@ Lilly, ik kan me voorstellen dat het soms gewoon allemaal teveel wordt. Je hebt ook nogal wat voor de kiezen gekregen ! Voel je niet waardeloos ! Je bent ook maar een mens ! Hier is het ook soms stress hoor, met een peuterpubertje in huis, en dan zijn hier nog nieteens relatieproblemen. Veel strekte meid ! @ Runner, dank je wel ! Het andere huis is ook heel mooi, maar er moet nog behoorlijk wat in gebeuren. Maar goed, de vraagprijs is dan ook lager wat ons de mogelijkheid geeft ervan te maken wat we zoeken. We wachten januari nog even af, misschien komt dan nog iets nieuws op de markt. Wie weet ! Veel plezier bij de bruiloft ! @ Jo, het huis had precies alles wat we zochten. Echt jammer ja. We willen het risico niet lopen dat de school sluit voordat onze kids naar de brugklas gaan ... (wat een idee ... ) @ Zomaar, dank je wel ! En ze is ook nog eens zo lief als ze er uit ziet ... we zijn helemaal verliefd hier, alle drie ! Allemaal de beste wensen voor 2010 ! Dat alle wensen en dromen werkelijkheid mogen worden in 2010 ! xxx Nikki F
Jeetje meiden wat een rust hier. Is iedereen nog aan het bijkomen van oud&nieuw Even een update van Koen. Hij drinkt weer super en slaapt ook weer door,heerlijk. Alleen zijn middagslaapje gaat niet zo lekker, ik denk dat dat komt doordat er in het zh altijd iemand bij hem zat. Hier ook nog even een foto, hij is alweer bijna 11 weken.
Hallo dames, Ik moet effe bijlezen, want ik heb een paar dagen gemist... Oudjaarsdag had ik geen tijd en het nieuwe jaar ben ik begonnen met een buikgriep... Maar nu gaat het weer beter gelukkig! Dus daarom een beetje verlaat maar daarom niet minder gemeend: DE BESTE WENSEN VOOR HET NIEUWE JAAR! Dat 2010 ons maar een hoop geluk, liefde en gezondheid mag brengen! Zeker de dames die het extra hard nodig hebben!!! @Lilly: ja, wat moet ik daar nu op zeggen? Als hij het niet voor jou doet, kan hij het toch voor zijn kindjes doen!?! Mannen! Je zou ze het liefst....!!!! Ik hoop dat je het nieuwe jaar beter bent begonnen. @Runner: hebben jullie een leuke bruiloft gehad op oudjaarsdag? Wat een bijzondere dag om te trouwen @Jo: gelukkig heb ik bij Thiago net zo genoten, want ooit wat het de bedoeling dat we het bij 1 zouden houden. Totdat het bij mij zo ging kriebelen en ik ML heb overtuigd; toen zijn we voor een 2e gegaan! Maar hier blijft het echt bij hoor! @Marieke: wat een schattig mannetje heb je, zeg! En hij kijkt al zo lekker wijs! Zo fijn dat je het nieuwe jaar goed begonnen bent!!! Houden zo!!!
@Marieke, gelukkig dat het weer goed gaat, wat een cutie, lieve haartjes en bekende slaapzak ! @Cimu, beterschap! Volgens mij heerst het nogal. vandaag had Robin alleen een plasje in haar luier gedaan toen we boodschappen gingen doen, maar we zijn ook ruim 2 uur weggeweest, verder heeft ze keurig op het potje gepoept en geplast, geweldig ! Al wisselt het erg per dag, over het algemeen genomen zit er wel een stijgende lijn in. We hebben de tijd, ik vind dit al goed. Zeiden jullie kindjes (voor wie al zindelijk zijn) ook al gauw dat ze buiten de deur moesten plassen en namen jullie bijv. het potje ook mee op visite? Verder nog steeds een diarreebaby, dus ik denk dat ik maandag de huisarts bel, want het duurt nu al zo'n 10 dagen.
