Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    RUNNER: GEFELICITEERD!!!!! Geniet er lekker van

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Een spannend dagje voor Justfem!

Hier 2 zieke kindjes, volgens mij zijn ze verkouden en hebben ze daarnaast buikgriep, want ze lopen helemaal leeg. Luc had gisteren zelfs wel iets van 5 of 6 diarreeluiers. Gelukkig drinkt hij nog wel goed.
    Ga ik vanmorgen naar Appie, lekker vroeg, sta ik bij de kassa, zie ik dat mijn bankpasje niet in mijn portomonnee zit. Gisteren had ik geïnternetbankierd (of hoe je dat ook schrijft) en was vergeten het pasje terug te stoppen. Ik had gelukkig net genoeg contant bij me, maar zat wel even te stressen.

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @zomaar, het enige dat ik kan bedenken is vaker aanleggen in de avond....kan me voorstellen dat je na een week doorslapen baalt als het weer over is maar het komt vast wel weer. Hier heeft Job nog nooit doorgeslapen. Ben al super blij als hij maar 1x keer komt. Voor mij is acceptatie het sleutelwoord gebleken. Bij Ruben heb ik ook alles geprobeerd en raakte gefrustreerd wanneer het niet lukte. Nu ben ik er helemaal niet mee bezig. Je hebt een week doorgeslapen dat is al hartstikke lekker er komt vast weer een tijd dat hij gaat doorslapen!!! Sterkte hoor.

4. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben zo benieuwd hoe het met Justfem gaat ... ik hoop voor haar dat alles voorspoedig zal gaan.

Hier ook kerststress hoor. Gisteren op de valreep nog cadeautjes gehaald. ML stopt vandaag eerder met werken om boodschappen te doen en ook lekkers te halen voor na het dopen. Wat een organisatie. Ik mag dadelijk met twee kids door dit weer om de boekjes voor in de kerk bij de drukker op te halen én moet nog een flesje Infacol halen ... zodat we tijdens de feestdagen niet zonder zitten. Dan nog cadeaubonnen afgeven ergens in Sittard en dan zijn we weer klaar.

Ik denk dat Sophie een regeldag heeft of er tegenaan zit ... ze wil heel vaak drinken.

Groetjes,
    Nikki F

5. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @Runner: Gefeliciteerd!!! En wat een leuke naam :D

Hoe hard ik ook mijn best doe, ik hou gewoon uren te weinig over op een dag om ook nog te kunnen internetten.
    Hoe doen jullie dat toch?
    Als alles eindelijk op bed ligt, heb ik net tijd om nog wat wasjes te doen, op te ruimen en op het moment dat ik dan op de bank plof met een bak thee dan begint Daniel alweer te huilen.....

Om de paar dagen denk ik weer; ohhh ik wil ff op zsp kijken, maar dan moet er weer iets anders gebeuren...

Stond er al een meeting gepland of heb ik die al gemist?

Hier verder alles wel goed hoor, tis alleen zo vreeslijk druk.

Fijne dagen in ieder geval!!!!

6. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi meiden !

Het is rustig hier ! Ik denk dat iedereen wel bezig zal zijn met het kerstdinner ! ;) Ha ha !

Ik ben benieuwd naar nieuws van Justfem. Ik hoop dat ze inmiddels haar kleine meisje in haar armen heeft. Dadelijk de hyves eens bekijken.

Ik was vanmiddag even op woonplein aan het kijken ... ik heb ons droomhuis gevonden ! Zonder te overleggen met ML heb ik een afspraak gemaakt met de makelaar voor volgende week. ML was er blij mee want hij vindt de woning ook geweldig ! Hier is de link:
    Details | Bonnema Huizen & Hypotheken
    Als dat zou lukken, dan kan 2010 al helemaal niet meer stuk. Dit huis is compleet instapklaar, in het andere huis moet nog veel gebeuren. Ik kan haast niet wachten tot volgende week donderdag !

Fijne kerstavond allemaal !

xxx
    Nikki F

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Nikki, oh, dat is echt een mooi sfeervol huis, kan me voorstellen dat je er weg van bent!
    Wij zijn in april verhuisd en hebben dit keer bewust gekozen voor een huis waar maar weinig aan moest gebeuren, we hebben gewoon geen tijd meer om te klussen en het is altijd meer werk dan je denk.
    @Djezelf, ach, ik laat zo nu en dan het huishouden wat verslonzen, om toch te kunnen internetten ;).
    Nog geen meeting gepland, misschien wel leuk voor februari of maart.

Gaan jullie kindjes ook altijd net brullen als je wilt gaan eten? Het is hier altijd rond etenstijd, nu ook, ik ga hem nog even snel voeden en dan ga ik zelf eten, zit ik er iets relaxter bij.

8. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Nikki: wat een supermooi huis zeg. Ik ben er zelf helemaal weg van. In de randstad krijg je echt niet zoiets voor die prijs. Ik ben jaloers;) Ik zou er idd voor gaan.

Jo: heel herkenbaar. Koen is de hele dag stil en huilt echt nooit, maar zodra we aan tafel gaan dan gaat hij aan:p Gelukkig helpt een speentje meestal wel.

Justfem: ik hoop dat je je kleine meid al in je armen hebt.

