JEETJE MEIDEN, WAT IS HET EEN HEERLIJK WEERTJE VANDAAG net heerlijk een stukje gewandeld met de hond 8) Wordt er gewoon helemaal heppie de peppie van Marlieke: Heeeel fijn dat alles in orde is! Hele geruststelling altijd! Irry: Welkom en nog gefeliciteerd Ik ben er weer snel vandoor, hier is het nu fruitjes tijd... Maar geloof eerst tijd voor een schoon pampertje
Hier een griezelige nacht achter de rug. Moest nog even naar de wc voordat ik naar bed ging en had rood bloed bij het afvegen.... Schrok me helemaal de ziekte! Wist bij god niet wat ik nu moest doen, Mijn man ook helemaal in de stress. Toch maar besloten om te proberen te slapen (as if..) Na een uur liggen woelen weer naar de wc, toen was er bijna niets meer. Met in mijn achterhoofd dat bloedinkjes wel vaker voorkomen, toch maar gaan slapen. Vanochtend was de angst al flink weg (daglicht he) Heb ook geen bloed meer gehad en voel ook helemaal niets in mijn buik (geen pijn of krampen) Nu ga ik me dus weer even helemaal richten op positieve gedachten...! @funny: ! JA! ooh dat zijn de ergste, dan weet je dat je ff langer wakker moet blijven. Soms ben ik juist daar het bangst voor dat die droom dan weer verder gaat. Zweet me overigens ook een ongeluk 'snachts. Echt dat de druppels over mijn lijf lopen. @irriproppy: Welkom en gefeliciteerd! @marlieke: he wat fijn dat alles in orde was. (en.......ah vertel vertel vertel!) @zomaar: fijn dat je weer gewoon heb kunnen eten. @cimu:het was een grapje he! (soms weet ik nou niet of mensen wel mijn grapjes snappen zo op het internet) En nu ga ik ineens twijfelen of het niet heel onaardig opgevat kon worden en zo was het niet bedoelt hoor!
Irryproppy, welkom en gefeliciteerd nog! Djezelf, bah wat een schrik meid! Enne...ik vertel lekker toch niks. De vk was elke keer heel snel weer weg bij dat gebied omdat we zeiden dat we het niet willen weten. Dus ik kan totaal geen zekerheid geven...
Hé bah Djezelf... Kan me voorstellen dat jij je dood bent geschrokken! Het zou verboden moeten worden: Bloedverlies of bruinverlies tijdens de zwangerschap [-X Hopen dat het nu lekker weg blijft! Tsjee wat was het gisteren rustig hier Ach ook wel lekker dat je dan bijna niets hoeft bij te lezen Het is vandaag helemaal GEEN mooi weer Hopelijk klaart het vanmiddag op, kan ik weer lekker een stukkie wandelen.
Marlieke: Ik hoef het geslacht niet te weten hoor... maar kun je me in ieder geval laten weten of de pendel van justfem gelijk heeft
djezelf vervelend meis! helaas weet ik wat het is! heb je toevallig, kracht gezet? gepoept? heb ik namelijk wel vaker, elke keer weer schrik ik me kapot! trouwens, weet zeker dat dit me laatste zwangerschap is! mijn lichaam kan dit écht niet aan! ik verrek van de pijn! {heb ik nu al verteld adt ik ziekgemeld ben en afgelopen donderdag naar deh uisarts ben geweest en ik over 3 wkn terug moest komen, een bekken band moest halen en naar de bekkenfysio moest gaan?} Maar het gaat er absoluut niet beter op helaas! verga van de pijn.... pfff sorry voor me gezeur
@anniek, wat balen dat je je zo slecht voelt, geen nenieten voor jou.... Probeer iig je rust te vinden, en als je de rest van je zwangerschap niet meer kunt werken dan is dat zo! Waar het nu om gaat zijn jij en je kindje..Sterkte. @djezelf, bah das schrikken! Hopelijk was het eenmalig. En ik snap wat jij bedoeld met dat grapjes/opmerkingen soms anders over komen op het net. Ik merk soms ook dat dingen net ff anders worden opgevat...Maar ik denk dat de meesten hier wel weten dat we het goed bedoelen met elkaar @zomaar, hier is het ook al van dat grijze weer! Gatsiedarrie! Verder weinig nieuws......ben 's avonds moe en misselijk en overdag als ik energie heb druk met van alles Heb echt zin in het voorjaar! En in een echte buik!
Hallo, Kom me ook hier melden.... Zwanger van de 2e en Keira is nu 11 maanden. Had niet verwacht zo snel al weer zwanger te zijn, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Op Keira 1,5 gewacht en nu in 1x zwanger!
Hallo allemaal, Vandaag alweer 18 weekjes! Voel me goed. Had alleen gisteren onwijs veel pijn net onder m'n navel....is nu bijna weg gelukkig. alle nieuwe meiden welkom. Djezelf, jeetje schrikken he bloedverlies.....weet helaas ook wat het is...
@Djezelf, dat is zeker schrikken voor jullie. Gelukkig is het gelijk weer gestopt en had je geen buikpijn, nu maar hopen dat het bij die ene keer blijft. @Anniek, balen van de pijn en dat er totaal geen verbetering in zit. @Vlinder en Irry, welkom hier! @Carla, hier is het soms gevoelig rond mijn navel, maar echt pijnlijk niet. Alleen lijkt het af en toe net of er iets in mijn buik plopt ofzo als ik plotseling opsta of, voelt erg raar. Hier ook regenachtig shitweer. We willen nog even naar het bos met de hond, maar dat zal dan tussen de buien doormoeten als het lukt. Als we niet gaan, zitten we vanavond met een hyper hond die je wel achter het behang kunt plakken. Vanmorgen heb ik de baby voor het eerst met mijn hand op mijn buik gevoeld. Hij was zo aan het bewegen, dat ik eens ging kijken of hij op mijn hand zou reageren en ja hoor, hij duwde er een paar keer tegenaan. Natuurlijk stond mijn man net onder de douche, dus die kon ik het niet laten voelen, maar hopelijk kan dat weer snel. Leuke schoentjes/laarsjes gekocht voor Robin vanmorgen, die dingen waren afgeprijsd van 69 Euro naar 25 Euro.
meiden ik stop hier met meeschrijven! ik kan het niet meer bijbenen omdat ik ook bij de junimama's meeschrijf het wordt gewoon teveel, sorrie het is niet persoonlijk naar jullie toe bedoelt.