Goedenavond, ten eerste allemaal nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!! Hier een nogal wisselend gevoel. Soms voelt het zo gewoon samen en hebben we zelfs plezier, en daar kan ik dan weer zo verdrietig om worden..... Verder een beetje een slecht begin van het nieuwe jaar. Vannacht een beetje een brakedown omdat Job na de voeding niet direct wilde gaan slapen. En ik weet wel dat als ik gewoon rustig blijf en hem over zijn bolletje aai dat hij dan zo weer slaapt maar ik kon niet meer Ik heb tegen hem gesnauwd en toen moest ik zo huilen.... En dan toont mijn man zich weer mijn steun en toeverlaat.. Hij hield me vast en zei dat hij het begreep en heeft daarna geduldig kleine Job in slaap gekregen. De volgende morgen heeft hij de kinderen mee naar beneden genomen, gestofzuigd, de woonkamer opgeruimd en me om 11(!) uur ontbijt op bed gebracht. WAt was het heerlijk zeg na de afgelopen weken om even een ochtend ongestoord weg te kunnen zakken in de kussens, wegkruipen onder de dekens en even nergens aan denken.... Het ene moment weet ik zoooo zeker dat we uit elkaar moeten gaan...het ander emoment lijkt er nog zoveel te zijn om voor te vechten.... @marieke, wat fijn dat het beter gaat met Koen!!!
Hallo meiden ! Voor jullie allemaal nu echt de allerbeste wensen voor 2010 ! @ Marieke, wat een heerlijk manneke is Koen en wat fijn dat het nu goed gaat ! Bijna 11 weken ... bah de tijd vliegt zo snel ! Soms kan ik daar helemaal naar van worden. Sophie is nu ook al 7 weken ... over 5 weken weer werken, daar moet ik echt nog niet aan denken nu ! @ Jo, wat knap van je meisje ! Thijs had na de geboorte van Sophie even een terugval omdat we de geweldige KV (not ... )niet ook nog daarmee aan de slag wilden laten gaan. Nu gaat het weer goed. Als we ergens een gaan heeft hij een luierbroekje aan. Bij de opa's en oma's heeft hij een potje. Maar als hij weet dat hij een luier aan heeft is hij makkelijk, plast hij daar in. Binnenkort wellicht toch maar eens in onderbroek op pad gaan en het potje in de auto zetten ... @ Lilly, ik hoop dat 2010 je duidelijkheid zal brengen waardoor je een goede beslissing kunt nemen. Veel sterkte meid ! Tot slot even een kiekje van vanavond, Sophie bij Thijs in bed, vlak voor het voorlezen ... zo schattig ! xxx Nikki F
@cimu: nou een lekker begin voor jou dus. Gelukkig gaat het alweer beter. Hoe is het nu trouwens met de hoofdpijn???? @lilly: meis, jeetje wat een situatie. Ik snap goed wat je bedoeld. Ik hoop dat er toch duidelijkheid komt en dat je weet waar je aan toe bent. Misschien heb ik het even gemist maar hoe denkt je mannetje erover??? heeft hij hetzlfde gevoel als jij???? Ik hoop dat jullie eruit gaan komen, op wat voor een manier ook en dat jullie er beiden vrede mee hebben. Wel lekker dat je even hebt kunnen bijtanken. Ben je trouwens wel weer aan het werk??? Ik denk aan je. @Jo: wat super van je kleine meis. Zal echt niet lang meer duren voordat ze echt helemaal alles op de wc doet, ook als je op visite bent. balen van de diarree, maar gelukkig blijft hij goed drinken. Is de uitslag wel al minder??? Ik zou idd maar even de ha morgen bellen. @nikki: wat een leuke foto zeg. super. Ik moet ook echt nog niet aan werken denken, voorlopig ga ik dat ook nog niet doen. Ik moet echt nog bijtanken van de afgelopen weken. Ik zie wel wanneer ik er weer aan toe ben Ik ga nu even naar Soest want mijn oma die is jarig. Tot later.
