Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veertje

    veertje Fanatiek lid

    Het levert zeker leuke foto's en filmpjes op kijk maar :D
    Mijn lekkere moppie..
     
  2. veertje

    veertje Fanatiek lid

    @cimu, zo maatje 74 alweer.. Wat gaat dat hard zeg! Lisa zit net in maatje 62..
    Ik ga voor lisa vanaf volgende week ook al de groente/fruit vers maken maar ze eet nu nog zo weinig dat ik het uit een potje geef..
    Bij Stijn ook altijd vers gegeven, heb de bakjes om alles in te vriezen bewaard :D
     
  3. cimu27

    cimu27 Bekend lid

    27 okt 2008
    728
    0
    0
    @veertje: geweldige foto!!! grappig dat jij omgekeerd redeneert... Ik dacht steeds; hij eet nog zo weinig groente/fruit, dat het zonde is van de potjes (moest steeds de helft weggooien). Daarnaast at hij de potjes fruit niet. Nu wel; wel zo makkelijk voor onderweg ofzo.
    Maar goed, zal niet lang meer duren voordat hij het hele potje ineens leeg eet.
     
  4. veertje

    veertje Fanatiek lid

    Ja en ik bedacht me net dat ik fruit meteen wel vers kan maken want wat Lisa nog niet opeet en Stijn wel op :D

    Maar met groente word dat wat moeilijker denk ik.. Ik vries het namelijk in in bakjes van 200gram, voordat ze dat opeet dat duurd nog wel ff..
     
  5. veertje

    veertje Fanatiek lid

    Bij Lisa doe ik nu van die kleine potjes in 2en, de ene dag de ene helft en de volgende dag de andere.
    Ze eet het nog niet helemaal op maar oke..
    Ik heb het Stijn gisteren proberen op te laten eten maar hij vond het zoals hij zelf zei vies, bah beeh..
     
  6. cimu27

    cimu27 Bekend lid

    27 okt 2008
    728
    0
    0
    Ik doe ook een half potje per keer. Maar gisterenavond sliep Jacinto rond etenstijd, dus heeft hij de 2e helft van het potje 'wortel' niet opgegeten. Dus vandaag kan ik het weggooien (> 24 uur).
    Ik probeer wel meteen een beetje het ritme van fruit 's ochtends & groente bij avondeten erin te brengen namelijk (elke gek z'n gebrek).
     
  7. veertje

    veertje Fanatiek lid

    Das minder, ik doe ook rond het avond eten groente en zodra ik met fruit ga beginnen doe ik dat smorgens ergens tussen de voeding.
    Lisa krijgt vandaag rond 3a4 uur al groente omdat ze een fles moet om 5 uur en meestal daarna meestal gaat slapen tot een uurtje of 7..
     
  8. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Lilly: ik snap dat het heel vewarrend is!

    Watbetreft eten, halve potjes? Levi eet al hele potjes leeg, vers eet hij zo een hele banaan met een halve Peer erdoorheen :D mijn kleine vreetzak hihi groentes eet hij ook goed!
     
  9. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @cimu, mijn man zit deze week in Eindhoven ivm werk/cursus, vandaar dat hij belde;) En ja dat is wel lief hoor, maar ik bel hem ook:D WE hebben ook totaal geen ruzie eigenlijk. En hij heeft het er minstens net zo moeilijk mee, of misschien wel moeilijker omdat hij ook nog een potje schuldgevoel mee zeult....

    PSZ- misschien dat ventje van jou gewoon al toe aan het échte werk:D Lekker naar school;) Of verzet hij zich gewoon tegen de verandering? Ruben houd daar bijvoorbeeld helemaal niet van. En toen op deze psz de juf tijdelijk wegging was het ook weer mis, ook huilen en zo. Nu nog heeft ie het erover dat Juf Riet weg is (nu al 3 maanden geleden), maar zij was dan ook echt zo'n 'oppermoeder' type, kan me voorstellen dat ze hem een heel veilig gevoel gaf (baal zelf ook dat ze weg is, ook al is de nieuwe juf ook een lieverd).

    Potjes...ik gaf Ruben (Job krijgt nog niet) ook juist in het begin vers, dan deelden we samen een peer of zo. Ik deed een combi van Rapley, maar ook geprakt heeft hij wel gehad. En potjes inderdaad later, lekker makkelijk voor in de tas, ook als je onverwacht eens ergens blijft plakken of zo........

    Met groentepotjes ben ik wel snel gestopt want dat vond meneer vaak niet lekker. Alleen pompoen en een of andere bonenschotel meen ik me te herinneren. Dus die haalde ik voor als we ergens heen gingen.

    Ik ben daar ook goed in he, korte berichtjes die dan toch lang worden;)
     
  10. veertje

    veertje Fanatiek lid

    Groentepotjes vond stijn ook nooit lekker, welke ik ook haalde..
     
  11. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi dames !

    Ik ben er maar even, Sophie huilt vanavond veel. Misschien een regeldag ... beter nu dan zondag ! ;)

    Even een foto van haar, afgelopen zondag gemaakt !

    Groetjes,
    Nikki F
     
  12. veertje

    veertje Fanatiek lid

    Wat een lieverd zeg!

    Wij gaan zeker weten niet voor een 3de kindje,Mijn man laat morgen een knipje zetten :D
    Ben der wel blij mee want dan hoef ik niet al die troep meer te slikken :D
     

Deel Deze Pagina