Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Cimu, ja, ik pureerde het met de staafmixer, dat ging prima. Ik maakte dan een voorraad voor een weekje, ging prima !
    Echt driftbuien hebben we hier niet. Veel sterkte ermee !

@ Lilly, en als je man de fles dan geeft ? Thijs accepteerde van mij ook nooit een fles omdat hij "tiet" veel leuker vond. (dat zei hij, "tiet" :) )
    Ik kan me voorstellen dat het soms zwaar is zo. Veel sterkte !

Ik ga even shoppen met Sophie, de babywinkel met de leuke kleertjes heeft nu 70% korting ! Ik hoop dat ik iets leuks kan vinden voor de kids. Thijs is bij opa en oma vandaag, dus hebben we even de tijd om te gaan ... met twee kids vind ik nog steeds een hele onderneming. Hoe doen jullie dat ?

Groetjes,
    Nikki F

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Nou, hier weer vanmorgen vroeg om half 6 een wakkere Luc die zijn luier volgooide. Gevoed en gelukkig sliep hij weer heel snel door en hebben we tot 7 uur kunnen slapen. Hij hoest 's ochtends ook weer zo.
    Oh, ik bedoelde dat de opvolgmelk een stuk beter vult dan nr. 1. :). Hij kwam zelfs eerder na een flesje nr. 1 dan na een borstvoeding, maar ik geef ook HA. Ik ga over een paar weken wel weer standaard proberen, i.p.v. HA, maar aangezien hij niet goed reageerde op Friso Standaard, weet ik niet of het aan het merk lag of dat het wat anders was dan HA. Koop straks wel zo'n kant en klaar pakje, hoef ik niet een heel pak open te maken voor hij daar weer krampen van krijgt en ik alles weg kan mikken.
    @Lilly, net als Nikki al zei, misschien wil hij wel de fles van een ander. Ik ga 's nachts ook niet troosten, want als hij mij ziet, denkt hij gelijk 'lekker, melkie' en bij mijn man niet.
    @Nikki, ik vind het ook een hele onderneming. Alles moet net verschoond en gevoed zijn, helemaal ingepakt en dan ga ik naar de stad. Gratis parkeren kan hier op een plek, waarbij ik weer om kan lopen, omdat er verder alleen trappen zijn, niet echt handig met een duowagentje. Maar eenmaal onderweg gaat het prima, het zijn allebei wel makkelijke kinderen. Mijn moeder wordt altijd helemaal onrustig als de kinderen mee zijn winkelen, die is bang dat ze het niet leuk vinden, koud worden, hun geduld op is etc., maar het gaat tot nu toe altijd prima. Tja, ik ga gewoon geen uren winkelen uiteraard, dan zou ik ze thuislaten met oppas.

Ik ben nu een bruine bonen met appelhapje voor Luc aan het maken. Ze hebben de hele nacht geweld en nu staan ze al even te koken, ben benieuwd of hij dat lust. Courgette vindt hij smerig, wortel vindt hij niets, eigenlijk qua groente ging alleen pompoen er in.

3. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Nikki: bedankt voor de tip. Ga ik hier ook zeker proberen!
    Voor wat betreft op stap met 2 kids; Thiago kan zich al heel goed zelf klaar maken: zelf jas aan, schoenen aan etc. Dus ik richt mij voornamelijk op Jacinto en mezelf. Gaat eigenlijk prima.
    Jas aantrekken voor beginners (werkte bij Thiago echt goed).
    jas op de grond leggen met de kraag van de jas bij de tenen van Thijs (in jouw geval), dus eigenlijk onderste boven.
    Allebei de armen erin en dan de jas over het hoofd naar achteren gooien. Eén keertje voor gedaan en toen kon hij het zelf!
    En rits dichtmaken is gewoon een kwestie van oefenen. Eerst liet ik hem proberen totdat Jacinto en ik klaar waren en deed ik het dan snel voor hem, maar nu kan hij dat ook al zelf. Heel handig!
    Schoenen zijn met klitteband en die kan hij zelf ook al aantrekken.

