Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Shaula: welkom! En gefeliciteerd! Leuk zeg!

@Kaatjesmam: 12 weken, mooi! Gefeliciteerd!
    Sinds kort volg ik ook een cursus Chinees via Nick Junior: Ni Hao Kay Lan... (schrijf ik het goed?) Ik weet al dat rood hongsa is (geen idee hoe ik het schrijf) :D Mijn mannetje vindt het een hele leuke serie!

@Lilly: heel veel succes/plezier bij je eigen straks!

Verder ben ik waarschijnlijk de helft vergeten... ben met 3 dingen tegelijk bezig (zit op m'n werk...)

Voor wat betreft 2e kindje:
    Ik ben verschrikkelijk verliefd op ons mannetje. Ik doe/laat alles voor hem! De meest overwegende reden om een 2e kindje te willen is dat ik hem een broertje/zusje zo veel gun! Ik heb ook 2 zusjes. Maar nu slaat de twijfel wel eens toe: er is geen weg terug meer... Zal hij straks ook zo blij zijn als hij de aandacht moet delen?
    Vooralsnog vindt hij baby's op KDV en de kleine van mijn zus geweldig! Knuffelen, kusjes geven; hij is zo lief! Als ik vraag waar de baby moet slapen, zegt hij: bij mij in bedje!
    Maar goed, straks is de kleine er 24 uur per dag en moet hij mij delen.
    Ook al stop ik met werken (werk nu 3 dagen).
    Het zullen de hormonen wel zijn.... hoop ik... Over 6 maanden weten we het :D

2. veertje

veertje Fanatiek lid

@lilly, heb heerlijk geslapen, vanmorgen stond stijn om half 9 naast mijn bed met de mededeling dat ik wakker moest worden :D

Net ff een half uurtje buiten in de sneeuw gespeeld met Stijn en de hond.

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @veertje,heeeeeeeeeeeeeerlijk!

Ik ga zo ook ff de sneeuw in met kindjelief :)

Nog 1 uur en 43 minuten..........

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Nog 1 uur !

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Oh Lilly, wat spannend, ben je al vertrokken?

Ik ben een beetje naar babykamerspulletjes en inrichting aan het snuffelen. Dit keer wordt het een rood met wit kamertje, want we weten niet wat het wordt. Ik heb al zulke leuke dingen gezien, geruite lakentjes met een kantje, een rood-wit gestipt billendoekjesdoosje (wat een woord) etc. We gaan in april verhuizen, dus vanaf dan kunnen we aan het kamertje gaan klussen.
    Hebben jullie al ideeën of thema's voor de babykamer bedacht? Robin's kamertje wordt lichtblauw met roze.

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Nog 22 minuten, we gaan nu!

Please laat het goed zijn!

7. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Lilly, en al vertrokken?

Kaatjesmam, gefeliciteerd met de magische grens! Tja, moet je net als Jo een beetje terleurstellen.. heb tot ruim 17 wk gespuugd :( .

Cimu, Dylan is ook gek op die serie! Straks kan hij nog eerder chinees dan engels, hahaha!

Jo79, ik vind zo'n onderwaterkamer (met vissen etc) erg leuk. Dylan heeft een jungle kamer maar is misschien meer voor een jongen. Een grote kinderboerderij vind ik ook leuk... Willen jullie allebei niet weten wat het is?

Djezelf, heb de eerste 2 x wel meegedaan met MvM maar nu wilde ik eerst afwachten of het wel allemaal goed zou gaan en was veel te veel bezig met de 20 wk echo. Heb nu dus niet meegedaan maar niet echt een duidelijke reden dus.

Ben vanmorgen weer ff bij de VK geweest. Heb zelf het gevoel dat ik heel dik ben en een groot kindje in m'n buik heb maar de VK vindt van niet... het gaat goed en dat is het belangrijkste!
    Taart besteld voor Dylan z'n verjaardag en proefdruk van de geboortekaartjes opgehaald.
    Net lekker ff met Dylan sneeuw naar elkaar gegooid! En vanmiddag een verjaardag!
    Jeetje, klinkt wel heel druk maar voel me goed en ga zo ff lekker een tukkie doen met Dylan!

