@Knuf, wat fijn dat alles goed was! @Funny, lekker de babykamer inrichten vanavond! Vandaag ben ik er ook even op uit geweest om te kijken voor verfkleurtjes en laminaat voor de kamertjes straks in ons nieuwe huis.
Jo79, ben helemaal blij met het resultaat tot nu toe... moet alleen nog wat kleine dingetjes zoals decoratie dingen maar daar heb ik geen haast mee! Velobabe, lilly... soms vind ik het heerlijk om alleen thuis te zijn. Maar ben nu een beetje moe en emotioneel dus mis m'n mannetje ... Ga even straks nadat ik Dylan naar bed heb gebracht de administratie opruimen en uitzoeken.
Anniek en Andi, jullie zijn straks ook gewoon aan de beurt met een prachtige echo! Zo, ik ga afsluiten en lekker op vakantie. Tot over een dikke week!
@knuf,fijne vakantie! @funny, dat ken ik ja. Vaak vind ik het heerlijk ff alleen,maar sinds de zwnagerschap idd vaakmoe en een beetje emo en dan liever niet alleen hoor. Hier mazzel, het oefenen ging ineens niet door dus manlief is lekker thuis Succes met de admi,wel een nuttige avond dus
@Knuf: wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad! En nu lekker op vakantie; GENIETEN HOOR! En na je vakantie is het nog maar 2 weekjes tot de volgende echo .... ben jaloers.... Ik wacht al 8 weken en moet NOG 4 weken wachten tot mijn 2e echo. Het is je gegund!
@knuf: veeel plezier op vakantie! lekker hoor, zou ook wel weer eens ff een weekendje weg willen. Hmmm...ga eens kijken of manlief er ook voor te porren is. @funny, lilly, velobabe: ahhhh zieluguh jullie, helemaal alleen! @funny: ja precies, bij mij ook continu dingen die jonathan aan gaan of ons gezin. Veel oorlog etc... Pffff Kan daar dan ook de hele dag nog last van hebben. Dan blijft het nog zo ergens in je achterhoofd sluimeren. @marlieke: ja dat had ik ookal gelezen over die verschillende ziekenhuizen. @jo: en ben je geslaagd ook voor je kleurtjes? @cimu: maar jij heb al een gehad.... Ik nog niets...ik ben zieliger...Whahahaha nee hoor!
@all, hier eigenlijk weinig te melden, manlief en ik zitten heerlijk suf op de bank en hebben maar besloten om lekker in bed te kruipen. Ik wens jullie nog een fijne avond toe.
Goedemorgen! Knuf, je leest het waarschijnlijk niet meer, maar een heel fijne vakantie gewenst meid! All, spannend... Nog 2 uurtjes... Ik moet de hele tijd denken ana mijn neef en zijn vrouw die vorig jaar met de 20-weken-echo te horen hebben gekregen dat het kindje helemaal niet goed was en ze de zwangerschap beter af konden breken. Het kindje zou de bevalling niet overleven en voor mijn aangetrouwde nicht zou het ook een groot risico zijn... Ik betrek het niet op mezelf, maar het sppokt constant door mijn hoofd hoe verschrikkelijk dat voor hun moet zijn geweest... Zij is overigens nu weer zwanger, zo'n 8 weken. Ik hoop echt voor hun dat alles nu goed komt!
Marlieke, ik hoor zoveel nare dingen de laatste tijd.. misschien vertellen mensen het nu meer tegen mij of ik trek het me meer aan maar het is echt een wonder als je zwanger raakt en een gezond kindje op de wereld kan zetten! Djezelf, heb je ook dat als je wakker wordt je eerst heel goed moet nadenken of het echt gebeurt is? En als je daarna weer in slaap valt je nachtmerrie gewoon weer verder gaat? Lilly, wat lekker! Ik heb wel een hele nuttige avond gehad .. had alleen wel bijna een brand gesticht... In m'n opruimbui had ik per ongeluk een handdoek op de lamp gegooid en die begon te branden! Kwam er gelukkig net op tijd achter (door m'n uitstekende geur!) Ga zo zwemmen en vanmiddag boodschappen doen voor de verjaardagen morgen! Vieren Dylan z'n verjaardag (alweer 3!) en 's avonds van m'n man! zomaar, gaat het al iets beter? Fijne dag allemaal!
