Wat is het stil hier, ik zal eens even een buikfotootje plaatsen, volgens mij zit er ook 1,5 kilo vet bij op mijn lijf van de wintersport , maar ik vind mijn dochtertje er zo leuk op staan met haar buik naar voren! Ik vreet veel te veel de laatste tijd en mijn man eet lekker mee, we moeten echt op gaan letten, want ik wil niet weer zo dik worden als tijdens Robin's zwangerschap. Pannenkoeken, patat, lekkere broodjes, olijven...mmm! Normaal drink ik heel veel water, maar dat smaakt me iets minder goed nu, dus drink ik meer vruchtensap enzo, maar ja, dat zit natuurlijk ook vol suiker. Morgen boodschappen doen en dan moet ik gewoon geen lekkere dingen in huis halen, kan ik ze ook niet opeten.
@Marlieke; wat fijn dat de echo goed was! Nu nog +/- 20 weken wachten om te zien of je het geslacht goed gezien hebt @Irry & Vlinder: welkom! en nog gefeliciteerd met je zwangerschap! @djezelf: wat zul jij geschrokken zijn! Hopen dat het nu weg blijft! Tuurlijk had ik begrepen dat het om een grapje ging! Don't worry! @Anniek: wat vervelend die pijn! Sterkte! @Carla: pijn net onder de navel... ik merk wel dat ik veel sneller pijn heb onderin mijn buik: banden ofzo. En ook ik had daar bij mijn eerste zwangerschap geen last van. Elke zwangerschap is toch weer helemaal anders, zo zie je maar weer... @Zomaar: wat leuk dat je kleine mannetje is gaan lopen! Voor alles en iedereen die ik vergeten ben: sorry.... Wij hebben een lekker druk weekend achter de rug; vrijdag zwemmen en natuurlijk genieten van het heerlijke weer! Zaterdag naar verjaardag van mijn zwager (op 1.5 uur rijden enkele reis), zondag naar opa en oma... Verder ben ik momenteel weer zo verschrikkelijk moe! Als mijn mannetje slaapt, ga ik ook voor een middagdutje! Sinds vanmorgen voel ik de kleine in mijn buik heel goed... Hij/zij blijft maar bezig! Erg grappig om te voelen! Zeker na al die drama nachtmerries 's nachts. Vannacht heb ik gedroomd dat het mis was. Mijn buik is nog niet zo heel erg dik, dus dacht ik dat de kleine misschien niet goed groeide ofzo. Wat een mens zichzelf toch gek kan maken!
Haha, sorry! Maar ik vind het al heel wat dat ik hier überhaupt wat kan typen. Ik voel me echt zo beroerd en zoek dan ook echt naar de momentjes die ik met Gabriël kan hebben, want hij heeft zooo weinig aan mama! Blergh! Zal zo blij zijn wanneer de misselijkheid weg is. Dat scheelt echt de helft.. Pffff... Net zo lastig om 's morgens opgestart te komen.. Ik hou tegenwoordig echt niet van douchen, want hoe warm of koud ik de douche ook zet, ik word me toch naar en duizelig! Echt niet fijn! En wat leuk dat je kleine mannetje loopt! En Djezelf, verse patat is echt niet zo moeilijk, hoor! En 't is stukken lekkerder dan die diepvries dingen! Gewoon aardappels(heb zelf altijd kruimig of iets kruimig), schillen, snijden en in de frituur gooien Wij maken het ook altijd zelf. Lilly, sneeuw? Hemel, hier niks hoor En Yes, van de week eindelijk voor het eerst naar de vk. Heb d'r zin in! dat wordt bijkletsen \/
