Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Anniek: :) (gelukkig was mij dat ook al opgevallen ;) Heb vandaag ook een foto andersom gemaakt hoor... dus als je het te verwarrend vindt kan ik die zo plaatsen ;) )

Shaula: Maatje 34/36 is hier 3,5 jaar geleden (toen ik ooit nog gezond leefde en minimaal 2/3 per week sportte 8) ) Nu is het meestal 38, ik wil na deze zwangerschap (en na de BV) ook weer wat aa de lijn doen, die extra 6 kilo van Noah die moeten er in ieder geval af en wie weet ook nog wat kilotjes van deze ;)

Djezelf: jij was toch gestopt met roken hé? Hoe gaat het daarmee?

Jo: Poeh wie knt die kastjes/laatjes niet :( Mijn man is hier de weggooier hij is daar beter in dus ik laat het altijd mooi aan hem over. Ik ben de poetser en hij is de sorteerder/weggooier.

Ik heb vandaag echt veel last van steken in mijn buik :( zodra ik iets doe, POEH! Marlieke jij had dat ook zo erg hé, hoe zou jij jouw steken/buikpijn hebben omschreven?

2. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Even snel voor ZOMAAR, als steken, niet als kramp. IS heel normaal hoor! Heb het nog wel regelmatig...

3. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @zomaar: lief dat je er naar vraagt! Maar dat gaat eigenlijk heel goed.
    Af en toe op mijn werk een haaltje, maar verder rook ik niets meer.
    Valt me dus weer reuze mee!

@shaula: wat gaat het snel he met ze! Echt een mijlpaal dat eerste stapje!

@anniek: voelde me toch te schuldig als ik helemaal niets zou doen, dus heb de ramen gelapt binnen en buiten.. (en ik heb nogal wat ramen hier!)
    en een boel was weg gewerkt. en dan natuurlijk de gewone dagelijkse dingentjes. pffff

eten maken was een drama hier.
    Had de magnetron op ovenstand gezet, met als gevolg dat mijn theedoek verbrand is. (maakte gepofte aardappels)
    en de grill/oven had ik alleen de functie ingesteld maar niet de temperatuur.
    tja dan duurt het wel lang met de kip!

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    djezeld :) wahahaha ik heb wel eens stokbrood afgebakken op de magnetronfunctio ipv de ovenfunctie! hou het maar op een ramp hihi
    ennuh, tja dan voel je je ook schuldig idd!

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.878
    113
    Nog erger, ik heb Paris Hilton heel hard uitgelachen toen ze een stalen bakje in de magnotron deed en het hele ding begon te knallen en te doen...een week later laat ik per ongeluk een vork zitten op een bord in de magnetron...plof, boing, knal en de magnetron was kapot :oops:. Zou Paris mij gestraft hebben :) ?
    Ik ga nog even een kopje thee drinken en naar bed.

Ik voel vaak een soort plop in mijn buik, als ik bijv. plotseling buk, maar het zit echt boven mijn navel, nog hoger zelfs, vreemd, klinkt iemand dat bekend? Slaap lekker allemaal!

6. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @jo: dat is toevallig, ik heb dit pas nog hier ergens op zsp gelezen. weet alleen niet meer waar of wie dat was.

nou hier weer vreselijk dom gedaan!
    ik bigin het nu niet eens meer grappig te vinden maar gewoon ronduit irritant.
    Ik mocht een nieuwe telefoon bestellen..
    dus ik alles ingevuld, nog een keer gekeken of het klopte......en op oke gedrukt.

tja en dus mooi verkeerde mailadres in gevuld, en er stond nog blijkbaar een oud telefoonnummer van me.

G&@^#R%#@

nu maar hopen dat het nog recht te breien valt!
    Morgen maar ff bellen.

7. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    Dejzelf, :) (sorry). Meid, je bent gewoon echt zwanger!

Hier ook soms de gekste dingen. Zoals een pot completa in de koelkast zien staan (zelf erin gezet) of de portemonnee uiteindelijk terugvinden bij het brood in de diepvries. Of een voorraadje vlees wat ik heb gekocht ineens aan het eind van de dag in de chipslade zien liggen...en de chips in de diepvries idd...
    Of wat dacht je van een lega sinasfles zien staan in de koelkast...handig voor de mensen die niets willen drinken... :)

8. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    hahaha...jullie kunnen er wel wat van zeg!

Het maken van mijn taart had het ook goed gedaan bij de Funniest homevideo's. Ik had van dat kant en klare glazuur gekocht. Zag er zo mooi uit op het plaatje. Even uitrollen en klaar. Nou dat werd helemaal niks. 1 grote plakzooi. Uiteindelijk slagroom roze gemaakt (m'n handen zijn ook nu mooi roze) en om de taart gesmeerd.
    Het doosje met winnie de poeh figuurtjes (helemaal uit NL meegenomen) viel uit mn handen en de helft kapot.
    Taart bestrooid met leuke gekleurde korreltjes. Niet doen een paar uur van te voren. Het zijn nu leuke gekleurde vlekjes.
    Enige voordeel; hij ziet er wel zelfgemaakt uit (alsof je hier een Hema of een multivlaai hebt....)

