Haha, Lilly, dat spek op je buik zal toch wel meevallen? Ik heb ook geen maatje 36 of 38 meer, hoor! Lol, Anniek, die vraag heb jij dus ook al gehad of het toevallig geen tweeling is! Als't goed is, is het hier ook geen tweeling Bagger Marlieke dat je zo vol zit en dat het pijn doet! Hoop voor je dat je er snel vanaf bent! En hier gaat het idd wel goed Ik heb alleen wel meer last van pijnsteekjes en rugpijn dan toen met Gabriël. Maar dat zal wel loslopen Ja, hemel, die sd-kaart zag ik ook voorbij komen! Dan ben je toch gewoon écht blond? Zo, vandaag maar weer eens het huis op orde maken voor het weekend. Blergh, helemaal geen zin in :-s
Djezelf; leuk zo'n fotocursus. Ik heb wel een practicum gehad tijdens m'n studie en dat vond ik toen ook heel leuk. Helaas weinig van blijven hangen (nee ik weet WEL hoe een sd kaart werkt). Carla en Anniek; lekker dat het er goed uit ziet. Lekkere buikjes ook weer. Die van mij lijkt een beetje stil te staan. De eerste weken was het echt kaboem, maar nu is het toch echt wachten op het groeien van de baby. Hier ook een lekker speklaagje. Beetje reserve, altijd handig.... Morgen hebben we feest voor Karlijn en ik ben nu de taart aan het bakken. Nog nooit gedaan en het wordt zeker niet zo'n stoere als ik eerder van jullie langs zag komen. Vanmorgen eten besteld (er komen zo'n 25 man). Chinees uiteraard. Ik denk dat het veel te veel is, maar ik vind het supermoeilijk inschatten. Uiteindelijk 50-60 euro kwijt dus dat is goed te doen. Dat maken we wel weer goed met de (geimporteerde) wijn... M'n maag trok het trouwens slecht; naar plaatjes van eten kijken om 10 uur 's morgens.... Vananvond borrel hier en dan moeten we een hapje meenemen. Dus ik dat net in de oven gedaan en heel even op de bank gaan liggen....viel direct in slaap dus nu een heel donker hapje. Nou ze doen het er maar mee.
@marlieke, haal je me in de war met iemand anders? Ik heb er wel vertrouwen in hoor sinds de echo @andi, ja hoor valt wel mee, maar een beetje minder zou ook niet erg zijn @kaatjesmam, klinkt als een druk maar leuk program Tis rustig hier............
@Marlieke, ja, goede nachtrust is ook wat waard, waar moet je anders nog de energie vandaan halen om op te knappen. Ik blijf ook maar in zo'n kringetje zitten, al met al misschien 2 weken niets gehad, maar verder blijft het maar door gaan sinds ik zwanger ben. Vorige zwangerschap amper verkouden geweest en bij jou, had jij het toen ook steeds? @Anniek, mooi buikje hoor, die kun je niet meer verstoppen ! @Kaatjesmam, beter teveel eten dan te weinig, dat staat ook zo lullig. Ach, maat 38 ben ik al jaren kwijt, vorig jaar ook maar eens al mijn kleren in de zak van Max gedaan (al die tijd bewaard in de hoop dat ik het weer eens zou passen, maar alles in ondertussen hopeloos uit de mode).