@Jo: wat goed dat jij al het eten zelf klaar maakt! Als je tips voor mij hebt hoor ik het graag! Ga ik het ook eens proberen!

Nu snel klaarmaken voor de peutergym! Misschien tot morgen!

4. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Mag ik vanaf hier weer bij springen?

Ruben is nog steeds niet helemaal top, wilde wel weer perse naar PSZ vanmorgen, rest van de dag lekker rustig aangedaan. Morgen maar even afwachten of hij KDV proef is. Woensdag met een nichtje afgesproken, donderdag ochtend bij een van de meiden van gym waar we allemaal even een bakkie gaan doen, donderdag middag, vrijdag, zaterdag en zondag kraamvisite en dan zijn we weer een week verder...

Lilly, hoe is het voeden vandaag gegaan? Als je man het geeft wilt ie dan wel drinken of ook niet?

Cimu, zo deden wij dat vroeger ook, jasje aantrekken. :p

Nikki, ben je nog geslaagd met het shoppen?

Jo, ben jij van het verse?

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    @Cimu, hoe is dat, peutergym? Blijf je daar eigenlijk bij of haal je hem na een uurtje ofzo weer op?
    @Runner, druk, druk, druk zo te lezen, pas je op dat je jezelf niet voorbij rent?

Ik maak het meeste eten inderdaad zelf, vaak gelijk meerdere porties, zodat ik wat in kan vriezen. Ik pureer het wel, dus ik geen geen stukken a la Rapley. En soms ook gewoon een potje, gemak dient de mens.
    Oh, de bruine bonen met appel vond hij heerlijk! Ik had ze door een zeef gedrukt en vervolgens de appel erbij en het geblenderd.
    Ik heb zo'n AH kinderkookboek, opperdepop, daar staan veel receptjes in vanaf 6 maanden tot een een jaar of twee geloof ik.
    Qua fruit is er altijd zo weinig keus in de winter, meestal peer, appel, banaan, soms mango of gedroogde abrikozen die ik laat wellen en er doorheen doe.

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Helaas, Bij mijn man pakt job de fles al helemaal niet....het is alsof hij denkt dat drinken alleen bij mij kan. Verder wisselend vandaag, de ene keer wilde hij er niks van hebben,ander moment dronk hij toch even. Met de BV ging het niet best, duurde lang voor de tsr kwam en het zijn echt theezakkies:( Ik heb geprobeerd vaak aan te leggen, minstens elke 2 uur maar het is zo moeilijk met hem. Hij kijkt continu alle kanten op, wil echt ALLES zien. Als het echt tijd is voor zijn voeding ga ik altijd boven zitten met de gordijnen dicht dan drinkt hij gelukkig prima maar als ik dat niet doe, dan drinkt hij pas als hij zo moe is dat hij in slaap valt en slapend drinkt. Ik heb dan ook echt het gevoel dat hij 's nachts zijn tekort van overdag aan het inhalen is.

Hij heeft wel nauwelijk geslapen vandaag overdag dus wie weet dat dat nog helpt.

Verder enorm de pee erin, moe, boos op mijn man (die er niet is, en daar ben ik dus boos over).....kortom in een rothumeur en daar ga ik jullie verder niet mee lastig vallen.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    @Lilly, hoe is het gegaan?
    Luc is ook zo'n onrustige drinker, ik heb het idee dat dat weer op mijn overslaat en het helemaal lang duurt voor dat toeschietreflex eens gaat werken.
    Vanmorgen tot 7 uur weer geslapen, dat was heerlijk, maar Robin was al wakker en het was toen al weer te druk voor hem om nog te willen drinken. Pas een half uur later heeft hij gedronken en dan ook niet zoveel als hij normaal doet 's ochtends.

