Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Pfff, het gaat echt veel te snel hier!

Nieuwe meiden, gefeliciteerd en welkom!

*geeuw* ik ga gauw verder.. Ben echt te moe om alles bij te lezen.. Pff.. :-s

2. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hallo meiden,

Djezelf, dat is zeker even schrikken zeg! Gelukkig is het snel weer voorbij!

Anniek, balen dat je je zo voelt! Inderdaad vooral aan jezelf en je beebje denken hoor! De rest komt wel weer, je bent geen jaren zwanger (gelukkig! :D )

Kaatjesmam, hoe doen al die andere moeders dat daar dan in HK? Hebben ze daar allemaal geen kinderwagen?

Lilly, lekker hoor zo'n wandeling!

Carla, wat heerlijk dat je je kindje zo goed hebt gevoeld. Daar kijk ik ook nu al naar uit!

Vlinder, welkom hier en gefeliciteerd natuurlijk! :D

Ik voel echt helemaal niks hier. Alleen maar moe. Weet ook niet meer zo goed hoe dat de vorige keer was. Heeeeeeeeeeeel af en toe een ministeekje in mn (.)(.) maar daar blijft het bij. Dan ga ik weer twijfelen van: misschien is het dan wel niet goed?!?! DAT weet ik nog wel van de vorige keer. Die ellenlange weken tot de 1e echo. Nu was er bij de 1e de eerste keer ook niks te zien. Werd me verteld dat ik OF te vroeg was OF het was foute boel. En dan moet je gewoon nog eens 3 weken wachten...aaargh! Gelukkig was ik gewoon te vroeg. Ik hoop dat ze deze keer gewoon gelijk wat kunnen ontdekken :) En dan natuurlijk alleen maar iets positiefs! :) Ach ja, zal toch nog moeten wachten tot 2 maart.... :rolleyes:

3. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ja... het is gelukt om snel tussen de buien door een wandelingetje te maken! :) Het is alleen STUKKEN kouder dan gisteren :(
    MAAR mijn kleine vent heeft vandaag oor het eerst een wandeling gemaakt door de kamer :D :D :D Hij heeft best een stuk "gewandeld" :) Ikke zo trots, eerst deed hij soms alleen maar een paar losse stapjes angs de tafel, en dan meestal ook nog eens zijwaarts, vandaag dus zijn 1ste echte wandeling! Maar nu doet hij de hele tijd alsof hij spaghetti benen heeft en wil hij niet meer gaan staan :( de kleine doerak! Als hij het vanavond nog maar ff aan zijn papa wil showen ben ik blij :p

Shaula: Ik heb me bij Noah de eerste 4 maanden ECHT niet zwanger gevoeld, had nergens last van (heel klein beetje gevoelige borsten rond de 6-7 weken en moe aar verder NIETS) en hij loopt hier toch echt rond hoor, dus was wel zwanger ;)

Andi: :) Hahaha komt altijd zeggen dat het zo snel gaat en gaat er weer vandoor ;)

Djezelf: Ja die is ook goed voor Marlieke ja ;) :)

Kaatjesmam: Wie weet ben je wel wat verder dan gedacht?

Zo ga snel weer ff kijken of ik mijn mannie kan laten lopen ;)

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    @Kaatjesmam, grappig verhaal van de kapper. Wij hebben ook een rugdrager, moet zeggen dat je ze hier bar weinig ziet, maar we willen nog wel eens flinke wandelingen maken met de hond en over paadjes waar je met de wandelwagen niet kunt rijden. Ideaal. Ik heb er tot ruim 3 jaar vroeger trouwens ook in gezeten bij mijn vader :oops: , was een wat lui aangelegd kind :) !
    @Shaula, ik heb vorige zwangerschap heel veel buikpijn gehad en nu amper, dus het kan erg verschillen.
    @Zomaar, super van je kleine mannetje!

Wij waren allemaal al in slaap gevallen, werden net pas wakker, gaan eens wat koken. En toch nog gewandeld met de hond in het bos, het weer was toen aardig goed.