Pfff hier lijkt het een ziekenhuis, alle 3 ziekjes en lamlendig... Dan is het best even slikken in je 1tje. Maar verder gaat het hartstikke goed met de mannetjes, Levi echt een superrr vrolijke baby die eigenlijk altijd lacht, en Noah is gewoon Noah een super kereltje! Hij zegt de laatste week heel vaak mama lief, en: hou van jou!!! Ooh Zoo lief en net waar zijn mama soms behoefte aan heeft hihi. Lilly: ooh heerlijk, hoop dat je lekker een beetje kunt genieten van de gewonnen energie! Nikki: wat een geweldige foto! Marieke: veel plezier bij je oma en gefeliciteerd. Zoo nu eens kijken of ik ook even kan gaan slapen, 4 uurtjes vannacht was wel weer een beetje weinig :-s
Zomaar: beterschap voor jou en je mannen. Hopelijk heb je nog een beetje kunnen bijslapen. Zo de kids slapen. nu ff lekker bankhangen met manlief
Trouwens koen heeft sinds een paar dagen dat hij om 17.00 uur begint te huilen. Alleen rondlopen werkt om hem stil te krijgen. Speentje pakt hij verder niet dan. Hij huilt echt nooit verder, alleen maar lachen. Is dit zo'n bekend huiluurtje??? En hebben jullie nog tips??? Tuurlijk is het net als wij eten. Cas had het ook alijd rond die tijd, alleen dat was na drie maanden over, maar bij Koen begint het nu
@Lilly, heerlijk om even bij te kunnen tanken. Als je man nu altijd zo kon zijn (of gewoon een groot gedeelte van de tijd, want het blijven mannen ). Het is altijd makkelijk praten als buitenstaander, maar ik vind het knap dat jij hem kansen blijft geven. Denk aan jezelf hoor, je moet wel van iemand op aan kunnen, niet wanneer het hem toevallig uitkomt. Voel je niet schuldig hoor, tegenover Job, natuurlijk 'hoort' hij niet afgesnauwd te worden op dat moment, maar je bent ook maar een mens, met bijbehorende emoties. Zolang het bij een enkele keer blijft, maakt het vast niet uit. Ik ben ook niet altijd zo'n leuke moeder die haar stem nooit verheft. @Zomaar, ik heb respect voor je hoor! Beterschap! Hebben jullie al iets van een omgangsregeling met de kinderen? Heb je familie of vrienden die af en toe op kunnen passen, zodat jij ook nog een beetje bij kunt komen? @Nikki, wat een lieve foto, mooie kindjes heb je hoor! @Marieke, hier hebben we ook dat huiluurtje gehad, maar dat ging idd weer met een maand of 3 over. Vandaag ging het weer heel goed op het potje, wel in de luier gepoept, maar ik vind het super. Morgen begint de peuterspeelzaal weer, hopelijk is ze dan niet uit haar ritme. Oh, ik ben zo chagerijnig. Onze buren krijgen een hondje, een Jack Russel. Ik was juist zo blij dat ik buren zonder hond heb, zul je zien dat ik dus non-stop gekef aan mag horen en zomers niet meer lekker in de tuin kan zitten Misschien valt het mee, ik hoop het maar.