Vanmiddag moet ik mijn verstandskiezen laten trekken, ik zie er wel tegenop.

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @jo, bah dat is niet fijn nee:( Sterkte ermee......

Nou Job wilde weer de fles niet pakken. Ik had hem om 23 uur wakker gemaakt maar hij raakte helemaal overstuur en spuugde de melk die in zijn mondje kwam ook direct weer uit en dat kan ik dan niet aanzien he..... Voel ik me zo slecht dat ik dat spul bij hem naar binnen probeer te werken. Dus na een tijdje maar weer aan de borst en toen heeft hij heel lang gedronken dus ik had goede hoop op een paar uur slaap maar om 1 uur was hij er alweer hoor. En troosten heeft echt geen zin want hij heeft echt honger. Hij drinkt ook niet maar eventjes 's nachts maar echt lang en twee borsten.

Daarna weer 3 uur en toen 6 uur en toen heeft hij nog geslapen tot 7.20. Niet fantastisch maar al een stuk beter dan de afgelopen twee nachten want die waren echt dramatisch....

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Jo, heel veel succes bij de tandarts!
    Liever jij als ik. ;)

Lilly, wat kl*te zeg dat jullie zo aan het prutsen zijn met de voedingen.
    Bij Ruben gooide ik weleens een sjaal over zijn koppie als ik in een drukke omgeving zat te voeden, was ie ook minder snel afgeleid.
    Ben je tussendoor nog aan het kolven om de productie wat meer op gang te krijgen of heb je daar gewoon te weinig tijd voor wat ik maar al te goed kan begrijpen.

Ik denk dat ik maar op tijd de fles ga introduceren, als ik dit zo hoor... ;)
    (en ik ben natuurlijk de gelukkige die weer mag gaan werken over een maand of 2.. Bleh!)

Ruben zit lekker op KDV, Jonathan slaapt alweer een poosje. Ik ga zo een broodje eten en na de volgende voeding even lekker in bad. :p

Was er net een vriend van ML die kwam wat langs brengen, maar die gozer kan lang blijven plakken zeg! Even iets afgooien en dan 2 uur blijven hangen....

10. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Nikki: vanmorgen heb ik een appeltje gepureerd met de staafmixer. Dat heeft hij toch gegeten; al zijn het nog maar een paar hapjes natuurlijk! Leuk hoor. En eigenlijk veel makkelijker dan potjes, want je kunt gebruiken wat je in huis hebt! En nu hij net begint met de hapjes moet je de potjes elke keer halfvol weggooien na 24 uur. Jammer.

@Jo: peutergym is geweldig! Een stuk of 8 peuters/kleuters (3&4 jaar) die met 2 'juffen' lichamelijk actief bezig zijn. De les duurt 45 minuten. Ik blijf altijd wachten, maar ik ben de enige ;-(
    Maar goed; als ik naar huis ga heb ik Jacinto goed en wel uitgepakt, kan ik hem weer inpakken. En nu neem ik gewoon effe lekker de tijd voor Jacinto: beetje knuffelen en spelen.

@Lilly: het lijkt haast wel of hij zijn dag/nachtritme kwijt is... Zou dat niet het probleem kunnen zijn? Heb alleen geen idee hoe je dat weer moet ombuigen. Iemand tips?

Hier wordt net de kleine man wakker... hij moet weer eten. Tot straks.

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    #7591 Lilly, 12 jan 2010
    Laatst bewerkt: 12 jan 2010
    @runner, helaas van het kolven komt niet veel nog....weet inderdaad niet wanner dat nou zou moeten. Hier is de fles an sich geen probleem, het is de kv die hij niet moet. Was t wel een gezellige plakker?

