@Kar, ja, ik paste overdag samen met mijn buurmeisje op de baby van de achterburen. We waren toen een jaar of 10 a 11. Ik sprak mijn buurmeisje er vorig jaar nog over en nu beseften we dat dat wel onverantwoord was en we zelf dat niet zullen doen. Op mijn 16e heb ik ook heel veel opgepast op de achterbuurkinderen van 1 en 3. Ik had er de ballen verstand van. Zat daar gewoon de hele avond op de bank. Die ouders waren zelf erg makkelijk, ze vroegen vaak niet eens hoe het was gegaan, interesseerde ze geloof ik niet zo Volgens de ortho mag mijn beugeltje er in april uit, mooi, zijn we daar vanaf. Ik ga zo even een wandeling maken met de hond en daarna denk ik dat ik toch nog een uurtje ga slapen, ben zooo moe. Nog best veel te doen alleen, bah, alleen maar van die rotklusjes.
gesprek achter de rug viel gelukkig 100% mee! jo fijn beugelloos.. wat vond ik dat altijd een mega rotding! zomaar mijn ouders komen 3 wkn voor ik uitgerekend ben terug dus hoop dat ze gewoon optijd zijn.
Zomaar wat leuk dat je de baby voelt. Ik heb ook het idee dat ik al wat voel, maar volgens mij kan dat bij mij nog helemaal niet. Het is in ieder geval nog niet duidelijk genoeg dat ik het zeker weet. Anniek; gelukkig dat het meeviel Kar; ja vroeger ook veel opgepast toen ik heel jong was. Zou ik nu ook echt niet doen. Alhoewel m'n ouders wel altijd redelijk dichtbij woonden dus als er echt wat zou zijn geweest dan waren die wel gekomen. Karlijn heeft net het hele bad onder gepoept (ze had 2 dagen opgespaard). D'r vader was niet zo blij en zij ook niet. Ze riep de hele tijd: poep op zee, niet in battie.....Gossie
Dag dames, @Kaatjesmam....*proest* sorry, maar het staat er zo grappig! Voor jullie vast een stuk minder grappig! @Zomaar, wat fijn dat je je kind hebt gevoeld! @Anniek, gelukkig is je gesprek goed verlopen! Is vast een opluchting! @jo, lekker dat je beugel er bijna uit mag! Heb ook zo'n ding gehad en was het wel goed zat op een gegeven moment! @Iedereen die ik vergeten ben; Sorry! Logeren: Hier gaat ze nu ongeveer elke 2 maanden een nachtje bij opa en oma slapen. Ze slaapt dan wel altijd bij dezelfde opa en oma. Toevallig gaat ze morgen omdat ik nu al bijna een week niet meer dan 3 a 4 uur slaap omdat zij zo'n last heeft van dr oortjes. En zo in het begin van mn zwangerschap ben ik al zo moe! Dus morgen stop ik haar daar zelf lekker in bed en wordt ze de volgende dag door oma naar het KDV gebracht. (Opa en oma wonen heeeeeel dichtbij ) Ik merk er, op de moeheid na, nog steeds weinig van dat ik zwanger ben Zal wel komen als ik de eerste (positieve) echo heb gehad. Tot die tijd wil ik me er ook niet teveel op verheugen hehe
Mooi buikkie Anniek! Zo ben ik ook weer eens, paar zware dagen achter de rug met 2 avonden rapportgesprekken op school, dus ben doodop! Las iets over uit logeren.....Kyra heeft nog nooit ergens anders geslapen... Moet er eerlijk gezegd nog echt niet aan denken... Alle jarige gefeliciteerd! @zomnaar wat gaaf dat je de beeb al gevoeld hebt!
Die van mij ook Mooi buikie hoor anniek, jij hoeft zeker niet te twijfelen of je wel zwanger bent @zomaar,hoera voor het voelen van je beeb! Wanneer kom jij weer eens met een fotootje? (oh dat herinnert me eraan dat ik nog steeds mijn echo foto moet inscannen ). @kaatjesmam, oh dat hebben wij ook eens met ruben gehad, maar dan in de douche, en hij baalde er zelf ook zo van Hij wist gewoon niet wat hij ermee aan moest Nou van het snoeien is niks geworden hoor, na een fikse wandeling, boodschappen doen en zuigen en dweilen kon ik niks meer Behalve liggen, liggen en nog meer liggen Morgen weer een dag
lilly dan heb je toch een mooi relax dagje! ennuh ik begin langzaam maar zeker zenuwachtig te worden voor morgen! morgen intake en [hopelijk] echo. zo niet dan dring ik erop aan ivm bloedingen die ik nog gehad heb na laatste echo
Ja het is ook spannend Anniek, zeker met zo'n voorgeschiedenis en dat vage gedoe. Hoe laat moet je heen?