@Marleieke Kan me voorstellen dat het een beetje dubbel voelt. Ik zal aan je denken straks. En dan volgt zodra je thuis bent een update natuurlijk. Alweer 20 weken. Heb je al geshopot voor de beeb?
Marlieke: Heel veel succes strakjes! Hopelijk hoor je niets bijzonders! Wil je het geslacht ook weten? (die nare veralen blijven idd altijd lang hangen... je kunt je ook niet voorstellen hoe erg dat moet zijn pff! Zoiets wens je NIEMAND toe!) Funny: Pff dan ben je wel blij dat je reuk zo goed ontwikkeld is, want hoe snel een brand uit slaat, tsjee dat wil je niet weten! Ik ben ook al eens zo verstrooid en vergeetachtig, hoop niet dat het dit keer na de bevalling ook nog erger word. Had ik bij Noah wel, was echt een zeef! Veel plezier met zwemmen straks, enne alvast GEFELICITEERD met je mannen! Hoop dat het een leuke dag word! Hier gaat het stukken beter, vanmorgen had ik ook echt HONGER en gewoon boterhammetjes kunnen eten Vandaag een rustig dagje voor de boeg met weinig bijzonders...
Hallo allemaal, Pfff ben een paar dagen niet geweest en er staat alweer zoveel bij! Wow! @Knuf, ondanks dat je al weg bent toch nog een hele fijne vakantie toegewenst. @Marlieke, spannend hoor vandaag! @Funny, oef...het is maar goed dat je geur nu zo goed is he! Haha. En gefeliciteerd met je mannetjes! En de rest ben ik een beetje vergeten. Kan dat al zo vroeg, die zwangerschapsdementie? Hier voelt alles nog ok (voel eigenlijk niet zoveel) ben alleen maar echt ENORM moe. Gisteren lag ik om 21uur al in coma en ik ga zometeen ook nog maar eventjes slapen denk ik Heeft iemand nog een leuke tip voor een traktatie voor kleine kindjes. Mn dochter wordt bijna 1 en gaat dan natuurlijk trakteren op het KDV Liefs, Shaula
@Marlieke, succes straks, ik hoop dat alles goed is. Ik hoor ook allemaal van die verhalen om me heen. Een vriend van mij is met 23 weken hun dochtertje verloren, een week of 3 geleden een vriendin van mijn zus die met 21 weken geloof ik bevallen is, er was vanalles mis met het kindje en dat soort verhalen hakken er wel in. Nu ben ik deze zwangerschap gelukkig wel iets minder bezorgd, maar toch, ik hoop gewoon dat alles goed is. @Shaula, ik weet niet of je zelf zin hebt om te knutselen of te bakken, ik had daar die dag geen zin in, want het kdv bestond zoveel jaar, dus ze kregen toch al genoeg lekkers. Ik heb bij Ikea van die Sesamstraat uitdeelboekjes gehaald, zit je ook niet met leeftijdsverschillen of kinderen die allergisch zijn voor bepaalde dingen.
Hallo, Alles was keurig in orde...Gelukkig! Geslacht heb ik volgens mij wel gezien, maar heb geen bevestiging gevraagd. Wil het eigenlijk niet weten... Ik zeg ook niets, tegen niemand...
hallo Mag ik hier mee kletsen? Ik ben nu 5 weken zwanger van de tweede,ben rond 7 oktober uitgerekend.
@marlieke,gefeliciteerd! Wat heerlijk weer! Gelukkig tot nu toe alleen maar goed nieuws in ons clubje (klopt naarstig af!) @irry, welkom en nog gefeliciteerd natuurlijk! Hier gaat weer een stuk beter gelukkig. Gisteren om 21 uur lag ik al te slapen maar heerlijk uitgerust wakker geworden vanmorgen. Ben met mijn vriendinnetje naar de Hema geweest (pfffffff die winkel is echt niet goed voor mijn bankrekening ) en daarna benden ff lekker gesopt. Ruben en ik zitten nu lekker aan en fruitje en we gaan zo zijn kast eens uitmesten want de helft past hij niet meer volgens mij