Goedemorgen meiden! Vannacht niet zo goed geslapen dus ik ben nu een beetje moe... ga zo zwemmen met Dylan en daarna samen een tukkie doen! Mooie buikjes allemaal! Die van mij is voor m'n gevoel enorm! Zal weer eens een foto maken. Moet eerst straks m'n zwangerschapsbadpak (van Dylan nog) passen, mt 36...oeps. Gaat denk ik niet lukken. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen! Hahahaha ik heb net de goto uit mijn album gekeken waar ik 14,3 weken zwanger ben van Noah.... Tsjee wat een verschil! Vanmiddag eventje een buikfoto van deze zwangerschap maken 8) Ik heb sinds gisteren veel last van steken en zo Moet echt een beetje rustig blijven zitten anders gaat het gewoon niet... het is vooral aan de zijkanten onderin dus ik denk mijn banden. Och och och... Tja dat verhaal met die SD kaart... Pff zo ken ik er ook nog wel 600 Heb een winkel in de mobilie telefonie gehad, een oudere man had bij mij een telefoon gekocht, kwam hij na een maand of 3 terug dat hij een nieuwe batterij nodig had... en of het normaal was dat ze niet zo heel lang mee gaan.... Had gevraagd hoelang meneer hem oplade etc. omdat ik er van uit ging dat het een defecte batterij betrof... Zegt die meneer.. OPLADEN hoe zou ik dat moeten doen : Hmmmm toen viel het kwartje bij mij al... hij had nog nooit naar de oplader gekeken hij dacht dat hij `gewoon` een nieuwe accu van een eurotje of 30 moest kopen . En zo nog wel een hoop `rare` dingen die voor ons meestal zo voor de hand liggend zijn maar blijkbaar niet voor iedereen Anniek, WAT EEN OPLUCHTING, TSJEEEE gelukkig is alles dik in orde! Andi, jij hebt dus al genoeg onderzoekjes gehad maar nog geen echo... pfff nog even geduld dus... Kaatjesmam, Veel plezier met het feest en alle voorbereidingen! Hier nog steeds maatje 34 hoor
Daarom schreef ik het vorige voor jou... Jo, de vorige zwangerschap was ik wel een paar keer verkouden maar niet zo extreem (vaak) als deze keer. Ik denk dat het ook wel te maken heeft met het feit dat Marciano geregeld verkouden is en mij dus telkens weer aansteekt... Normaal heb ik een mega-weerstand en ben ik hooguit 1 dag per jaar (gemiddeld) verkouden...
Haha Kaatjesmam, is ook geen goed idee om 10 uur 's morgens plaatjes van eten te gaan zitten bekijken. Dan kan ik dan écht niet! Maar klinkt wel lekker vol! Ben benieuwd hoe je taart gaat worden! En zomaar, idd al genoeg onderzoekjes maar nog geen echo Nog 7 nachtjes slapen Ben eigenlijk allang blij dat m'n hb weer lekker hoog is.. En tjees, Die man was ook niet erg slim! Haha. EN jij maatje 34 Jeeeemig.. Hier écht maat 40, hoor.. :-s Balen Funny dat je niet lekker hebt eslapen! Lekker rustig aan doen vandaag dan! Heb trouwens gisteren een hele mooie foto van Gabriël gemaakt met m'n nieuwe telefoon. Hij staat in m'n album!
Ha nu snap ik het........ maar ik bedoelde dat meer in zijn algemeenheid. Met 'hier' bedoelde ik dit clubje. En dan met namde de dames die nog voor een echo moeten......En gelijk afkloppen natuurlijk dat iederen die hier komt zwanger is en zwanger blijft!
Haha, nee hoor. Ik lees ook telkens mee, maar 't is gewoon verrekte rustig! Heb je trouwens de foto van Gabriél al in mijn album gezien? Zo, ik heb aardig wat te doen in huis, dus ik ga maar gauw aan de slag. En wanneer ik klaar ben, ga ik chocoladetaart maken. Mjammie!
Haha, kom maar halen Op de verpakking staat trouwens dat je 'm met abrikozenjam kunt maken(voor ertussen), maar ik ga het lekker met banketbakkersroom doen Gabriël gaat vanavond uit logeren dus m'n moeder en stiefvader(en 1 of 2 zusjes) komen hem ophalen. Dan wil ik wel wat lekkers op tafel kunnen zetten. Hihi. En wat betreft de foto.. Haha, lang leve m'n nieuwe mobiel ^^
Hahaha Andi, maatje 34? Nee hoor zag je de niet staan? Maar euhhh als jij het wil geloven mag dat best Zoooooo ik heb mij aan mijn afspraak gehouden, ik heb net een buikfoto gemaakt en hij staat nu in mijn album, en als je dn naar pagina 2 gaat dan staat de buikfoto 14,3 weken van Noah daar ook... Ik zie een duidelijk verschil 8) Lilly, Hier nog iemand met geen leven hoor maar op één of andere manier kom ik ook niet echt aan de laptop toe...