Djezelf: Hier is het ook erg druk, maar heb het gevoel dat ik nu echt wel mijn draai heb gevonden. Koen en Cas slapen ook tegelijk in de middag dus dan heb ik even lekker voor mezelf. Ze liggen ook alletwee om 19.00 op bed, dus dan opruimen en relaxen maar.

Lijkt mij trouwens nog steeds wel leuk een meeting.

Straks lekker all you need kijken, zelfs manlief wil het met me kijken.:D

9. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Jo, ja, veel klussen kan leuk zijn, maar wij kunnen zelf nauwelijks iets op dat gebied en dan ben je steeds afhankelijk van anderen en dan kost het automatisch geld. Dit huis belooft veel goeds, ik ben heel benieuwd. En dan hopen dat ze ook nog iets met de prijs willen doen, zou wel fijn zijn ... ;)

@ Marieke, je de prijzen in de randstad liggen inderdaad nog hoger, terwijl bijvoorbeeld Friesland weer veel lager ligt. Oneerlijk eigenlijk, toch ? Ik hoop dat ze er toch nog iets vanaf willen doen, zou wel leuk zijn. :)
    Wat fijn dat de twee mannekes 's middags tegenlijk slapen. Thijs slaapt niet meer en dat is wel druk. Dan kan ik niet echt rusten. ML heeft nu vrij t/m maandag, dinsdag ben ik gewoon hier met twee kids en woensdag gaat Thijs naar opa en oma ravotten. Donderdag en uiteraard vrijdag heeft ML weer vrij,. Heerlijk. Zondag wordt Sophie gedoopt, hebben we de hele familie hier thuis. Een hele drukte, maar goed, het hoort erbij, is ook wel weer leuk, maar daardoor extra fijn dat ML maandag nog lekker thuis is. Ik moet wel zeggen dat ik de draai steeds beter vind met twee kids in huis. Vanochtend zelfs beide kids in bad gedaan én zelf gedoucht ... hele perstatie, toch ? ;)

Fijne avond en kerst ... ik hoop dat Justfem nu ook lekker kan genieten ...

xxx
    Nikki F

10. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Allemaal fijne kerstdagen!!!!!

11. veertje

veertje Fanatiek lid

Fijne dagen allemaal:D

12. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    En ja hoor, het is weer zover.

Loen is zojuist weeeeeer opgenomen. Ik geloof dat ik echt gek begin te worden.
    Gezellig kerst vieren in het zh. Echt top:(

13. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ik spiekte hier even en zie dat Runner eindelijk bevallen is! Meid, gefeliciteerd!!!!! :D

Justfem, veeeeeel succes voor jou!

Ohhh, Marieke, vind het zo rot voor jullie!! Dikke knuf!

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Marieke, nee toch, veel sterkte :(!

15. veertje

veertje Fanatiek lid

@marieke, heel erg veel sterkte en een dikke knuffel vanaf hier..

16. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Hoi meiden,

Ik kom jullie even melden dat op 24-12 om 13.50 uur onze dochter Roos Joan geboren is. Alles zit er op en aan, ze heeft een gewicht van 2811 gram en een lengte van 50 cm. Hoe alles verder is verlopen dat vertel ik later nog.

Hier nog even een fotootje van haar.

Bekijk bijlage 39358

@Marieke: jeetje wat vervelend van Koen, hopelijk valt het allemaal mee en zijn jullie snel weer weg uit het ZH.

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Justfem, aah wat lief, gefeliciteerd met Roos!
    @Marieke, hoe is het vandaag gegaan met Koen?

Luc heeft nog steeds diarree en ondertussen heeft hij daardoor vreselijke luieruitslag gekregen, op sommige plekken is het zelfs helemaal open gegaan :(, verschonen is een drama, we hangen hem nu maar na elke poepbroek (zo'n 6 per dag) met zijn kont in de afwasbak, föhnen het droog en de ene keer doen we er maizena op en de andere keer bepanthen. Ik heb net maar een scheut Roosvicee stop door zijn fles gedaan.

18. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Justfem, gefeliciteerd met de geboorte van Roos!
    Alles goed gegaan?

Marieke, wat naar zeg dat Koen alweer in het ZH ligt.
    Dikke knuffel voor jou, zo je feestdagen vieren is natuurlijk helemaal bal. :(

Hier gaat het ook weer wat lekkerder. Jonathan was meer dan 10% van zijn geboorte gewicht afgevallen dus zaten op het randje van een ZH opname maar hij is vandaag 40 gram aangekomen door de bijvoeding die hij krijgt en mochten we vandaag lekker thuis blijven.
    Vandaag heeft hij wel volledig bij mij gedronken en 1 keer met eigen melk bijgevoed dus gaat het weer de goede kant op.
    Hoop dat hij morgen nog meer is aangekomen.
    KZ is helemaal bal hier, heb wel een gesprek met haar gehad en het gaat wel wat lekker dan in het begin maar krijg maandag en dinsdag een ander, hoop dat dat beter klikt. Heb er slape loze nachten van gehad en had toch eigenlijk gehoopt dat ik me met mijn gezinnetje bezig kon houden ipv me daar druk om te maken...

19. veertje

veertje Fanatiek lid

@justfem, gefeliciteerd met jullie prachtdochter :D

20. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Justfem, gefeliciteerd met je dochtertje!!!! Geniet lekker van haar, wat een poppetje, zeg!!

Runner, fijn dat Jonathan nu weer aan het aankomen is, super!!

Deel Deze Pagina