@ Lilly, dank je wel ! @ Marieke, gelijk heb je. Is dat een beetje te regelen op je werk ? Thijs gaat deze week (donderdag) weer naar de PSZ. Ik zie er tegenop ... ik hoop dat hij het een beetje naar zijn zin zal hebben. Vanaf 5-2 ben ik ook op school, dat is toch anders dan ... Gefeliciteerd met je oma ! Ik heb helaas geen tips voor je tegen het huilen. Sterkte ermee ! @ Zomaar, dank je wel ! Veel beterschap voor jullie allemaal ! Wat heerlijk dat het verder zo goed gaat met jou en je mannekes ! Geniet ervan ! @ Jo, dank je wel ! Ik hoop dat het mee zal vallen met de hond ! @ Oudste kindjes ... hebben jullie dat nou ook, ik lees het hier natuurlijk vaker, maar goed ... Thijs wil graag zijn aandacht. Ik probeer hem zo veel mogelijk aandacht te geven maar soms luistert hij gewoon echt niet. Dan zeg ik dat hij iets niet mag en dan doet hij het toch, en liefst nog drie keer extra. Mijn geduld raakt dan op en ben ik kwaad op hem, waar ik dan weer spijt van heb want het zal voor hem ook allemaal niet makkelijk zijn, die nieuwe situatie ... maar goed, Sophie is al 7 weken, dus langzaam zou hij toch moeten wennen ... Morgen gaat hij naar opa en oma, ik voel me daar nog steeds niet zo goed bij, maar hij heeft het wel naar zijn zin. Ik bel geregeld met hem als hij daar is. Vorige week vroeg hij mij of ik hem snel kwam halen, dan voel ik me zo gemeen dat hij niet thuis is. Maar hij heeft het echt wel naar zijn zin. Donderdag gaat hij weer naar de PSZ en ik weet nu al dat het afscheid weer moeilijk wordt, zowel voor hem als voor mij, dan voel ik me weer schuldig naar hem toe, maar in februari moet hij 2 ochtenden (dan ben ik wel ook op school, dat scheelt) maar toch, ik vind het zo sneu en ben zo bang dat hij het gevoel heeft dat ik hem "even kwijt" wil, wat echt niet zo is. Wat moet ik doen met deze gevoelens ? Ik vind het zo moeilijk allemaal. Ook wat betreft het oppakken van hobby's en zo, ik heb nog nergens behoefte aan. Zangles nog niet (wanneer moet ik oefenen ?) en repetities van mijn zangersensemble op donderdagavond. Ik heb er nog geen zin in, ben zo graag bij mijn kiddies ... ik heb er veel moeite mee dat ik 5-2 alweer moet beginnen met werken en de kinderen weer aan anderen moet overdragen. Ik weet nog dat ik de vorige keer de eerste weken in een roes op school rondliep en maar een ding in mijn hoofd had en dat was zo snel mogelijk Thijs weer ophalen. Heeft iemand tips voor me ... het hangt als een donderwolk boven mijn hoofd allemaal ... xxx Nikki F
@Nikki, mijn dochtertje heeft zelf haar jasje aangetrokken en haar rugzakje op haar rug, zo loopt ze nu rond, ze weet dat ze namelijk zo naar de peuterspeelzaal mag, alleen moet je ze nog een uurtje geduld hebben . Robin vindt de peuterspeelzaal zo ontzettend leuk, dat ik er dus totaal geen probleem mee heb om haar daar naartoe te brengen. Misschien is het gewoon nog even wennen voor Thijs, maar vindt hij straks zijn draai in de groep wel. Robin kan af en toe ook zo klieren als Luc zit te voeden bijvoorbeeld. Oh, haha, mijn man komt net terug met de hond van het uitlaten, roept ze 'nu gaat papa Robin naar de peuterspeelzaal brengen' haha, ze staat echt te popelen. Weer terug naar het klieren, tja, mijn geduld is ook snel op, ook omdat we al een week of drie slecht slapen. Dan krijgt ze ook een snauw. Tja voor haar had ik vroeger natuurlijk alle tijd, het is nu natuurlijk wel moeilijk voor haar dat ze die aandacht moet delen. Al gaat het al stukken beter dan in het begin. Nu begint ze hem ook steeds leuker te vinden, spelen ze samen op het kleed etc. Ik las trouwens op Hyves dat Xenas haar baby (die heeft hier een tijd terug ook nog even meegekletst) in het ziekenhuis ligt. Hij heeft een longontsteking en scheen er nogal slecht aan toe te zijn geweest, maar het ging nu langzaamaan weer iets beter.