Velobabe: Ik woon langs het berendonck, dat is een recreatie gebied met strand, water, bossen, fiets/wandelpaden, speeltoestellen, een hele grote ijzeren glijbaan waar water doorheen stroomt (helemaaaaaaaal geweldig maar moet Noahtje nog even voor groeien ) die gelegen is in een soort "slotgracht" met een speelkasteel erin.... ach googel maar even, heel leuk voor al mannie wat groter is in ieder geval. Soms iets minder omdat emporium (trance feesten) enzo daar ook wel eens worden gegeven, kan ik van uit mijn achtertuintje meegenieten 8) Andi: Alvast veel plezier bij de vk! Cimu: Druk, maar klinkt wel als een gezellig weekend! Ik heb me vooral verveelt Jo: Leuke foto! Mooie buik al hoor! Vanaf nu wil ik niet dat er nog iemand over vis praat 8) Had in de zwangerschap vn Noah ook last van trek in broodje haring... Toen heb ik alleen tot een week of 18 gedacht dat je dt niet mocht eten wist ik veel... Daarna de schade maar ingehaald, maar nu heb ik er weer zoveel trek in! Weet niet meer wie het vroeg: Hoe mijn schoonouders reageerde op het feit dat we weer zwanger zijn... Zal eerlijk zeggen dat ik het niet weet Wij spreken niet meer met elkaar en al zouden ze iets negatiefs zeggen tegen mijn man zou hij het vervolgens nooit tegen mij zeggen (daar ken ik hem goed genoeg voor) duseuhhhhh I don't know Ze verwachen alleen wel dat mijn stiefzoon daar weer heen gaat voor de zomervakantie, heel erg leuk en aardig maar weet nu al dat ze geen rekening gaan houden dat ik mijn man hier graag wil hebben voor de bevalling (precies in die periode) en het niet zie zitten om alleen met Noah thuis te blijven zonder auto en familie heel dichtbij in de buurt. Voel daar nu al de problemen van opkomen pff
@Zomaar, fijn zulke schoonouders. Groot gelijk dat je niet rond je uitgerekende datum alleen wilt zitten. Wij woonden eerst in Den Haag bij het Zuiderpark. Ook regelmatig optredens of Ado-voetbalwedstrijden. Soms wel leuk als het goede artiesten waren en je gratis live op je balkon werd toegezongen. Alleen volgen wij voetbal nooit zo en hebben we regelmatig gehad dat onze hele straat weer vol ME stond en afgezet was voor een risicowedstrijd. Of je zag al die debiele hooligans achter de tram aanrennen... Net die gratis dvd van Tena gedaan met bekkenbodemspieroefeningen. Is echt geen doen met een kind om je heen. Als ik op handen en voeten moest staan voor een oefening, kroop ze onder mij door. Ik kreeg een hele lading speelgoed van haar en ze deed die vrouw steeds na 'in, in, in..' Ik ga haar maar eens aankleden en boodschappen doen.
Leuke foto met je dochtertje Jo! Andi; ik weet zo goed hoe je je voelt. Sterkte. Djezelf; hoe is het? geen bloedverlies meer gehad? Wel een goede reden om een vroegere echo te doen. Niet dat het mis is (want het was gestopt) maar wel leuk. En over HK; geen idee hoe die anderen dat daar doen. Je ziet toch best veel buggy's. Ik ben waarschijnlijk niet zo handig. En ja de kapper heeft het uiteindelijk wel goed gedaan. Zomaar; nee ik ben niet verder, dat weet ik zeker. Ik had al een superkorte cyclus deze keer (ik was aan het temperaturen). Haring heb ik ook zin in (nou ja op dit moment niet zo want het is avond en avond=misselijk). Bij Karlijn echt superveel gegeten. Hier niet te krijgen natuurlijk.
