Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @funny hoe is het met je voet?
    @zomaar noa heeft gister ook haar eerste happy meal op haha. noa heeft nooit last gehad van de bmr prik.

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    funny, en?
    pfff schrikken man

3. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hartverscheurend... snikken, huilen, pijn auw... Mijn mannie huilt zelden tot nooit en nu... SNIKKEN och arm schaapje (hield het zelf ook amper droog, volgens mij heeft niemand mijn stiekeme traantje gezien :cry: )

BAH BAH BAH, maar voorlopig is hij er weer even vanaf, man man man wat ben ik een sofie geworden sinds ik moeder ben..... Mijn hart lijkt wel 16000987726 keer vergroot als het om Noah gaat! Soms sta ik echt te kijken van HOEVEEL je van je kindje kan houden zeg, gisteren lag hij een anderhalf uur op bed heeeeeerlijk te slapen... zit ik op de bank heerlijk een filmpje te kijken, mis ik hem ineens zo ERG, traantjes rolde bijna over mijn wangen, moest me echt inhouden om hem niet uit bed te halen :oops: (ach met hormoontjes zal het ook wel nog erger zijn ;) ) Maar geniet zo enorm van mijn mannetje! Zo dat is er even uit :)

Kaatjesmam:AAAAH 3x de BMR... poeh poeh poeh snik nee 1tje was genoeg ;) Hij ligt nu lekker te slapen, heb hem eerst even verwend met een croissantje :p en daarna een stukje chocolade voor de pijn ;) :oops:

Mandy: hahaha het was de Noa(h) Happy meal dag ;)

Djezelf: Ze krijgen de entingen toch altijd per 2? Maar dit is de eerste die ze in de armpjes krijgen :cry: .

Ik ga ook even een dutje doen.... mensen mensen, rond 12 uur stort ik elke dag een beetje in, net een oud wijf :oops:

4. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Funny, auwie! Hoe is het nu?

Zomaar, Marciano heeft ook geen last gehad van de BMR-prik.

Andi, vervelend, die misselijkheid.

Cimu, hier ook meer 'buikklachten'... Schijnt heel normaal te zijn volgens de vk bij een 2e of volgende zwangerschap.

5. veertje

veertje Fanatiek lid

Vanmorgen de eerste echo gehad.
    Ze kon heel erg weinig zien omdat ze teveel schaduw had ofzo.
    Ze zag wel dat er wat zat en na heel erg lang zoeken zagen we gelukkig een kloppend hartje.
    Alleen denkt ze dat ik tussen de 5,5 en 6 weken zwanger ben.
    We krijgen nu 19 februari nog een echo en dan kan ze waarschijnlijk wel alles goed zien.
    Ze zegt dat het dan wel zo kan zijn dat we dan ineens weer langer zwanger zijn.

6. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @veertje: raar hoor al die echo's hier, dan weer zo lang dan weer zo lang zwanger.
    In ieder geval hebben jullie een mooi kloppend hartje gezien!
    Gefeliciteerd!
    ( en je mag mooi nog een keer ;) )

@zomaar: aaahhhhhhh ja zielig he!
    En dat je zo van ze houdt dat het zowat pijn doet....Herkenbaar.
    ik herken je verhaal van dat missen ook hoor.
    Soms dan denk ik : pfffff, is het niet al bedtijd voor je...
    om vervolgens te denken: Word nou maar weer wakker, ik mis je om me heen te hebben!

@anniek: en al lekker opgeschoten met de kamer?
    Ik ga zo je voorbeeld maar even volgen.
    Ff boven grondig schoonmaken!

@funny: al nieuws van je voet?

7. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Pff heb echt nooit tijd om ff te forummen, baal...

Lief dat jullie allemaal aan me gedacht hebben vrijdag.
    Gelukkig is alles goed met de kleine.
    Was blij om onze uk in actie te zien.

Keano heeft ook even bij ons op de kamer geslapen en dat mag zijn brusje nu weer.

