@lilly: super dat je zo'n mooie echo hebt gehad! gefeliciteerd @knuf: veel plezier morgen met jouw echo
lilly super hoor! je enthousiasme straalt van je bericht! ennu misschien een fototje? hier nu de komende 2/3wkn ziek! pff carla veel plezier
ja een foto lilly Kan ook wel een foto van mijn echo plaatsen maar helaas is daar nog weinig op te zien. @knuf, heel erg veel plezier alvast met je echo. Kan niet wachten tot de 19de dan zien wij onze krummel ook weer, hopelijk nog steeds met een hartslag en heel erg gegroeid. Ben al stiekem bezig een babysite te maken voor de 2de.
Lilly, gefeliciteerd! Wat zal je je heerlijk voelen! Dat is wel het voordeel dat het iets later is... het gaat nu zo hard! Foto! Kaatjesmam, sorry... ik dacht echt een paar wk terug 'dit wil ik nooit meer' maar nu voel ik me zo goed dat ik het al bijna 'vergeten' ben. Het is het allemaal waard hoor! Knuf, jij ook veel plezier morgen! Veertje, ik denk dat jij de 19de verrast gaat worden... zomaar een gevoel maar denk echt dat je iets verder bent... Ga nu bijna naar zwangerschapsgym.. ben vanavond zo moe! Zie mezelf ook niet echt 'gymen' met die voet maar ff kletsen met de andere vrouwen is wel leuk!
Ik heb wel alles terug gelezen maar er komt weinig aan.... Ik ben ZOOOO ziek BAH, de vk heb ik gebeld, in beide gevallen (buikgriep of voedselvergiftiging) heeft de kleine kruimel erg weinig last van. Wel heb ik ORS moeten halen en dat moeten nemen. Ik moest idd zorgen dat ik voldoende vocht binnen kreeg. Tsjee ben in 1 dag gewoon 1,3 kg afgevallen Lilly: Ik vind het zo super fijn voor je dat je jouw mooie leive spruitje hebt gezien en dat alles in orde is!... Kwam ff snel spieken voor een mooie echo foto maar helaas daar zal ik nog even op moeten wachten zie ik. De rest, sorry ik zal de volgende keer weer reageren. Tot snel
@Zomaar, beterschap! Ja, alleen door die ORS smaakte het drinken nog viezer, waardoor het er bij mij nog eerder uitkwam. Ik was ook 2 kilo kwijt in 3 dagen. Ondertussen zit dat er allemaal weer aan en nog meer, maar ik heb ook gewoon teveel gevreten op vakantie . Houd je water ofzo dan nog wel binnen? Bleuh, je kunt je er goed belabberd door voelen. Robin was vandaag gebeten door een ander kind op het kdv, ze heeft gewoon tandafdrukken naast haar oor staan !
Meiden,ben kapot.......fotootje komt nog maar niet nu Moe, misselijk,bleh, maar heel gelukkig Lieve knuf, jij ook minstens zo veel plezier met je echo morgen! Hoe laat moet je ook alweer? Staat me bij dat je vroeg moest maar weet het niet meer zeker.......
@lle zieken: heeeeeel veel beterschap! Het betere weer zit er weer aan te komen! Toch? Ik heb zo'n zin in de lente/zomer! Kom maar op zon! @Jo: gebeten in het oor; zou toch niet moet kunnen op het Kdv, toch? Helaas is Thiago ook al een paar keer 'mishandelt' thuis gekomen: tand door de lip, flinke buil op zijn hoofd; door toedoen van een ander kindje.
Knuf, veel plezier vandaag! Anniek, hoe is het nu? Hopelijk geen bloedverlies meer gehad? All, gisteravond toch maar gaan werken... Mijn moeder was ook niet lekker dus was wel nodig. Gisteravond vertelde ze mij dat ze er mee ging stoppen zodra ik ook stop vanwege mijn zwangerschap. Waarschijnlijk ergens eind april, begin mei. Mijn broer gaat tzt de zaak overnemen van mijn vader samen met een (kantoor)werknemer. Het is de bedoeling dat er dan wordt schoongemaakt door hun vrouwen. Ergens ben ik blij dat ik dan van die 'verplichting' af ben. Wanneer ik erover denk om straks toch weer te willen werken kan ik vast wel ergens wat krijgen. Schoonmaken in bedrijven heb ik immers al heel lang gedaan, dus ervaring genoeg.
