Vanochtend keek ik naar buiten en zag ik zo'n prachtige roze lucht. Dat MOET toch wel een goed teken zijn. Mochten jullie je afvragen wat ik telkens in dit topic doe... ik lees alvast rustig mee zodat ik, wanneer het zover is, niet alles alsnog moet lezen om een beetje op de hoogte te zijn.
@knuf, groot gelijk, hahah, morgen kom je je gewoon melden hier! @zomaar, he goed van je, ik kon het echt niet voor elkaar krijgen....
@Zomaar; mooi hoor! Gaaf he zo'n echo. Al een echt mensje. @ Lilly; ik weet hoe je je voelt! Echt vervelend als je je door de dag heen moet slepen. En dan heb jij nog wel oppaskids ook! Nog tips voor low-impact spelletjes? Ik heb vanmorgen bellen geblazen en dan Karlijn erachter aan laten hollen. @Tascha; dat lijkt me geen pretje dat bekken van jou. sterkte ermee. Hier weer een baaldag. Beetje bloedverlies weer. Wel bruin en een heel klein beetje, maar toch. Hoe lang duurt het voordat bloed bruin wordt in je lichaam? Donderdag was alles nog helemaal goed op de echo. Dus als het mis is dan is het daarna fout gegaan, maar dan zou ik toch rood bloed hebben. Zucht...ik maak mezelf een beetje gek. Maar even voor de 1000ste keer naar de wc.
Zomaar, wat een mooie echo! Patje, leuk plaatje! Funny, ik hoop dat je hier strakjes legaal mee mag kletsen! Velo, dat is wel te hopen. Anders komt jouw uk een beetje te vroeg of die van patje en mij veel te laat! Kaatjesmam, hoe was je cyclus voor deze zwangerschap? Was ie gewoon netjes om de 4 weken? Want dan zou het ook kunnen dat jij 1 van die vrouwen bent die telkens licht menstrueren rond die periode tijdens de zwangerschap.
@kaatjesmam, kan me voorstellen dat je daar de kriebels van krijgt Maar misschien is het idd een soort 'menstruatie' . Probeer toch vertrouwen te hebben! Hier een stel uitgelaten kids zeg, Wel ontzettend grappig hoor haha. Ik heb pingu aangezet en ze waren in een klap stil Denk dat ik daar maar eens een dvd-tje van moet kopen 8) Maar het is erg gezellig in ieder geval. Zelf gelukkig ook een wat beter dagje, geen hoofdpijn voor de verandering en maar een heel klein beetje misselijk en voel me zomaar eens fris in mijn hoofd @knuf, en en en en en en en?
Oh Kaatjesmam, dat is toch wel eng. Maar er zijn vrouwen die gedurende hun hele zwangerschap af en toe last hebben van wat bruinverlies... Oh ja, goedemorgen allemaal!
Ik denk dat ik me vanaf vandaag maar officieel hier meld. Nu ga ik even aan het werk, maar straks plaats ik even een fotootje.
Ook hier: GEFELICITEERD KNUF! Jij wou persé in ons clubje hoor! Als je me even jouw gegevens geeft voeg ik je toe op de lijst! Kaatjesmam: Snap dat je een beetje bezorgd blijft, ik had bij Noah ook last van bruinverlies... Nu gelukkig helemaal niet. Maar gaat allemaal helemaal goed komen hoor met je ukkie! De kans dat het nu nog fout gaat na 8 weken en bij het kloppen van het hartjes is HEEL klein! Lilly: Fijn dat je een goeie dag hebt! Hier bijna de hele nacht niet geslapen omdat mijn neus helemaal verstopt zit Vanmiddag maar even een dutje samen met de kleine man...
Knuf: van harte gefeliciteerd!!! Kaatjesmam: hoop dat het niets is om je zorgen over te maken! Ik had met 5 weken helderrood bloed met stolsels en mijn beebje zit nog gezond en wel in mijn buik Dus het hoeft niet meteen mis te zijn.
ha knuf, goed zeg! welkom! bedankt voor de peptalk. nu al een paar uur niks, maar wel een beetje pijn in mijn buik. zal wel loslopen. dvd van pingu is inderdaad een aanrader. Karlijn wil ook steeds Ping kijken.