Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Funny: Mooie foto's weer! Kun je op de echo zien dat de beeb op dylan lijkt of vindt je het min of meer een "eigen" beebje?

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.093
    3.876
    113
    Dank jullie wel! Heb ontbijt op bed gehad, dus dat is wel een goed begin van de dag. Straks wat visite.
    Robin ligt nog te slapen, ze was ook wel heel vroeg wakker, half 6, als ze wakker wordt, gaan we even douchen.

@Marlieke, beterschap jullie!
    @Anniek, jij bent al bijna aan de beurt voor de echo, spannend!
    @Lilly, gelukkig is je oppaskindje bij jou in goede handen, maar wel zielig. Robin troost ook andere kinderen zeiden ze op het kdv, wel zo schattig, hopelijk doen ze dat straks ook bij hun broertje of zusje!
    @Zomaar, leuk he, dat je de baby voelt. Hier is het ook een gezellige boel in mijn buik. Vorige keer was ik er van overtuigd dat ik een jongen kreeg, maar mijn man een meisje, die had dus gelijk! Alleen deze keer weet hij het nog niet.

Zit ik net druk te typen, gaat mijn computer plots opnieuw opstarten, heel irritant.

3. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hihi, Anniek, jij vandaag ook naar de vk, hè? Ik moet vanmiddag om 15:00. Kan bekant niet wachten!

Haha, Lilly, da's idd wel heel lief van Ruben! :D
    Je hebt het maar druk zo ;)

Echt leuk, zomaar, dat je de beeb al zo veel hebt gevoeld! Da's wel snel zeg!

Zo, ik moet vanmorgen maar eens boodschappen gaan doen. Jakkes, heb vanmorgen maar 1 beschuitje weg kunnen werken. Baal daar zo van, want wanneer ik daarna gedouched heb, voel ik me totaal niet lekker :(

4. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Jo gefeliciteerd!

Andi en Anniek succes bij de vk

Ze hebben eindelijk gebeld. Kans is gelukkig erg klein dus de uitslag was goed.
    Wel nog een puntje is dat we nog geen bevestiging hebben van het ziekenhuis. Zal allemaal wel loslopen maar toch fijn als dat geregeld is. Ha, gelukkig weer iets om over te piekeren 's nachts.....

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Jo gefeliciteerd!

Vanmorgen bij de vk geweest en alles was prima in orde! Het hartje weer gehoord! Nu op naar de 20 weken echo!

6. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Zomaar, ze staan er nu op! De foto's van 3 wk terug vond ik precies Dylan maar de foto's van gisteren vond ik het weer niet! Hij heeft wel net zo'n grote neus als Dylan (die trouwens nu nergens meer te bekennen is ;))!
    Hoe vind je die foto dat hij een lachstuip heeft... zo schattig!

7. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @JO: gefeliciteerd meid! ennuh...wat is er mis met 30? :(

@anniek&Andi: ohw wat leuk, naar de vk...
    hoop dat alles weer helemaal in orde is!

@kaatjesmam: fijn dat je een goede uitslag had!
    Scheelt toch weer.

-> buikfoto's; ik wil deze keer elke maan een foto gaan maken.
    Wilde ik bij Jonathan ook doen, maar dan vergat ik het ofzo..hahah
    in ieder geval begin op 8 weken. Dus a.s zondag mijn eerste foto.
    Heb overigens nog helemaal geen 'mooi' buikje... :(
    Het is gewoon vet ... :(

@marlieke: nou idd die lente mag wel weer eens komen! Het is hier zo koud. Ik moet mezelf echt dwingen om naar buiten te gaan met Jonathan.

@lilly: en hoe reageerde je vriendin?

Gister weer naar de fotocursus geweest. Merk wel dat ik dan toch wat verder ben dan een groot deel van de deelnemers.
    (er was er eentje die vorige keer vertelde dat als haar sd kaartje vol was, ze een nieuwe kocht..:confused: :)
    Die wist niet dat je alle foto's op je comp moet zetten en dan het kaartje weer leeghalen..... Whahahahahahahaha
    Tja dan word het alsnog een dure hobby!)
    Maar heb het er wel naar mijn zin, ff lekker wat voor mezelf doen.

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hoera
    het is goedddddd
    joepie

ongeveer 9 weken! termijn is dus wel goed de vorige vk heeft gewoon niet goed gekeken!
    de vk die ik nu had heb ik bij kyana ook vaker gehad! vind ik echt een super mens!
    Ze zei ook; poeh ik zie dat je mega last hebt van je bekken, valt niet mee je zal het nog wel zwaar krijgen! En je stelt je niet aan hoor, ik zie het aan je! {en stiekem is het toch fijn te horen want je denkt toch dat je je aanstelt}
    Naja in ieder geval krijg ik nog een echo, een officiele bij een echoscopiste! joepie dus nog een keer kijkennnnn

nu ff voor me meisie zorgen en in bed leggen en dan even opruimen
    om half 3 moet ik naar de bekkenfysio gaan!

djezelf
    dat meen je niet! hahahah sorry die had ik echt uitgelachen tot en met hahaha

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.093
    3.876
    113
    @Carla, mooi dat alles goed is!
    @Funny, leuke foto's, ook heel duidelijk. Bij ons riep iedereen ook van wat een knoeperd van een neus, maar ze heeft maar een klein neusje. Ik heb er ook nog een fotootje van in mijn album staan en een foto van toen ze een paar dagen oud was, lijkt toch heel erg op elkaar.
    @Djezelf, niets mis mee, maar ik moet zo wennen, het klinkt zo anders! Dat van die persoon die een nieuw kaartje had gekocht, omdat hij vol was :) !
    @Anniek, wat fijn dat alles goed is. Ja, het is inderdaad maar net wie er meet.
    En wij weten wel hoor dat je je niet aanstelt en zij zag het blijkbaar ook aan je dat je veel pijn hebt.

