@runner, spannend.. Hier de prikjes weer overleefd, mijn vader heeft me even heel erg lief heen en weer gereden met de auto, het regende hier namelijk..
@Runner, spannend!!! Ik wens je een voorspoedige bevalling! @Veertje, wat een gepuzzel kan het zijn om achter de juiste voeding te komen, maar gelukkig dat je nu iets hebt wat echt bij haar past. @Nikki, ja, ik heb inderdaad ook nog van die bakjes aan de radiator hangen, dacht er vandaag nog aan dat ik ze weer eens bij moest vullen, volgens mij zijn ze gewoon helemaal leeg momenteel. Ik ga Luc weer even voeden, hij heeft vandaag berentrek!
@ Veertje, gelukkig heb je de prikjes weer achter de rug. Ik vind het nooi leuk die prikjes ... @ Jo, ik ga het ook eens doen. Wat vocht kan geen kwaad. Mijn meisje wil ook eten nu ... komt goed uit, we moeten zo naar pastoor voor het doopsel. xxx Nikki F
@runner: oh spannend, hoop dat het doorzet en je straks je beebje in je handen hebt en wat foto's kan komen spammen. @Jo: we wonen op ongeveer 25 minuten rijden van het ZH, met dit weer zou dat wel wat langer duren denk ik. Beterschap voor de kleintjes. @Veertje: succes met je oog, hopelijk wordt het niet erger en wat lief van je vader om je even te rijden. Vandaag bij de VK geweest, nu ook de vervangster van de 3 VK in de praktijk ontmoet, de kleine lag nu weer helemaal niet ingedaald volgens mij echt een eigenwijsje deze beeb, nou ja morgen toch weer naar de Gyn, dan zal ik het wel horen of ze weer ingedaald ligt. Had vandaag weer eens veel last van maagzuur, bleh heb er echt genoeg van nu, ik leef bekant op gaviscon, nou nog hooguit 4 weken en dan is het weer voorbij (hopelijk!) Zo en dan ga ik nu nog even foto's spammen.
En dan nog een laatste, van Noa's feestjurk voor de aankomende feestdagen, de neef van mijn ex is modeontwerper voor de hig-class in Indonesie, die maakt altijd als mijn ex-schoonouders daar op vakantie zijn geweest een aantal van dit soort miniatuur versies voor Noa van de trouwjurken die hij ontwerpt voor de dames daar. Bekijk bijlage 38575 Moet wel zeggenn dat ik best eens jaloers op haar ben
Zo dat was het weer even voor nu, ik ga het eten klaar maken hier en dan na het eten nog even wat kerst inkopen doen bij de supermarkt, want met al die sneeuw is dat er een beetje bij ingeschoten. @Runner en beeb: doe jullie best
Runner: heb het vermoeden dat je flink bezig ben. Heel veel succes. justfem: wat een leuk kamertje, echt super. En wat heb je een mooie dochter. Veertje: wat fijn dat de omneo zo goed werkt voor Lisa, wat zal jij blij zijn. Koen is vandaag weer thuis gekomen. Moeten hem goed in de gaten houden, maar hij is gewoon ziekjes. Hoeven ons dus geen zorgen te maken. Heb voor mezelf het gevoel dat de ab goed begint te werken, de pijn is al een stuk minder. Morgen weer naar de gyn. Koen slaapt trouwens sinds een weer door, dus we zijn superblij. Dan merk je weer hoe lekker het is om te slapen. Hij gaat nu om 19.00 uur naar bed en dan maken we hem om 22.30 wakker voor een fles en dan slaapt hij weer tot 07.30. Erg fijn!!!
@ Justfem, wat een mooi kamertje heb je gemaakt ! Heb je dat helemaal zelf geschilderd zo ? Uit de hand of met een beamer ? (ik kan wel wat tips gebruiken als ik straks in ons nieuwe huis twee kinderkamers mag schilderen ! ) Mooi hoor, die jurk van Noa ! Een echt prinsesje zo ! @ Marieke, wat fijn om te horen dat Koen weer thuis is ! Super ! En wat goed dat je jezelf ook beter begint te voelen nu. Heb je plannen voor Kerst ? Ik hoop voor je dat je het lekker rustig aan kunt doen met je mannen ! Wat heerlijk dat Koen al zo goed doorslaapt ! Gisteren had Sophie ook twee lange stukken, van 22.00 tot 3.00 en van 3.30 tot 8.00. Voor een borstvoedingskindje heel netjes, toch ? Sophie heeft nu last van krampjes 's avonds. Ze heeft dan echt een huiluurtje / halfuurtje, zo tussen 21.00 en 22.00. Echt zielig, helemaal rood hoofdje. We gebruiken Infacol. Gelukkig heeft ze er overdag en 's nachts geen last van. Morgen naar Brabant rijden voor kraamvisite bij mijn vriendin. Is ongeveer 45 minuten rijden ... met twee kleine kids in de auto ... met dit weer. Maar goed, we gaan het toch wagen, mits het vannacht en morgenochtend niet gesneeuwd heeft. Ben benieuwd ... ben niet zo'n held in ver rijden ... Het huis: we zijn met mijn vader gaan kijken en er is nogal wat onderhoud te plegen. Verder niet echt een probleem, we hebben er budget voor. Alleen jammer dat sommige dingen echt niet zichtbaar zijn en dat je daar dan toch geld in moet steken, maar goed. We zijn nog steeds in dubio, wel of niet, al ben ik nog steeds enthousiast. We hebben nu de bouwtekeningen met alle afmetingen en zo, kunnen we ons daar ook nog eens over buigen ... spannend ... we zouden het huis 1 februari al kunnen hebben. Dat is gunstig, zo hebben we 3 maanden om te klussen voordat we hier weg moeten. Dat zou goed aansluiten. Ik hoop dat we snel weten wat we willen ... Wat ik nu wil is slapen ... dus we gaan. ML ligt hier naast mij op de bank te slapen ... hoezo toe aan vakantie ... xxx Nikki F
