Goudvis: jaaaah heel leuk, ga er vaak met mijn werk heen. Vroeger was het een zwembad (saaaaai) maar nu een super grote binnen en buitenspeeltuin. Errug leuk voor kids tussen 2-14jr. en errug leuk voor ouders, want je kan lekker aan een tafeltje zitten, bakkie koffie erbij, boekkie lezen. Op woensdag is het wel vaak erg druk en lawaaierig, dan is er ook een soort disco. Nadeel wanneer er veel kids uit den helder komen (wil nog wel eens asociaal volk zijn!) Hoop dat je het naar je zin heb gehad lilly! Thuisbevallen: wilde ik bij jonathan ook erg graag maar, werd een keizersnee, dus moet nu ook in het ziekenhuis. Ik was geloof ikk 25 kilo aangekomen lol: whahaha puur omdat ik een vreetzak werd!) Deze keer wil ik dat zeker niet... Misselijk ben ik niet hoor, maar vroeg het me zo af. Ben wel ontzettend moe de afgelopen dagen. Weet niet wat me overkomt! Had dit met jonathan niet zo erg. Maar vind het wel een goed teken, mijn lijf is dus nog hard bezig met broeden!
Joh. Is d'r hier ook een topic voor? Haha, ik ontdek nog eens wat! Hier ook zwanger van de tweede! En ik zie dat Anniek en ik gelijk op lopen! Oh wat grappig, jij ook eerste keer vk op 12 feb! Ik heb mijn echo wel later, de 20e Met Gabriël was ik 13 kilo aangekomen, daar ga ik dit keer weer voor
Welkom Andi, en nog gefeliciteerd met je zwangerschap. (oke je weet het al een tijdje, maar toch!) Bij jullie dus ook eerst een intake en dan later pas de echo? Vind dat wel vreemd hoor dat ze dat zo doen. (lijkt mij een beetje dubbel op)
Haha, dank je Djezelf! Bij ons is het niet vreemd dat ze eerst de intake doen en dan pas de echo, want bij onze verloskundigepraktijk hebben we geen echoapparaat, dus wij moeten naar een andere verloskundigepraktijk in Dordrecht om een echo te laten maken Dus echt dubbelop vind ik het niet dan
Andi welkom, join the club! Vorige keer ook erg veel aangekomen...20 kilo.. Hopelijk nu wat minder, tot nu toe 1,5 kilo erbij. Verder heb ik vandaag weer eens knallende hoofdpijn. Had gehoopt dat het nu toch wel wat minder zou gaan worden...
Nou de Goudvis was zeker geslaagd! Dus zoek je nog iets te doen dan zou ik gaan. Viel me ook erg mee hoe druk het was vandaag. Ruben heeft zich echt enorm uitgeleefd en genoten. En wij dus ook @andi, jij ook welkom en gefeliciteerd! @carla, 1,5 kilo dat is netjes zeg. Die zitten er bij mij nu ook al aan Bij Ruben was ik nu zelfs al 3 kilo aangekomen Nou ja als ik dan nu op de helft blijf dan kom ik 10 kilo aan, daar teken ik voor 8)
Andi, welkom en gefeliciteerd nog! Lilly, fijn dat jullie het leuk hebben gehad in de Goudvis vandaag!
weinig reuring hier meiden! Nog even over die armband, zeker handig! Kan me van Jonathan nog herrinneren (hoeveel R's en N-en zitten er in dat woord he ) dat ik het ook steeds vergat. Dus ga nu alvast maar een kraamkadolijst maken (whahaha )
Goedemorgen! Welkom Andi! Ik was in de eerste 16 wk ook 5 kg afgevallen dus eigenlijk moet je die erbij rekenen. Hield geen vocht vast en alleen eeen beschaafd buikje... Nu is het echt wel anders hoor! Ben 3 kg in de eerste weken afgevallen maar er zitten er alweer een hoop bij.. ook hou ik deze x wat vocht vast en heb wat meer ruimte en vruchtwater in m'n buik. Ach als er maar een gezond ukkie uitkomt! Verwacht deze x niet dat ik na een week m'n oude spijkerbroeken weer aan kan! Kaatjesmam, niet lezen! Had gisteravond weer een opruimwoede en aangezien manlief kleren op de grond had gelegd werd ik een beetje pissig en wilde de kleren weg schoppen. Tegen de grond aan! Heb tot 23.30 uur bij de dokter gezeten.. Moet zo weer naar de HA want er moet misschien een foto gemaakt worden maar wilde ze gisteravond niet doen omdat ik zwanger ben en de radioloog er niet was. Heb ik weer! Hou jullie op de hoogte! Kan in iedergeval niet werken vandaag, bah!
Funny; wat een verhaal zeg. Uiteindelijk toch altijd weer de schuld van die mannen he. Hopelijk is er niks aan de hand en heb je niet veel pijn. Sterkte ermee. Andi; welkom! Hier verder niks bijzonders. Moe, misselijk, the usual...