Kom vanavond ff kijken!

8. veertje

veertje Fanatiek lid

Spannend, ik hou het hier in de gaten :D

9. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Lilly, ben je al terug?

Funny en Jo; dat wil ik dus niet horen he. Heb wel heel veel medelijden met jullie.

zomaar; gaat ie weer een beetje? Heb je de verloskundige al gesproken?

Cimu; wat goed zeg dat jullie zo chinees leren. Lijkt me een stuk leuker dan chinese les hier. Kon gisteren wel huilen toen ik zo misselijk was en ook nog eens niks goed deed. Ik krijg die uitspraak er gewoon echt niet in. M'n tong kan dat gewoon niet....

Leuk om over kamers na te denken. Ik vind zo'n superhollands kamertje nu wel heel leuk. Inderdaad ook met die rode ruitjes en stofjes met die blauwe boertjes erop. Maar ja dat moet ik natuurlijk allemaal in NL kopen. Ik kan hier ook niet schilderen/behangen op de muren, maar misschien een leuke muursticker. gisteren al even op www.bulbby.com gekeken. Ook voor Karlijn leuk.
    Nou ik heb nog genoeg tijd om 100x te veranderen van idee.

10. veertje

veertje Fanatiek lid

Denk dat lilly nu lekker naar haar frummeltje zit te kijken :D

11. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Lilly... ik dacht effe te checken hoe je echo is geweest, maar nog geen bericht... I'll be back!

12. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Oooooooooooohhhhhhhhhh het was zooooooooooo mooi!

WAt kun je tegenwoordig al veel zien zeg :confused:
    Hoofdje,armpjes, beentjes en zelfs teentjes en de navelstreng :confused:

En het allermooiste kloppende hartje ooit :D :)

Ik zweef echt een meter boven de lucht 8)

Helaas moet ik het kort houden, krijg zo visite en moet nog dweilen. Tis vies bah en morgen oppaskindjes dus moet echt ff. ben er vanaaf wel ff dnek ik!

13. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Oh Lilly, wat fijn dat het helemaal goed was!
    Super meid!

(ik wil morgen ook zo'n echo...)

14. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    lilly fijn dat het goed was!

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    tnx meiden.......

zo ik zit ff....

Zedeed dat ding op mijn buik en je zag het echt gelijk!
    Hij/zij sliep eerst, lag in een ienieminie bolletje tegen de rand van de baarmoeder. Maar na een paar minuutjes werd hij/zij wakker en begon te zwaaien en trappelen. ZOOOOOOOOO GAAF!

En wat een verschil met 2,5 jaar geleden. Zo duidelijk alles. Echt super.

@knuf, jij krijgt ook zo'n echo!

16. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Lilly: wat fijn dat je een goede/mooie echo hebt gehad! Lekker blijven zweven!

@knuf: ik hoop dat jij morgen ook zo'n mooie echo krijgt!

17. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Lilly, zweef ze! Heel fijn om te lezen dat je zo'n goede echo had!

Knuf, ook voor jou morgen zo'n echo meid!

All, morgen eerst weer naar de kno-arts. Controle en dat is maar goed ook. Oor begint weer dicht te slaan (vocht...alweer) en knallende koppijn daardoor...:( Vanavond moet ik schoonmaken bij mijn ouders op de zaak. Zie het totaal niet zitten... Maar vind het rot dat ik nu alweer mijn moeder moet teleurstellen.. Wat zouden jullie doen?

18. veertje

veertje Fanatiek lid

@lilly goed om te horen dat alles goed is :D

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Lilly fijn dat alles zo goed was!

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    @Lilly, wat fijn zo'n mooie echo!
    @Marlieke, als je je niet goed voelt, zou ik niet gaan schoonmaken, waarschijnlijk vindt je moeder het vervelender dat je gaat staan ploeteren als je niet lekker bent, dan dat je het overslaat. Het is vervelend, maar jij kunt er ook niets aan doen. Hopelijk kan de kno-arts je helpen.

Deel Deze Pagina