he meiden, Ik heb vanochtend jonathan bij mijn zusje gebracht voor de hele dag. Ik weet niet waar ik last van heb, lijk wel zwanger! ben zo moe en huilerig... Er moet nog zoveel gebeuren in en om mijn huis, maar met het ventje om me heen (met zijn puber-streken) lukt het me maar niet om iets gedaan te krijgen. Over de september-mama's: ik kon het niet na laten om toch even te kijken. ongelovelijk zoveel slecht nieuws daar. Pffff ben ook blij dat ik daar niet mee schrijf, het zo me echt ff te veel worden denk ik. Moet ook zeggen dat het daar wel heeeel snel gaat. Ik zag dat 20 pagina's in een dag bij waren gekomen. Bij mijn fotoclubje zit ook een zwangere dame (lees:mokkel) die had deze week ook een erg 'slimme' opmerking. De leraar liet verschillende foto's zien van een waterval op ijsland. De foto's waren prachtig! echte kunstwerkjes.. Dus de reacties van de cursisten waren alleen maar ah's en ah's behalve deze dame; haar reactie was: "ik begrijp het niet, wat moet je met die foto's?" Uhm....naar kijken misschien, wat doe je dan op zo'n cursus..als je niet weet waarom iemand foto's maakt? pfffff domme doos. Verder heb ik al flinke mooie zwangerschapsbuiken gezien! Leuk hoor! Hier ook helaas geen maatje 34 meer. Ik mis dat wel hoor! (want dat had ik toch zeker voor het laatst toen ik..........12 was) @anniek: pfffoeh dat zal toch nog een flinke opluchting voor je zijn! goed zo dat het allemaal goed is! @marlieke: hoe is het met je snot
Dank je velobabe! @Zomaar, mooit buikje hoor! Vandaag een kastje uitgemest met papieren, pfff, wat bewaar ik toch altijd een hoop zooi, maar goed, nu ligt 2/3 in ieder geval in de papiercontainer. Helaas heb ik meerdere van dan soort kastjes . Robin wou alleen maar op schoot, zat steeds te duimen, dus ik heb haar in bed gelegd en nu ligt ze al ruim een kwartier te mopperen. Wie weet wil ze nog even slapen.
jo, dat soort kastjes ken ik!brrr Zomaar wauw mooi buikje joh! zo lekker bolletje... en tov de vorige keer-> je staat andersom hahaha sorry, viel me meteen op. maar echt veel ronder vind ik! gaaf djezelf heb jij die kwaal ook al? maar nu heb je dan ff rust, ook iets gedaan of niet? en zo niet, ook heerlijk! wbt de sept.mama's ik probeer ze zo af en toe te volgen maar zelfs nu iki niet werk heb ik daar geen tijd voor pff
Dag dames! Zo, ben even 2 dagen niet geweest. Is teveel om bij te lezen (op dit moment dan)! Ik heb heeeel wat mooie buiken voorbij zien komen! Nou zomaar, ik zou ook nog wel geloven dat je maatje 34 hebt hoor..wat ben je nog slank! Maatje 34 had ik ook toen ik 13 was inderdaad haha. Voor mn eerste zwangerschap zat ik nog netjes op 38...daarna nooit meer goed gekomen. Na de 2e heb ik me voorgenomen om toch wat meer aan sport te gaan doen en iets meer die richting weer op te gaan! Bovendien heb ik het gevoel dat mijn buik nu al groeit! Mn rokjes pas ik niet meer en de spijkerbroek zit regelmatig op de na-het-vele-eten stand...knoop los. Anniek, wat fijn om te lezen dat alles goed is! Beter zeg! Sorry, de rest ben ik dus alweer vergeten...ben ook zo moe! (geef de schuld maar aan de zwangerschap ) Oh ja, vandaag heeft mn dochtertje wel haar eerste (hele mini) stapje los gezet! Misschien lukt het haar nog wel voor dr verjaardag...wat wordt ze al snel groot! *zijmel*