@cimu, nou het dag/nacht ritme zit wel goed, hij heeft gewoon echt honger. overdag is hij hartstikke veel wakker en ,s nachts slaapt hij gewoon door hij heeft alleen honger:D Het is dus hongethuiltje, wat wel over gaat in brullen als ik niet snel genoeg ben, hij drinkt slapend twee borsten en dan kan ik hem weer wegleggen. Op zich heerlijk, alleen een beetje te vaak......En soms gaat het wel gepaard met een hoop gedoe want als hij na een uurtje alweer komt, dat is meestal 's avonds dan drinkt hij namelijk ook ongeveer 19/20/21 uur:(, dan duurt het even voor de tsr komt en ben ik gauw leeg...

Ik ben er dan ook van overtuigd dat als hij geen honger zou hebben dat hij dan gewoon zou doorslapen. Dat heeft hij ook weken gedaan. Hij clusterde wel 's avonds maar sliep van 22 tot 4 en dan weer tot 7, iedere dag. Totdat die lul van een man van mij mijn hart voor de zoveelste keer brak en mijn productie kelderde:(

12. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Jo: succes bij de tandarts vanmiddag! Weet jij trouwens of die verdovingen bij de tandarts kwaad kunnen voor de bv? Ik moet nl zelf de 28ste naar de tandarts om een vulling te laten vervangen...

@Runner: bij Thiago had ik de tip gekregen om 1 keer per week de fles te geven (met afgekolfde bv bijvoorbeeld). Als je dit erin houdt, is uit de fles drinken geen probleem. Dat heb ik bij Jacinto ook gedaan, en die heeft ook geen problemen met uit de fles drinken. kv daarentegen heeft hij wel moeite mee. Bij Thiago ben ik daar met 2,5 maand mee begonnen, en die had er geen moeite mee. Jacinto heeft tot voor 2 weken terug alleen bv gehad en heeft heeeeel veel moeite met kv (drinkt het gewoon niet). Dus inderdaad: begin er op tijd mee!

@Lilly: ja, dat klinkt inderdaad als wel dag/nachtritme, alleen niet voldoende eten... Dus anijs (muisjes) eten, venkelthee & donker bier drinken proberen dan maar? Heb je al een lactatiedeskundige ingeschakeld? Zij hebben misschien nog tips voor je! Lactatiedeskundige zit ook hier op het forum, he. Kun je ook vragen... Ik heb helaas geen verdere tips meer, sorry. Sterkte ermee. Vind het zo vervelend voor je!

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Cimu, vanaf wanneer ben je met flesjes begonnen?
    Bij Ruben zei de KZ vanaf 6 weken en dit keer zei ze vanaf 2 weken al.
    Ruben pakte hem zonder problemen maar daar zat ook geen dwang achter. Hoefde niet perse als hij niet wilde. Nu moet het voor de 3 maanden probleemloos gaan.
    KV voorlopig even niet hoor. ;)

14. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Jo en Cimu, het klaar maken om te gaan gaat allemaal wel, maar eenmaal in de stad of winkel ... dan wil Thijs opeens niet meer lopen en zo. ML is nu een plankje aan het maken voor achter de wagen waar hij op kan staan. De plankjes die je in de winkel kunt kopen pasten allemaal niet goed achter de kinderwagen. We moeten hem verven en dan is het klaar.

@ Cimu, leuk peutergym !
    Fijn dat de appelmoes goed beviel ! :)

@ Runner, zeker weten ! Ik ben super geslaagd ! Een leuke blouse en mooi vest voor Thijs en nog 11 andere dingen in maat 68 voor Sophie voor 70,- ! Eigenlijk was het voor 236,- ! Ja, goed geslaagd ! Zelfs ML was er blij mee, maar dat zal ook wel ... als econoom ... ;)

@ Jo, Thijs wilde nooit potjes, zowel fruit als groenten niet. Ik heb ook altijd zelf gekookt voor hem. De eerste vakantie, toen was hij 9 maanden, weigerde hij alles te eten, toen heb ik weer volledig borstvoeding gegeven een hele week ! Dat was wel even pittig ! ;)

@ Lilly, Thijs weigerde ook alle vormen van kunstvoeding. Alleen pyamapapje van Nestle luste hij wel, en zoiets als fruitmelk ... ik weet de naam niet meer precies, ik dacht "fruitflesje", ik dacht ook van Nestle, dat wilde hij wel.

