Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik heb vandaag, met enorm veel pijn in mijn hart, de knoop doorgehakt.

Het zal nog wel maanden duren voor we echt apart leven maar we gaan wel uit elkaar.....Ik vind het zooo vreselijk voor mijn kindjes maar voor mijn gevoel kan ik niet anders:(

2. veertje

veertje Fanatiek lid

ff kort ego berichtje, erg druk gehad de laatste week met zieke kids, lisa is nu erg ziek en gooit al haar voedingen eruit, ze slaapt de hele dag..
    Heb haar net in bad gedaan en ze is nu wat levendiger maar we hebben toch de huisarts gebeld omdat al 2 keer haar luier zo goed als droog was, we moeten straks heen..
    Als alle kids hier weer beter zijn dan reageer ik weer ff op iedereen..

Ik vind het wel eng nu met lisa, haar spuug is knalgeel en ze kan gewoon een meter ver spugen, zo sneu..

3. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @lily: heel veel sterkte met alles!

@nikkif: ja de kraamhulp was heel leuk maar ben ook blij dat het weer voorbij is.. morgen komt mijn moeder paar daagjes en daarna heeft mijn man 2 week vrij dus dat komt allemaal mooi uit

4. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Gaat echt hard Missflower, zo loop je dagen over je datum en zo is ie er alweer ruim een week. :p

Veertje, sterkte met Lisa. Ben je al bij de HA geweest?

Lilly, jammer meis dat het zo moet lopen.
    Dikke knuffel voor jou en heel veel sterkte de komende tijd!

Nikki, hopelijk ben je snel weer van deze ellende af en kun je zonder pijn e.d gaan voeden. Is bv wel vol te houden zo?

Cimu, fijn dat er niets te zien was op de MRI. Ze zijn ook zo lekker tactvol die artsen af en toe. Als ze idd beginnen met het goede nieuws en dan alles uitleggen...

Ruben is ook weer eens ziek, vanmorgen weer goed overgegeven. Zo heb ik niet eens tijd om te bevallen!
    Weet ook niet of ie morgen naar PSZ gaat. maar even afwachten dus.

5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @runner: beterschap met ruben! en trouwens ben volgens de boekjes op de uitgerekende datum bevallen dus niet overtijd.. zelf ging ik van 1 dagje eerder uit.. hoe is het verder met jou?

6. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ohw, ik dacht echt dat jij ook overtijd was.
    Zwangerschapsdementie? ;)
    Hier gaat alles lekker, eigenlijk TE goed. Zou ook liever willen bevallen.
    Maar denk wel dat ik ruim de 40 weken ga halen dus moet niet zeuren, ik heb nog ff.

Van de gym zijn er nu 4 van de 7 bevallen en de andere 2 meiden lopen nu ook al overtijd. Ik zal dus wel de laatste wezen.

7. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Lilly, wat een moedige beslissing, maar zeker niet de makkelijkste. Heel veel sterkte meid !

@ Veertje, heel veel beterschap voor Lisa ! Ik hoop dat ze weer snel de oude is !

@ MissFlower, wat fijn dat het goed is bevallen en dat je nu nog wat extra hulp krijgt. Mijn man had ook twee weken vrij, heerlijk is dat ! Geniet ervan, want voor je het weet is hij alweer aan het werk ...

@ Runner, vanaf vandaag is het gelukkig compleet pijnloos met voeden. Gelukkig maar. Na het voeden voel ik nog wat steekjes, een teken dat het nog niet helemaal weg is. Nog maar even smeren maar ... en ja ... mijn lactatiekundige zei het al ... ik ben een bikkel ... ahum ;)
    Veel beterschap voor Ruben !

@ Verkoudheid, gelukkig gaat het langzaamaan beter met Sophie. Gisteravond kwam ook een voeding compleet weer terug ... ik denk dat ze te veel lucht binnen heeft gekregen. Gelukkig is het bij een keer gebleven.

Thijs is ook verkouden maar heeft geen koorts (Sophie ook niet). Mag hij dan toch een vaccinatie halen (tegen MG) ? Ja, toch ? Dinsdag "mogen" we weer ...

Dat was het weer !