Mandy, jammer, maar begrijpelijk hoor. Geniet van je verdere zwangerschap en wie weet zien we hier nog eens voorbij komen!
Hoi meiden, even een berichtje live uit Hong Kong City (ik kijk nu vanuit m'n hotelkamer op de skyline waar de dagelijkse lichtshow plaatsvindt). Knuf; gefeliciteerd met je goede echo! Djezelf; ons groepje doet het goed met bloed verliezen. maar als het is gestopt dan is het vast niks hoor (ik ben zeer ervaren met 2 miskramen (toen werd het alleen maar erger) en 2x bloedverlies in goede zwangerschappen) Nieuwe zwangeren; welkom! En nachtmerries/heftige dromen heb ik ook heel erg. Man wilde al van me scheiden. Heb een relatie gehad met Obama. M'n vriendin kreeg 2 jongetjes (nog waar ook) etc. Gisteren heb ik de nekplooimeting gehad en krijg woensdag de complete uitslag maar op basis van alleen de scan zag het er goed uit. Behoorlijke opluchting, ik maakte me best druk. Het lijkt me echt een onmogelijke beslissing. De baby was mega actief en groot. Ik keek later naar de plaatjes en de lengte was voor 13 weken en 2 dagen (ik was 12 wk en 2 dg) en het hoofd 13 wk en 5 dg. Toch raar want ik dacht dat dat in het begin niet echt kon, afwijken. En ik weet zeker dat ik niet eerder zwanger ben geraakt. Ach, dat hoofd klopt natuurlijk; ik krijg een mega slim kind.... Verder behoorlijk wat afgelopen in HK. Ik voel m'n onderrug goed. Maar ja er moet altijd veel geshopt worden. We hebben de fout gemaakt de rugdrager niet mee te nemen (dat leek me een beetje zwaar worden met m'n zwangerschap), maar deze stad is echt niet te doen met een wagen. Overal trappen. Dus we doen nu bijna alles zonder wagen. Karlijntje is helemaal gesloopt omdat ze zoveel moet lopen (en pap en mam ook van het dragen). Net naar de kapper geweest en de kapper vond het een beetje moeilijk omdat m'n haar zo krulde (ik heb een hele lichte slag), komen daarna man en kind binnenlopen met hun enorme krullenbollen.....
@vlinder: welkom.. en wat moet dat een aangename verassing zijn geweest. Zo snel zwanger! Gefeliciteerd @Mandy1: jammer hoor. als je je ooit bedenkt ben je weer van harte welkom natuurlijk! (wat lief dat je het nog wel even komt zeggen!) @anniek: he wat rot voor je, op die manier is het lastig om van een zwangerschap te genieten! Zoals lilly al zei; echt om jezelf en je kindje denken hoor! @carla: vreemd die pijn. Weet je wel wat het zou kunnen zijn? @jo: wij willen na jonathan's slaapje ook nog ff weg met de hond. Het weer is hier gelukkig wel anders. Lekker zonnetje en windstil...maar denk toch dat ik naar het bos wil ipv strand. ben al lang niet meer in het bos geweest en voel me wat beschutter. Vind het voor jonathan ook leuker. @lilly: ja ik wil ook zo graag al een buikje! Maar vermoed dat het nog wel even duurt hier! Ga wel straks ff een foto maken, is wel leuk voor later...(hahaha) @marlieke: ik heb nog een stapel jongenskleertjes hier liggen.. maatje 50... heb je er wat aan? @zomaar: en ga je nog ff wandelen of ben je al geweest?
@djezelf: ik heb gisteren de VK even gebeld en die zegt dat tussen de 16 en 24 weken de baarmoeder ter hoogte van je navel komt en dat kan dus van die pijn opleveren, gewoon een soort van oprekken. Toch vind ik dat nog een beetje vremmd, heb daar bij de 1e helemaal geen last van gehad...
Nou loop hier de deur uit met regen en onderweg gaat me toch de zon schijnen Heb lekker een extra rondje gedaan met de hondjes 8) Die liggen nu dan ook lekker voor pampus net als Ruben. @vlinder, welkom en wat fijn nu zo snel zwanger @mandy, toedeloe Fijne zwangerschap nog en een goede bevalling @kaatjesmam,fijn dat de meting er vooralsnog goed uit ziet. Ik krijg m maandag over 2 weken. Vind het aan de ene kant wel spannend maar maak me er aan de andere kant ook weer niet echt druk om. Heb nu echt het gevoel dat het wel goed zit.......laten we hopen dat mijn gevoel klopt.
@kaatjesmam; he dat vind ik wel fijn om te lezen, over dat als het gestopt is dat het dan ook niet nog eens doorzet. (oke ik begrijp dat dat bij elke vrouw verschillend is, maar ik klamp me gewoon lekker daar aan vast!) Wat grappig, je kapperverhaal! Is het uiteindelijk wel mooi geworden? Oh en ook wel erg fijn dat je meting er goed uit zag. Weer een soort mijlpaaltje voor je!