Het thema van de kamer blijft hetzelfde. Als hij een zusje krijgt komt er misschien wat roze bij! Ik ga er ook vanuit dat het gaat gewoon lukken
    met zijn 2en op de kamer. We gaan de bedjes in een hoek zetten, 1 zo tegen de muur - en 1 zo tegen de muur I snap je het nog, hihi.

@Lilly
    Kleding genoeg dus!

@Zomaar
    Al voor de beeb geshopt, haha. Ikke ook hoor. Een lief dekentje/badcape.
    Hoe is het met Noah? Ik heb het al gelezen, hihi.

@Marlieke
    Je mag dus niet veel aankomen of begrijp ik het verkeerd?

@Kaatjesmam
    Vorige keer kwam mijn buik laat en was bijna direct na de bevalling weer verdwenen. Dat vond ik toen helemaal niet zo leuk. Was heel raar.

@Djezelf
    Het kan bij de intake nog te vroeg zijn om wat te zien (hangt af van je buikje zullen we maar zeggen). Daarom krijg je de echo rond 12 weken.
    Enne ik kon na een week ook al mijn oude kleren weer aan, maar een maand later was ik lichter dan voor de zwangerschap en dat is doorgegaan tot 2009. Zwanger. Ben benieuwd of ik nu ook 10 kg aankom...

@Andi
    Gefeliciteerd!

@Veertje
    Mooi nieuws, zwanger is zwanger en de termijn. Who cares.
    Dat hoor je dan de volgende keer wel. Don't worry ;)

Nog weer even over bevallen:

Ik wilde dus thuisbevallen maar moest wegens niet vorderende ontsluiting (bij 6/7 cm) naar het zh. Is achteraf gezien maar goed geweest ook.
    Ben er nu nog niet uit. Denk dat ik weer thuis wil bevallen, maar ja of dat ook gaat gebeuren weet je nooit.

8. veertje

veertje Fanatiek lid

Wanneer ik uitgerekend ben zal me een worst wezen :D ik wou alleen een kloppend hartje zien :D
    Heb hem wel even geknepen bij de gyn, ze was zolang zo stil, ik dacht echt dat het fout was maar gelukkig was dat niet zo.

9. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Dat kan ik me voostellen veertje, gelukkig een kloppend hartje en nu op naar de volgende echo.

10. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Dat zoekmoment duurt voor je gevoel een eeuwigheid.
    Met de 12 weken echo was er echter geen seconde twijfel.
    Ben blij voor je dat de kleine het doet :D

11. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    oef ja dat je dan ff de bibbers heb, als het (voor je gevoel) zo lang duurt kan ik me echt voorstellen!

(ooowwhhh ik moet nog 23 dagen wachten...pfffff)

12. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Veertje: Gefeliciteerd met een mooi kloppend hartje!

Velobabe: Fijn dat alles oké was! Zie dat jij je banner nu ook hebt aangepast? Je bent nu dus 12 weken zwanger?

Djezelf: :) hahaha idd soms kijk je ze het bed in (meestal als ze een klein beetje vervelend zijn ;) ) om vervolgens weer te denken pff wat kan het toch saaaaaai zijn zo zonder hem!

Lilly: Nog maar eventje en jij hebt ook je ECHO! Het echte aftellen is begonnen!

Zooo nu ga ik eindelijk iets nuttigs doen. Eventjes wassen en zo..... Noahtje ligt nog heerlijk op 1 oor.

13. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @zomaar haha de noa(h) dag!
    @veertje gelukkig heb je een kloppend hartje gezien, op naar de volgende echo! hoe lang dacht je zwanger te zijn?

14. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Hi meiden!

M'n voet is zwaar gekneusd (ziet er behoorlijk dik en blauw uit) maar is gelukkig niet gebroken. Het lopen gaat niet geweldig maar al beter als vanmorgen.

Djezelf, tot 20 wk blijkt het het meeste risico te hebben (voor foto) en aangezien het m'n voet was en ik een extra verzwaard vest aankreeg kon er gelukkig een foto gemaakt worden.