Zo weer visite, anderen net weg, Robin even in bed gelegd, anders is ze straks zo moe en hangerig. Wat een lekker weertje vandaag.

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hier is het heel raar weer, het ene moment volop zon en dan ineens is het weer heel erg donker. Het is ook heel koud vind ik..

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @anniek, oh wat heeeeeerlijk meissie! Om eerlijk te zijn maakte ik me er best zorgen om met al de vager verhalen :rolleyes: Ben echt zooooooo blij dat alles goed is, GEWELDIG!
    En natuurlijk stel je je niet aan, maar ik snap wat je bedoeld ;)

@jo gefeliciteerd!

@carla, jij ook weer een goee controle, super. En hier ook zulk weer.

Mijn vriendin was super enthousiast dus dat was wel leuk :)

Nou wereld,IK BEN ZWANGER!
    En moe en misselijk vandaag :(

12. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @djezelf, ik vind mijn blote buik ook nog helemaal niet 'mooi' hoor, lijkt gewoon dikke spek buik dus ik draag allemaal wijde dingen :rolleyes:
    En leuk zo'n cursus. En sommige mensen hebben blijkbaar in een grot geleefd de afgelopen jaren :) :)

13. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Zooo, ik ben d'r weer!

Bij de vk is d'r bijgepraat, bloedgeprikt, gewogen en bloeddruk gemeten. Bloeddruk was lekker laag(ben alleen vergeten wat het was :oops:) en m'n hb was weer lekker hoog; 8.2 Met Gabriël begon ik met 8.6 en dat had ik ook wel nodig :p
    Nu zo'n heerlijk trekkend gevoel in m'n arm van het prikken.
    Haha, Gabriël vond het alleen maar fascinerend om ernaar te kijken!
    Hartje heb ik nog niet gehoord, maar heb toch volgende week de echo. Daar kijk ik echt naar uit! :D

He ben wel een beetje naar zeg.. In onze maandtopic zijn er echt al heel veel vlindertjes.. Vandaag weer 2 bijgekomen.. :(

14. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Het is ook overal weer anders he, bij mijn intake werd er nog niks gemeten of geprikt :rolleyes:

Is dat bij de september mama's dat er zoveel mk's zijn?
    Naar hoor :( Gelukkig hier nog geen........(afkloppen,afkloppen,afkloppen).

15. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ja, is idd bij de septembermama's Lilly.. Je wordt er gewoon naar van als je het leest.. :(

Heb btw weer een buikfoto in m'n album gezet. Ditmaal met kleren aan,dus het lijkt kleiner :)

16. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Lekker buikie hoor!
    Bij jou kan ook al niemand er omheen dat je zwanger bent ;)

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lilly
    Jij hebt helemaal geen spek, jij spook!
    wat ben je toch een schat jij!
    ennuh, nu kunnen we écht iets afspreken hahaha ;)
    en ik was ook behoorlijk angstig, zeker na vorige week ik dacht toen; zie je wel het kindje is niet gegroeid!
    maarrr niets is minder waar! ben helemaal blij!

en het is geen tweeling {ben ik zelf van maar mijn ma heeft een halve mk gehad toen der tijd}

andi
    waw jij bent ook al echt mooi zwanger! sow sow

zal ff bij de spt. mama's kijken, pff zal je maar overkomen joh!

en voor iedereen die wil; ik heb mijn foto album beetje geupdate kunnen jullie naar me meisie en me buik kijken. helaas is er alleen wat fout gegaan met de groote van de foto's, sorry

18. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Lieve anniek, ik vind het heel aardig van je hoor,maareh ik heb echt wel spek op mijn buik, heb al heel lang geen maatje 36 meer,maatje 38 ook niet trouwens :( ;)

Maar maakt niks uit, mijn tijd komt nog wel ;)

En jij nu lekker gaan genieten he ;)
    WANT WE ZIJN LEKKER ZWANGER!
    (en ga nou maar niet bij die september mama'skijken,word je alleen maar depri van).

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hllo lilly
    lekker stuk!
    troost je hier ook echt geen broekmaatje 36 ook geen 38 en ook geen 40! helaas!

en idd lekker genieten

geniet geniet geniet

20. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Andi, mooie buik al hoor! En alles goed tot zover. lees ik.

Carla, fijn, zulk goed nieuws.

Anniek, hartstikke fijn meid! Dat komt vast helemaal goed met je zwangerschap (op de bekkenpijn na helaas...)

Lilly, jouw zwangerschap gaat nu ook wel verder goed verlopen hoor meid! Heb vertrouwen!

Kaatjesmam, ook al goed nieuws! Top!

Verder las ik nog iets over iemand die telkens een nieuwe sd-kaart kocht als ie vol was...:)

All, hier geen zere keel meer, maar wel weer alles vol met (sorry) snot in mijn bijholtes... Zucht...
    Heb vannacht ook maar weer een advil (tegen advies van vk in) genomen...Toen kon ik iig wat beter slapen dankzij minder pijn in mijn bijholtes.

Deel Deze Pagina