Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veertje

veertje Fanatiek lid

Heey meiden.

Even kort berichtje van hier, heb namelijk nog lang niet alles terug gelezen en helaas nu ook geen tijd voor.

Wil iig even laten weten dat hier alles goed gaat :D Al maak ik me wel ontzettend veel zorgen over maken, krijg dan de eerste echo.

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    @Marlieke: hier is dat niet boven de 100 niet thuis bevallen...dat mag gewoon hier. En hoe snel was je 1e bevalling?

Zo vandaag alweer 17 weekjes! Voel me goed!

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    wat leuk om te lezen dat sommige persee thuis willen bevallen, ik wil juist persee in het ziekenhuis.

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ik wil ook weer heel graag thuis bevallen. Is me de vorige keer prima bevallen!

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik wil ook perse thuis bevallen

anders word de baby dadellijk in de auto geboren, moet er niet aan denken!

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hihi Anniek van dat soort senario's haal ik me dus ook in m'n hoofd!

7. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hier nog iemand wie het prima is bevallen om thuis te bevallen :)
    Dus deze keer graag weer als het kan! :p
    Zie me al helemaal zitten, nieuwe beeb in mijn armen een nieuwsgierige Noahtje bij me op bed *zwijmel* 8) Lekker kleuren bij mama in bed, tv kijken, net wat hij maar wil en ik ondertussen heerlijk genieten van mijn 2 kids!

Tsjee het is rustig hier de afgelopen 2 dagen!

8. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    All, even de verwarring wegnemen... In mijngeval boven de 100 kilo...
    Het is een nieuwe regel dat, wanneer je een bmi hebt hoger dan 35, je in het zh moet bevallen. Vanwege het feit dat het dan moelijker wordt voor de heren ambulancebroeders om je te vervoeren...

Iemand vroeg hoe snel mijn bevalling is gegaan. Vanaf het moment van de 1e wee tot aan de laatste duurde 4,5 uur...Waarvan ik dus 2 uur heb zitten puffen terwijl ik al goede perswee-en had. Dus het had in 2,5 kunnen gebeuren.

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Howdee!

Hier een lekker daggie in de duinen gehad en nu doodop.pffffff viel in de auto op de terugweg gewoon in slaap :)

ik wil graag thuis bevallen als he tlukt dit keer. De vorige keer moest ik naar het ziekenhuis, en dat is me prima bevallen, dus als het nu weer zou moeten dan is het niet anders. Maar het lijkt me heerlijk om gewoon lekker thuis te zijn.

Voel me behalve de moeheid verder prima, en tel de dagen echt af tot woensdag ;)

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Lilli voor je het weet is het woensdag en heb je de kleine zien spartelen!

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Daar ga ik voor!

Wij gaan morgen naar de GOUDVIS, een van jullie wel eens geweest?

12. veertje

veertje Fanatiek lid

Vroeger was dat ontzettend leuk maar toen was het een zwembad volgens mij en dat is niet meer zo.
    Volgens google is het nu een binnenspeeltuin dus kan je helaas niet verder helpen.

13. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ja ik weet wat het is hoor :) :)

Maar was gewoon benieuwd naar ervaringen. ER staat dat ze ook een gedeelte hebben voor ukkies en de site ziet er leuk uit. Ach we zien het wel en dan kom ik jullie morgen vertellen of het een aanrader is of niet ;)

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Lilly ik heb er nog nooit van gehoord!

15. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Hi meiden,

Wat rustig vanavond!

Hier nog iemand die (weer) graag thuis wil bevallen...1ste x goed 'bevallen'. Heb nu al een afspraak met Dylan z'n cardio gemaakt om de baby te laten checken dus daarvoor hoef ik niet in het zieken huis te bevallen (ze kunnen de 1ste wk toch niet horen of de baby een vsd heeft).

marlieke, 5,5 kg is niet veel! Ik was 7 kg aangekomen en dat was al weinig. Nu zit ik op 7 kg dus er komt nog wel wat bij :(.

Vanmiddag op verjaardag bij familie geweest.. Dylan heeft daar heerlijk in het zwembad gelegen. Meer onderwater dan bovenwater, wat een water rat! Was zo trots op 'm!

Vanavond weer alleen thuis ... vind het niet zo erg. Ga zo lekker naar bed.

Trusten allemaal!

16. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    De Goudvis, daar ging ik als kind heen (heeeeeeel lang geleden). Ben benieuwd hoe het daar nu is.

Tja thuis bevallen. Lijkt me heerlijk als het allemaal goed gaat, maar erg vervelend als je alsnog naar het ziekenhuis moet. Hier geen keus natuurlijk, maar net wel gehoord dat de verzekering ook een 1 persoonskamer vergoed in het ziekenhuis (waar ik 3 nachten moet blijven). Dus dat is wel fijn. Moet sowieso in Hong Kong blijven totdat de baby een paspoort heeft. Poeh...toch wel gedoe allemaal. Nou ja is pas over ruim een half jaar. Eerst maar eens even zorgen dat alles goed gaat.

17. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Maar 7 kilo aangekomen :confused:

Ik was 20 kilo aangekomen :( Was wel heel veel vocht en dus vlogen de eerste 15 er ook in de eerste weken af gelukkig. Uiteindelijk ook alles er af gekregen maar lijkt me heerlijk om zo weinig aan te komen.

18. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Dat is het voordeel van veel overgeven; ik was 2 kilo afgevallen de eerste 10 weken. Ondanks dikke buik zit ik nu nog op 1 kilo onder m'n normale gewicht. Geen idee trouwens waar ik ben afgevallen.
    Bij Karlijn begon ik ook zo. Uiteindelijk 13 kilo aangekomen. Alles in de buik, ben verder redelijk tenger en dat bleef zo.
    Gewicht is dus niet zo'n probleem. Platte buik wel. ik was erg verdrietig toen de buurman vroeg of ik alweer zwanger was 6 maanden nadat Karlijn was geboren.

Vandaag trouwens weer goed misselijk. Gisteren was een mazzeldagje denk ik.

19. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
  20. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    kaatjesmama dat moet je eigenlijk maar niet lezen.

ik was mijn vorige zwangerschap 23 kilo aangekomen, nu zit er 4 kilo aan.

Deel Deze Pagina