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tnxx lady's!
    voel me er ook een beetje shit door.. ik baal echt! dit had ik niet verwacht al wist ik wel dat het erin zat hoor..

lilly
    wat ben jij toch lekker actief met die doggies van je! die van ons komt niet buiten hoor... zeker niet als het nat is, is ie vies van!

mandy
    ik hou je lekker toch in de gate hoor! puh...

nou zal er vanavond wel niet meer zijn, ben moe en over een half uur begint shrek 2... ook wel leuk

6. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Anniek
    Het kan wel zijn dat je het kon verwachten, maar dat wil nog niet zeggen dat je er blij mee moet zijn. Je hoeft zeker geen sorry te zeggen als je de pijn hier van je afschrijft. Veel shrekplezier.

7. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Vlinder, welkom en gefeliciteerd!

Kaatjesmam, wat een gedoe zal dat geweest zijn voor (bij) die kapper...:)

Anniek, vervelend, die pijn! Spui maar lekker hier hoor! Helemaal niet erg... Dikke knuffel voor jou in ieder geval!

Zomaar, jippie! Nu wordt je pas echt druk, meid!

Djezelf, heel lief van je maar mocht ik jongenskleertjes nodig zijn straks, dan heb ik ze zelf nog hoor! Maar wie weet is het een meisje...of een jongen...of een meisje...Of misschien wel van beide 1... :)

8. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik had zoooooo'n zin om een keer uit te slapen..... maar helaas :( Ben al weer een uurtje op (mag je eigenlijk ook niet klagen sommige kindjes komen om 06.00) maar goed ik had er gewoon een keer zin in! Zag ik gisteren op het weer dat het winsterse weer weer terug komt :( (haha wat een hoop weer in 1 zin ;) ) IK WIL DE LENTE, heerlijk in het zonnetje lekkere lange wandelingen maken, woon niet voor niets bij een groot recreatie gebied.... of toch wel? :)

Gisteren zijn mijn schoonouders erachtergekomen dat ik zwanger ben, ik heb al een tijd geen contact meer met ze maar mijn man wel alleen niet zo vaak omdat ze in frankrijk wonen (gelukkig maar pff ;) ) Maar euhhh hij is een beetje lax in dat soort dingen en had dus nog geen zin in een duur telefoon gehad maar ik had het wel al op onze internet site gezet een tijdje geleden. Had het nog met mijn man erover gehad dat hun daar toch nooit op keken en hij beaamde dat.... totdat hij gisteren thuis kwam en zei... Hmmm ze kijken toch op onze site :( Ach ja, je krijgt wat je verdient zullen we maar zeggen 8)

Marlieke: Liever wat druk maar weer een nieuwe uitdaging voor hem, hij zit een beetje in zo'n fase dat hij zich "slecht" kan vermaken alleen... Kleuren houd hij nog wel ff vol en vind hij echt leuk om te doen, maar de rest van zijn speelgoed verstoft een beetje. (en ik ben dus erg duk met hem een beetje te vemaken :( )

Tja verder is er weinig gebeurt hier in ons clubje dus is er ook niet zoveel om op te reageren..... :rolleyes: Dus euhhh tot later allemaal en fijne dag!

9. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Zomaar, zo eentje heb ik er ook. Hij kan (nog steeds) niet goed alleen spelen... Druk hoor! Huishouden kom ik zo niet echt aan toe.

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    3 hoeraatjes voor wandelende Noah!

En het sneeuwt hier vreselijk :confused:
    'I'm dreaming of a white easter'?

Ben er ook klaar mee hoor,wil zon, blauwe luchten,weg met de laarzen en de sjaals........Maar helaas we moeten het er maar mee doen he ;)

Hier ook weinig nieuws verder.....

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goede morgen

lief dat ik hier mag spuien... al voelt het wel ongemakkelijk! ben eigenlijk zo blij dat we ons tweede wondertje verwachten! maar goed...

zomaar
    hihi die schoonouders toch hahahaha moest er wel mee lachen!

nou ben er weer vantussen....
    fijne dag vandaag

12. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    mijn schoonouders zijn net weer weg.
    Tja zondag he, dus dan is het vaak opa en oma dag.
    Die van mij zijn wel een stuk bij getrokken sinds de geboorte van jonathan.

verder weinig nieuws hier.
    Vanmiddag willen we ff naar ijmuiden.
    ff een stukkie lopen en dan lekker vissie eten!

13. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hmmmmmmmmm! Nu heb ik weer trek in een broodje haring :(

Anniek: Jammer genoeg kan ik niet lachen met mijn schoonouders ;) (ook niet om 8) )

14. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @zomaar.....ik weet hoe dat is........ ;)

Ik heb vreselijk veel trek in chinees!
    Gaan we vanavond maar weer eens halen ook!

15. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Dag dames,

Zomaar, wat goed dat je mannetje zn eerste echt wandeling heeft gemaakt! ;) :D Aïsha is ook al lekker bezig met stappen, maar een echt rondje maken doet ze nog niet!

En hoe vonden je schoonouders het dat je zwanger bent? Vinden ze dat wel leuk of niet?

Lilly, sneeuw? Waar zit jij ergens? :D Het is hier alleen maar koud, maar geen sneeuw te bekennen helaas!

Nou weinig bijzonderheden hier. Bij een collega op visite geweest, en je merkt dan altijd hoe erg wij ons huis hebben aangepast op die kleine. Bij andere mensen (zonder kinderen) moet ik haar om de minuut weer ergens vandaan trekken haha.

Ik geloof dat ik een pampertje moet verschonen. Er hangt hier een klein meisje met een paars aangelopen gezicht en een hele moeilijke pers uitdrukking op haar gezicht aan mijn been. En bovendien hangt er hier nu een walm...pfffff :rolleyes: Ik ga maar eens aan de slag :)

16. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Shaula
    Vermoeiend is dat bij andere mensen, vind je niet :rolleyes:

@Zomaar
    Bij welk recreatiegebied woon je in de buurt dan?

@Lilly
    Jij chinees, wij zelfgemaakte frietjes!

17. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    nou wij zijn weer terug van de wandeling,
    hadden de hond ook maar mee.
    Bakje kibbeling gehaald en meteen opgegeten ;)
    ook nog twee lekkerbekkies en een makreel.

Dan eten we de lekkerbekkies vanavond wel met patatjes.

@velobabe: Hoe maak je eigenlijk verse patat? is dat zoveel lekkerder dan die zakken diepvries dingen?
    (heb nog 2 soorten aardappelen liggen...dus kan het ook wel eens zelf gaan maken)

18. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Velobabe, het is zeker vermoeiend. Maar ja het went ook wel. Wij zijn de 1e in onze vriendengroep met een kind dus eigenlijk was het nergens kind-proof. Maar er zijn er meer onderweg dus ben wel blij dat ik mn tweede straks waarschijnlijk wel een stuk makkelijker kan laten rondbanjeren. ;)

19. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Klinkt allemaal zo lekker dat eten....Ik ga zelf pizza maken nu....Met salami en ham....mmmmm

Ik ben 11 jaar vegetariër geweest en daarna langzaam wat vlees gaan eten....Nu ben ik zwanger van de 2e en net als tijdens m'n eerste zwangerschap echt een vleesmonster.
    Chinees vind ik ook heel lekker, maar gooi ik er uit als ik zwanger ben...net als koffie.....terwijl ik daar op maandagochtend op m'n werk echt behoefte aan heb......

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zzooo ben ik weer

djezelf,
    leuk leuk, en lekker die vis mmm vooral de kibbeling!

lilly
    chinees... brr moet er niet aan denken! hihi

shaula
    hier ook iemand met vrienden die geen kids hebben maar ook een aantal wel! en moet altijd zo lachen, laatst op een verjaardag had me vriendin allemaal kaarsjes aangemaakt... hihi kyana blaasde ze om de beurt allemaal uit hihi!

o en wie had het over versie friet?
    bah! ik ben geen friet mens, daar zal het wel aan liggen denk ik. geef mij maar een lekkere pannekoek

zo nu ga ik zo kyana in bed mikken en dan languit over de bank! de avond is een beetje kort geworden maja

Deel Deze Pagina