@ Kraamzorg, we waren kritisch geweest over de kraamzorg en vanochtend is de leidinggevende hier geweest om er nog eens over te hebben. Ik heb alle punten aangegeven en ze geloofde haar oren niet. Ze gaan die kraamverzorgster nu goed volgen. Ik hoop dat we andere mensen een hoop gedoe besparen zo ...

@ CB, Sophie moet donderdag voor de tweede keer ... ze krijgt dan ook haar eerste vaccinatie ... ik zie er enorm tegenop ... arm meisje ...

@ Kraambezoek, gisteravond kraamvisite gehad. Ze zouden om 19.30 komen, maar kwamen om 21.00 ! Gelukkig was het wel gezellig en brachten ze mooie kleertjes voor Sophie mee. Ze gingen pas om 23.00 ... ik ben nu nog moe ervan ...

@ HA, ik ga donderdag naar de HA. Mijn buik ging beter, maar gisteren ben ik met Thijs in bad geweest en sinds dien heb ik weer meer last. Ook geregeld duizelig en misselijk, gewoon niet fit. Dat de HA me maar eens goed nakijkt. Ik ben benieuwd ...

Groetjes,
    Nikki F

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Nikki, ik denk dat ik wat heb gemist.
    Wat was er met jou KZ?
    Zo te lezen was die van jou nog verschrikkeijker dan de mijne. ..

16. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @nikki, ik heb het gedoe van jouw kz ook gemist geloof ik...
    (maar ik ga ook wel erg op in mijn eigen ellende geloof ik:))
    Ik moet volgende week ook weer voor een prik met Job, vind het vreselijk:(
    En dat klinkt alsof je goed geslaagd bent, ik had laatst ook super leuke spullen voor de kids, van 80 voor 40 euro, heerlijk is dat.

@runner, tegen mij zeiden ze ook tot 5 a 6 weken alleen de borst ivm tepel/speen verwarring. Ik ben echter wel al eerder met een fopspeen begonnen (na 2 weken geloof ik) omdat Job anders vond dat hij wel constant aan de borst mocht liggen geloof ik. Inmiddels gebruikt hij de speen veel minder.

@cimu, lief dat je zo meeleeft hoor, geeft niks dat je geent ips meer weet. Ik zou het eigenlijk gewoon moeten accepteren, weten dat het weer over gaat en me er niet zo mee bezig moeten houden. Maar het is gewoon alles er omheen. Het is al moeilijk genoeg om me nog tot bepaalde dingen te zetten en dat slaapgebrek helpt dan gewoon niet. Als mijn leven verder gewoon op orde was dan zou ik er al een stuk minder moeite mee hebben....

Maar wel een goeie tip om het eens aan de lk te vragen hier op het forum, tnx!

Zo, wel een leuke ochtend gehad. Ben met de kids en de honden naar het park geweest. Ruben leefde zich uit op een glijbaan die groetere kids van de week op een heuvel gemaakt hadden. Mijn kleine vent glijd gewoon op zijn buik, hoofd vooruit naar beneden:$ Zal kijken of ik vanavond de foto's even op mijn laptop kan zetten.

De hondjes leefden zich uit met andere honden en liggen nu uitgeteld op de bank te slapen.

Toen had ik inene vreselijke zin in pannekoeken:D En heb ze gebakken met rozijnen en appel en Ruben en ik hebben heerlijk gesmuld. Hij en Job liggen al een tijdje te slapen, ik heb puingeruimd en ik drink nu even een kopje thee. Om 15 uur moeten we de deur weer uit om kids van school te halen.