@Kaatjesmam: dat soort berichten lees ik liever niet nu... Jij bent toch een gezonde hollandse meid: komt vast goed bij jouw beebje! @Andi: welkom hier! En gefeliciteerd met je zwangerschap! @Funny: balen! Ik merk ook dat ik veel sneller dat soort neigingen heb nu. Maar gelukkig nog niets gebroken/gekneust... Sterkte! @gewicht: mijn eerste zwangerschap ben ik 15 kilo aangekomen. Nu zit ik op 3 kilo; gewicht schommelt heel erg, omdat ik ook niet altijd even makkelijk naar het toilet kan (sorry voor de details). Verder vraag ik me af of jullie ook meer klachten hebben dan de eerste zwangerschap. Ik merk bijvoorbeeld dat ik veel meer last heb van mijn banden (denk ik). Als ik te snel opsta, dan voel ik dat meteen in mijn buik. Ook als ik te lang zit, dan wordt mijn buik gevoelig.
Goedemorgen! Funny: Vrouwen en hormonen gaat niet samen met vervelende mannen! Poeh klinkt pijnlijk, hopelijk is het niets. Succes Ik weet niet eens precies hoeveel ik aangekomen ben bij Noah... had de eerste weken geen weegschaal maar ik schat een kilo of 15. Ach ik zie het wel weer hoeveel ik aan ga komen, wat erbij komt komt erbij, ik eet normaal en gezond dus daar kan het niet aan liggen! Andi: Welkom Hier een goed weekend achter de rug 8) Gisteren waren we laat thuis dus zijn we door de Mac drive gereden, Noah heeft dus zijn eerste happymeal op Nou ja een paar frietjes klein stukje kipnuggets en het danoontje vond hij het lekkerst, oh ja... het transformers autotje vond hij ook leuk! Straks moeten we naar het Consultatiebureau, Noah krijgt vandaag zijn Bmr prik BAH!(zie daar niet tegen op ) Ben wel benieuwd hoe groot en hoe zwaar mijn kereltje nu alweer is!
@funny: pijnlijk! (en herkenbaar..... ) Joh en een foto mag dus ook niet als het zover van je buik afzit? Dat had ik niet gedacht. En jij kon na een week je oude broeken alweer aan Pfoeh.... * maakt een diepe buiging* @kaatjesmam: Die dingen moet je idd niet te veel lezen hoor. Je moet maar zo rekenen dat jij er nog maar relatief kort in zit. Ik denk echt dat het ook mee speelt dat ouder van een baby ook al hun hele leven daar wonen. (ik verzin ook maar wat! kan me voorstellen dat je daar wel van schrikt) @zomaar: Is dat die prik dat ze er twee krijgen? Ik vind het juist zo zielig omdat die kleintjes gewoon niet snappen waarom iemand dat doet. Succes straks! @cimu27: ik had ook dat idee, hoewel ik nog maar net zwanger ben. Je zou toch denken dat die banden al wel goed opgerekt zijn van de vorige keer.
Zomaar; Karlijn heeft de BMR 3x gehad. Ze moest 'm vervroegd omdat ze ging emigreren. Met mij bij het GGD en een week later bij het CB omdat zowel man als CB dokter niet zagen dat ik 'm al had ingevuld. En later nogmaals met 14 maanden. Maar ze heeft er nooit last van gehad (dat was eigenlijk mijn punt). Mac of KFC is soms wel erg makkelijk en ze hebben vaak mais en yoghurt dus zo heel slecht is het niet (tja dat mama dan een heleboel patatjes eet en een burger......) Cimu; nee ik heb tot nu toe niet meer last, alleen rechtkant van mijn onderrug. Is nooit helemaal goed gekomen na de bevalling.
Dank jullie voor het welkom en de felicitaties! He, Funny wat onhandig! Da's maar mooi ff beroerd zeg.. :-s Zomaar, succes straks! Is ook niks al je uk weer prikken moet krijgen.. Gabriël kon daar altijd ontzettend giftig van worden.. :-s Nou en hier heeft de misselijkheid toegeslagen.. Baal, had gehoopt dat het net zoals met Gabriël gewoon weg zou blijven.. Pech gehad..
hallo dames we hebben een erg druk weekend gehad en ik moet nu ook nog 3 dgn werken. ik moet "mijn" stagiaire inwerken dus kan me nauwelijks ziekmelden... maar heb helas mega pijn dus denk donderdag een retourtje huisarts, daarna een retourtje ergotherapie.... en hoop 'savonds{zonder kyana} nog even met mam naar de prenatal te kunnen ff wat kleding shoppen! andi welkom, en we lopen idd gelijk! leuk leuk leuk ennuh ikke moet ook de 12e hhi, heb wel al 2 echo's gehad {ivm bloedingkjes} en hoop er dan weer een te krijgen ik was bij kyana 16 kg aangekomen... ben nu al op een hoger gewicht begonnen, ach ik zie wel. na dit kindje hoop ik dat ik niet verlang naar nóg een en dan kan het grote afvallen beginnen! sorry, verder geen uitgebreide reactie heb niet alles gelezen en heb weer avonddienst dus ga nu ff wat doen, ga onze slaapkamer eens grondig opruimen want er is écht bom ontploft ivm de verbouwingen enzo