OOOOOOOHHHHHHH bedankt hoor allemaal Ben er helemaal hieperdepieper van Heb er zoooooo'n zin in. Ervan uit gaande dat alles uiteraard helemaal picobello is, gaan we vanaf ook gewoon iedereen inlichten. Niks buikje verbergen maar juist pronken 8) Pffffffff........ik hoop dat ik vannacht kan slapen
12 uur............ EErst oppassen van 8 tot 10, dan gauw naar de stad om iets te regelen en dan............pfffffffffffffffffff Echt ik ben helemaal zenuwachtig Hadden jullie (diegene die hem al gehad hebben) dat ook?
Lilly, have fun morgen! En ja, dat had ik ook (zelfs nu nog als ik een echo krijg )! En jij mag lachen hoor.. het is ook wel een beetje een komische situatie. Vertelde het verhaal op m'n werk aan m'n sales jongens en die lagen in een deuk! M'n man zei alleen maar: 'ik hoop dat je nu wat rustiger reageert' grrrrrr! Shaula, welkom! en GEFELICITEERD natuurlijk! Jo79, wat zal jij je een paar minuten ongelovelijk zenuwachtig hebben gevoeld! Gelukkig toch een kloppend hartje gezien en gehoord! Zomaar, je bent echt niet de enige! Ik denk er ook heel veel overna hoe ik dit mannetje net zoveel liefde en aandacht kan geven als Dylan en tegelijk me schuldig voelen dat ik Dylan dan minder kan geven.... Heb het zelfs nu met dingen doen (zoals nu ook een pretecho omdat ik dat ook bij Dylan heb gedaan) en deze uk krijgt heel veel kleertjes van z'n grote broer. Voel ik me best rot onder af en toe... Heb 2 wk terug een echo gehad maar op de DVD was niet de hele tijd geluid. Nu mag ik volgende week terug komen voor nog een pretecho! Jippie! Met m'n voet gaat het beter, al is ie behoorlijk dik en blauw (zeker na een dag werken). Dylan wilde bij Oma blijven slapen dus zit vanavond onverwachts met manlief alleen thuis. Het is omdat Dylan en oma het zo graag wilde hoor want ik heb 'm graag om me heen zeker nu ik me zo goed voel!
@shaula: Ook hier nogmaals GEFELICITEERD en natuurlijk van harte welkom! @lilly: nou kan me goed voorstellen dat je er helemaal zunuwachtig voor bent. Spannend he, misschien zijn het er wel meer ofzo whahahaha Heeeeeeeeeeeel veeeeeeeel plezier. Kom morgernavond snel kijken hoe het geweest is! @velobabe: ja ik denk ook wel dat je dat zelf in de hand hebt. Maar toch ga je denken he.... vrijdag komt MvM bij me, kan ik weer een test doen Ben blij dat ik deze keer wel mee kan doen. Wie van jullie doet er ook aan mee?
Nou ladies ik kruip mijn bedje in, en hopelijk lekker slapen...... Tot morgen,iig Na de echo. Misschien ervoor nog ff. Truste.
@djezelf, ik twijfel nog of ik mee ga doen aan MvM, ik zou het doen als de afgelopen echo goed was maar omdat ik nu niet weet hoelang ik zwanger ben enzo wil ik toch de volgende echo nog even afwachten. @lilly, ontzettend mooi nummer, ik heb hem grijs gedraaid toen stijn geboren was. Ik was ook ontzettend zenuwachtig voor de echo. Nogmaals heel erg veel plezier en kom hier morgenmiddag kijken Hier ontzettend misselijk al de hele dag, word er eigenlijk een beetje gek van maar gelukkig nog niet overgegeven. Wel bijna overgegeven vanmiddag. Tis hier ontzettend mooi wit buiten, vind het zo jammer dat die niet overdag is geweest want dan kon ik mooi met Stijn naar buiten. Stijn slaapt tot nu toe heerlijk en hoop dat dat vannacht ook zo blijft want we hebben nog wat slaap in te halen van afgelopen nacht.
@Lilly, ja spannend morgen de eerste echo! @Funny, heb je toen je goede voet gelijk in je man's kruis geparkeerd ? @Djezelf, ik heb meegedaan aan Mvm vanaf week 9, daarvoor was ik ziek en stond mijn hoofd er niet naar. @Veertje, ja, hier is het ook wit buiten. Had niet verwacht dat het zou blijven liggen, was helemaal verbaasd toen ik uit het raam keek. Ik ga zo maar eens naar mijn bedje toe, welterusten!
lilly veel suc6 en plezier morgen! ik voel me hier mega shit heb véél te veel pijn en me voor morgen ziek gemeld... pff en dat werd me niet zo in dank af genomen.. naja ik kom hier te weinig dus zal het jullie allemaal besparen.... truste
@anniek: je mag altijd komen spuien hoor, ook al kom je niet vaak @veertje: hier een beetje wit. Hoop dat het morgen ook nog wat ligt. Jonathan vind sneeuw ook helemaal geweldig!
@lilly: veel plezier morgen!ik zal aan je denken @velobabe: nog gefeliciteerd met je goede echo! @zomaar: hoe is het nu met Noah?niet ziek geworden van zijn prikkies? @anniek: hopelijk gaat het snel wat beter @de rest: dikke knuffel
Lilly; nee hoor ik was helemaal niet zenuwachtig voor de eerste echo. Zat me helemaal niet op te vreten de hele reis naar Hong Kong. En hoefde ook helemaal geen moeite te doen om m'n tranen binnen te houden toen we een kloppend hartje zagen....... En voor komende vrijdag ben ik ook heel relaxed...... succes vandaag! anniek; sterkte. Je mag altijd even komen "klagen" hoor. Maar hopelijk hebben we binnenkort een blij en vrolijk Anniekje! Vandaag ben ik 12 weken! Joehoe! Ik vind dan ook dat de misselijkheid nu moet stoppen. Ik merk goed dat ik geen pillen meer heb. Zo ellendig. En dat plassen 's nachts....zucht...ik moet echt zo vaak. Ik weet precies in het donker hoeveel stappen tot de deur etc. Nou genoeg geklaagd.