En ik krijg ook eens goed nieuws vandaag. 1 van mijn oppaskindjes kwam niet meer omdat zijn moeder was ontslagen (DSB) maar ze heeft weer een baan en dus komt hij over 2 weken weer.

Ben er zo blij mee, want ik moest snel nog klant hebben vanwege de belastingdienst en hij en Ruben kunnen zo goed met elkaar opschieten. En hij past precies in mijn schema omdat hij word opgehaald voordat de anderen uit school komen en daar zijn er niet veel van. De meeste kindjes hebben toch de hele dag opvang nodig.

Wel een lekkere opsteker hoor!

17. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Runner: ik denk dat Jacinto zijn eerste flesje met 6-8 weken heeft gehad. Maar eerder kan denk ik ook alleen had ik er toen nog geen behoefte aan. Ik gaf een flesje als we bijv. kraamvisite hadden ofzo. Dan kon ik bij de visite blijven ipv boven te gaan voeden.

@Nikki: oh... hier inderdaad een loopplankje achter de wandelwagen... heel handig! Ik dacht eerst dat Thiago daar te oud voor was, maar het is ook gewoon aandacht vragen denk ik.
    Sterkte op het CB! Sofie krijgt er nog niets van mee, hoor; mama heeft er meer last van ;). En sterkte bij de HA! Ben benieuwd wat hij/zij zegt!

@Lilly: wat een heerlijke ochtend, zeg! Het is je van harte gegund!!! Lekker van nagenieten zou ik zeggen!!! Ik hoop echt dat je lactatiedeskundige je verder kan helpen!

Vanmorgen zou Thiago eigenlijk naar de psz moeten. Maar toen het tijd werd om te gaan, werd het drama! Huilen, schreeuwen, wilde zijn schoenen en jas niet aandoen. Dikke tranen en 'ik wil niet bij Nijntje (psz) spelen' 'ik vind het daar niet leuk, ik wil thuis blijven'.
    Uiteindelijk in overleg met ML maar besloten hem thuis te houden. Vervolgens een afspraak gemaakt voor een gesprek; morgen om 12 uur. Ben heel benieuwd! Thiago & Jacinto mogen mee en worden zolang in een andere groep (kdv) opgevangen. Waarop Thiago reageerde: LEUK, zullen we nu gaan??? Nee, morgen pas. Oh, ik wil nu gaan spelen!!!
    Tsja, voor mij is het overduidelijk dat het toch aan de psz ligt. Maar wat het dan is; geen idee...
    Ben benieuwd wat er uit het gesprek komt.

Verder gisterenavond aan Jacinto lief gevraagd of hij vannacht weer eens een keertje door wilde slapen... al was het maar tot 5 uur :D.
    En hij heeft geluisterd! Hij werd pas om 05:45 uur wakker! Heerlijk! Is weer voor het eerst sinds 2 weken ofzo.
    Ook Thiago is weer zijn lieve zelf. Ligt nu lekker te slapen.
    Ik geniet dus weer volop van mijn mannetjes :):):)

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ja, daar ben ik weer, 2 verstandskiezen lichter! Het viel heel erg mee, die verdoving was wel pijnlijk, maar gewoon even een 'auw'-moment, en van die kiezen trekken voelde ik niets.
    Ben benieuwd of ik het straks erg ga voelen als de verdoving is uitgewerkt.
    Ik heb net even op dit forum gezocht, maar je mag 3 uur na de verdoving weer gewoon voeden. Hij krijgt nu toch nog maar 2 voedingen per dag, 's ochtends en 's avonds, dus voor mij is dat niet zo'n probleem.