Jo: ja ik had het ook al gelezen. Echt verschrikkelijk. Dan heb ik dus echt geen zeuren. Gelukkig gaat het alweer wat beter met hem. Mijn moeder heeft ook een jack ussel, maar die blaft gelukkig bijna niet, alleen als de bel gaat. Ik hoop dat het mee gaat vallen voor jullie. Nikki: ja meis het is moeilijk. Ik vind het ook soms moeilijk om Cas naar het kdv te brengen terwijl ik thuis ben. Ik weet dat hij het leuk heeft daar en het is goed voor zijn ontwikkeling en speelt daar lekker met de andere kindjes. Thuis heb ik toch mnder tijd voor hem,omdat hij het dan moet verdelen met Koen. Ik probeer dus mijn gedachte om te zetten en dat het voor hem leuk is. Ik geiet des te meer als hij weer thuis is dan. En ook vind ik het lekker om Koen dan even de volledige aandacht te geven, want vergeleken bij Cas krijgt hij een stuk minder aandacht. Ik hoop dat je snel een beter gevoel hebt. Ik zit ook wel een beetje lastig. Woensdag moet Koen voor het eerst naar het kdv. Ik ben daar echt nog helemaal niet aan toe, omdat ik het gevoel heb dat ik al zoveel gemist heb van hem. Hij is dan weer anderhalve week uit het zh, maar ben als de dood dat hij daar weer wat oppikt( ja ik weet dat hij natuurlijk ook het van Cas kan krijgen) Nu heb ik me manlief overlegd en ik ga hem deze week twee ochtendjes brengen, gewoon om te wennen. Ik vind het super moeilijk, maar dat vind ik over twee weken ook nog dus volgens mij ben ik er nooit aan toe. Manlief heeft trouwens voor 25 januari zijn steralistie, dus bij ons blijft het echt bij twee kids.
Goedemorgen! @nikki, sorry geen tips. Ik weet alleen dat Ruben ook moest wennen op de psz. TEnminste, aan het afscheid. Als we eenmaal weg zijn is het goed (ze bellen daar echt als een kindje verdretig is en anders vragen ze je om te blijven tot ze gewend zijn). Het lijkt mij ook vreselijk om je kindje zo klein naar het kdv te moeten brengen, het gaat gewoon tegen je natuur in. Maar ja, honderden bab's gaan en die wennen meestal allemaal. Nu de moeders nog he....sterkte. @marieke, ik snap dat jij de afgelopen tijd wel wat anders aan je hoofd had hoor. Maar eigenlijk is het zo dat het woord scheiden hier gevallen is.......sinds we bij het maatshcappelijk werk gepraat hebben lijkt het alleen wel wat beter te gaan. Maar of dat gewoon is omdat we opgelucht zijn en relaxter of omdet het echt beter gaat tussen ons...(snap je het nog?) Hoe dan ook....vooralsnog ga ik ervan uit dat we uit elkaar gaan WErken.....Ja ik ben gastouder en werk alweer sinds 6 weken na de bevalling (niet volledig hoor, heb het langzaam opgebouwd totdat ik 10 weken na de bevalling weer volledige bezetting had). Ik lees hier trouwens steeds dat jullie kindjes zo vroeg in bed liggen? Hoe doen jullie dat? En is dat bij iedereen zo? Job ligt af en toe om 20.00 uur in bed maar is ook heel vaak even later alweer wakker en op tot een uur of 22.00 @zomaar....ook hier zijn de nachten bal hoor, en dus ook ikke weer ziekis en lamlendig. Ik blijf hopen dat Job ook zijn oude ritme weer hervind (van 21.00 tot 4.00 slapen en dan weer tot 7.00 uur) daar kon ik prima op functioneren....Sterkte.