Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    :) 8) :) 8) :) 8)

2. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Hoi meiden,

Tijd niet geweest en heb niet alles gelezen :( sorry..

Jo, mooie foto!

Djezelf, wat eng! Daarna niks meer gehad? Wanneer heb je je eerste echo?

Heb afgelopen weekend Dylan z'n verjaardag geviert en 's avonds van m'n man... Was erg leuk en gezellig maar ben nu nog gesloopt! Ga dus ook lekker naar bed!

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lilly
    bah dat jij het daar kan uithouden! moet er niet aan denken hahahahahahaah
    heerlijk men! en waar gaat ruben logeren?

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Aanniek, Bij een heel goede vriendin van mij Liesbeth (Ruben noemt haar pies, we gaan vaak naar de Hema samen en dan zegt hij Pies oto hema :) ). Zeis de enige die ik daarmee vertrouw dus ben super blij dat ze kan,want ben totaal geen Fan van uit logeren sturen, dit word de 2e keer in zijn korte leventje :( Maar dit weekendje is echt ff nodig voor zijn papa en mama ;) (man zit al vanaf september thuis, heeft constant pijn etc......).

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    meis je hoeft je niet te verantwoorde hoor!
    genieten joh!
    vind het super voor je, je hebt het verdiend want weet wat jij allemaal hebt meegemaakt {vast niet alles}
    en ruben, die vind het vast prachtig!
    en ik hou ook niet van uitlogeren, verschrikkelijk hihi

6. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    [-X slechte mama, je kindje zomaar achterlaten bij pies :)

7. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ben niet jaloers :rolleyes: :)

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Oh nee ik verantwoord me niet hoor anniekje, maar lief dat je het zegt ;)

@zomaar, jij groot liegbeest ;)

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zomaar
    troela
    jaloers zijn stinkt niet hoor hiih

lilly
    goedzo, dacht al!
    mega heerlijk... geniet gewoon en ruben, die vermaakt zich wel bij pies hihihihihihi

10. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Funny gefelicteerd vandaag met Dylan!
    Karlijn was vanmorgen helemaal onder de indruk van de slingers en de cadeautjes. We vieren het zaterdag pas echt.

Lilly; dat ziet er echt lekker uit zeg. Lijkt me heerlijk. In NL ga ik best vaak met vriendinnen een dagje. M'n man vindt het helemaal niks dus die wil niet mee (maag ook niet hoor als ik met vriendinnen ga)

Ik heb vorige keer zwangerschapsmensendieck gedaan. Erg nuttig en leuk. Ik heb nog steeds contact met een paar van die meiden.
    Nu lukt het niet om iets te doen (zou alleen in HK kunnen, maar dat is me net iets te ver). Maar ik doe 2x per week yoga en het zwembad gaat volgende maand weer open hier dus genoeg te doen. Als je trowuens een plaatje wilt zien van het zwembad en waar ik woon kun je kijken op www.piresort.com (ja Lilly, als jij mij jaloers gaat maken met mooie plaatjes.....)

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @kaatjesmam, Gefeliciteerd met Karlijn! Hoe oud is ze geworden? ik heb zo'n vermoeden dat het erg naar en lelijk is waar is jij woont :) Maar die site werkt niet erg goed hier,het laden duurt eeuwen en hij loopt continu vast dus heb het nog niet echt kunnen bekijken allemaal. Vraag me ook af of ik dat wel wil :) :)

Mijn man is ook geen liefhebber van de hete sauna maar aangezien ik daar ook niet in kan gaan we lekker de hammam in en lekker bubbelen, zwemmen, stomen etc en ons gewoon lekker laten verwennen.Ik heb zegeltjes van optimel dus was het nu 2 voor de prijs van 1 ;)

Weet een van jullie of je onder de zonnebank mag als je zwanger bent?

@anniek, hoe gaat ie nou? Overmorgen de echo toch? Vind je het spannend of heb je er nu wel vertrouwen in?

12. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Lilly, geniet ze daar straks! Het is je gegund!
    Of je onder de zonnebank mag weet ik niet. Bel de vk anders er even over.

Mama's met jarige (geweest) kindjes, gefeliciflapstaart!

13. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik heb me vanmorgen grondig gedouched tegen de jaloezie geur ;) Tsjeeeee ik ben alweer 14 weken zwanger, ik vind het nu al SNEL gaan :( Maar kan aan de andere kant niet wachten totdat ik echte trapjes ga voelen en zo. Maar ik wil zo graag volop genieten, wie weet is het mijn laatste zwangerschap....

Lilly: Je mag wel (niet te lang) onder de zonnebank, maar je hebt een redelijk grote kans om een zwangerschapsmasker te krijgen (vlekken) dus ik zou het niet lopen voor die ene keer. Meestal zijn het ook nog hele sterke snelbruiners in sauna complexen dus ik zeg, neem nog lekker een extra voetmassage ;)

Kaatjesmam: GEFELICITEERD! Enne de site werkt idd niet optimaal, is nauurlijk ook veelste mooi om op het scherm te verschijnen ;)

Vandaag een schoonmaakdagje voor de boeg, ik heb er weer zin in :rolleyes:

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.093
    3.875
    113
    Zit ik een heel verhaal te typen, vliegt internet er uit!

Die site krijg ik ook niet geladen, maar dat is vast maar goed ook, wij hebben alleen een vergane glorie zwembad met ijskoud water in mijn woonplaats, dus ik ben totaal niet jaloers op jullie :^o .
    Ja, pas op met zonnebanken, straks loop je nog maanden met vlekken rond.

We hebben een verwijsbrief voor de kinderarts, om Robin eens goed na te laten kijken i.v.m. die blauwe lippen. De huisarts kon gelukkig niets vinden, maar we willen wel uitsluiten dat het kwaad zou kunnen.

15. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hoi meiden,

Ben ik ook weer eens. Terug uit Amerika (NIET leuk helaas :(), beetje jetlagged nog.

Ik las over een aantal mooie echo's, wat heerlijk! :D Wat een opluchting moet dat zijn, dat alles goed is.

En ook nog wat kleintjes die jarig zijn, of bijna: GEFELICITEERD!

Hier is verder de misselijkheid enorm toegeslagen, sinds een week of 2 nu. :( En in Amerika ruik je echt OVERAL eten, dus ik was continu beroerd. Alle eten is ook enorm vet en zoet, brr... Maar goed, ik ben weer lekker thuis. En jeetje wat had ik Sverre gemist! Ik moest helemaal huilen toen ik hem gisteren zag. Ze kwamen me op Schiphol ophalen, zo fijn! :D Sverre leek ook zo groot geworden! Hij was ook blij om mij te zien, zo schattig. Elke keer als ik gisteren naar de wc moest ging hij huilen.

16. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Dag dames,

Welkom terug Kar.

Aaaah Lilly, lekker hoor! Wij doen ook wel eens van die dagjes. Heeeeeeeerlijk! Lekker van genieten!

Kaatjesmam, dat ziet er mooi uit zeg! En je woont daar? Wow! En natuurlijk gefeliciteerd!

Jo, wel goed dat jullie naar de kinderarts gaan. Je kan maar beter alles voor de zekerheid checken he!

Hier vrijwel geen nachtrust gehad. Op 2,5 uur na. :rolleyes: Heb vannacht om 4 uur winnie the pooh zitten kijken met dochterlief omdat ze ECHT niet wilde slapen...ik ga nu even een uurtje inhalen :D

17. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Djezelf
    Gewoon aardappels schillen en frietjes snijden.
    Andi verklapte het al :) Je moet echt niet alles geloven wat ze op internet zetten...

@Shaula
    Bij oma is het 1 grote gevarenzone.
    Dus het standaardwoord daar is nee!

@Anniek
    Ieder zijn ding, een pannekoek of poffertje lust ik ook wel af en toe.

@Jo
    Leuk fotootje!

@Cimu
    Ik kan ook niet wachten tot ik de kleine vaker voel.
    Leuk is dat.

@Zomaar
    Berendonck klinkt leuk.
    Wij zijn net even een uurtje bij oma geweest, maar we hebben lekker nog steeds niks verteld.
    Ik vind het ook zo snel gaan, maar jij ligt een weekje voor :idea:

@Marlieke
    Wat ben je allemaal aan het doen dan?