@Cimu, oh dat klinkt wel leuk, die peutergym, raar dat je de enige bent die blijft kijken. Ik ben benieuwd wat er uit het gesprek met de psz komt.
    @Lilly, fijn dat je een leuk dagje hebt gehad, dat kon je wel gebruiken!
    @Nikki, ik hoop dat de huisarts wat meer opheldering kan brengen. Misschien ook wel handig om bloed te laten prikken.
    @Runner, ja, mijn vorige kraamhulp zei een maand en deze zei ook een week of 2 a 3 om met een flesje te oefenen. Ik heb gewoon weer een maand aangehouden. Toen afgekolfd en een aantal weken later eens een keer kv geprobeerd, maar dat lustte hij niet. Tegenwoordig slobbert hij alles weg :D.

Ik ga nog even knuffelen met de kleine man. Robin is met papa naar de kapper (vlakbij). Voor het eerst, tot nu toe heb ik haar altijd zelf geknipt, duurde toch lang voor ze een beetje langer haar kreeg.

19. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Runner en Lilly, kort gezegd, ik was blij dat de KVZ weg was. Een paar dingen: - ze poetste de badkamer en toiletten niet - ze maakte het badwater zonder thermometer en toen ik vermoedde dat het te koud was zei ze "beter te koud dan te warm" en wilde Sophie erin doen: niet dus !!! - geen overleg over wat ze kon doen - ze verschoonde Thijs alleen als hij gepoept had - ze gaf mij geen fruit of boterham, moest ik naar vragen - als ik er iets van zei, kreeg ik een kwaad antwoord "Ik doe mijn best" enz. enz. enz. ... we hebben nu nog spijt dat we niet met het bureau gebeld hebben want dan hadden we direct een ander gekregen, maar goed, het is zoals het is.

@ Lilly, ja ik vind dat super om zo te winkelen ! Allemaal merk-kleertjes waar je je normaal blauw aan betaald (of die ik normaal dus absoluut niet zou kopen ... een jurkje voor Sophie voor 65,- ... daar heb ik zelf een jurkje voor !) die je dan kunt kopen met 70% korting !
    Fijn dat je een goede dag hebt gehad vandaag ! Super !
    Wat leuk, zo'n kindje in huis ! Als ik mag vragen ... verdient dat een beetje leuk ?

@ Cimu, als het zo'n drama oplevert zou ik hem ook niet laten gaan hoor. Ik ben benieuwd wat je te horen krijgt !
    Ik hoop dat Thijs ook blij zal zijn met het plankje ... dat maakt het toch makkelijker om er op uit te gaan !
    Fijn dat je gebeden aanhoord zijn ! ;)

@ Jo, gelukkig viel het mee bij de tandarts ! Ik wist niet dat die verdoving ook in de BV kwam ! Ik moet in februari en ze heeft een uur werk ... en ze verdooft mij ook ... even alert op blijven dan !
    Ik ben benieuwd donderdag wat hij zegt. Dat hij mij maar eens goed nakijkt, en bloeddruk meet en dat soort dingen. En anders stuurt hij mij inderdaad maar voor bloed te laten prikken of zo.

Groetjes,
    Nikki F

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Heerlijk, weer tot 7 uur geslapen! Ik hoop dat hij dit slaapritme voort blijft zetten. Zelf werd ik eerder wakker, ben het gewoon niet meer gewend.
    Mijn mond gaat wel, mijn kaken voelen wat trekkerig aan en ik heb oorpijn, want dat werkt natuurlijk lekker door. Vandaag bel ik mijn werk maar af, 4 uur lang non-stop praten aan de telefoon is nog een beetje teveel van het goede, hopelijk kan ik morgen dan wel weer bellen.
    Ongi is ook weer terug voor het eerst na de bevalling, ik snapte al niet dat ik opeens ruim een kilo meer woog, maar dat verklaart het.
    Vandaag het huis flink onder handen nemen, wassen, stofzuigen, dweilen, opruimen en de koffers pakken, want we gaan binnenkort een paar daagjes naar Duitsland, naar Cochem. Wie ging daar ook alweer nog meer naartoe van dit clubje?

Deel Deze Pagina