Groetjes,
    Nikki F

8. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Deze kan ik jullie niet onthouden ... ;)

9. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Cimu; fijn dat de MRI goed was. nu maar hopen dat die migraine wel minder wordt. erg lastig.

Lilly; jee wat vedrietig. ik hoopte zo dat de gesprekken nog zouden gaan helpen. hopelijk geeft de beslissing wat rust.

Veertje; dat klinkt niet lekker zeg. hopelijk gaat het ondertussen al wat beter?

Nikki; wat een poepie!

Runner; nou heel lang kan het niet meer duren voordat Karlijntje of Jorisje geboren wordt;)

Hier nog erg spannend met sollicitaties van ML. Hij heeft nu ook een sollicitatie in Qatar lopen. Hele kleine kans (zijn nog 8 anderen) maar zou wel erg gaaf zijn. In ieder geval genoeg zand voor in de zandbak:D
    Verder kreeg hij vrijdag een mail dat niemand in januari op vakantie mag. Zijn directe baas denkt dat het wel goedkomt (die heeft onze vakantie ook goedgekeurd), maar ik ben er wel a-relaxed van. Vlucht + camper zijn erg duur en ik wil natuurlijk gewoon op vakantie!
    op onze weblog staan wat foto's van karlijns school (www.karlijnenjoris.blogspot.com) voor diegene die interesse hebben om te kijken.

10. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    nog even een vraagje; als we straks 3,5 week op vakantie zijn wil ik het liefste m'n kolf spullen thuis laten, maar kan hij wel zolang zonder flesje? Ik bedoel; is er kans dat hij het dan "verleert"?
    (Nikki; op naar je eerste uurtje BV begeleiding!!!)

11. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Nikki: jeetje, 1000 uren voordat je uberhaupt mag beginnen met de opleiding... Ik heb in de detachering gewerkt, en daar ging men uit van 1500-1600 uren op jaarbasis bij fulltime (52 * 40 = 2080 - vakantie - ziekte). Ik haalde meestal de 1800 wel, maar goed, dat was fulltime... Het kan dus wel 2 jaar duren voordat je je uren bij elkaar hebt. Succes!
    Ik heb sinds 4 dagen ook onwijs pijn aan mijn tepels. Maar ik zie er niet echt iets aan... Jacinto bijt er nu ook ineens op :(. Ik dacht ook aan spruw, maar ik zie niets in zijn mondje, dus het zal wel niet. Waarschijnlijk word ik gewoon mishandelt door mijn zoon :(.
    Volgens mij mag je met een verkoudheid gewoon een vaccinatie halen, hoor. Zolang ze maar geen koorts hebben en/of medicijnen gebruiken.

@Lilly: Ik heb heel veel bewondering voor je dat je voor jezelf en daarmee ook het geluk van je kindjes kiest! Heel veel sterkte de komende tijd!!!

@Veertje: ik kan me voorstellen dat je het eng vindt dat Lisa zo spuugt! Ben benieuwd wat de HA zei. Beterschap & sterkte! Hopen dat de kleine meid zich snel beter voelt!

@Runner: jij 'runt' ook erg hard zeg! Nog maar 4 daagjes tot D-day! Heel veel beterschap met Ruben. Volgens mij hangt er weer vanalles in de lucht! Thiago heeft sinds zaterdagavond ook weer een loopoortje :(. Dus gisteren ben ik bij de dienstapotheek geweest voor druppels. Gelukkig hebben we voor vrijdag toch al een afspraak staan bij de KNO arts. Ben benieuwd.

@Kaatjesmam: leuke foto's!!! Ik ben blij dat je even wilde testen of we wel wakker waren... Karlijn en Horis??? Ja, ik was wakker genoeg ;)
    Het staat wel goed in de tekst, maar niet in de link...
    Idd wel spannend van ML; de sollicitaties en de vakantoe...
    vwb flesje drinken: Jacinto drinkt maar af en toe uit de fles: soms een paar dagen achter elkaar, soms weken niet... Hij verleert het niet. Maar ik kan me voorstellen dat dat per kindje verschilt. Misschien kan onze lactatiedeskundige-to-be advies geven ;)

Wij hebben een drukke week deze week... elke dag wel wat:
    vandaag peutergym
    morgen psz
    wo vaccinatie
    do tandarts
    vr KNO arts

Ben blij als het weer weekend is :p
    Het is maar goed dat ik niet meer werk, anders had ik hier niet eens tijd voor... :D
    En dan is het alweer bijna kerst... en gaan wij lekker naar Plopsaland. Ben heel benieuwd hoe het daar is met de kerst!

12. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @nikkif: wat een plaatje zeg! heel mooi! wel grappig dat ze wel echt ouder lijkt als kyran maar toch nog lichter is haha

@cimu27: dat zijn idd veel dingen deze week en ook niet echt leuke dingen zie ik... danisha moet vandaag ook weer voor de 2de prik.. zie er weer tegen op omdat ze nu wel weet wat er gaat gebeuren bah!

@all: straks komt de wijkverpleegkundige langs tussen 9 en half 10.. wat een tijd ook grr.. hoop dat ze gauw komt want kyran slaapt nog ff en als hij straks wakker is dan lust hij ook wel wat..

13. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    scherp hoor Cimu; nog even de goede link dan: www.karlijnenjoris@blogspot.com

pffff..karlijn zit weer gillend op haar kamer. Kan me niet voorstellen dat m'n schattige babietje ook ooit zo wordt. Of dat Karlijn ooit zo'n schattig babietje was....Tjongejonge wat zijn peuters toch moeilijk af en toe.

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Nikki, wat een plaatje!

Kaatjesmam, nog maar even afwachten he. ;)
    Ik ga zo even op je site kijken.
    Wat betreft het flesje heb ik eerlijk gezegt geen idee.
    Lijkt mij juist wel verstandig om het mee te nemen, 3,5 week is best lang. Zou zonde zijn als je het hem weer aan zou moeten leren.
    Sterkte met Karlijn. ;)

Missflower, was ze nog een beetje optijd?

Cimu, klinkt idd als een drukke week.
    En het zijn ook niet echt de leukste dingen om te doen... ;)

Wat is het getverderrie koud buiten!
    Ruben zette vrijwillig zijn capuchon op toen we gingen fietsen. Doet ie normaal nooit! :p

Vannacht verschrikkelijk slecht geslape. Moest om 3 uur naar de wc en heb het gevoel alsof ik daarna helemaal niet meer geslapen heb. Ben nu dus ook aardig suf en heb hoofdpijn.
    Thee water is klaar dus plof nu maar eerst op de bank.

15. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    heb het weer fout gedaan het moet zijn: Karlijn en Joris
    tja ik word ook een dagje ouder...

16. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik vond het al raar dat ik hem niet kon openen.

Leuke foto's!
    Alleen die van die dooie beestjes op de markt had van mij niet gehoeven. ;)
    Dat glimlachje van Joris is echt helemaal super! Daar smelt je gewoon van. :p

17. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Nee Runner? Vond je dat niet zo'n lekker beeld?? Raar hoor....

18. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook zwanger van de 2e.. mijn zoontje is bijna 27 maanden en nu dus een tweede op komst.. enorm spannend allemaal!

19. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Nee sorry, ben daar niet zo'n fan van. ;)

Dingetje, gefeliciteerd en welkom!

20. veertje

veertje Fanatiek lid

We zijn gisteren om 1 uur bij de huisartsenpost geweest, ze hebben haar toen helemaal onderzocht maar konde niks vinden, alleen veel gerommel in haar buik..
    Ze was nog niet uitgedroogd maar moesten haar wel in de gaten houden en veel eten aanbieden.
    We moesten om 6 uur weer contact opnemen met hap, maar ze spuugde toen niet meer en at kleine beetjes, ze had alleen nog geen plasluier gehad maar omdat ze kleine beetjes at dachten ze wel dat het goed zou komen.
    Om 9 uur belde de hap uit zichzelf naar ons toe omdat ze zich toch wel zorgen maakte maar ze had net een half uur daarvoor voor de eerste keer weer geplast :D
    Het gaat nu redelijk goed met haar, ze heeft net zowaar een flesje van 100 cc leeggedronken, ze dronk gisteren niet meer als 20a30 cc per voeding..
    Vannacht had ze wel ineens 38,5 maar die is nu weer weg.
    Ben benieuwd hoe het de rest van de dag gaat..

Deel Deze Pagina