@lilly; gefeliciteerd met je mooie echo! (sorry was gisteren wat vroeg met m'n berichtje, is ook zo moeilijk 7 uur tijdsverschil....) @knuf; succes vandaag Alle zieken; sterkte! @jo; karlijn is ook eens in haar voorhoofd gebeten op het kdv. Tot bloedens toe; 8 tandjes erin. M'n man ging haar ophalen en was zo boos terwijl die arme leidsters er natuurlijk ook niks aan konden doen. Vandaag een goed dagje qua misselijkheid. Wel slecht geslapen. 100x plassen en lang wakker liggen. En vanaf 5 uur een mug! Het muggenseizoen is weer in aantocht. En het is hier echt heel erg. Wij hebben 2 klamboes boven ons bed. Net de babyshower gehad. Erg leuk met spelletjes. Ik was eerste met de buggyrace!
Om half elf moet ik... En ik vind het zo spannend... Ik laat zo snel mogelijk wat horen hoor, maar ik weet niet zo goed hoe laat dat zal zijn aangezien ik het begin van de middag nog niet thuis ben.
Knuf: Veel plezier en succes, we gaan voor nog een mooie beeb! Hier gaat het al wat beter, denk toch dat het een voedselvergiftiging is geweest en geen buikgriep. Heb vanmorgen zelfs een beetje "dreumes" pap op Enne ORS BAH dat is idd heeeeeeeeeeel erg vies Vocht hield ik wel binnen (zolang ik maar niets at want dan kwam alles er weer uit, inclusief vocht ) Maar heb goede hoop vandaag, voel me nog niet de oude maar wel 80% beter dan gisteren! Poeh man wat kun je toch ineens ziek zijn.... Kaatjesmam: Blijft elke keer spannend hé! Succes hoor! Marlieke: In de schoonmaakwereld zal wel geen crisis zijn toch schoonmaken moet altijd gebeuren... Komt allemaal wel op zijn pootjes let maar op! Cimu: Wat een geod idee! IKKE WILLE OOK ZON EN LEKKER WEER Lilly: WIJ WILLEN EEN FOTO, NU! Jo: Ik zou via de tandafdrukken dat kindje opsporen en aan gaan geven bij de politie als ik jou was Nee grapje hoor, zielig voor je meisje, dat kindjes zo'n gemene dingen kunnen doen hé, tsjee zal dat bewust gaan of "per ongeluk"?
Haha, ja, mijn man had haar opgehaald en al heel pedagogisch verantwoord aan Robin gevraagd of ze dat kind wel een dreun terug had verkocht ! Robin wil ook nog wel eens bijten hoor, dus wie weet krijgt dat kind de volgende keer wel een hap terug. Tja, je kunt er weinig aan doen. @Knuf, leuk, je bent al bijna aan de beurt! @Marlieke, volgens mij vind je zo iets nieuws hoor, hier staan wekelijks zowat advertenties in het lokale krantje voor schoonmaakwerk bij bedrijven.
Goedemorgen! Ten eerste,knuf heel veel plezier! Nog 20 minuten en dan zie je je mooie kindje Hier nog een lekker verhaal dat niet geschikt is voor mensen met zwakke maag. Voelde me gisteravond zoooooo beroerd....maar eergisteravond ook dus dacht dat het kwam doordat ik erg moe was de afgelopen dagen. Nou uiteindelijk toch boven de pot gehangen en gatverdamme en kwam dus ook door mijn neus En dat BRAND Uiteindelijk nog steeds misselijk weer naar bed gegaan en behalve die vieze zure smaak in mijn keel dus ook een vieze zure lucht in mijn neus ale: Vanmorgen flinke diarree en nog steeds misselijk en belabberd. Na het douchen en aankleden werd Ruben wakker......kom zijn kmer binnen.......WAT EEN LUCHT! Heeft mijn arme mannetje zijn hele bed ondergespuugd En het was al helemaal ingedroogd dus waarschijnlijk heeft er gewoon in liggen slapen vannacht Gelukkig is hij wel weer een beetje fit. Ik heb net terwijl Ruben en zijn vriendje zijn hele kamer afbraken ff op bed gelegen.....zie de troep straks wel weer Ga nu proberen een happie te eten en kom straks kijken of knuf al gepost heeft.....