@Lilly
    Ik ben ook niet jaloers hoor ;)
    Wij hebben echt Niemand die even op Keano kan passen, laat staan logeren. Tijd voor ons samen hebben we alleen 's avonds...

Ben blij dat mijn hubbie in een garage werkt...
    Gefeliciteerd voor de jarigen...

Enne vanmorgen bij de VK geweest en alles is goed. Niks aangekomen.
    Lage bloeddruk, maar dat is juist goed zeggen ze (ik dus af en toe een beetje dizzy). Happy :D

Woensdag 11 maart voor de derde keer naar de VK
    Vrijdag 3 april de 20 weken echo

18. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @velobabe, weet hoe het is. Hier ook het eerste jaar helemaal niemand die eens op Ruben kon passen. Maar 1,5 jaar geleden kwam ik weer in contact met een oud collega en vriendin. En we klikken weer zo goed en zien en spreken elkaar zo vaak. Dat toen ze een keer aanbood dat Ruben daar mocht logeren ivm een bruiloft ik daar op in ben gegaan.

Het belangijkste vind ik dat je kindje vertrouwd is met iemand, diegene dus regelmatig ziet en zo en dat hebben wij dus ook alleen met PIES :)

Ben soms best een beetje jaloers op vrienden van ons. Haar ouders komen elke maandag met de trein, ruim een half uur, om op te passen zodat zij kan werken. In de schoolvakanties kunnen ze daar zo een week logeren, en een week bij de andere opa en oma :confused:
    Ze zijn laatst zonder de kids op wintersport geweest, opa en oma kwamen gewoon een week in hun huis oppassen en deden alles (kids naar school brengen, honden uit laten etc) :confused:

Nu moet ik er zelf niet aan denken om een week weg te gaan zonder mijn kindje(s) maar gewoon het idee dat het kán!

Maar ja, je moet roeien met de riemen die je hebt he ;)
    Maar ik ben dus echt wel super blij met Pies ;)

Oh heb nog lang niet gereageerd op iedereen maar oppaskindje word nu gedropt en Ruben word wakker, dus tot later!
    Ben vanaaf weer eens alleen dus kom zeker ff gluren hier!

19. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hier iemand met oppasmogelijkheden genoeg, mijn ouders, mijn broer en schoonzus, mijn zus en schoonbroer, hele vertrouwde mensen dus maar ben er nog steeds niet aan toe om em los te laten... :oops: Heel erg aan de ene kant maar het is echt een mega drempel voor mij om hem een keer uit handen te moeten geven! gelukkig heeft er zich nog geen situatie voorgedaan waarbij ik een oppas nodig had :p

Velobabe: Fijn dat alles nog steeds tip top in orde is... maar euhhh voel jij de kleine dan al? Want jij schrijft VAKER voel....

Zo ik heb me een slag in de ronte gewerkt en nu moet ik alweer vliegen, moet er 1tje vn school afhalen met dit HEERLIJKE weer :( (wel met de auto maar goed haha) Mischien tot later.

Oh ja ik heb net gewoon al de bevestiging vn mijn kraamorg binnen :confused: alles is geregeld, poeh das lekker snel gegaan! Staat er alleen bij bijzonderheden, geen mannelijke kramverzorger, :) heb ik niet gezegd hoor maar goed!

20. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Lilly
    Er is 1 vriendin die wel op wil passen als het nodig is, die heeft ook een kleintje van juni 2007 en die zien Keano en ik regelmatig en dat zou dus wel kunnen, maar dan denk ik zij heeft het ook druk genoeg :(

@Zomaar
    ik twijfel over de psz, vind Keano nu nog te klein, maar volgens mij zou hij het best leuk vinden, alleen...hij wordt toch al zo snel groot...

Ik voel de kleine al af en toe, vooral 's avonds (heb weinig speklaag zullen we maar zeggen, hihi). Bij Keano voelde ik volgens mij pas bij week of 16 wat.

Kramverzorger :) Over de kraamzorg:
    Ik krijg geen reactie van Agis, grr.

Deel Deze Pagina