Kaatjesmam, ik heb echt af en toe medelijden met m'n man hoor... hij heeft het op het moment zeker niet makkelijk met mij en Dylan wil dat papa alles voor 'm doet!

Veertje, een kloppend hartje is zo'n goed gevoel om te zien! Gefeliciteerd meid!

Lilly, weet je nog dat je het had over dat je zoontje alles door jou wilde laten doen? Papa die niks mocht? Nou maak je borst maar nat want bij Dylan is het nu andersom, hij wil alles door papa gedaan hebben.

Zomaar, hormonen? Nee hoor heb ik geen last van.. ;) Jank om alles en 5 minuten later is er niks aan de hand. Ik kan bijna niet 's avonds bij Dylan gaan kijken want dan kan ik niet meer weg (ben zo gek op hem :D )

Cimu, heb deze x zoveel meer klachten als met Dylan al moet ik zeggen dat ik me de laatste wk super voel (behalve wat maagzuur). Denk dat het ook komt dat we nog een kleintje hebben rondlopen die aandacht en zorg nodig heeft!

all, wat vinden jullie? M'n buurvrouw is 11 april uitgerekend dus iets voor mij en heeft nog niks aan een kamertje of kleertjes of iets dergelijks gedaan :confused: ... Ze is heel ziek geweest en blijkt dat ze nu griep heeft maar ik kan er met m'n pet niet bij hoor!

Ga nu m'n werk even bellen dat ik morgen weer kom werken en dat ze me moeten bedienen omdat ik niet zo goed kan lopen :D

15. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Funny: een collegaatje van mij ging afgelopen week met zwangerschapsverlof (4 weken voor uitgerekende datum) en had het kamertje ook nog lang niet klaar... ze was net in januari verhuisd en dacht daar haar hele verlof nog voor te hebben. Ik help het haar hopen... zul je net zien dat deze kleine 3 weken te vroeg komt.
    Ach ja, en anders leg je de kleine toch eerst bij je op de slaapkamer :D

Ik snap wel wat je bedoelt hoor! Maar zolang ze jou niet probeert op te zadelen met haar probleem; lekker laten gaan zou ik zeggen ;)

16. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @funny:
    ik kende iemand die tijdens de bevalling nog niet eens klaar was.....:confused:
    maar zo leeft ieder maar zijn eigen leven hoor..
    tis zeker niet mijn manier!

17. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Hebben jullie lekker genoten van de rust?

Ik heb mijn laptoppie weer terug, dus dat is nu over :) :) :)

@veertje, oh wat heerlijk een kloppend hartje!

@zomaar, ik begrijp je helemaal.....ik ben ook zo'n emotionele muts..Soms doet Ruben iets en dan ben ik zoooo trots, en vind ik hem zoooooo lief, dan kan ik ook wel huilen hoor :)

Ik meot nu verder, kom vanavond nog wel buurten hier.

NOG TWEE NACHTJES SLAPEN!

18. veertje

veertje Fanatiek lid

@mandy, dacht zelf dat ik op 6 weken en 6 dagen zat maar de gyn gokt tussen de 5,5 en 6 weken.

@funny, au, hopen maar dat het snel weer beter gaat met je voet.

19. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Dat moet ze wel een wagen of een bedje hebben! Ze heeft niet eens een pak luiers of kleertjes! Ach, heb een pakje van Dylan gevonden wat eigenlijk meer een meidenpakje is dus dat heb ik haar vanmiddag maar gegeven.
    Misschien wil ze voor die tijd nog met haar vriend een huis kopen en dus verhuizen. Ze wonen namelijk nog niet samen...
    En inderdaad.. iedereen z'n eigen ding. Ik heb er een prima buurvrouw aan en het zou wel leuk zijn als we allebei straks een baby van dezelfde leeftijd hebben..

Lilly, spannend!

20. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @veertje: helemaal vergeten :oops:
    Maar hoe was je vakantie?

@lilly: wauw jij hoeft ook nog maar heel kort geduld te hebben!
    :)
    * ik veeeeeeeeeeeel langer....*

Deel Deze Pagina