Nee hoor Anniek, niks te zien bij jou. Jij eindigt vast met een heel klein buikje.....Succes vandaag. Ze zouden gisteren bellen voor de uitslag van de combinatie test. Niet gedaan. Moet ik er weer achteraan (toch altijd een beetje gedoe, slechte lijn, snel engels, nou ja moet maar)
Potverdikkie! Hier gaat het ook weer anders als bij Ruben. Ik moet maandag de 23e heen voor de meting, bloed is al verstuurd. Dan word de meting direct doorgefaxt. Binnen 3 dagen krijgt de vk de uitslag, als die een verhoogde kans aangeeft dan word ik direct gebeld. Zo nee dan krijg ik de uitslag per post. Op zich wel goed geregeld. Nou, het oppaskindje dat gisteren ziek was is vandaag weer gebracht. Huilen toen mama wegging natuurlijk want kindje is nog niet helemaal beter. Hij ziet ook hartstikke pips. Vind dat best moeilijk hoor. Ik snap dat mama gewoon moet werken en hij is idd niet doodziek of zo, maar ze zijn nu nog zo klein. En ik knuffel hem dan wel maar voel toch dat ik 2e keus ben dan. Was wel heel schattig net. Ze zaten met z'n tweeen op schoot en S. zat tegen me aan te huilen en Ruben legde ook zijn arm om hem heen en legde zijn hoofdje tegen zijn rug.....
Oh en zo komt de laatste vriendin die ik het nog perse persoonlijk wil vertellen langs. Dan kan ik het eindelijk echt wereldkundig maken. En ik wil nog cake bakken!
Jo, gefeliciteerd met je 30e verjaardag! Fijne dag vandaag meid! Anniek, dikke knuffel voor jou ivm je bekkenpijn, meid! En wat een buik al zeg! Ik dacht dat die van mij dik was... Kar, jammer dat de reis is tegengevallen... Verder weet ik het even niet meer... Hier een verkouden Marciano en zelf heb ik ook een lekker zere keel en ik nies me suf... LENTE, WAAR BLIJF JE?
Anniek, succes straks! En wat een mooi buikje al! Kaatjesmam, bij Dylan is het ook een paar keer gebeurt.. ook wel een x dat ik bij hem in bad zat .... Hebben ze al gebeld? Ik heb weer een paar nieuwe foto's... zal ze zo even in m'n album zetten. Dylan is in gewicht flink gegroeid en lengte iets minder maar het consultatiebureau maakt er niet zoveel van.. ze vond hem erg goed praten! Marlieke, beterschap!
Lilly: Ik maak morgen een nieuwe foto van mijn buik en dan zal ik hem plaatsen, mijn eerste buikfoto van Noah had ik gemaakt bij 14,3 dagen dus dat wou ik bij deze kleine ook hebben, een foto van precies 14,3 Zo te lezen heb jij nog genoeg te doen, kindjes, cake, bezoek... Succes ermee Anniek: Succes , laat je het ons zo snel mogelijk weten?! Jo: Happy birthday! Kaatjesmam: Hopelijk is het daar ook "geen" nieuws goed nieuws, ondnks dat ze jou waarcshijnlijk gewoon vergeten zijn Heb de beeb gisteren al meerdere keren gevoeld, voornamelijk als ik even rustig op de bank ga zitten Zo leuk! Mijn man zei gisteren dat hij denkt dat deze beeb een meisje is, terwijl hi altijd heel hard heeft geroepen dat hij alleen maar jongetjes kan maken Ben benieuwd bij Noah had hij het ook bij het rechte eind! Enne Justfem's pendel zei ook meisje, dus wordt nu zo langzamerhand wel ERG benieuwd!