Nou spijt me dat ik jullie allemaal zo lekker heb gemaakt met de visverhalen. Maar zal jullie geruststellen; de lekkerbekkies waren niet te eten! Ongelovelijk hoeveel graten er nog in zaten! Blech..heb uiteindelijk alleen maar patatjes gegeten. Ik had op internet gekeken dat je zelfgemaakte patatjes eerst een paar uur in zout water moest laten weken..voor het vocht ofzo. daarna bakken op 160 graden en dan nopg eens bakken op 180 graden ofzo. Pffff had er al geen zin meer in nadat ik het allemaal gelezen had. Later zag ik dat dat allemaal niet hoefde,maar toen was het alweer telaat. volgende keer maar weer eens proberen. @jö: wat een leuke foto! en al een leuk buikje zo! grappig trouwens...jij oefenen en de kleine onder je door kruipen. zie het voor me! @Kaatjesmam: nee heb geen bloedverlies meer gehad gelukkig. Heb de vk ook niet gebeld, ik dacht dat die vast niets meer zou zeggen dan ik zelf al gedacht had. (ben altijd snel bang dat ze me een zeur vinden ) @zomaar: oohh wat heerlijk om zo langs een recreatiegebied te wonen! ik woon in een buitengebied, maar dat betekend wel dat je een stuk moet rijden wil je ergens komen waar die kleine leuk kan spelen. Hier is het wel heel weids enzo, maarjah de boeren vinden het vast niet goed als we door de schapen heen gaan rennen! @cimu: gelukkig maar! @andi: joh wat naar dat je je nog steeds zo beroerd voelt! Laat je gabriel wel eens bij een oppas ofzo, dat je ff de tijd voor jezlef hebt? Lijkt me erg lastig voor je als je je zo beroerd voel en dat je dan ook je kleine nog aandacht wil geven.
Sjo ben ik ook weer ff. Hier druk, druk en 's avonds misselijk Ben nu bezig een weekendje 'wellnes' te regelen voor manlief en mijzelf,zijn we wel aan toe en ik heb nog zegeltjes van de optimel @jo, leuke foto met je meissie en mooi buikie hoor @zomaar,kunnen je schoonouder je stiefzoon niet komen ophalen (op een dag dat jij er niet bent)? Kan je mannetje bij jou blijven,en stiefzoon toch lekker naar opa en oma....
Lilly: Was het maar waar..... De ouders van mijn man zijn al op leeftijd en het is toch ruim 7 uur rijden enkele reis. Als ze dat al zouden doen dan willen ze vast ook komen slapen Nou niet in mijn huis... of ik moet met Noahtje lekker in een speelparadijs/hotel gestopt worden Maar dan heeft ze natuurlijk niemand om ruzie mee te maken Let maar op ze gaat alles op alles zetten om mijn man toch proberen zover te krijgn, linksom of rechtsom zij wil ALTIJD haar zin. Djezelf: Pff gelukkig was de vis niet lekker Jo: Krijg leuke plaatjes in mijn hoofd van idioten die alles doen voor voetbal en achter de tram aan rennen... Is alleen minder als je er ook echt tussen woont dat snap ik! Ik woon ook niet mega ver van het Goffert park af, als het zomer is en de wind staat goed willen wij ook nog wel een goeie concerten horen gratis Maar bij trance feesten hoor je toch het meest de bass de hele dag Pff vandaag de auto laten keuren, dag dag 235,- Had ik veeeeeel liever bij de prenatal uitgegeven
Dag meiden, Even een kort berichtje. Ben misselijk :s @Zomaar, jammer dat het contact zo verloopt met je schoonouders! Maar kan het me ook voorstellen hoor dat je dan niet alleen wil zitten in die periode! Groot gelijk! En het klinkt erg leuk daar waar je woont! Ik ga het zeker eens googelen! @jo, wat een leuke foto! Echt schattig! @Cimu, wat fijn dat je die kleine zo goed voelt! En die nachtmerries haha, die heb ik nu al...begint al goed dus! @Anniek, hihi wat leuk dat Kyana al die kaarsjes uit ging blazen hahaha. Vind ik wel een leuke actie! Weinig nieuws hier. Ik heb er wel even de balen van. Is net onze auto door de APK, is er nu toch weer iets stuk en dat gaat ons gewoon even meer dan 400 euro kosten! Daar baal ik wel van. Soms komen alle grote kosten allemaal tegelijk haha...
