we nog niet aan toegekomen. Luc heeft volgens mij een groeispurt ofzo, want hij heeft de laatste 3 dagen toch een honger!
Even snel een berichtje van mij: @Missflower: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoonç wat een schatje om te zien, morgen heb ik meer tijd dan pas ik gelijk de lijst even aan. @Lilly: ik hoop dat het een beetje met je gaat, en ik was vergeten je een grote digitale knuffel te geven. Nou even de up-date van vrijdag in het kort, onze kleine meid loopt nu ongeveer 1 week en 3 dagen achter in de groei, dat is nog niet heel erg verontrustend, maar omdat mijn vruchtwater ver onder het gemiddelde zit, dus onder de laagste lijn zelfs, moet ik a.s. vrijdag weer terug naar de gyn, als de kleine dan te weinig is gegroeid wil de gyn haar blijven controleren en ws ergens tussen week 37 en 38 inleiden. Ik heb een ctg gehad\ en die was gelukkig wel helemaal goed. Het gewicht van de baby ligt nu rond de 2200 gram, dat is op zich nog wel aanvaardbaar zei de gyn. De groei en het vruchtwater zijn met elkaar verbonden, omdat het vruchtwater door de placenta geregeld wordt, zou de lage hoeveelheid kunnen betekenen dat de placenta zijn werk niet meer doet en de beeb niet genoeg voeding krijgt, als dat zo is is de kleine dus buiten beter af dan bij mij. We wachten het maar even af. Morgen heb ik meer tijd dan reageer ik echt, nu wil ML weer op de laptop.
@ Marieke, ik denk ook dat Sophie beter slaapt omdat wij er nu beter mee omgaan. Overdag als ze moe is leggen we haar lekker in haar bedje en slaapt ze prima. Ze ervaart haar bedje nu als een flijn en veilig plekje en dat is super. Ik heb er nu zelf ook een gerust gevoel bij als ze in haar bedje slaapt. Al ga ik wel geregeld controleren ... dat blijft. Als ik haar wakker in bedje legt valt ze al goed zelf in slaap. We zijn helemaal blij ! @ MissFlower, wat een mooi manneke, een echt knuffelbeertje ! @ Andi, dank je wel ! @ Jo, dank je wel ! Ik denk dat wij deze week een kerstboom halen. Ik vind het zo leuk in huis ! Voor Sophie hebben we een roze bal met "mijn eerste kerst". Echt leuk ! Thijs heeft zo een in het blauw ... tussen alle rode en gouden ballen vallen die lekker op ! @ Justfem, spannend zeg, ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat. Heel veel sterkte met alle onderzoeken. Groetjes, Nikki F
Lilly, heel veel sterkte meid! En een dikke knuffel! Heb verder niet de tijd (zoals gewoonlijk) om te reageren. Ga zo lekker naar bed. Maar wil nog wel even spammen: Marciano kust Zwarte Piet... Dominique vind het cadeau-papier ook reuze interessant. Samen met Neef(je) Jurgen en de 2 pieten op de foto! Marciano en Jurgen druk aan het spelen met het net gekregen speelgoed. Prinsesje Foto voor de kerstkaarten...