Kaatjespap heeft lekker uitgeslapen en is de rest van de dag bezig met de muziek voor het feestje. Terwijl ik vanaf 7 uur al met kind bezig ben, koken, stoelen schuiven etc. Ietsjepietsje geirriteerd zeg maar....

9. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    Kaatjesmam, dikke knuffel voor jou meid... Hopelijk gaat vanaf nu alles verder zoals je gewild had. Fijne dag vandaag!

Djezelf, zwangerschapsdementie... Helemaal vergeten te reageren over je schrijven aan mij wbt mijn snot...(jammie :)) Het zoekt een weg naar buiten en de TomTom staat goed ingesteld... :)

10. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Goedemorgen dames!

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!

Sorry, maar ben zo blij! Heb eindelijk gewoon 9 uur achter elkaar kunnen slapen. Die kleine was de afegelopen 2 maanden wel elke nacht wakker en nu niet. Voel me gelijk een stuk beter vandaag. Jippie!

Zo, back to normal. Djezelf, ik heb ook altijd van die dingen met de magnetron/oven etc. Ook als ik NIET zwanger ben haha. Ik heb wel tijdens mn vorige zwangerschap een keer gehad dat ik serieus 4! x terug ben gegaan naar de supermarkt voor appelmoes en dat ik het toen nog steeds niet had meegenomen hahaha. Toen is mn vriend maar gegaan!

Kaatjesmam, een fijne dag! De taart smaakt vast erg goed, juist omdat je er zoveel moeite voor hebt gedaan! En kaatjespap, tsja zo gaat dat hier ook altijd! ;)

Nou, hier verder weinig nieuws. M'n dochter probeert de hele ochtend al op de poesjes te rijden :( Alleen vinden de poesjes dat niet zo'n goed idee! Ik ga ze maar even redden ;)

11. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hier ook redelijk uit mogen slapen, Noah werdt om 07.00 wakker maar heeft na het krijgen van zijn tutje toch nog tot 08.40 geslapen :p
    Als het zo'n mooi weer blijft ga ik vanmiddag lekker met hem en de hond een wandeling maken naar de berendonck! We zijn de hele dag alleen thuis met zijn 2tjes.

Shaula: Oooh ga je poesjes maar redden ja, arme schaapjes haha.

Kaatjesmam: Liefde gaat door de maag hé, en die taart van jou is met een HOOP liefde gemaakt ;) Veel plezier vandaag. En tja wat zal ik zeggen... mannen zo nu en dan :rolleyes:

Djezelf: Het was gisteren ook echt vrijdag de 13de voor jou ;)

Hier wel last van vergeetachtigheid maar niet zo extreem als dat jullie het hebben hoor :) Maar bij mij word het na de bevalling altijd een tijdje erger....

12. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Lilly: waaaaaaaaar ben je? Alles goed?

13. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Zomaar
    Bij mij ook, hihi.

14. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Tsjeeeeeeeeeeeeeeeeeee DRUK hier zeg :confused:

Heb heeeerlijk gewandeld vandaag en ik ben nu MOE :)

15. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Nou he, volgens mij is iedereen van de eerste zonnestralen aan het genieten! Zou ik eigenlijk ook moeten doen :( Maar ik heb een beetje een ik-heb-nergens-zin-in dag...

Tot later! :D

16. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hihi, het gaat weer hard, hier!

Sorry voor als ik niet alles gelezen heb of gereageerd heb, maar vanmorgen én vanmiddag hadden we dienst in onze kerk en vanavond ga ik met m'n mannetje naar de film(Gabriël is lekker uit logeren bij opa en oma), dus we nemen het er ff van!

Toedels!

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.878
    113
    Ja, hier ook aardig uit kunnen slapen, tot een uur of 7 en zonder onderbrekingen, de laatste weken wordt ze nog wel eens 's nachts wakker of 's ochtends heel vroeg, dus dit was wel weer fijn.

Lekker wezen winkelen voor ons nieuwe huis, gordijnen en een spiegel gekocht en een deur besteld, die was nu in de aanbieding, dus dat scheelt weer aardig. 's Middags nog een appelgebakje met chocomel met slagroom ergens gegeten, vond ik wel mooi zat voor Valentijnsdag :) . Oh ja, en de auto van binnen schoongemaakt, was hard nodig (eigenlijk al 3 maanden geleden ofzo :oops: ).

18. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zo ben ik ook weer even!

Kyra slaapt vanaf gisteren in haar nieuwe grote bed! Het gaat echt super goed! Ben trots op m'n meissie!

Verder een lekker relax weekendje hier!

19. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Wij zijn naar Tonya geweest in Blijdorp.
    Super lekker weer en gezellig met zijn drietjes, lees viertjes :D

20. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Leuk zeg velobabe! Was idd erg lekker weer!

Deel Deze Pagina