@Lilly, dat is nog eens een goed idee, zo'n weekend! @Shaula en Zomaar, balen van de APK en alle bijkomende kosten, het valt mij ook altijd weer vies tegen. Oh, dat wijkje waar we woonden was nogal aso, in de Kampioen stond zelfs een heel artikel over de 'gevaarlijkste straat van Nederland', yep, dat was onze straat met een recordaantal ongelukken. Er gebeurde ook echt dagelijks wel wat. We kregen zelfs een keer een politie-inval in onze woning...op zoek naar een ondergedoken vader en jongen, maar ze hadden blijkbaar het verkeerde adres . Tja, we stonden wel even vreemd te kijken. Saai was het niet, maar erg aso, ben blij dat we daar weg zijn! Ik heb me net opgegeven voor zwangerschapsgym, leer ik gelijk wat mensen kennen in mijn nieuwe woonplaats. Het begint half april. Gaan jullie nog wat doen? Eigenlijk had ik meer zin in wat anders, zwemmen of yoga, maar dit krijg ik toch vergoed door de ziektenkostenverzekeraar.
Als ik al iets ga doen dan word het zwemmen denk ik. Had eerst haptonomie, maar dat was echt niets voor mij. (kwam vooral door de vrouw die het deed!) Daarna gym, maar daar stak ik weinig (lees:niets: van op. Ik wist meer dan die vrouw, dankzij dit forum! Dus deze keer liever zwemmen maar grote kans dat ik dat op eigen houtje ga doen. Kijk nog wel ff.
djezelf hier ook misschien zwemmen maar ik weet het nog niet... in het water kan ik misschien bewegen... shaula jah goeie actie he hihi en zomaar en shaula arme jullie! grr die auto's en dat verottes geld ook altijd! ben stiekem wel blij dat john veel zelf kan en me pa automonteur is... dus ik zit wel redelijk goed laatst de distrbutieriem gesprongen! normaal bij de garage makkelijk 1500/2000 euro koste ons 350 dus alleen de onderdelen! das dan een meevaller... aja 350 is véél geld pff
@djezelf, je gaat niet toevallig in Hoorn zwemmen? @zomaar, wat een ellende.....ik heb de 'mazzel' dat manlief hier zelf met zijn ouders gebroken heeft dus dat soort toestanden heb ik geen last van Veel sterkte ermee. En als ze moeten overnachten pakken ze maar lekker een hotel (of misschien is een welness weekend met je schoonzus een idee ). @jo,ja! ik zit nu met smart te wachten tot mijn vriendin belt om te laten weten of ze op de hondjes kan passen dat weekend........dan kan ik wel of niet gaan boeken.........
Jo, Ben blij voor je dat je daar niet meer woont. Shaula en Zomaar, die auto's ook he? Je kan niet zonder ze, maar tis soms zo verrekt duur... Zomaar, (--< Lekker vissie... sorry voor de mensen die ik vergeten ben... Druk, druk, druk. Sorry!
Zooooooo EINDELIJK ik zit op de bank Pffff... De auto was best laat klaar, daarna moest ik nog langs mijn ouders, 30 min rijden, daarna nog boodschappen doen, daarna nog eten... Je snapt het al, ik zit nu pas op mijn kontje en kereltje ligt net pas op bed! Zo mijn avond kan beginnen 8) Lilly: WAT EEN GOED IDEE zo'n weekendje, zeker ook met mijn schoonzus... Soms heb ik bijna het gevoel of je me kent (of je stalkt me gewoon ) Marlieke: [-X Dat hadden we niet afgesproken hé Jo: ik zou ook wel lekker willen zwemmen! Heb dat altijd al heeeeerlijk gevonden (goed als je rugproblemen hebt!) Idd handig dat je dan meteen ensen leert kennen op zwgym, het is ook jammer dat ieder van ons zo ver uit elkaar woont! Enne klinkt euhhh "pittig" die oude buurt ik ga even lekker CSI kijken, misschien tot later!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA we gaan heen! Voor wie niewsgierig is wat voor walgelijk lekkers wij gaan doen: http://www.thermenholiday.nl/index.asp?cid=1 Tralalalalalalalalalalalalalalalala...........en daarna overnachten in het Hilton
Oh nee... maakt me niets uit.. houd daar helemaal niet van, dat gefriemel dat gerelax, eten ergens slapen in een vreemd bed..... Nee hoor moet er niet aan denken! Bah