@Runner, en...ben je al bevallen? @Justfem, leuk kamertje, lekker frisse kleuren! Noa vindt het zeker zelf ook prachtig om zulke mooie jurken te mogen dragen! @Marieke, wat fijn dat het weer de juiste kant opgaat met jou en Koen! En goede nachtrust scheelt ook veel. Hopelijk kunnen jullie samen een mooie Kerst vieren. @Nikki, ja, februari zou wel mooi zijn i.v.m. klussen. Ik hoop dat alles doorgaat voor jullie. Succes vandaag op de weg. Volgens mij gaan de snelwegen aardig goed. Ik weet niet wat mijn kindjes hebben, ze zijn allebei snotverkouden, maar poepen ook wel 4 x per dag ofzo!!! Dat ben ik niet gewend, meestal maar 1 keer of nog minder. Maar dit zijn dus 8 poepluiers en bij Luc is het nog van die babyflubber wat soms weer op zijn romper komt en waardoor ik hem weer om kan kleden, gelijk de kleertjes in een sopje moet doen etc. Het hele huis is een bende, ML is weer werken en ik moet alles voor Kerst opgeruimd en schoon krijgen. Pfff. Gelukkig hoef ik zelf niet meer te werken, heb gisterenavond en eergisterenavond gewerkt, dat zit er op.
Runner; spannend zeg! Ik hoop dat het allemaal goed gaat (goed gegaan is natuurlijk!!) Justfem; wat een leuk kamertje en wat knap die schilderingen! Marieke; wat een ellende allemaal zeg. Maar fijn dat hij weer thuis is. Zomaar; hoe gaat het met de nachten en de voeding? Ik kan alleen maar zeggen dat het kolfen bij mij in het begin ook niet lukte, maar nu heel makkelijk gaat. Ik ging op een gegeven moment een tijdschriftje erbij lezen en toen ging het. Jo; succes met je verkouden en poepende kinderen (haha Joris nog steeds maar 1x per week) M'n vader is dus een paar dagen geweest en ze zijn nu een reis van een week aan het maken voordat ze hier weer terug komen. Erg gezellig en leuk om te laten zien hoe we wonen. Ze vinden het reizen wel spannend en verwonderen zich over veel dingen die voor ons al heel gewoon zijn. Grappig. Ben wel een beetje jaloers op jullie sneeuw hoor......nou ja een heel klein beetje dan want hier kunnen we buiten in de zon zitten. Joris wilde de hele middag niet slapen en nu is ie in z'n wipstoeltje in slaap gevallen. En nu moet ik zo Karlijn ophalen en hem weer wakker maken. Zo zielig. Verder druk aan het koken voor ons kerstdiner morgen. We hebben een pot luck diner, dus iedereen neemt wat mee, maar het is bij ons thuis dus wil ik toch wat extra's doen. Vanmorgen kleine cadeautjes gekocht voor de 7 kindjes die komen. Karlijn wordt echt zo verwend; cadeautjes van de sint, van mijn vriendin die langskwam, van opa en oma en nu weer van de kerstman.
@marieke, Ben der zeker heel erg blij mee.. Ze krijst nu alleen nog als ze moet poepen want die is nu hard, zal straks eens even zoeken wat ik daar aan zou kunnen doen.. Fijn dat koen weer thuis is zeg! en dat hij zo goed slaapt.. Ik hoop dat runner der kleintje al in haar handen heeft.. Ik ga nu de laatste kerstboodschappen doen, manlief ligt ziek in bed en lisa ligt te slapen dus neem lekker alleen Stijn mee. Morgen met de trein naar eindhoven (pff 3 uur lang) mijn zusje is jarig, ben blij dat mijn vader met de trein mee gaat want heb geen zin om 3 uur alleen onderweg te zijn met 2 kids..
@Runner: Hopelijk is de kleine geboren, want ik wil de druk niet opvoeren, maar morgen wordt die van kleine van ons verwacht! @ll: ik kom net bij de gyn vandaan en kreeg daar te horen dat het vruchtwater weer dusdanig verminderd is dat hij het niet meer verantwoord vind om de baby bij mij te laten blijven. Morgenochtend om half 8 moet ik me in het ziekenhuis melden om ingeleid te gaan worden. Ik ben er eerlijk gezegd even helemaal in een soort vreemde roes, want dit had ik eigenlijk niet vandaag verwacht te horen. Ga nu even de laatste dingen hier thuis regelen en kom straks nog even spieken of er al nieuws van Runner is. @Marieke: wat fijn dat Koen weer thuis is en dat ie zo goed slaapt. @NikkiF, ik heb geen beamer gebruikt en uit de hand getekend vanaf een klein voorbeeld, daardoor is er ook wel meer tijd in gaan zitten. Meestal gebruik ik de dia-projector van mijn moeder, ik print dan op van dat doorzichtig inktjet folie de afbeelding en stop die in een dia-raampje, zo kan je redelijk goedkoop de afbeelding op een muur zetten. De dia-projector was nu alleen uitgeleend, dus dat ging even niet.