Zo... dan is het nu even mijn beurt om te klagen op dit tijdstip... Niet lezen voor de mensen met een zwakke maag! Gisteren na het eten voelde ik me meteen al niet zo lekker, echt een gevoel van: het is verkeerd "gevallen". Was er een uur later nog niet uit over welke kant het eruit moest.. maar eruit dat moest het dat maakte mijn darmen wel duidelijk. Resultaat een paar minuten later heb ik het allebei maar even gedaan... Zoooo dat was ik kwijt (dacht ik) JEZUS heb de hele avond en nacht staan overgeven en overgeven en op een gegeven moment kwam het van beiden kanten tegelijk Tsjeeee het is heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang gelden dat ik me ZO ziek heb gevoeld. En net een dikke 2 uur geleden wordt mijn man wakker, moet hij ook overgeven... toch iets in het eten dus (maar ik merk dat altijd heeeel snel omdat ik hele gevoelige darmen heb) Nou daarzit je dan met je voedsel vergiftging, niets in je buik zwanger te wezen Hoop dat het snel beter gaat en ga vanmiddag denk ik ook ff de VK bellen of een voedselvergiftiging kwaad kan voor mijn ukkie. Kaatjesmam: Gefeliciteerd met de eerste mijlpaal! Marieke: Lief dat je het vraagt, maar aan Noah is nu nog helemaal niets te merken, maar bij de BMR prik komen de symptomen ook pas vanaf 5 dagen na de prik tot maximaal 2 weken. (hoop natuurlijk dat ze gewoon helemaal niet komen natuurlijk!) Anniek: Beterschap voor zover dat mogelijk is. Djezelf: Hier niet meegedan met MvM, ik wil wel maar mijn man ziet de flessen in huis "niet bepaald" zitten. Funny: Oh boffen dat je dan terug mag komen! Lilly: Als ik niet meer online ben voor 12 uur HEEEEEEEL VEEL SUCCES EN PLEZIER! Ik denk aan je om 12 uur!
@Anniek, sterkte! @Kaatjesmam, ik heb met 16 weken voor het laatst overgegeven, beetje ontmoedigend misschien. In ieder geval was het toen wel een stuk sporadischer dan die eerste weken. @Zomaar, misschien buikgriep, heb ik een aantal weken geleden ook gehad, jakkes, wat voel je je dan belabberd. Moest zorgen dat ik genoeg vocht binnenhield, maar dat was makkelijker gezegd dan gedaan. Beterschap! Robin is naar het kdv en ik ben vandaag een dagje alleen thuis, eens even wat opruimen, schoonmaken, strijken en de administratie doen, dat schiet altijd een stuk meer op als je alleen bent.
Kaatjesmam, jippie, 12 weken! Djezelf, ik heb meegedaan vanaf 6 weken aan mvm. Vond het dit keer veel lastiger dan de vorige keer. Heb ben ik bang niet zo heel erg veel ingezameld voor hen. Het is namelijk zo dat wanneer ik naar de wc ga, ik dat zsm moet doen. Anders is namelijk zo ongeveer de hele kamer afgebroken door Marciano... Lilly, veel plezier straks meid! All, hier nog 2 nachtjes slapen voor de 20-weken-echo. Vrijdagmorgen om 9.30 uur mogen we. Wel lekker op tijd. Hoef ik niet zo vaak op de klok te kijken of het al zo laat is...
Goedemorgen! @veertje,en hoe was de nacht? @kaatjesmam,gefeliciteerd met de magische grens! En wat heerlijk dat jij zo relaxed was voor je echo's Ik moet ook al moeite doen mijn tranen binnen te houden bij de gedachte dat ik straks een hartje ga zien. Laat staan als ik het daadwerkelijk ook ga zien @zomaar, dat klinkt idd als een gevalletje voedselvergiftiging of buikgriep. Ik hoor het hier ook veel om me heen dat er weer buikgriep heerst. Ik heb het een jaar geleden ook zo erg gehad, stond ik te douchen liep het er gewoon uit Voelde me zooooooo vies en zoooooo ziek Sterkte, als het voedselvergiftiging was dan zou het redelijk snel voorbij kunnen zijn. Dus dat hoop ik dan maar voor je. @marlieke, jee nog dagjes, en dan ben je op de helft en hopelijk weer een stuk geruster dat alles in aanleg er goed uitziet. Jeeminee, het benne spannende tijden he @djezelf, mvm zit hier gek genoeg niet in de buurt dus helaas. Anders had ik het wel gedaan. @anniek, wat maakt dat nou uit dat je hier weinig komt. En hoezo werd dat je niet in dank afgenomen alsof JIJ je niet liever gewoon goed voelt en geen pijn hebt. Pfffffffff......laat ze lekker door de .......... zakken hoor @all,wat ontzettendlief dat jullie zo aan me denken. Ik heb heel rommelig geslapen en ik ben vreselijk onrustig en hyper. Ga daar zo gebruik van maken en mijn keuken opruimen want gisteravond was ik te moe omnog iets te doen. Probeer uiteraard allleen maar positief te denken en ga daar ookgewoon van uit, maar ergens heel ver in mijn achterhoofd zit ook nog dat vervelende stemmetje dat zegt dat het fout kán zijn.... Nou nog 2 uur en 55 minuten.........